Poljen kuntopyörällä 30min. päivässä ja se näyttää että kulutan 1000 kcal...pitääkö tosiaan paikkansa että kulutan muka niin paljon puolessa tunnissa?
Kuntopyöräily ja kalorien kulutus
9
6591
Vastaukset
- topsu5
Ei kyllä voi pitää paikkaansa vaikka millä sykkeellä ja vastuksella tuon ajan polkisit. 1000kcal kuluttaminen vaatii ainakin n. pari tuntia liikuntaa reippaalla sykkeellä. Tätä voi verrata siihen, että itse harrastan spinningiä ja tunnin reeni vie reilu 500kcal ja siinä todella poljetaan.
- riippuu ja roikkuu
Kuntosalilla minun pitää rehkiä pari tuntia, että pääsen yli 900 kcal.
Tunnin juoksussa olen joskus päässyt yli 600 kcal.
Kalorien kulutus riippuu myös vaatetuksesta ja ilman lämpötilasta - teoriatpuntariin
Kulutus riippuu ihan siitä kuinka paljon painat ja millaisella teholla sitä kuntofillaria kuletat. Kalorinkulutus tehostuu pitkän treenin lopussa, mutta että puolentunnin polkemisella 1000 kcal, niin se on jo teoriaa: Jos olet reilusti yli satakiloinen ja kykenet kulettaan sitä kuntopyörää sen puolituntia palttiarallaa 98-100% maksimisykkeestä, niin aika lähelle tuota kulutusta voi päästä. Tai jos painat 200kiloa ja poljet ~90% maksimitehoista..
- kunto kanto
Kyllä pääsee.
Itse pääsen soutulaitteella tunnin treenissä 1100.- dsghjfsdsdf
vähän eri asia kuin kuntopyörällä puolet lyhyemmässä ajassa kenties?
- 10+10
Ei pidä.
- riippuu ja roikkuu
- erwwwe
Kuntopyörissä on usein asetuksia, johon voit laittaa ikäsi, pituutesi ja painosi. Lisäksi kuntopyörät mittaavat usein sykettä. Jos nämä ominaisuudet ovat pyörässäsi etkä ole niitä vielä käyttänyt niin nyt kannattaa ottaa ne käyttöön. Tuo lukema kuulostaa kyllä aivan liian suurelta, joten pyörä arvioi väärin tai asetukset ovat väärin.
Ei todellakaan pidä paikkaansa. XD
Itse poljen 45min sykkeen ollessa 110-130 ja poltan 400-450kcal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862