Viini, laulu ja naiset on tärkeämpää

Tätä mieltä

Miksi tuhlata aikaansa johonkin tiedehömppään etenkin jos siitä ei saa mitään rahallista korvausta, parempi keskittyä vain oleelliseen! Elämästä pitää nauttia täysin siemauksin.

6

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, ja sitten kun rahat on mennyt viiniin, naisiin ja lauluun onkin aika hurahtaa uskoon. Sellaiseen jossa kuvitellaan että universumi on 6000 v. vanha ja että Nooa se seilasi arkillansa.

Viinin ja naisilta saadulla kuppatauidn tärvelemillä aivoilla ei sitten osaa eikä kykene kritisoimaan uskonlahkon fundamentalistisia käsityksiä.

• fjfjfjfjf

Fiksu elää keskittyen viiniin, naisiin ja lauluun mutta tulee kuolinvuoteella uskoon.

Sillä tavalla irstas pääsee taivaaseen, kun taas hurskas buddhalainen joutuu helvettiin kun ei hallitse kuolinvuodetemppua.

• 4+12

No jos sinua ei kiinnosta tiede niin miksi itket sitä täällä? Miksi et nauti elämästäsi vaan ruikutat täällä kuin vittumainen akka pahimpana puolukkapäivänään?

En minäkään jokaiselle ammattimiehelle mene itkemään että "en taho tehä sun työtäs koska sitä ja tätä ja itkettää ja vellitkin tuli jousuun". Vaan annan kavereitten tehä työnsä ja teen ite sitä hommaa mitä osaan ja mistä ite tykkään.

Mutta vinkkinä sulle: Jos kovasti itkettää toisten tekemiset niin mee lääkäriin, ehkä ne jotain pillereitä sulle löytää niin helpottaa. Ja jos sekään ei auta niin eiköhän sulle rauhottavat, pakkopaita ja pehmustettu pyöreä huone löydy.

• VanityOfHumanity

"Elämästä pitää nauttia täysin siemauksin."

Siinä jo vastasit omaan kysymykseen.

Yksi voi saada täyttymyksen elämäänsä viinista, laulusta ja naisista, toinen taas tieteestä. Me ihmiset olemme erilaisia ja kaikki eivät saa sitä onnellisuutta samasta asiasta.

Jos et pidä tieteestä niin kukaan ei pakota siihen, voit rauhassa laulaa, juoda viiniä ja naurattaa naisia.

Ja onhan noita tieteentekijöitä joille maistuu myös laulu, viini ja naisetkin. Maailma ei ole niin mustavalkoinen.

Jos pitää ihan alkaa pilkkua bylsimään niin miksi tuhlata aikaansa edes elämiseen ja hengittämiseen kun kukaan ei rahojaan saa mukanaan kun aika jättää, harva jättää mitään pysyvää muutenkaan maanpäälle tai historian kirjoihin. Suurin osa on vain pelkkä tavaraa kuluttava "robotti" jolla ei ole muuta virkaa kuin kuluttaa, maksaa veroja ja näin pitää yhteiskunnan rattaat voideltuna jotta koko shaishe ei kaadu kaikkien niskaan.
      Kyllähän sitä on siis kiva laululla, naisilla ja viinillä välillä unohtaa tuo totuus.
      Toiset ehkä taas haluavat tehdä tiedettä ja mahdollisesti edistää ihmiskuntaa sen matkalla kohti tulevaisuutta.

PS: Ilman sitä tiedehömppä et sinäkään olisi aloitustasi tänne kirjoittanut tietokoneellasi. Ilman tiedehömppää ei kännykällä soittaisi kavereillesi laulu ja viini tapaamisia jne.

Koko aloitus oli siis joko huono provo tai sitten todella surullista...

• Mutta totta.

Mistä näitä ääliöitä oikein sikiää?

Surullista.

• Ite Saatana 666

No jaa... korkeakouluopiskelijoista naisia on keskimäärin 55%, ja juhliakin osataan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      84
      3359
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2797
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2336
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2231
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2033
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2027
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      106
      1863
    Aihe