hei. kertokaa helppoja eväsruokia töihin. vegaani tai lakto-ovo kuinka vain
Vastaukset 3
- pulla,
jos töissäsi on mikroaaltouuni, niin kasvispullia joita voi lämmittää mikrossa saa pakastealtaista.
- 14+16
Tee kotona isompi satsi ruokaa ja ota sitä seuraavana päivänä töihin. Aina voi tehdä myös salaatteja tai tuhteja voileipiä, tai vaikka kaikkia edellä mainittuja. Itse tehdyt smoothiet ja hedelmät on myös helppoja ja edullisia
- kotoruokaa evääksi
http://keittokirja.ruokatieto.fi/WebRoot/1041713/X_Keittokirjahaku.aspx?id=1080406 kasvisruoka ja jo tuleepi .
Näin tein mihellenei purnukkaan evääksi, jota sitten työpakalla mikrossa lämmitteli . Tai nk kerrokattila ajaa saman asian -mikrokauhuiset huom
Slaatii sitten eri purnukkaan, siitä väliplalski leivän kera. Teki pitkää päivää ja näin selvi . Myös keittoja ja niitähän myrjaadi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401021Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29522