Olen 13-vuotias tyttö ja haluaisin alioittaa joukkue- tai rytmisenvoimostelun. Onko se vielä mahdollista tässä iässä. Olen harrastanut telinevoimistelua kilpatasolla, mutta lopetin valmentajani takia. Sirkuskoulua olen harrastanut, mutta lopetin sen n. puolivuotta sitten. Harrastan tällä hetkellä balettia, joten olen aika notkea ja osaan vieläkin tehdä kärrynpyörän, käsilläseisonnan, siltakaadon yms. Onko siis vielä mahdollista?
Onko mahdollista?
7
179
Vastaukset
- 15v
On mahdollista millä seudulla asut niin voin ehdottaa sinulle hyviä ja halpoja seuroja sinun ikäisellesi.
- ????
Asun pääkaupunkiseudulla, tarkalleen helsingissä.
- 15v
no seuroja iellä mm. tapanilan erä, ovo ja elise.
- HyVoLi<3
Kannattaa tulla hyvinkään voimistelu ja liikunta- seuraan, sijaitsee pääkaupunkiseudulla. Todella laadukas :) itsekin voimistelen hyvolissa. Olen yrittänyt etsiä netistä seuroja esim. Porin seudulla, niin ensivaikutelma antaa hyvin epä-ammattimaisen seuran. Jos mahdollista kannattaa hakea ovoon tai hyvoliin :) hyvoliin on kokeilutilaisuus 12.5 kannattaa tulla!
- lgt.nsröäbra
lahden seudulla telinevoimistelua 15vuotiaalle alottelijalle?
- voimistelijatytsy
- 12w
Sulla tuntus olevan hyvä tausta ite olen harrastanut nyt kohta 7 vuotta teline voimistelua,mutta vaihdoin TeamGymiin(googlaa hätätapauksessa:))
noin puolivuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525340- 833993
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3312352Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171808Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain571400Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951300- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2971190