Onko kotisi wc-pönttö sisältä mustan likainen vai hohtaako se raikkaan puhtaana?
Jos se on likainen, lorauta pönttöön hieman etikkaa ja anna vaikuttaa hetki. Hankaa wc-harjalla tehokkaasti. Toista käsittely tarvittaessa lian irroittamiseksi.
Kruunaa puhtaus viikottain lorauksella astianpesuainetta, puhdista pinnat huolella wc-harjalla ja huuhtele lopuksi.
Saat paremmin seksiä, kun naiset eivät juokse karkuun saastaista wc-pönttöäsi.
Osaatko muuten huolehtia edes omasta henkilökohtaisesta puhtaudestasi?
Kodin likainen wc-pönttö karkottaa naiset
33
553
Vastaukset
- mies 86
Henkilökohtainen puhtaus sujuu kyllä ihan rutiinilla, vessan pyrin pesemään kerran viikossa.
- hyvä yritys
"Saat paremmin seksiä, kun naiset eivät juokse karkuun saastaista wc-pönttöäsi."
Höpsistä. Tunnen pari miestä, joiden kulloinenkin tyttöystävä siivoaa heidän pönttönsä. Ja he tekevät sen oma-aloitteisesti. - Luonnonmenetelmä
Liikaa vaivaa. Pönttö pysyy tarpeeksi siistinä kun aina kusemalla huuhtoo paskakikkareet reunoista pois.
- No ei ihme
ettet saa itsellesi naista
- Minä ohjaan
No ei ihme kirjoitti:
ettet saa itsellesi naista
naisen suoraan makkariin
- Ei sun
Minä ohjaan kirjoitti:
naisen suoraan makkariin
yksiössäs mitään erillistä makkaria ole
- Mä asun
Ei sun kirjoitti:
yksiössäs mitään erillistä makkaria ole
omakotitalossa
- Niin..
Mä asun kirjoitti:
omakotitalossa
..vanhempies kanssa
- ????
Minä ohjaan kirjoitti:
naisen suoraan makkariin
Entäs jos naisella on vessahätä, pitääkö silloin pissata sun sänkyyn?
- .-.-.-
Liian siisti koti antaa miehestä homomaisen vaikutelman.
Miehekkään jyystärikarjun luukussa ei ole ikinä siivottu.- Jyystäriä palvellaan
Tarkennus: miehekäs jyystärikarju ei ikinä siivoa luukkuaan itse. Hänen jyystämänsä naiset sen sijaan osoittavat kiitollisuuttaan ja ihailuaan karjulle siivoamalla tämän luukun, mihin kuuluu mm. vessanpöntön jynssääminen. Miehistä vain narukätiset Markku-Pekat joutuvat siivoamaan luukkunsa itse, koska ovat liian nössöjä hankkimaan naista ja kelvottomia jyystöpuuhiin.
- Niinpä.
Jyystäriä palvellaan kirjoitti:
Tarkennus: miehekäs jyystärikarju ei ikinä siivoa luukkuaan itse. Hänen jyystämänsä naiset sen sijaan osoittavat kiitollisuuttaan ja ihailuaan karjulle siivoamalla tämän luukun, mihin kuuluu mm. vessanpöntön jynssääminen. Miehistä vain narukätiset Markku-Pekat joutuvat siivoamaan luukkunsa itse, koska ovat liian nössöjä hankkimaan naista ja kelvottomia jyystöpuuhiin.
Siivoaminen on naisten työtä. On arveluttavaa jos sinkkumiehen kämppä on liian siisti. Siivoava mies on homo!
- Ja sitten
Niinpä. kirjoitti:
Siivoaminen on naisten työtä. On arveluttavaa jos sinkkumiehen kämppä on liian siisti. Siivoava mies on homo!
ihmetelän miksi urpot ei saa naisia
Vaikka kuuraisin pöntön päivittäin, ei seksin saantini paranisi yhtään.
- ....
No eihän se tietenkään seksin saantia paranna, jos ei mistään löydä naista.
- 436346
Näkyvimmät pissa roiskeet kannattaa ainakin pyyhkiä istuimen reunoilta ennen tyttöytävän tuloa jotta naisen ei tarvitse tehdä tarpeitaan seisten tulehdusten pelossa.
- Muuten kyllä
Takaan ,että se karkoittaa myös miehet.
- posliinijumala
Saisinpa naisen edes vessaani asti.
- mies vaan
Kävinpä sitten juuri pesemässä WC-pöntön. Vaikka en usko, että siitä huolimattakaan saan tänne naisen sitä pönttöä ihailemaan.
- Ei kyllä Kinnosta
sun vessas pätkääkän
- ....
No eihän se pöntön kuuraaminen naisia asunnolle tuo, vaan muulla keinolla ne on sinne saatava. Mutta jos kämppä on likainen, niin nainen voi lähteä äkkiä pois.
- Parempi ehdotus
Ei kyllä Kinnosta kirjoitti:
sun vessas pätkääkän
Entäpä kiinnostaisiko antaa vähän pimppaa?
- ijhoijgoijg
Kyllä kokemattoman ätmin kusi on puhtaampaa kuin keskiverto suomalaismuijan alapää.
- Vessan siivous
on naisten työtä
- Näin on.
.......... ...
- SolitaryMan1977
Mistä ne naiset sen tietää, että onko mun WC-pönttö likainen tai ei? :D Niiden pitäs ensin tulla käymään mun luona ja sehän tarkoittaa sitä että on saanut naisen, kun se kerran kotiin asti tulee. Joten naisen saamattomuuteen ei liity ollenkaan WC-pöntön puhtaus.
- Lähdin pois
SolitaryManille:
Jos saat naisen käymään luonasi, niin et sitä vielä saanut ole:-)
Jos asunto näyttää tietynlaiselta, niin ei sitä wc:tä edes tarvi nähdä, kun jo arvaa
miltä sekin näyttää.
Sitten vaan eteiseen, saappaat jalkaan ja kohti siistimpiä asuntoja.
Peskää vaan kiltisti se wc kerran viikossa:-)
- .....
Tämän tietoiskun tarjosi Domestos.
- realismus
Ja kissanpaska kylppärin lattialla miehet.
- Pönttis
Vaginani kasvaa juustoa, mutta en arvannut tilanteen olevan niin paha.
- PaariMesu
Mitä tehdä, kun pytyn vedenalainen osa muuttuu keltaiseksi eli likaisen näköiseksi jopa silloin kun kukaan ei käytä pyttyä.
Eli viikko reissussa, niin pytty on likainen. Kiitos vesilaitoksen veden. - vvvooieiiiiii
Kyllähän joku pesemätön urpo saa jonkun naisen epäsiistiin asuntoonsa.
Mutta onko nainen joka jää sikalaan vähän itsekkin epäsiisti, ja vähät välittää siisteydestä, siinäpä kysymys.
Laatunaiset ei huoli epäsiistejä urpoja , joku siisteys pitää olla sisäisestetty ihmiseen että pärjää.
Ostakaa harpic pesuainetta ja laittakaa sitä vesanpyttyyn ja antakaa vaikuttaa ,, ja harjaus, tulee puhdasta,... - pitkätukka-68
Mun pöntön saa kyllä tulla tarkastamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522505- 1102215
- 241893
- 231662
- 301616
- 1651509
- 361265