Vuoden 2012 treffisaldo...

Nainen 33

Vuoden vaihtuessa tajusin juuri kuinka hiljaista miesrintamalla on ollut.
Nämä pari viimeistä vuotta ovat kiitäneet niin vauhdilla ohi, että jotenkin yhdistin ne yhdeksi ja samaksi vuodeksi.

Kävin vuonna 2012 kahden miehen kanssa treffeillä. Toista tapailin kuukauden.
Toissa vuoden saldo oli 1 kpl treffejä.

Moni ihmettelee miksi olen sinkku. Inhoan suhteen loppumista... joten siinäpä se... ne on tuhoon tuomittuja ennen kuin ovat edes alkaneet.

Millainen tunne teillä muilla sinkuilla jäi viime vuodesta? Oliko paljon hyviä treffejä? Tapasitteko ketään potentiaalista kumppania?
Aiotteko tehdä tänä vuonna jotakin toisin?

Itse aion mennä useammin treffeille jos vain mahdollista.

36

574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Citynainen

Aion hakea aktiivisesti seuraa, heti huomenna. Mennä treffeille. Ihastua, rakastua ja rakentaa jotain kestävää. Ainakin toistaiseksi.

• Mies 31

Ei mitään koko vuonna kuten ei ikinä aiemminkaan. Yritän hommata tänä vuonna jotain harrastuksia, joissa voisi tavata ihmisiä.

• Mies 23

Ei ainoitakaan treffejä kuten ei aikaisimpinakaan vuosina.

• ???!!!!????

Minulla ei ollut yhtä treffiä. En edes halunnut tutustua kehenkään.

Ensi vuodesta en tiedä.

• N 35

Keväästä on jo pitkä aika... Oliskohan vuoden aikana olleet parit sovitut treffit? Harrastuksen kautta muutama potentiaalinen, opiskeluissa samaten ja baarissa muutamia tuttavuuksia. Voin sanoa olevani tyytyväinen, vaikka varsinaisella treffiosastolla on ollut aika hiljaista. Ensi vuoden puolella voisin kokeilla yksin baariin menoa, esim. Helsingissä Kalleen ja Speeddating:a voisi olla kiva kokeilla - saa nähdä. Sinkkulomamatkalle voisin kesällä harkita meneväni. Ai niin, profiilini oli ajoittain aktiivisena täällä Suomi24:lla, mutta nykyisin uskon jo enemmän oikean livekohtaamisen voimaan, joten uskon, että nettideittailu on elämässäni loppuunkokeiltu juttu.

• etsitaan

Viime vuodesta jäi ihan hyvä fiilis. Uskalsin ekaa kertaa ilmaista toisel ett haluaisin tutustua paremmin ja kysyä ulos. Vastaus tosin oli kielteinen, eli pakit tuli, joten niitä ensimmäisiä treffejä vielä odotellessa, mut ihan hyvä fiilis kuitenkin jäi. Tänä vuonna yritän ottaa vähän enemmän löysemmin rantein ja avoimin miellin.

• Tää me osataan

Hyvää asennetta tulevalle vuodelle! Peukutan aina aloitteen tekemiselle, miehelle kuin naiselle. Avoimempaa mieltä soisin itsellenikin ja tietyllä tapaa paremmat kiikarit havaita prospektit.

• 67+09

Ap annoitko näiden miesten ähkiä päälläsi? Varmaan ainakin tämä kuukauden "tapailtu" sai jyystää ja heittää lastinsa reikääsi?

• Nainen 33

En antanut. Ja vaikka asia ei sinulle kuuluu, tiedoksesi ettei mun reiässä kenenkään lastit ole lillunut....

Voitko kiltti 67 09 jatkaa asiallisesti ettei ketjun sävy muutu ihan ala-arvoiseksi...
        Kiitos.

• m33v

Yhdet treffit. Ihan mukava oli tutustua vaikkei jatkoon mentykään.

• meis33

Melko runkku vuosi oli se, en käynyt treffeillä. uskoisin tästä vuodesta tulevan samankaltainen.

• -m32-

Kolmet rehvit. Ei kuitenkaan mitään kummoisempaa niistä syntynyt. Naiset oli kyllä ihan mukavia, mutta se aallonpituus ei vain jotenkin täsmännyt. Hampaankoloon ei jäänyt, eli moikkatuttuja ollaan edelleen.

Tänä vuonna jatketaan toistaiseksi samalla. Live-tutkaa voisi toki hieman tehostaa. Tuossa viime vuonna tuli jonkun aikaa oleiltua vieraalla paikkakunnalla ja jotenkin siellä löytyi naisseuraa paljon helpommin. Sitä hieman pohdin, että johtuiko se siitä etten sikäläisiä tule todennäköisesti koskaan enää tapaamaan.. että onko kotopaikkakunnalla tutuissa piireissä tuttujen keskellä se kasvojen säilyttämisen tarve jotenkin alitajuisesti estämässä iskutoimintaa. Pitää mediteerata sitä.

• -m32-

Niin, kolmet rehvit s24:n kautta, ja sitten niitä livesuorituksia ehkä saman verran.

• Mies36

Huono tunne. Ei yhtään treffejä tai potentiaalisia kumppaneita. Itsevarmuuteni naisten suhteen on huono ja toisaalta kiinnostavia naisia tapaa aika harvoin. Tuskin osaan tänä vuonna tehdä mitään paremmin. Yritän vaan viihtyä paremmin yksinäisessä elämässäni.

• Sinkkumies 45

Kuiva vuosi on ollut. Ei yksiäkään treffejä. Viime vuonna yhdet. Sitä ennen aina silloin tällöin. Mihinkään sen kummoisempaan eivät ole johtaneet. Turhaksi olen todennut koko harrastuksen.
      Mutta onnea teille muille, joilla riittää kiinnostusta jatkaa moista pään seinään lyöntiä :)

• SolitaryMan1977

Vuosien 2006-2012 treffisaldo --> 0.

No ei siinä mitään. Yksin tämä elämä menee.

• Huomattava parannus pariin edelliseen vuoteen verrattuna. Kolmet treffit yhden naisen kanssa.
      Ei siltikään jäänyt hyvä maku viime vuodesta. Seuraavat kolme vuotta meneekin varmaan taas ilman mitään naiskontaktia.

• Treffasin 10 naista viime vuonna. Yksittäisten treffikertojen lukumäärää en pysty sanomaan. Yhtään selkeää pettymystä ei kohdalle osunut, vaan kaikki treffit olivat mukavia. Heistä yhden kanssa syntyi noin puolen vuoden suhdekin, mutta harmikseni se kaatui lopulta lähinnä käytännön ongelmiin. Eli yksi potentiaalinen kumppani kohdalle osui. Samalla aktiivisella linjalla aion jatkaa tänäkin vuonna. Vain siten pystyy maksimoimaan sopivan kumppanin kohtaamisen todennäköisyyden.

• Seurustelin keväällä 16 päivää ja vuoden aikana kävin muistaakseni neljän muun naisen kanssa treffeillä. Annoin myös usealle käytetylle naiselle pakit.

• Runkkuvuodet

Niin siis "treffejä" oli kaksi, mutta kuinka monta kertaa annoit pillua?

Minulla oli viime vuodesta ihan samanlainen tunne kuin yli 40 aikaisemmastakin, en käynyt yksilläkään treffeillä enkä nussinut kertaakaan. Arvaan että myös tämä vuosi kuluu runkaten.

• töötttt

Ap. ei antanut kertaakaan... etkö lukenut ketjua, vai kenelle kirjoitat?

• etryuiop

Vuosi lähti liikkeelle tosi kivasti, treffailin useita mimmejä ja muutamia tapasin useammankin kerran.. Alkusyksystä palasin takasin Suomeen ja siihen päättyi se leijailu.. Toistaseks en oo treffannut täälä kertaakaan, joten tää vuosi voi olla aika hiljasta.. Tai no en ainakaan usko, että kukaan suomalainen musta innostuis niin, että lähtis mihinkään.. Odotusarvot ei näin ollen oo kauheen korkeella..

• Vuoden 2012 treffisaldo 1 kpl, mutta neljän kanssa harrastelin seksiä :)

• Ikää jo 34

Oma saldoni

2012 ei treffejä
      2011 ei treffejä
      2010 yhdet treffit
      2009 ei treffejä
      2008 ei treffejä
      2007 muistaakseni ei treffejä
      2006 erosin tyttöystävästäni

Koulutukseltani olen KTM ja harrastan paljon liikuntaa.

• kjhugy

En muista kuinka monilla treffeillä kävin. Mutta olen suudellut kolmen naisen alastonta vartaloa tämän vuoden aikana. Onhan se jotain. Yksi niistä oli kaunis strippari joka kutsui minut lavalle. Yksi oli vanha kurppa. Ja yksi oli kaunis neitsyt (lähes teini).

Viimeiseksi mainittua tapailen edelleenkin.
      Yhdyntään asti en päässyt koko vuonna. Mutta ihan hyvä vuosi se silti oli.

• iufuydtrstes

Viimeisin suhde päättyi vuoden alkupuolella ja vasta kesällä oli intoa oikeastaan edes ajatella treffejä. Yhteensä tapasin neljä naista, joista kahta tuli tapailtua lyhyen aikaa, vaikka aineksia oikeaan suhteeseen ei tainnut olla missään vaiheessa. Kaipa sekin jotain edistystä, että osasi lopettaa tuollaiset evvk jutut ajoissa.

• miehenkuvotus

Kolmet treffit kahden eri naisen kanssa ja yksi yhden yön hairahdus.

Treffeistä jäi ihan ok maku, ihan mukavaa oli mutta kemiat ei kohdannut. Ensimmäisen kanssa oli jo ensimmäisten treffien jälkeen selkeää, että toisia ei tule. Toisen kanssa käytiin kaksilla treffeillä ja soiteltiin jälkeenpäin muutamaan kertaan. Viihdyin hänen kanssaan mutta hän ei oletettavasti minun kanssani. Yritin sopia kolmansia treffejä pari kertaa, mutta aina oli joku este ettei silloin sopinut. Yhtään vastaehdotusta ei tapaamisajalle tullut, joten tein loogisen päätelmän, että hän ei halunnut nähdä enään - ei vain kehdannut sanoa sitä suoraan.

Yhden yön hairahdus palautti mieleeni sen minkä takia olen ollut vuosia mielummin ilman seksiä, kun lähtenyt yhden yön suhteisiin. Ne eivät todellakaan sovi minulle.
      Tälle vuodelle on toiveissa tutustua uusiin naispuoleisiin ihmisiin ja muutenkin hieman aktivoitua elämssä helmikuun jälkeen. Nyt vain työt ja koulun lopputyön viimeistely vie niin paljon aikaa, että liikunnan jälkeen ei oikien muuta kerkeä tehdä.

• pähkinä

te olette kaikki luusereita... ite erosin tyttöystävästä jouluna ja en jaksa edes käydä treffeillä syystä että se vaan maksaa ja saannista ei ole tietoakaan... tosin olen harrastanut jo seksiä muutamien mimmien kanssa... hmm ehkä omassa päässäni on myls hieman vikaa

• citynainen

Vuosia on tapaamiset ollut yhtä paskaa kun isoveli läksyttänyt joka liikkeestä. Säästä itseäsi jollekkin ketä ei edes ole olemassa. Voi taevas.

• mies411

Juu, kehdeksan kertaa kävin treffeillä vuonna -12. Sänkyyn asti mentiin viiden kanssa. Mitään pysyvää suhdetta ei päässyt kehittymään. Kahden kanssa tapaillaan edelleen seksin merkeissä.

• lkj989

V. 2012: treffejä 2
      V. 2011: treffejä 0
      v. 2010: ero

Tavoite vuodelle 2013: parit treffit.

Hiljaista on ollut.

• heh mun treffisaldo on nolla...

• m29-vnt

5 eri naisen kanssa tuli treffailtua vuoden 2012 aikana. Osa naisista oli ihan mukavia, osa taas ei niinkään. Kahden kanssa tuli tapailtua useampi kuukausi, 2 kanssa homma jäi ekaan tapaamiseen. Ja yhden kanssa juttu on edennyt niin hiljaisesti että vaikka treffasimme jo marraskuussa ensimmäisen kerran, niin seuraavat treffit olivat vasta viime viikolla.

Jokaisen naisen kanssa harrastin seksiä, 2 kanssa homma oli selvä että juttu jää pelkäksi seksiksi, mutta 3 kanssa olisin halunnut enemmänkin. Toivottavasti tämän viimeisimmän kanssa homma toimii ja pääsisin tästä pitkästä sinkkuudestani lopullisesti eroon (ole seurustellut viimeksi 2006).

• M48

2012, nolla treffiä.

2011, nolla treffiä.

2010, nolla treffiä.

Että silleen... En vaan miellytä ketään enkä enää kai jaksa itsekään uskoa voivani ikinä miellyttää ketään. Liian paljon negatiivista palautetta ei voi olla jättämättä jälkeä. Liian vähän positiivista palautetta ei voi olla pikkuhiljaa tappamatta miestä sisältäpäin. Jos totta puhutaan, elämä ilman rakkautta on jo tuhonnut minut niin perusteellisesti, ettei minusta paljoa ole jäljellä. Ei tästä enää selvitä, ei. Jos joku päivä kuolen pois, olen luultavasti onnellisempi kuin eläessäni. Vaikea ehkä uskoa, mutta olin tosi kiva ihminen.

• albertt

Teen pohjat tässäkin asiassa. En ole kertaakaan elämässäni käynyt treffeillä enkä ole koskaan seurustellut päiväänkään ja poikuus tallella... Ikää 41-vuotta. Laittakaa paremmaksi.

• Nokitan

Muuten sama tilanne, mutta ikää vuosi enemmän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3354
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      551
      2077
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      84
      1966
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1960
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1588
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1528
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1297
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1220
    Aihe