Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suhteemme on välillä kunnossa, valilla tunnen, etten ikimaailmassa voisi enää muttaa yhteen. Vaimoni mielialat vaihtelevat niin jyrkästi. Masennun hänen (aihettomastakin) huutamisesta. Hän kohdistaa sitä myös lapsiimme.
Nyt olen netissä chattaillut yhden naisen kanssa. Hän asuu ulkomailla. Maassa, jossa olen myös itse asunut ja johon olen rakastunut. On tulossa viikon päästä Suomeen kylpylään. Olemme alustavasti sopineet, että tapaisimme tuolloin.
Teenkö mielestänne oikein, kun menen tapaamaan häntä? Hän vaikuttaa ihan järkevältä ja sivistyneeltä. Mielestäni kavereita ei ihan helposti löydä netistä. Ja olisko han vain kaveri, tätäkin mietin. Ainakin alussa on, sillä maantieteellisesti tapaamiset ovat harvassa. Netissä kirjoittelemme ihan yleisiä asioista, ei mitään seksi tai muita juttuja.
Vieras nainen
1
211
Vastaukset 1
- MatiasKM
Älä kulje onnesi ohi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961644
- 57758
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 43694
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126649- 44531
- 31473
- 29459
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58436Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108432