Miksi näin Citymarket Lohja?

Kohta ex-asiakas

Miksi teidän kassat eivät tiedä osastoilla olevista tarjouksista mitään, vaan laskuttavat normaalihinnat tuotteista?

Usein on käynyt niin, että vasta kotona huomaa ostoksista laskutetun liikaa. Näin kävi viimeksi tänään tiettyjen jäätelöiden osta kolme maksa kaksi tarjouksen kohdalla.

Kysymys ei ole yksittäistapauksesta, koska esimerksi minun kohdallani vastaavia tapauksia on sattunut useita.

10

448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkista ostoskuitti

Täällä on myös huomattu samaa. Hyllyssä lukee tarjous, mutta kotona huomaa että laskutettu on normaali hinta. Eli tarjouksia unohtuu (?) siirtää kassakoneen tietoihin aika usein. Toinen asia, johon puutuinkin aikoinaan oli että sama tuote laskutettiin kahteenkertaan. Kun palasin valittamaan tästä kassalle tarkistivat ostoksiaan pakkaavat asiakkaat myös kuittinsa ja ups, heidänkin kohdalleen oli yllättäen sattunut sama vahinko...

• uigk.m

Kassojen ei tarvitsekaan tietää tarjouksista mitään. Hinnat pitää tulla kassasta oikein ilman erillistä tietojen siirtoa.

Jos kassasta tulee väärä hinta, syy on tuotteen myyvän osaston. Siellä ei olla laitettu tuotteen kampanjatietoja koneelle oikein, jos ollenkaan.

• kaenuu

Kyllä kassan tulee tietää tarjouksesta! Tuotteen hinta ja muu tieto päivitetään tietokantaan, josta kassa tuotetiedot nappaa. Jos sattuu kömmä, ettei tieto ole päivittynyt tmv. ja asiakas reklamoi siinä paikalla, on kassan helppo tarkistaa tieto
        listalta sen päivän tarjouksista. Eihän sen kassan tarvitse ulkoa opetella kaikkea.

• Sitä samaa

Ei uutta ko. ketjussa, yleinen valituksen aihe näillä palstoilla.
      Itse tapellut joskus kun hyllynreunassa oli tarjouslappu Anttilassa, mutta kassalla kovempi hinta, ni oli vanhenutnut tarjous eli lappu poistamatta...

• kaenuu

Kyllä samoja puutteita kassoilla esiintyy muuallakin päin Suomea kuin Lohjalla. Yhteistä asialle on kuitenkin se, että asiakas on osapuoli joka väärästä hinnasta kärsii!
      Miksi joskus ei voisi käydä niin, että pilkku olisikin pykälän vasemmalla eikä oikealla tai tuotteen hinta olisi päivitetty väärin kassalle?

• kaenuu

Kannattaa vaihtaa ostospaikkaa. Kyllä niitä kauppoja riittää Lohjallakin ja mukava on asioida rehellisten kauppiaiden kanssa, vaikka joutuisikin hieman enemmän ostoksistaan maksamaan.

• myyjä eläkkeellä

Oisko ollut plussa-korttitarjous? ja kortti jäänyt antamatta/vetämättä ?
      Osaatko muuten katsoa kuitista MISTÄ kohtaa löytyy huomioitu plussa?
      Jos vanha hinta jäänyt hyllynreunaan/ei poistettu kun tarjous on loppu niin tuotteen saa siihen alennettuun hintaan.Ainakin minä sain kun kerroin asiasta kassalle.
      Vieläpä ihan ystävällisesti...ei kukaan ole täydellinen.Kiitos Lohjan sittarille erittäin ystävällisestä ja asiallisesta palvelusta.

• jonottaja

Lohjan sittarissa on ystävälliset kassat, ei kai siitä ollutkaan kysymys. Ja monesti työskentelevät alimitoitettuna, mistä asiakkaatkin kärsivät. Viimeksi, kun "erehdyin" sinne ostoksille euron päivinä, oli kassat taas ihan tukossa, kun ne euron hinnat eivät tulleetkaan koneesta, vaan kassan piti näpytellä jokainen euron tuote käsin. Siinä sitten luettiin tarjouslehteä, mikä on euron hintanen tuote, jollei asiakas tai kassalla työskentelevä muistanut ulkoa. Sitten oli vielä erikseen plussakortti-tarjoukset ja kolme samaa tuottetta edullisemmin- tarjoukset. Jonot venyivät ja venyivät ja ruokatarvikkeet seisoivat helteessä ostoskärryissä, jäätelöt ja muut pakasteet sulivat...

• myyjä

Täällä on kyllä monesti tullut asiakas antamaan palautetta, että tuote ei tullut oikein kassalla. Sitten kun siinä kuittia tarkastellaan, niin kuitin alemmassa osassa lukee erikseen kyseisestä tuotteesta plussa-alennus. Sitten huomataan että jaa tulihan se tuohon....kuinka monesti ollaan sitä mieltä, että alennus ei tullut ja itse asiassa ei osata lukea kuittia.

• Kaapittaja

Korjaan siis että moisissa tapauksissa ei syy tosiaan ole sen alipalkatun kassaneidin!!! Hän ei tosiaan voi olla tarjouksista tietoinen, .... Vaan ongelmiin syyllinen istuu tukka sliipattuna siella audi A7etu penkillä valkaistut hampaat loistaen....
      Mönkijä peräkärryillä suunta kohti kesämökkiä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1080
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1044
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      845
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe