Milka suklaan facebook päivityksen mukaan suklaa on saapumassa Suomeen. Onko tämä totta ja jääkö se pysyäkseen ja mitäköhän on tulossa. Kertokaa mielipiteistänne ja mahdollisesti uusista uutisista.
Itse olen odottanut sitä jo vuosia ja välillä silja euroopalla käynnyt ostamassa. Toivottavasti saapuu pian.
Milka suklaa
milka464
3
509
Vastaukset
- =P :P
Luki siellä facebookissa, että on jäädäkseen :)
- MillaMaria
Onpa outoja makuja valittu suomalaisille. Riisisuklaa, popcornilla maustettu ja toffee-täytteinen. Ei tuollaisia kukaan täysjärkinen osta. Laivalta ja ulkomailta saa onneksi kunnon Milka-laatuja, joissa suklaa on pääosassa. Ainakin minulta jää Milkat ostamatta marketista, jos ei tuo makuvalikoima parane.
- Nam
Onha tääl Alppi maitosuklaa se o hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604