Me Parempien ainesten intellicenttien Tihnk Tänkissä olemme pitkällisen pohdinnan ja keskustelujen jälkeen tulleet siihen tulokseen, että paras palkaton päivä olisi sairaus loman viimeinen päivä.
Koska ensimmäisen sairaus loma päivän palkattomuus sai niin kovan vastustustustuksen, tämä olisi hallitus yhteistyön jatkumisen vuoksi paras kompressori, joka antaa työtä ja toimeen tuloa heikommalle ainekselle.
On se kyllä kummallista, miksi työn antajan pitää yleensäkään maksaa työläiselle palkkaa tekemättömästä työstä niin kuin sairaus loma ajalta.
Sairaus loma palkka
2
109
Vastaukset
- eghiytik
Kerrankin uskon että nimimerkki pitää täydellisesti paikkansa. Vain kokoomuksen edustaja voi olla noin ymmärtämätön asioista ja esittää näin typeriä ajatuksia. Mutta näitähän syntyy kun kultalusikka suussa tullaan maailmaan eikä sen jälkeen koskaan tarvitse itse tehdä mitään.
Monet työnantajatkin varmasti olisivat tyytyväisiä mahdollisimman pitkistä sairaslomista? Koska tällöin kannattaa nimenomaan olla mahdollisimmat pitkään pois töistä...
Sen sijaan ne jotka oikeasti osaavat asiaa ajatella tietävät että sairaslomat olisi syytä saada mahdollisimman lyhyiksi, mutta kuitenkin niin ettei kipeänä tulla töihin tartuttamaan kaikkia muita. Siitä huolimatta nykynormin "3 päivää mistä vain vaivasta" on yleensä pidempi aika kuin olisi tarvis. - tsuptuti
Kyllä on monesti nähty mitä seuraa siitä, kun sairaana ollaan töissä ja siinä sitten tartutetaan muut työntekijät ja potilaat... pakko on painaa ei voi mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk612116Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921432Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j66893Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822