ja urheilulaji, jota et katso mistään hinnasta tv:stä.
Mikä siinä urheilulajissa kiehtoo tai etoo...
Urheilulaji, jota tykkäät seurata tv:stä
14
92
Vastaukset
- Kyöstix
Pataanveto kiehtoo, siinä meikämandoliini tulee huomatuksi vaikka mustaa silmää pukkaakin ;)
MM-kiekon Suomi-pelit ja finaalit. Samoin katson jalkapallon MM-kisoista muutaman ensimmäisen kisan ja finaalit. Alppilajit yleensä kaikki.
Jos katsomisesta maksetaan tarpeeksi, katson. Miljoonasta katson urheiluohjelmaa kuin urheiluohjelmaa.Olympialaisissa käy kaikki lajit, fiilis on niin erityinen. Muuten pienen tilan lajit sopii parhaiten telkkariin. Sellaset jossa yhdellä kuvalla näkee koko jutun. Nykytekniikalla saadaan kyllä kaikki näyttämään hyvältä. Hienointa on NBA-koris.
- latikkakuski
Tätä kisaa varten olen harjoitellut jo 30 vuotta töölöön yksiössäni...
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=47350 oikeestaan kaikki (etupäässä ratsastus, lentis, pesis, koris ja nyrkkeily) paitsi jalkapallo; isot miehet juoksee isolla ruudulla pallon perässä niin eiii.. jääkiekossaki nukahtaa myöhemmin.
En tykkää seurata yhtään mitään urheilua TV:stä...penkkiurheilu ei sovi mulle.
- The Ruho
Tuskinpa munatonta bodari kiinnostaa edes naisten haarhyppelykään
The Ruho kirjoitti:
Tuskinpa munatonta bodari kiinnostaa edes naisten haarhyppelykään
Mistä moinen katkeruus..?! Ettei vaan olis siimakädellä pientä kateuden poikasta ilmassa..? ;D
Olet kyllä huvittava, jatka samaa rataa. X)
- joojoo-mies
Urheilulajeissa ei ole moittimista, mut itse en tv:stä tykkää katsoa urheilua ollenkaan. Paikan päällä katsoen on ihan ok, mut muuten seuraan vain tulokset iteäni kiinnostavista lajeista.
Pidän erityisesti yleisurheilusta. Hevosurheilu ei sitten voisi vähempää kiinnostaa.
- Kyöstix
Kaikki urheilu on mukavampaa seurata ihan paikanpäällä katsomossa.
- määmy
Golfii o kiva tsekata, ei mikää paniikkii. Voi siin ohes tehdä muuta ku tsiigaa.
Nyrkkeilyn skippaan - elämäkin on
Potkupallo kiinnostaa. En ymmärrä miksi.
Jääkiekko ei kiinnosta pätkääkään. Sen kyllä ymmärrän. - S. Tolonen
Mua ei kiinnosta muiden urheilijoiden seuraaminen, mieluummin urheilen itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317816
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455370- 594832
- 763537
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322011Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1462005- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381672