Kaksi raskaana yhtäaikaa. VOI VITTU

kivamieskuiten

Mitä veetä voin tehdä. Sekä työkaveri johon minulla on satunnainen seksisuhde työreissuilla ym..., että eräs parin illan hoito, vanha luokkakaveri raskaana.

Vaimo ei tietenkään tiedä mitään ja uskon selviäväni asiasta niin, ettei saa tietääkään. Ja pakko onkin, jättäisi heti jos saisi tietää ja lapsiani en halua menettää päivittäisestä elämästäni. Olen kuitenkin kaikesta huolimatta hyvä ja huolehtiva isä ja mies.

Kumpikaan naisista ei ota aborttia kuuleviin korviinsa. Miehet. Pystyykö ruokkoja maksamaan siten, ettei puoliso saa tietää, jos vaikka maksaisi kertakorvauksena kunnon summan. AUTTAKAA kärsivää

122

13838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksumpi

      OMG! Ole mies ja tunnusta,Luulen että et opi täsätä mitään mutta muuta omillesi ja pelimies käyttäköön ehkäisyä tästä eteenpäin.Olet hyvin itsekäs,,,

      • Vai auttaa?

        Normikamaa. Niin makaa kuin petaa, sanotaan.

        Samaa mieltä: Ei tuo mies mitään enää opi. Parasta olis ripustaa pussit naulaan jos ei tuon vertaa pysty itseään kontrolloimaan. Suuri osa aikuisista ihmisistä päättää itse tekemisistään eikä ole alapäänsä vietävissä.

        Lopulta aloittaja on tilanteessa, jossa kaikki naiset ovat jättäneet hänet. Elatusmaksut juoksevat viestin mukaan ainakin neljästä lapsesta ja markkina-arvo on treffeillä aika lähellä nollaa. Siitä on hyvä ponnistaa.

        AUTTAA... katso mielipiteeni viestin alusta.


      • Aika Pukki Olet!
        Vai auttaa? kirjoitti:

        Normikamaa. Niin makaa kuin petaa, sanotaan.

        Samaa mieltä: Ei tuo mies mitään enää opi. Parasta olis ripustaa pussit naulaan jos ei tuon vertaa pysty itseään kontrolloimaan. Suuri osa aikuisista ihmisistä päättää itse tekemisistään eikä ole alapäänsä vietävissä.

        Lopulta aloittaja on tilanteessa, jossa kaikki naiset ovat jättäneet hänet. Elatusmaksut juoksevat viestin mukaan ainakin neljästä lapsesta ja markkina-arvo on treffeillä aika lähellä nollaa. Siitä on hyvä ponnistaa.

        AUTTAA... katso mielipiteeni viestin alusta.

        Aika Kurko olet kyllä..meinaan pilaamaan elämäsi!! ;D Ja eii, sen verran isot elarit tulossa per muksu että, oksat pois. Lisäksi lapset haluavat tietää kuka on isä joku päivä ja tulevat kolkuttelemaan ovellesi.
        Tietysti, jos jotain hyvää haluat löytää niin on ainakin "uimarisi " ovat 200 metrin olympia kulta vauhdissa xD


    • aaautzii

      niih.ite miettinyt tuota joskus ja hiki tullut kun onneksi vain yksi nainen oli ihan varma että raskaana on.mutta sitten 8päivää myöhemmin soitti iloisesti että punapäivät alkoi ja kertoi että tressiä ollut töissä ja näin.mutta sun aiheeseen ei tuota karkuun pääse kyllä mitenkään jossain vaiheessa julki tulee ja kas oveen koputetaan ja sieltä tyttö/tai poika toteaa että morjen iskä!!! sulla on kyllä tosi vaikea kolmio draama.ootko sata varma että sun vierailla naisilla ei oo ollut muita siittäjiä? jos sulle antavat niin varmaan muillekkin?kerro miten asia etenee.koitetaan keksiä jotain.ite olen 31v mies

    • kiristää ei saa

      eipäs kyllä hyvä:( kait sen elatuksen voi maksaa kerralla mutta.esim jos jotain vakavaa lapselle sattuu niin tutkinta kaivaa pioloogisen isän esiin.ja muutenkin tossa käy niin että lasten äiti alkaa kiristämään kaikella mahdollisella tapaa sinua! on kyllä tilanne huonolla tasolla:( minkä ikäinen sinä olet? ja oot naimisissa vai?

    • maan alle

      Suosittelen muukalaislegioonaa.

    • kuunnoonmiesss

      Olen 39-vuotias, kolme lasta 7 - 15.

      En usko että se haittaa jos joskus myöhemmin, siis vuosien päästä jos tulee ilmi. uskon sitten kyllä klaaraavani asian. Tällä hetkellä se olisi psykologisesti liian vaikea pala vaimoni hyväksyä

      Molemmat naiset kyllä vakuuttavat minun olevan isä, ja ainoa mies jonka kanssa seksisuhteessä lähiaikoina. Uskon sen. Kerroin naisille toisistaan, hirvea meteli molemmilta. En kyllä heille kummallekaan ole luvannut ruusutarhaa enkä uskollisuutta.

      Tunnustuksiin en usko, se on heikon ihmisen merkki, sillä haetaan vain hyväksyntää ja anteeksiantoa itselle. Minä en anteeksiantoja kaipaa. En muutenkaan ole hirveä yksiavioisuuden kannattaja seksuaalisessa mielessä. Mielestäni ihminen, varsinkin mies on luotu parittelemaan ja levittämään siementään jo ihan fysiologisen jatkuvuuden sääntöjen mukaan. Yksiavioisuushan on kirkon luoma sääntö, jota ei voi olla rikkomatta ja jolla sen varjolla on saatu ihmisiä tuntemaan syyllisyyttä, ohjailtavaksi ja maksamaan aneita.

      Edelläoleva ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö rakastaisi henkisessä mielessä vain vaimoani, näin nimittäin teen. Mutta rakastan molempia muita naisia eri tavoin. Ja haluankin olla heidän ja mahdollisesti tulevien lasten elämässä jotenkin mukana. Kuitenkin vaimoni on se todellinen elämäntoverini ja henkinen kumppanini.

      • Rehti mies

        Miksi nm kunnon mies?


      • ---

        "Kuitenkin vaimoni on se todellinen elämäntoverini ja henkinen kumppanini. "
        Pienintäkään rahtua kunnioitusta sinulla ei kuitenkaan elämäntoveriasi kohtaan tunnu olevan.. Jos kerran rakastat vaimoasi aidosti, koita ajatella häntä aitona ihmisenä (ei vain jonain epämääräisenä olentona jonka omistat) ja pohdi, ansaitseeko hän tälläisen kohtelun? Olet jo pettänyt häntä, ilmeisesti paljon, kehtaatko tosiaan vielä jättää kertomatta että elämääsi on tulossa kaksi uutta elämää ?


      • !??!

        "mies on luotu parittelemaan ja levittämään siementään jo ihan fysiologisen jatkuvuuden sääntöjen mukaan. Yksiavioisuushan on kirkon luoma sääntö, jota ei voi olla rikkomatta ja jolla sen varjolla on saatu ihmisiä tuntemaan syyllisyyttä, ohjailtavaksi ja maksamaan aneita."

        Mitä ihmettä sinä siinä sitten piipität ja vikiset ettei vaimosi vaan saisi tietää ja "auttakaa kärsivää" !
        Luojan tähden Hiiri! Kanna sitten vastuusi ja elä niinkuin sanot ajattelevasi!


      • Anonyymi

        Vittu tää on epic juttu .. melkeen niin hyvä että vaikee uskoo todeksi.

        This guy fucks.


    • vaikeaa varmaan1000

      Ongelmat lisääntyy jos siirät asiat vuosien taakse..eikö sua kalvaa asia että kaksi omaa
      lasta on maailmalla?mutta koita jotain järkevää saada aikaan.

    • 50***50

      1.Sano vaimolle asiasta, sinä aikuinen mies.2. Jos osat nauttia s****elämästä, siis osat kasvattaa lapsia.

    • Kauhistussentääsn

      Vaimosta tulee ero varmasti, siis elatus 3:lle. Ehkä jompi kumpi uusista vois jädä.

    • kunnnonmiessss

      Oman perheeni haluan pitää. Siksi tämä asia pitää saada pysymään salassa seuraavat vuodet.

      Ja nimimerkki siksi kun kuitenkin koen olevani sellainen.

      Taloudellisesti pystyn kyllä huolehtimaan kaikista jälkeläisistäni, ja haluankin tehdä sen. Se asia ei ole ongelma, muutoin kuin välillisesti sen vuoksi, että se voi olla syy siihen että nämä kaksi kertmistaan ehkäisyistä huolimatta ovat raskaana.
      En oikein osaa uskoa siihen, että kaksi ehkäisyä käyttävää naista kokisi kanssani ehkäisyn pettämisen samaan aikaan sattumalta. Uskon että ainakin toinen on saattanut itsensä tähän tilaan tahallaan, ehkä molemmat. Tämän asian valjettua minulle, olen alkanut nyt hieman miettiä ja suuttuakin

      • womanfemine

        "En oikein osaa uskoa siihen, että kaksi ehkäisyä käyttävää naista kokisi kanssani ehkäisyn pettämisen samaan aikaan sattumalta. Uskon että ainakin toinen on saattanut itsensä tähän tilaan tahallaan, ehkä molemmat. Tämän asian valjettua minulle, olen alkanut nyt hieman miettiä ja suuttuakin"

        VOi luoja, ajatelkaa miehet joskus muullakin kuin alapäällänne, kun näin helposti menette tuohon lankaan .... jos olisin mies niin en todellakaan luottaisi naisen sanaan että hän huolehtii ehkäisystä JOS en halua lasta tämän kanssa....


      • Nainen sanoo

        Jaha, kuinka helppoa ajattelit salaamisen olevan ja vielä vuosia? Keneltä ihmiseltä tahansa riittää yksi puhelinsoitto, tai yksi juoru vaimosi korviin.

        Tilanteesi on paha nyt, mutta miljoona kertaa pahempi vaimon näkökulmasta, kun asia paljastuu myöhemmin ja olet vieläpä vuosia SALANNUT asian ja elänyt täyttä kaksoiselämää.

        Ainoa toivosi vaimon suhteen on tunnustaa heti kaikki, todeta itse avoimesti ja suoraan, että sinulla on ongelma seksin kanssa, ja ehdottaa, että hakeudut terapiaan hoitamaan sitä. Sellainen oma tunnustus, laittaa asia ongelman piikkiin ja oma-aloitteinen pyrkimys hoitaa ongelmaa terapialla on ainoa, joka auttaa nyt.

        Tietystikään et opi siellä terapiassa mitään, olet selvästi luonnehäiriöinen tyyppi, mutta tämä nyt neuvona, jos oikeasti haluat avioliittosi säilyttää.

        PS. Kenen tahansa naisen mielestä on triplapaha, jos sinulla on lapsia jossain, mutta et toimi heille isänä. Jotta siis voisit vielä jotenkuten esittää olevasi "kunnonmies", niin on vain yksi vaihtoehto, se, että tunnustat lehtolapsesi omiksesi ja pidät heihin yhteyttä, ja olet jonkinmoinen isä heidän elämässään. Silloin olet edes muiden naisten silmissä ehkä seksiriippuvainen sonni, mutta silti moraalinen ja jollain tavalla hyväksyttävä mies. Lapsensa hylkäävä mies ei ole sitä koskaan, missään tilanteessa.


      • SoraVanni
        Nainen sanoo kirjoitti:

        Jaha, kuinka helppoa ajattelit salaamisen olevan ja vielä vuosia? Keneltä ihmiseltä tahansa riittää yksi puhelinsoitto, tai yksi juoru vaimosi korviin.

        Tilanteesi on paha nyt, mutta miljoona kertaa pahempi vaimon näkökulmasta, kun asia paljastuu myöhemmin ja olet vieläpä vuosia SALANNUT asian ja elänyt täyttä kaksoiselämää.

        Ainoa toivosi vaimon suhteen on tunnustaa heti kaikki, todeta itse avoimesti ja suoraan, että sinulla on ongelma seksin kanssa, ja ehdottaa, että hakeudut terapiaan hoitamaan sitä. Sellainen oma tunnustus, laittaa asia ongelman piikkiin ja oma-aloitteinen pyrkimys hoitaa ongelmaa terapialla on ainoa, joka auttaa nyt.

        Tietystikään et opi siellä terapiassa mitään, olet selvästi luonnehäiriöinen tyyppi, mutta tämä nyt neuvona, jos oikeasti haluat avioliittosi säilyttää.

        PS. Kenen tahansa naisen mielestä on triplapaha, jos sinulla on lapsia jossain, mutta et toimi heille isänä. Jotta siis voisit vielä jotenkuten esittää olevasi "kunnonmies", niin on vain yksi vaihtoehto, se, että tunnustat lehtolapsesi omiksesi ja pidät heihin yhteyttä, ja olet jonkinmoinen isä heidän elämässään. Silloin olet edes muiden naisten silmissä ehkä seksiriippuvainen sonni, mutta silti moraalinen ja jollain tavalla hyväksyttävä mies. Lapsensa hylkäävä mies ei ole sitä koskaan, missään tilanteessa.

        Kondomia ei hakkaa mikään!


    • Reilu peli paras

      "En muutenkaan ole hirveä yksiavioisuuden kannattaja seksuaalisessa mielessä. Mielestäni ihminen, varsinkin mies on luotu parittelemaan ja levittämään siementään jo ihan fysiologisen jatkuvuuden sääntöjen mukaan. Yksiavioisuushan on kirkon luoma sääntö, jota ei voi olla rikkomatta ja jolla sen varjolla on saatu ihmisiä tuntemaan syyllisyyttä, ohjailtavaksi ja maksamaan aneita."

      Etkös sä just oo tehny miten aattelet ja sitä niittää, mitä kylvää.. Miehellä on mahdollisuus oikeastaan vain kondomiin tai sterilisaatioon. Kun pulla(t) on uun(e)issa, siitä päättää nainen. Lusikoi nyt soppasi. Mä en tommosta häntäheikkiä olis katsellut, saati lapsia tehnyt, sääli sun vaimoa. Ois ollu reilua yhdessä sopia vapaasta suhteesta, että hänkin olis tienny, missä mennään ja voinu elämänsä suunnitella faktojen, ei valheiden pohjalta. Saattasit ite hiukan kilahtaa, jos vaimosi lapset ei oliskaan sun.. Heh.

    • kunn..on.mies

      En kilahtaisi kyllä, mutta uskon silti lasten olevan minun. Vaimoni on melko perinteikäs ja korkeamoraalinen ihminen, viisaskin vielä.
      Yksi yhdenyön suhde hänellä kyllä on tainnut aikanani olla. En ole viitsinyt ottaa asiaa puheeksi, vaikka todennäköisyys siihen minulle selvisi jo vuosia sitten.

      Kyllä vaimoni on ihan voinut kanssani suunnitella kaikkea faktojen pohjalta, eivätkä nämä tapahtumat sitä muuta, ei rakkauttani eikä ydinperhettämme, eikä varsinkaan yhteistä tulevaisuuttamme. Varsinkaan elleivät ne tule ilmi lähivuosina. Sitä paitsi mitä et tiedä, se ei sinua satuta, varsinkaan jollet osaa edes aavistaa mitään, niin kuin meidän tapauksessamme.

      Enkä ole koskaan valvonut hänen menemisiään, lähes päinvastoin, siinä mielessä suhteemme on ollut vapaa ja luottamus on pelannut puolin ja toisin. Hyvä niin.

      Enkä ole häntäheikki vaan mies ja luulenpa että olisit katsellutkin minua mieluusti, ehkä kosketellutkin

      • ....

        Jos olisit luotettava mies, sinun ei tarvisi miettiä miten salata asioita. Luottamuksenne ei ole kunnossa, mutta asia vaan ei ole naiselle vielä selvinnyt.


      • yhdennaisenmies

        Trollihan sun täytyy olla, mutta jostain syystä vastaan silti.

        Rakkaus on sitä, että luottaa ja välittää toisen tunteista. Ja toimii itse luotettavasti. Sinähän et ole tehnyt noista mitään. Et siis rakasta vaimoasi. Olet liitossa vain lasten vuoksi. Miksi et siis kerro totuutta vaimollesi ja ota vastaan, mitä tuleekaan?

        "Enkä ole koskaan valvonut hänen menemisiään, lähes päinvastoin, siinä mielessä suhteemme on ollut vapaa ja luottamus on pelannut puolin ja toisin. Hyvä niin."

        Et nyt edes osaa lukea itse kirjoittamaasi tekstiä, tai et todellakaan tiedä, mitä puhut. "...ja luottamus on pelannut puolin ja toisin." Ja juuri kerroit, että vaimollasi on ollut yksi yhden yön suhde. Ja itse olet paneskellut vähintään kahta muuta naista. Mikä ihmeen luottamus on pelannut? Salli mun nauraa. Et sinä mikään mies ole, vaan kävelevä siitin, joka haluaa vain panna kaikkea, mikä liikkuu. Tai siis olisit, jos tuo tarinasi olisi totta. Jos se kuitenkin on totta, niin ei heru sympatiaa. Säälittää vain vaimosi ja kaikkien muidenkin naisten, sekä miesten, joiden kumppanit eivät osaa olla luotettavia kumppaneita. Itse en pettämistä voisi antaa missään tapauksessa anteeksi. Hyväksyä ehkä voisin, mutta anteeksi en voisi antaa. Jäisi ikuiset arvet luottamukseen, eli rakkauskin kuihtuisi pois.


    • reilupeli.aras

      Melkein haluaisin sinua, olet niin itsetuntoisen kieroutunut

    • vuosien päästä jos tulee ilmi niin klaaraat kyllä muka? Kuule, se vaimo suuttuu vaan enemmän kun olet salannut asian. Ole kunnon mies ja kerro vaimollesi totuus.

    • voi voi sentään

      Mut mites ne isättömäks jäävät lapset sit pärjää, isi oli h***ripukki, koko kylän ripuli, lapsi häpee itseään tuollaisen lapsena, säälittää jo syntymätön elämä

    • Onelinenukomiesx3

      Eivät he tule olemaan isättömiä eivätkä siinneet "pyhästä hengestä" Kyllä minä luultavimmin biologinen isä olen, ja aion olla isä muutenkin, sillä tilanteet onnellisesti muuttuneet viikonlopun aikana.

      Kaikki naiset ovat tietoisia toisistaan ja kahden siunatusta tilasta. Otin viikonloppuna kahden päivän kotikumaran ja keskustelin asiat selviksi. Vaimoni hyväksyy sen, että olen tekemisissä tulevien lastenikin kanssa vaikka päivittäin, saavat olla meilläkin niin paljon kuin haluavat. Vaimoni on valmis ottamaan myös vastuuta tulevien pienten hoidosta. KUNHAN EN ENÄÄ OLE SEKSUAALISESSA TEKEMISESSÄ KUMMANKAAN KANSSA.

      Siitä en kyllä tiedä pystynkö, kestänkö tai edes tahdonko. Mutta uskon , että ajan kanssa väsyttämällä saan oikeuksiani lavennettua tämänkin asian suhteen.

      • z ,v åsv

        "Siitä en kyllä tiedä pystynkö, kestänkö tai edes tahdonko. Mutta uskon , että ajan kanssa väsyttämällä saan oikeuksiani lavennettua tämänkin asian suhteen."

        Käsittämätöntä piittaamattomuutta vaimosi tunteista. Tosi rakkautta! Aiot siis pitää kahta jalkavaimoa?


    • ,.mn-nm

      Aika peliMIES ja velikulta

    • KKLOps

      En usko pätkääkään, että olet asian tunnustanut vaimollesi, olet vain tajunnut hävetä itseäsi ja toivot, että asia olisi oikeasti mennyt näin.

      Onnea matkaan silti syntymättömille lapsillesi, syntyneille lapsillesi, ja lastesi äideille. Olet varsinainen raukkis!

      • Kalliit panot sulla

        Palkasta riippuen, yksi ruokkolapsi maksaa 50-100 000. Sun laskusi on 200 000 euroo. Kalliit panot sulla.

        Sinulta puuttuu täydellisesti ymmärrys ja empatia vaimoasi kohtaan. Salailu on pahinta, mitä nyt voit tehdä. Liiton ulkopuolisen lapsen salaaminen on suurin loukkaus, mitä omalle puolisolleen voi tehdä. Myös omille sukulaisille. Ja tuleville lapsille, joilla pitäisi olla oikeus isovanhempiinsa. Jos kuvittelet, että vaikeudet päättyvät yhteen keskusteluun, olet paitsi itsekäs ja kenenkään muun ihmisen tunteita näkemään kyvytön, myös tyhmä.

        Itsekkyytesi on palkittu juuri siten miten ansaitsit. Kun et osannut toimia kuin rehti, suoraselkäinen mies, niin maksat nyt pahuutesi puhtaalla rahalla.


    • onnillineenmies

      Pahuuteni?

      Jos vain teen niin kuin mies tekee ja sydän sanoo, niin kutsut sitä pahuudeksi. En minä ole paha, pikemmin hyvä. Pahuus on jotain ihan muuta.

      Onko se nyt sitten niin kamalaa jos teen maailmaan lapsia joista huolehditaan ja joita rakastetaan. Niin kuin sanoin, aion olla heidän elämässään mukana, ja saavat rakastavat isovanhemmat myös isän puolelta.

      Olen erittäin empaattinen ja rakastava ihminen, eikä tämä ole mitenkään vaimoltani pois, vaan jopa lisää hänen empiiristä elämänkokemuspohjaansa.

      Ihmiset tuijottavat liikaa Lutherilaiseen kristillisyyteen jossa syyllistys ja tuomitsevaisuus ilmenee hyvin lauseessa "otsasi hiessä pitää sinun leipäsi ansaita" ja perisuomalaiseen sanontaa "kell onni on se onnen kätkeköön"

      Edellämainitut asiat ovat yksi syy siihen, miksi suomessa on maailman korkeimmat itsemurhaluvut ja yksi maailman onnettomimmista kansoista. Elämästä pitäisi osata nauttia, tehdä työtä vain elääkseen ja jakaa onnentunteitaan jokaiselle vastaantulijalle. Niin minä teen. Varmaan siksi olen menestynyt jotenkin ja vastakkainen sukupuolikin on alati kiinnostunut vaatimattomasta persoonastani ja tällaisi "sattumuksiakin" tapahtuu.

      Ja olen muuten kertonut kaiken vaimolleni

      • Otan takaisin

        Olet oikeassa, mikäpä minä olen sinua pahuudesta tuomitsemaan. Tulet kyllä kuulemaan, oikealta taholta, vaimoltasi ja tulevien lastesi äideiltä.


      • no jaah

        Väärin. Kyllä itsemurhaluvut johtuvat pikemminkin tämäntyyppisistä puolirikkonaisista perheistä ja aikuisten piittaamattomuudesta muuta elämää kohtaan. Lisäksi suomalaiset kantavat geneettistä taakkaa eri mielisairauksista, joita esiintyy täällä jostain syystä enemmän kuin muualla. Sitten on vielä tämä kaamos.

        Tiesitkö muuten, että uskovaiset ihmiset ovat keskimäärin onnellisempia kuin ei-uskovat..? Ilmeisesti juuri tuon arvopohjansa vuoksi. Itse en kuulu juuri tuohon onnellisten ryhmään. Sen sijaan isäni oli pettäjä, joka näennäisesti tykkäsi lapsistaan kolmen eri naisen kanssa. Äitini taas kuuluu tuohon geneettisen taakan ryhmään. Enpä ole isukin kanssa ollut enää yhteyksissä kymmeneen vuoteen. Tiedän siis mistä puhun. Toisaalta olen tavattoman kiitollinen ja onnellinen, että olen terve ja kaunis, nykyään vastuussa vain itselleni omasta elämästäni. Töitä olen luonteeni kanssa saanut tehdä kaksinkertaisesti kun itseni olen kasvattanut.


      • eiuskotaihankaikkea

        Voi V, mikä provo... :D


      • Anonyymi

        Suomen itsemurhaluvut eivät muuten enää ole maailman huippuluokkaa olivat 90 luvun lamassa mutta nyt ovat muut menneet kirkkaasti ohi. Vanha tieto elää. Ja kovin harvassa maassa ne tilastoidaan kovinkaan luotettavasti, niitä lyödään vahingoiksi ja onnettomuuksiksi perheiden toiveesta ja uskonnollisista syistä jos edes tilastoja pidetään.


    • Hohhoijaa,.

      Sitten heräsin ja päästin kissan ulos.

    • kjfsdkjs

      Vedä kuule alahuuli pään yli ja nielaise!

    • Ap, lue tämä
    • Sana sanaa vastaan

      Onhan se mahdollista että raskaudet eivät ole vahinkoja. Mutta siitä on turha suuttua. Siinä on vain sana sanaa vastaan, eikä suuttuminen mitään auta. Samoin vaimoansa pettävät itsekin vaimoilleen selittävät, että eivät petä, ja on vain vaimon sana miehen sanaa vastaan, jos vaimo epäilee vieraita naisia.

    • kun.nonmies

      Nyt jo potuttaa koko viestiketjun aloittaminen. Kaikki on hyvin ja me kaikki onnellisia ja yhdessä.

      Sovittiin, että molemmat raskaana olevat naiset muuttavat lähinaapurustoomme jotta voin viettää aikaa kaikkien kanssa. Ehkä tässä vielä meikäläinen saa läheisyyttäkin kaikilta. Vaimo ymmärtää, ettei tämä ollut tarkoituksena, mutta koska se on todellisuutta, on meidän kaikkien käyttäydyttävä realiteetit huomioon ottaen aikuisena ja kannettava vastuumme

      • Homma hanskassa

        Vapaalla kaikki siis ok ja duunissakin maine vaan kasvaa, kun työkaveri tekasee sulle lapsen, ja tuo duuniin tietoon muksun sievät sisarpuoletkin. Sullahan on koko elämä hanskassa.


      • Biiiiiig loooooove!

        Kyse on siis tv-sarjasta BIG LOVE. Olet mormoni ja nait vaimojasi vuoroöin. Kätevää!


      • eiuskotaihankaikkea
        Homma hanskassa kirjoitti:

        Vapaalla kaikki siis ok ja duunissakin maine vaan kasvaa, kun työkaveri tekasee sulle lapsen, ja tuo duuniin tietoon muksun sievät sisarpuoletkin. Sullahan on koko elämä hanskassa.

        Ehhehe, ehe...
        Miten joku jaksaa tällasta? Uskooko joku tällasta?
        Jonkun pienimunasen, perheettömän miehen keksittyjä juttuja...?


    • -.-.-.-.-.-.-.-.-.

      aloittaja jauhaa paskaa.. eihän tämä ole totta edes :D :D :D hahahahhahaha...ihan sairasta..tämmöstä ei tapahdu oikeassa elämässä..vai että muuttaa lähinaapurustoon..huh huh.. kyllä tuota et usko itsekkään.. SUOMALAINEN VAIMO EI OLE NOIN HULLU!!! että tuollaista hyväksyisi.. onko vaimosi ulkomaalainen joka ei ymmärrä selvää suomen kieltä?? hanki itsesi hoitoon äläkä elä harha maailmassas,.. :D:D:D

    • onn.ellinenmies

      Vaimoni on ihan tavallinen suomalainen nainen, koulutettukin hyvin. Näin vain tapahtuu näköjään ihan aikuistenkin oikeassa elämässä.

      Kiukusta ja vihasta joka kirjoituksessasi paistaa, kertoo sen, että sinulle käynyt myös sillä tavalla että mies on tainnut tehdä jotain ylimääräistä jonkun muun kanssa. Olen pahoillani puolestasi ettette kyenneet selvittämään asioita kuten me.

      Elämä on niin ihmeellinen asia ja niin opettavainen matka, että otan uteliaan ihmetellen vastaan kokemuksia ja tapahtumia. Tämäkin tapahtuma on opettanut minua jo paljon tähänkin mennessä, ja opetus jatkuu.

      Ihminen on aika sopeutuvainen ja aika paljon pystyy omia olosuhteitaan säätämään kun ympäristö ja siinä toimivat ihmiset heittävät turhat omistuksenhalut ja turhat suuttumukset ja vihat romukoppaan ja nauttivat siitä mitä on olemassa. Näin me teemme

    • Pahoinpitelet lapsia

      Ap, nyt kannattaa katsoa totuutta suoraan silmiin.

      Avioliiton ulkopuoliset suhteet ja ruokkolapset ovat ydinperheen lasten mitä suurinta henkistä pahoinnpitelyä. Nyt kannattaa ajatella, miten tekosi tulevat vaikuttamaan avioliittosi lapsiin. He tulevat kokemaan suuria kärsimyksiä ja tuskaa näistä ruokkolapsistasi. Sinä olet todennäköisesti jo uskottomuudellasi aiheuttanut heille pahaa, ruokkolasten ilmestyminen vain lisää heidän tuskaansa. Kenties omat lapsesi tulevat tekojesi vuoksi traumatisoitumaan loppuelämäkseen. Jos et katso totuutta silmiin, lapsesi voivat jopa katkaista kaikki välit sinuun loppuelämäkseen.

      Omat lapsesi tulevat tarvitsemaan ammattiapua ja terapiaa, jotta selviävät tekojesi seurausten heille aiheuttamasta henkisestä iskusta. Jos olet vastuullinen mies, aloita heti selvittämään mistä saat heille apua.

      Tuollainen "ei tämä mikään iso juttu ole" ajattelu on mitä suurin itsepetos. Jos et aloita ajattelemaan ja tekemään asioita kaikkien muiden läheistesi edun mukaan nyt, vaan jatkat tuollaista häikäilemätöntä itsekästä ajattelua, sinut hylätään läheistesi taholta, veikkaan.

    • jalatmaassanainen

      Mitä tuollaisia pohtimaan. Meillä on syntyvyys jo niin alhaalla että hienoa jos mies jolla on taloudelliset mahdollisuudet ja vielä halu huolehtia lapsista, tekee niitä

      Samapa tuo, vaikka tekisi useammallekin naiselle, tekee naisista äitejä. Ja sehän on naisen tarkoitus ja hienoin fyysinen teko elämässä. Tehdä uusille sieluille tähän maailmaan kehoja, joilla oppia ennen seuravaa porrasta.

      Jos tosiaan huolehdit lasten emotionaalisista ja materialistisista tarpeista, niin ei muuta kuin laajenna vaikka reviiriäsi lisää. Kaltaisiasi miehiä tarvitaan kyllä

    • mitäs läksit?

      hauskaa avioeroa, ja hyvää elarien maksuja sinulle!

    • Lasku tulee ilosta

      Mies jonka pitää näitä salasuhteita pitää, on mieleltään köyhä ja naiset tosi hölmöjä.
      Kun kerrot, että sinulla on varaa maksella mäistä lapsista, olet jo ilmeisesti naiset sillä saanut pyöräyttämään nämä lapset, sitoakseen sinut rahojesi vuoksi, niinhän naiset ajattelee. Vain rikas mies ja lapsi siihen, jotta tuo rikkaan rahapussi on käytettävissä, mutta lapsi on ihan toisarvoinen asia senjälkeen, lapsi ei lapselle kuuluvaa rakkautta tältä äidiltä saa ja isänkin suurin harrastus on sivusuhteet.

      Sairasta on kummaltakin osapuolelta, se että suoksette vieraissa, jättäkää sentään ne lapset tekemättä. Ja toivottavasti se juoksukin loppuu johonkin sairauteen mahdollsimman pian, jotta saatte kärvistellä sen lopun elämää, yksin ja sairaana. Eiköhän tuo elämä syö ihmisen ennenaikaiseen hautaan aika useasti.

    • ku.nnon.mies.

      Olkaa vain kiukkuisia ja umpimielisiä yksilöitä.

      Minä olen onnellinen lapsieni ja naisteni kanssa ja elämme elämäämme siitä nauttien, sitä ja toisiamme kunnioittaen ja elämää ja kaikkia rakastaen.

      Meillä on kaikilla hyvä olla

      • minä vaan

        Ootpa kyllä kunnon mies, lisääntymisen tunnut ainakin taitavan.ota nyt vastuu teoistasi ja toimi kuin miehen pitää toimia. Hyssyttelylinjan päästä löydät todennäköisesti avioeron ja rikkinäisiä sydämiä.


      • Lila35

        NARSISTI ja pahimmasta päästä. Vai mitä uskontokuntaa oikein edustatte jos naisetkin on humpanjuonessa mukana? Uskomatonta jos ootte puhtaasti suomalaisia. Menkää muualle saastuttamasta maatamme, sinne missä tommonen säätäminen on normaalia. Huhhuh, voi lapsi parat, mitä hulluja vanhempia, pipipäitä tulee niistäkin raukoista, toivottavasti ei mun lapsien tarvitse törmätä tollasen moraalikasvatuksen saaneisiin.


    • äläjauhapaskaa

      Hohhoijaa mitä sontaa

    • Säätäjä -tyyppi

      "Ihminen on aika sopeutuvainen ja aika paljon pystyy omia olosuhteitaan säätämään .."

      Tämä mies on nk. säätäjä, ehkä myyntimies, joka puhuu kuin ruuneberi ihmiset pyörryksiin, mutta jonka sanoissa ei ole sisältöä eikä katetta, ja kaupan takuu loppuu heti kun auton takavalot häviävät. Nyt hänellä riittää säädettävää vielä seuraavaksi 18 vuodeksi.

    • jopaspomppi

      Aloittajan juttu ei VARMASti oo ku provo,tai sairaan ihmisen tarinatuokio!!!!Jollei sitten elä jo valmiiksi mormooni yhteisös...tai muus ählämiperintees...En mene vipuun....jos uskoisin ton sceidan toivoisin sinulle eturauhas-syövän ja spitaalin,niin että sun pikkuaivot putois sieltä haaravälistä....YÄK!!!

    • kili7

      iljettävä mies! Toivottavasti en tule ikinä tapaamaan tuollaista! Säälin vaimoasi ja lapsiasi, sekä tulevia lapsiasi! Voi luoja mikä häpeän lapsesi joutuvat kestämään, sekä tietty vaimosi! Nämä kaksi muuta akkaa voisi kujauttaa sitten taas johonkin kaikkulankaivoon! Missä näidenkin naisten itsearvostus oikeen on, kun aviossa olevaa miestä menee paneskelemaan ja sitten vielä pamahtaa paksuksi ja pitää lapsen?!. Ei sitten ajatella ollenkaan miehen vaimoa, sekä heidän lapsiaan, saatikka omia tulevia lapsia, joiden isi on nyt mikä on.... En itse ainakaan hlökohtaisesti IKINÄ haluaisi lapsilleni tuollaista miestä elämään, oli nsitten kuinka kunnollinen tahansa ( ainakin omasta mielestään). En kannata aborttia,mutta sekin on yksi vaihtoehto, taikka sitten JÄLKIEHKÄISY,kondomi tai sitten vain se oma vaimo,jota pitäisi arvostaa sen verran, että ei kävisi kuksimassa muita,ellei asiasta ole muutoin pelisääntöjä laadittu. Nämä ylimääräiset naiset on mun mielestä jäätäviä...

    • naistenomasyy

      Ylimääräiset naiset jäätäviä, hahahhaaa

      Olen aviossa oleva mies, ihan ookoon näköinen ja ennenkaikkea sitä, mikä tuntuu naisille merkitsevän eniten tänä päivänä, MENESTYNYT.

      Niinpä kaikenlaista naista pukkaa tyrkylle niin työelämässä, harrastusten parissa ja vapaa-aikana muutenkin. Puolet naisista tietävät minun olevan aviossa, ja onnellisesti, ja ovat sitä itsekin joskaan onnestaan en tiedä. Silti flirtaavat estoitta ja antavat ymmärtää vaikka mitä. Luokatonta käytöstä

      Toiset naisetkin ovat usein jonkun muun ensimmäisiä naisia, tämän ensimmäisen jonka naiset siirtävät syrjään paremman saaliin toivossa. Joten kannattaa katsoa naisten vähän oman moraalinsa perään.

    • kili7

      Mutta sitten herää sellainen kysymys,että miksi katsella sellaisia naisia? Piristäisit sitten seksi elämääsi vaimos kanssa jotenkin tai jotain, mut kannattas jättää kotkat pokaamatta!! YÖK!!

    • kili7

      Luulis, että tulis jokseenki paskanen olo siitä jo itsellekkin, kun kotkat käyttää hyväks ja sit putkauttaa vie muksuja ja ties mitä traumoja aiheuttaa vaimolles ja lapsilles!

    • kivamieskuiten

      Voi kristus... Nyt on piru jo merrassa. Sillä menin tuossa vielä panemaan siivoojaneidin raskaaksi. Kaksoset tulossa.

      • onsekiva...

        LOL XD
        Johan tuolle jätkälle nauraa hevosetkin Kiinassa.


    • helppis1

      Hei. Tarjoan uutta näkökulmaa: syntymättömien lastesi.

      Ajattele itseäsi vanhana miehenä. Silloin kun katsot taaksepäin elämääsi, ainoa asia mikä merkitsee, on se, millainen olet ollut toisia ihmisiä kohtaan. Ja on itselle kaikken ikävin asia, kun omatunto kolkuttaa sen vuoksi, miten on kohdellut omia lapsiaan.

      Tajuat vanhana miehenä monta asiaa paremmin kuin nyt nuorena. Mutta kun olet vanha, et pääse enää muuttamaan menneisyyttäsi. Se katkeroittaa ihmisen, kun huomaa, että ei pääse pakoon omia virheitään. Nyt voit vielä vaikuttaa, joten tee se hyvä mies. SInulla on moraalinen velvollisuus hoitaa asiasi.

      Tilanne tarjoaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden muuttua vastuullisemmaksi ihmiseksi ja luoda suhteet kaikkiin lapsiisi. Opettele, mitä isyys on. Se on miehisyyttä, vastuuta, uhrautumista rakkaiden ihmisten vuoksi ja sitoutumista. Eli unohda oma maineesi ja keskity lapsiisi, myös niihin syntymättömiin. He ovat viattomia ihmisiä, syyttömiä tilanteeseen. Unohda siis itsekkyys, naurettavat elatusmaksupohdinnat ja ajattele asioita vain lastesi kannalta. Lapsillasi ei ole kuin yksi isä.

      Pyri hoitamaan asiat niin hyvin kuin pystyt isänä kaikille lapsillesi. Tilanteesi on haastava, mutta minkäs teet. Ihminen kuitenkin pystyy uskomattomiin tekoihin, jos haluaa. Surullista, että ihmiselämän tuhoaminen on paljon helpompaa kuin uuden elämän tukeminen.

      Opi näistä kokemuksistasi ja käytä jatkossa ehkäisyä. Viisas ihminen oppii virheistään, ja sinäkin pystyt kehittymään.

    • 1+16

      No elämä jatkuu, vielä saat lisää lapsia kuinka paljon haluat

    • Susse36

      Heii!
      Miksi mun mies hermostu, kun kerroin tällaisesta viestiketjusta että miehellä on vaimo ja kaksi muuta naista raskaana hälle. Sano ensin ettei haluu kuulla ja kun jatkoin vielä kertomista, hermostu lisää. Aloin sitä ihmettelemään ja kysyinkin, ei kai nyt hänellä ole muita muijia, sai raivarin ja kävi käsiksi. Ei helvetti, onko sillä nyt oikeesti muita? Ainakin se kovasti kattoo aina muita muijia ja salassa muitten kuvia ja sitten runkkaa. Oon sanonu etten tykkää sellasesta, muttei lopeta. Isänsä aikoinaan ollut kova pettäjämies. Voisko sillä olla vaikutusta asiaan? Ihmereagointi jokatapauksessa, mistä on kyse?

      • Pettää

        Hyökkäys on paras puolustus. Jos sun mieheshermostuu, hyökkää, syyttää ja huutaa sulle aina, kun otat epäilyt uskottomuudesta puheeksi, niin sori, mutta kyllä se silloin pettää. Pettäjät puolustavat valheitaan jopa henkisellä tai fyysisellä väkivallalla silloin kun alkavat olla kunnon lirissä. Tekevät mitä vaan, että saisivat puolison, vaikka pelkäämällä,jos muu ei auta, olemaan ottamatta totuudesta selvää.


    • rehhehe

      miksi käyttäydyt kuin et olisi tehnyt mitään väärin?
      Onnea ja menestystä sulle vaan! vitut..........

    • -Kerberos-

      Vinkkini olisi: pistä vielä kolmaskin paksuksi. Tilanne ei ole koskaan niin huono etteikö se voisi vielä entisestäänkin huonontua.

    • tietää12

      ja oikeasti kannattaa hankkia saman tien nuorempi nainen, jolle voi kertoa surut ja se lohduttaa sinua - eli tätä voi käyttää näppärästi hyväkseen ihan uuden ja paremman elämän aloittamiseen uuden ja nuoremman naisen kanssa!

    • hyvämiesvieläkin

      Täällä alkuperäinen ketjun aloittaja. On pakko kertoa miten ihmeellistä elämä voi olla.

      Kaikki meni aluksi hyvin, lapset syntyivät ja vaimoni oli mukana hoitamassa ja auttamassa uusien lapsieni äitejä heti syntymien jälkeen. Pian alun jälkeen uudet äidit alkoivat kuitenkin molemmat vaatia liikaa, eli vaativat jättämään vaimoni ja toisen lapsieni äideistä. Nämä ristiriidat aiheuttivat myös vaimolleni hermojen menetystä. Ehkä hän pelkäsi että todella valitsen jommankumman, vaikka hänelle koko ajan vakuutin että hän on ja pysyy kumppaninani.

      Ristiriidat saivat minut syventymään enemmän työhöni koska vain siellä sain olla rauhassa ja ajatukseni pois perheasioista. Tein siis pitkää päivää sihteerini kanssa, ja yllättävä asia selvisi.

      Olimme tehneet työtä yhdessä jo neljän vuoden ajan eikä välillämme ollut muuta kuin työsuhde, olin luonnollisesti ajatellut millainen hän olisi seksikumppanina, mutta en tietenkään ollut osoittanut mitään, hän on osaava, erittäin hyvä ja tärkeä työkumppani, enkä halunnut mitään työtä haittaavaa elementtiä tähän suhteeseen. Kuitenkin yhtenä työmatkayönä menimme hyvin menneen kokouksen jälkeen syömään, join hieman liikaa, ja heräsin hänen hotellihuoneessaan aamulla.

      Niin onnellisena ja rauhallisena en ollutkaan herännyt pitkään aikaan, oli kuin kaikki palaset olisivat loksahtaneet paikalleen, ja olin siinä mihin kuuluin. Olemme nyt asuneet yhdessä jo kolme kuukautta. Löysin vihdoin sen mitä koko ikäni olin etsinyt.

      Kyllä elämä on ihmeellistä. Huolehdin luonnollisesti myös kaikista muista perheideni jäsenistä, mutta hän on kumppanini

      • Tsot tsot

        Varmaan ihan hillitön provo jo alkujaankin, mutta jos kuitenkin on pakko sanoa tälle vanhalle vihtahousulle jotain, niin "kiirehtimällä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita". Joten eikun sihteerikön ovulaatiota seuraamaan ja toimintaa sopeuttamaan sen mukaiseksi. Tekstisi perusteella et kuulu niihin, joiden PITÄISI siementään levittää :D


    • hellun lellu hki

      Heh. Tärkeintä on että mies tajuaa että nykyään dna aikana saadaan kaikki selville. tunteista viis. Jos ei halua olla spermapankin ammattiluovuttaja joka olis toki edullisempaa sille luovuttajallekin niin näinkin voi klaarata. itse en usko tarinaan siin mielessä että jakautettu nainen ei niin vain luovuta jos on suvunjatketta tulossa. se on täysi rähinä ja kilpailu. voitosta kuka sen sitten saakin voidaan sitten olla montaa mieltä. kuinka puhdas on mulkku joka viljelee vapaalla sektorilla ja kenties maksullisellakin. sellaista mulkkua en ainakaan minä perheeseeni toivo. ehkä nämä naiset on eri maata.

    • Wall E

      Hi

      Noin viidentoista vuoden kuluttua tulee kaksi
      viistoistavuotiasta ovellesi. Isi me tahdotaan
      tuntea sinut, biologista vetovoimaa. Kyll on
      emäntäsi ihmeissään.
      Olen kuullut pari tarinaa ja molemissa isä
      on ollut onnensa kukkuloilla.

    • vbnm,.-

      Tää on huippua, aivan kuin omasta elämästäni. Meillä olisi niin paljon puhuttavaa

    • hyvämiesvieläkin

      Nyt kuukaudessa on tapahtunut vielä uutta.

      Minulla siis oli perhe ja vaimo ja sitten yhtäkkiä yhdenillan caseista pullahti vauvani. Aluksi asuimme kaikki lähekkäin ja vaimoni jopa hoiti vauvoja. Sitten kuitenkin naisten välille tuli toraa ja riitaa minusta. Kiki olisivat halunneet Minut. Niinpä - kuten kerroin löysin sihteerin ja olemme olleet yhdessä 4 kk. Maksan kaikkien naisieni kulut.

      Viime kuussa olimme kaikki minä ja 4 naistani Tahaikuissa. varasimme koneesta 2 penkkiriviä vaimoille ja vauvoille, sihteerikin odottaa nyt kolmosia.

      • reaaliteetti hukassa

        Hahahahahahahaaaaaaaaaaa.

        Voi sinä tietokoneen ääressä tuntikausia leipäsi tienaava poloinen. (jonka "hommat tulee tehtyä parissa tunnissa ja sitten jää aikaa muihin sepustuksiin")

        Mitähän jos hankkisit oikean reaalielämän. jätä koneesi rauhaan ja mene vaikka lenkille, tai aloita etä-opiskelu!


      • säälittävää touhua

        Hitsit mitä skeidaa. Jospa vaan aloittaisit kirjailijan uran niin ei tarvitsisi täällä sitä mielikuvitustaan rasittaa ja kertoilla sepitettyjä juttuja.


    • K.P1

      Melkomoista paskapuhetta. Kuka vaimo muka hyväksyisi tuollaisen tilanteen. Ei kukaan. Tai sitten olet mormooni, ja vaimosi myös. Hanki elämä.

      • ihailijattaresi

        Tarinasi olisi voinut jatkua vaikka näin:
        Paluumatkallanne lähelläsi istui uusi Thaimaalainen tyttöystäväsi muitten porukoittesi lisäksi.
        Raskaana.Mitenkäs muuten.Kesti vuoden ennenkö ymmärsit, mikä oli ollut puuttuva palanen elämämässäsi.

        Happy end


    • kupla koroste

      Voit aina kysyy suostuvatko kertakorvaukseen, se tulisi noin 30 000 € per muksu ja välttämättä he eivät tyydy tuohon summaan

    • Hajoo siihen :D

      Amatööri. Sitä saa mitä tilaa :D

    • mek

      Oletko varma että sinä olet se siäehdokas ja vapailla naisilla voi olle niitä miehiä vaikka kuinka monta já älä myönnä mitää enne isyytestejä ja se siitä.

    • Kyrvän kaa tolokkua

      Kyrvän kanssa kannattaa olla varovainen.

      Työntää vaikka nenän tai kyynärpään edellä jos tuntuu ettei hallitse mulukkuaan.

      Vittu ettei vois vähemmän naurattaa!!!!

    • nfhnfgd

      Pistä ämmät hiljaiseksi / uhkaile tms. etteivät vaadi isyyden selvitustä. näin sossu maksaa mukuloista. Sitten vaan viroon melaa uittaan. :)

    • sika!

      Hyi vittu mikä oksettava sika!!!!! vaimo parka!!!

    • HajooAamuihis

      Suosittelisin aborttia, mutta olet ilmeisesti siihen jo liian vanha. Otan osaa.

      • NiinMakaatKuinPetaat

        Siis että aloittaja olis pitänyt aikoinaan abortoida? :) :)


    • touhh3

      Miks niiden ämmien on sitte pakko pitää ne lapset. Musta seki on aika päin vittua.

      Ihankun nainen olis sellanen kapistus minkä paksuks laittaminen on miehen elämän suurin virhe koska sen jälkeen ne vaan synnyttää kuuntelematta ketään ja alkaa elämään miehen siivellä jonka kanssa ei muuten olis elämää.

    • oppirahat täytyy

      maksaa ja samalla myös huvivero,kaiken kokenut

      • kaikki maksaa

        P***uvero on maksettava!


    • kassit heiluu

      Mulla on useampi lapsi eikä kukaan ole elatuksia tullu pyytämään. Viimeisimmästä olisin halunnut maksaa ja tunnustaa isyyden, mutta nainempa ei halunnut. No, ei voi mitään..

      perseaukinen heiluja.

      Joo. ota löysin rantein. vaikka sun eukkos saiskin tietää ja lähtis lätkimään, niin so what? kärsit aikasi ja pääset yli. Tarviiko sun mitään oppia edes..kukaan ei kuitenkaan ole vammautunut tai kuollut.

      Mutta sitten. Entä jos sun vaimoolisi tehnyt sulle samat? ehkä kaikki sun lapset ei olekaan sun omia.. kantaa sisällään samaa taakkaa ;) olisitko valmis antamaan anteeksi.

    • Valitte paremmin

      Älä nai ilman kortsua akkaa, jonka lasta et halua. Itse en nai naista, jonka lasta en aidosti haluaisi (oli sitten vaimo tai yhden illan juttu.)

    • Rakkaus on ruma sana

      Isälläni on lapset seitsemän eri naisen kanssa. Olen yksi noista rakkauden hedelmistä 48v. mies. Pari vanhempaa suomalaista sisarusta löytyy, mutta hekin asuvat eri paikkakunnilla, ja sitten on ulkomaalaisia nuorempia sisaruksia, joita en ole koskaan edes nähnyt.
      Suurin katkeruus liittyy siihen, ettei isäni ole koskaan käynyt luonani, nähnyt lapsiani tai pitänyt muutenkaan yhteyttä. Elatusmaksut äidilleni hän kyllä aikoinaan hoiti, mutta se ei ole vanhemmuutta. Olen kyllä tavannut hänet pari kertaa aikuisiällä, mutta isäkseni en voi häntä kutsua. Sen verran etäisiksi olemme jääneet.
      Itsekin olen ollut kymmeniein naisten kanssa yhtäaikaa ja erikseen, myös pettänyt lasteni äitiä, joten rauhattomuus on kai sukuvika. Silti olen saanut olla lasteni lähellä ja sitä kautta kokenut suurimman rakkauden elämässäni, jota en antaisi mistään hinnasta pois.
      Ymmärrän viestiketjun kirjoittajan yksiavioisuuden vastaisuutta, ja olen osittain samaa mieltä, mutta yritä pitää ihmissuhteesi silti sillä tolalla, ettå voit kokea aitoa ja pyyteetäöntä rakkauttta lastesi kautta. Siinä menestyksellä, isolla kalulla, ulkonäöllä tai supliikilla ei ole mitään merkitystä. Tärkeää on vain osaatko olla läsnä, ja aina. Se on sitä aitoa kumppanuutta.

    • agafgdfgdgf

      No tota mitäs luulisit, että tossa käy? Sä palat ja ainoa mitä voit valita on miten.

      • pelkääkuolemaa123123

        You will BURN in HELL!!!


      • ssenger in hell boyys
        pelkääkuolemaa123123 kirjoitti:

        You will BURN in HELL!!!

        Mitäs menit nussii.


    • Hä,hää!

      Mitäs menit "hässimään"! Ihan oikein sinulle p....kalle!Varmasti tulee asia ilmi myöhemmin! Joten jatka vaan samaa rataa niin ei tarvi miettiä minne rahasi menevät!Häntäheikki!

      • Ihimettelijä

        Kyllähän noille tökkäsyille hintaa tulee, jos laskeskelee paljonko noistakin tapauksista saa elatusmaksuja maksella. Ei kyllä järki pakota osalla meistä, kun tälläisiä kirjoituksia lueskelee.


    • isi hei

      Ei kaksi ilman kolmatta!!!!!!!!!!

    • tur6uu6

      ehkäisy on varmaan aloittajalle ihan uusi asia ????

    • Halukasjaonnellinen

      Kauhea määrä katkeroituna moralisteja ja besserwissereitä kirkuu ohjeita, joilla ei ole mitään merkitystä asiallisen asian suhteen. Jos viriilillä miehellä on vientiä, siihen tarvitaan se/ne toiset puoliskotkin, jotka hyvän lohen nappaa. Onnea siitä! Seksi on hyvä ja elämää tuova asia, kunnia luojalle! Ja anteeksi kaikkien tyhmempien ja saamattomien lässyttäjien puolesta, jotka puhuvat, vaikka parempi olisi olla hiljaa tyhmistä mielipiteistään. Elämä kannattaa, naiminen kannattaa, hyvälle on kysyntää! Vastuuta voi kantaa monella tavalla, jokaiselle oma tapansa.

    • ronjaryövää

      Loistavaa, hyvin on siemenet kylvetty =D

      Jos olisin mies, olisin jotenkin mielissään, että olisin tollaisessa tilanteessa. Siis, että näkisin millaisia mun lapsista tulis useamman erilaisen naisen kans.

      Toki onhan tuossa käytännön haasteita. Mutta enpä vastaile sen enempää, kun alkuperäisestä aloituksesta on jo aikaa, mutta hauskaa, että jotkut elää ja on elossa, mitenhän on siemenkylväjälle käynyt?

    • eräsäiti

      Miksi olet avioliitossa, kun et pysty sitoutumaan. Turhaan vaimosi on antanut sydämensä sinulle, kun et ole omaa sydäntäsi pystynyt hänelle antamaan oman kovasydämesyytesi, itsekkyytesi ja traumaattisuutesi vuoksi. Toivottavasti pystyt olemaan rakastava ja puuhakas isä kaikille lapsille. Sinun on kuitenkin parempi elää yksin ja mennä terapiaan. Ennen eheytymistä ei ole oikein hyväksikäyttää naisia. Seksi tulee sitten, kun pystyt oikeasti sitoutumaan naiseen ja ottamaan hänet turvaasi ja sydämeesi. Miten pystyt kantamaan vastuun tällaisesta lapsilaumasta, kun olet elänyt täysin vastuuttomasti. Tyttäristäsi tulee tätä myötä hyväksikäytettyjä yh-äitejä ja pojistasi hyväksikäyttäjiä. Nyt terapiaan ja äkkiä samoin rukoukseen pyytämään taivaan isän apua. Jos tätä tietä jatkat on vastassa sinun ja lastesi elämän tuhoutuminen.

    • viinaakoneseenvain

      Hähhää,mitäs työnnät kalusi minne sattuu ja työnnä lisää niin helpottaa varmasti.
      Toivotasti elämästäsi tulee yhtä painiaista,joten itepä oot soppansa keittänyt,jota keität koko elämäsi. Joten onnea hermoiluun!

    • Wertuers

      Kannattaa hankkia lapsia koska lisääntyminen on tärkeää ;)

    • yhdennaisenkaa

      Et ole kuitenkaan ihan hyvä ja huolehtiva mies omia lapsia kohtaan. Eikö soi sisällä jo hälytyskellot. Olisi varmaan jo parempi että vaimosi saisi jo tietää harrastuksistasi .
      Tulee olemaan koko ikäsi painajainen, ellet selvitä vaimosi kanssa asiaa.

    • NiinMakaatKuinPetaat

      Oletpa kyllä sopan keittänyt läheisillesi. Mene nyt ensialkuun ainakin steriloitavaksi. Mietit sitten jatkon. Paska mies olet ja tulet olemaan läheistesi silmissäkin kun tuo heille selviää.

    • qrerwerwe

      meinasi ittellä olla kanssa paha paikka kun erään miehen vaimo jota olen kairaillut tässä välitöinäni ilmoitti että taitaa olla paksuna ja testi nätti kahta viivaa.
      samalla olin luonnollisesti painananut kahta muuta yh yksi ja toinen lapseton tiukka pillu, meinasi vähän jännittää

      • vaainiin

        sinäkin nussit huoran kanssa


    • MieTietenki

      Sole poka mikhään.

    • Taas_nähdään

      Ytmeillä on ytmien ongelmat!

    • Naurua1000

      😂😂😂😂😂😂

    • Keinojalöytyy

      Onnistuu perustat eri tilin johon vaimolla ei käyttöoikeus puuttuu. Maksat ensin sinne ja sieltä ohjaat maksut. Ei se tietää saa. Ja jos ne kertoo kiellä. Ja kerro niiden olevan hullu akka joka on sinua kiusaanut pitkään eikä ymmärrä ei sanaa. Uskoo se sua. Nykyajan kakkoset on hulluja joten sua se mieluummin uskoo.

    • Rallatirallati

      Minun mielestä sinun ei pitäisi olla täällä ruikuttamassa vaan olla kerrankin mies ja kantaa vastuu. Kertoa vaimollesi mikä sika olet..Ja seuraavaksi kun oot eronnut kerrot myös niille naisille miten asiat on . Tämä on oikein hyvä läksy sinulle. Opit arvostamaan ihmisiä ja niiden tunteita. Ja jos hyvä lykky käy että saat pitää lapsiin yhteyttä niin muista pidä yhteyttä..sinulla ei sen rakkaampaa tule olemaan ikinä. Se on nyt kasvun paikka!

      • Ihanakakkonen

        Oletko hullu en nyt vaimolle kerro kakkosesta. Eronhan se ottaa ja tekee minusta narrin. Luuletko että haluan olla kaikkien silmissä naurettava ukkomies joka käy höyläämässä kakkosta. Ihan kuule pysyy salattuna ja niin kauan kun tuo kakkonen on antelias en lopeta. Osataan olla varovaisia. Ovela pitää olla muttei tyhmä!


    • hthtry5

      Hieno fantasia ap

    • tytytytytyt

      siksi panenkin mällit aina toisen naisen kanssa persreikään niin ei tule raskaaksi, toisin se toinen vieras ei halua bebaa joten se imee multa aina lastitniin akka ei saa tietää mitään
      oln siin myös 3 naisen loukussa

    • melaamekkoonvaan

      Olet nyt päässyt hyvään vauhtiin.
      Älä lopeta, vaan ota elämäntehtäväksesi saattaa mahdollisimman moni nainen raskaaksi.
      Ole Mies.

    • Manu111

      Olet todellinen ääliö ... siis ÄÄLIÖ

    • kuispaneen

      motherfucker

    • Pekko22

      Pallisi pitäisi pistää pölkylle,ja antaa kirveelle töitä.etkö saatanan tunari osaa käyttää edes kortsua.tullainen tunari ei saisi koskaan tulla isäksi. Osta pitkä köysi,siinä paras neuvo.

    • Mb1

      Muuta.

    • Anonyymi

      Sun perunkirjoituksissasi viimeistään paljastuu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe