Olen ensi viikolla muuttamassa Vuosaareen, ja kiinnostaisi tietää millaiset lenkkeilymahdollisuudet siellä päin on? Entä onko hyviä rullaluistelu teitä?
Vuosaaren lenkkimaastot
2
577
Vastaukset
- nainen
Vuosaari on aika laaja alue, muutatko vanhalle vai uudelle puolelle ?
Tässä muutamia vinkkejä:
- vanhalla puolella Mustavuori ja sieltä Porvarinlahden yli Vantaan ja Sipoon puolelle kivat juoksumaastot.
- jos haluat juosta ylämäkeä, mene Mustavuoren vieressä olevalle entiselle kaatikselle eli täyttömäki.
- Uuutelassa on kiva luontopolku
- ja sit nää kaikki kevyen liikenteen väylät
- Vartiokylän lahtea kiertää mukava lenkkipolku, josta voi sitten jatkaa matkaa vaikka Mustavuoreen tai Meri-Rastilan puolella olevalle lenkkipolulle.
Rullaluistelubaanat ovat myös ok.
esim. Itiksestä lähtien Vuosaareen sillan yli jatkaen kauppakeskus Columbuksen ali kohti golf-kenttää ja sieltä sitten vaikka Porslahdentietä tai Kallvikintietä takaisin.
- mutta ehdottomasti paras on kun lähdet Kallvikintien ja Itäväylän risteyksestä kohti Söderkullaa. Saa luistella rauhassa, suosittelen.- Seppo
Täälä, ilmeisesti uudella puolella vuosaarta, on nyt pari kuukautta asusteltu ja onhan noita juoksureittejä. Mä oon kyllä aika tukevasti kiertäny pelkästään tuota Vartiokylän lahtee. Ja sitten oon tietty juossu täältä keskustaan.
Jos kiinostusta riittää, niin olis mukava järjestää jonkinlainen yhteislenkki jos täälä kerran asustelee muitakin tällä palstalla pyöriviä. Ilmotelkaa jos kiinostusta löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4073024SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis682352Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781999Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1171727- 1401572
- 711223
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li121012Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2681003- 40874