Poljen kuntopyörällä 30min. päivässä ja se näyttää että kulutan 1000 kcal...pitääkö tosiaan paikkansa että kulutan muka niin paljon puolessa tunnissa?
Kuntopyöräily ja kalorien kulutus
9
6725
Vastaukset
- topsu5
Ei kyllä voi pitää paikkaansa vaikka millä sykkeellä ja vastuksella tuon ajan polkisit. 1000kcal kuluttaminen vaatii ainakin n. pari tuntia liikuntaa reippaalla sykkeellä. Tätä voi verrata siihen, että itse harrastan spinningiä ja tunnin reeni vie reilu 500kcal ja siinä todella poljetaan.
- riippuu ja roikkuu
Kuntosalilla minun pitää rehkiä pari tuntia, että pääsen yli 900 kcal.
Tunnin juoksussa olen joskus päässyt yli 600 kcal.
Kalorien kulutus riippuu myös vaatetuksesta ja ilman lämpötilasta - teoriatpuntariin
Kulutus riippuu ihan siitä kuinka paljon painat ja millaisella teholla sitä kuntofillaria kuletat. Kalorinkulutus tehostuu pitkän treenin lopussa, mutta että puolentunnin polkemisella 1000 kcal, niin se on jo teoriaa: Jos olet reilusti yli satakiloinen ja kykenet kulettaan sitä kuntopyörää sen puolituntia palttiarallaa 98-100% maksimisykkeestä, niin aika lähelle tuota kulutusta voi päästä. Tai jos painat 200kiloa ja poljet ~90% maksimitehoista..
- kunto kanto
Kyllä pääsee.
Itse pääsen soutulaitteella tunnin treenissä 1100.- dsghjfsdsdf
vähän eri asia kuin kuntopyörällä puolet lyhyemmässä ajassa kenties?
- 10+10
Ei pidä.
- riippuu ja roikkuu
- erwwwe
Kuntopyörissä on usein asetuksia, johon voit laittaa ikäsi, pituutesi ja painosi. Lisäksi kuntopyörät mittaavat usein sykettä. Jos nämä ominaisuudet ovat pyörässäsi etkä ole niitä vielä käyttänyt niin nyt kannattaa ottaa ne käyttöön. Tuo lukema kuulostaa kyllä aivan liian suurelta, joten pyörä arvioi väärin tai asetukset ovat väärin.
Ei todellakaan pidä paikkaansa. XD
Itse poljen 45min sykkeen ollessa 110-130 ja poltan 400-450kcal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348