Löysin uuden suosikin!!!

Pizza-asiantuntija

Tänään vieraillessani astetta paremmassa ruokakaupassa tarttui mukaani uusi tuttavuus. Nimittäin Saarioisten jauheliha mikropizza.
Ja voi, että sitä makunautinnon suuruutta! Moista en ole kokenut sitten venäläisen isoäitini tekemän Bors-keiton. Suolan, juuston ja lihan täydellisen sopiva suhde keskenään suorastaan nostaa tämän pizzan parhaaksi, mtä olen koskaan maistanut, ja minähän olen monia maistanut. Eivät edes sisilian corleonen pikkukaupungin yrittäjät moiseen pystyneet vaikka kovaa yrittivät. Saarioisten mikropizzasta pamahti heti ensimaistamalla meikäläisen suurin makusuosikki ja nousi se meikäläisen top3 kaikista muista ruoista (muut ovat laardi ja hernekeitto).
Voin ehdottomasti suositella tätä pizzaa testattavaksi muille, ette pety!!!

Onkos muilla vastaavi kokemuksia tästä jalosta makunautinnosta? Tämähän oli kuin jumalten nektaria!

7

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turistiii1

      eihän saarioisten pizza oikeastaan maistu alkuperäiselle pizzalle lainkaan mutta minä pidän kanssa heidän pizzasta:)

    • manu4

      Tämä resepti on kehitetty yhdessä oikeiden kokkien kanssa. Tällä neuvon kuinka saatte pizzasta parempaa vaikka saarioisten pizzat ovat tietenkin muutenkin hyviä: ostatte chili ketsupin ja laitatte sitä pizzan päälle kun se on KUUMA niin, että ketsuppi lämpenee. Sitten ripottelette päälle aromisuolaa ja jos haluaa niin pippuria. OREGANO EI KUULU PIZZAAN TODELLAKAAN!! Ja sen pitää olla jauheliha tai kinkku saarioisten pizza!

    • teppo6969

      Pizzan resepti on hiottu äärimmilleen (nykyään) työttömien äitien kesken. Siinä totuus!

    • jackyl96

      mikropizzat ovat kuraläppiä yäk mitä schaissseeee !

    • parodioiden

      Saarioisten "pitsa" ei ole nähnytkään pizzaa vaan on "pitsankaltainen eines". Jos siitä tykkää, niin siitä vain. Jos todellista pizzaa haluaa, se on tehtävä itse, sillä Suomesta ei löydy yhtään liikettä, josta moista herkkua löytyy.

    • paras pizza

      Ainoastaan moukat ja luuserit haukkuvat saarioisten mikropizzoja. Todelliset elämässään menestyneet kulinaristit arvostavat näit makunautintoja.
      Tällä hetkellä toinen jauhelihamenossa.

    • tunnen pizzat

      Saarioisten pizzojen hinta/laatu-suhde on ehdottomasti markkinoiden paras. Pizzojen nopea lämmitysaika takaa herkuttelijalleen mahdollisuuden käyttää ruoan valmistuksessa yli jäävä aika menestyksellisten ja voitokkaiden asioiden hoitamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe