Onko epänormaalia jos Suomi-neito ei kiinnosta?

kahden vaiheella

Kysymyksen tapainen niille joita asia koskee. Tunnetko samalla lailla kuin minä, että suomalainen nainen ei nykyiseltään enää kiinnosta vaikka chanceja olisi aivan mukavasti? Eli jos on näin että on tykästynyt ja mieltynyt vain ulkomaalaisiin, vaikkapa tummiin tai hyvin tummiin aasialaisiin tai afrikkalaisiin (tai etnisesti ei-suomalaisiin tämänlaisiin mutta Suomen kansalaisiin) niin onko peräti järkevää tavallaan rajoittaa "metsästymaita" noin radikaalista? Vai olisiko sittenkin vain oltava rehellinen omalle sydämelleen, unohdettava "varmuuden maksimointi" ja seurattava vain tuota preferenssiä? En haluaisi suhdetta Suomi-neitoon vain sen takia että "niin melkein kaikki muutkin tekevät".

31

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fatifatifatifati

Mitä epänormaalia se olisi?

Itse olen nainen, ja minua ei kiinnosta suomalainen mies. En ole tehnyt siitä mitään numeroa tai ongelma. Kun oikea mies löytyy, tulen avioitumaan tumman arabimiehen kanssa ja se on minun elämäni.

Seuraa mieltymyksiäsi ja sydäntäsi. Löydä onnesi. ei naisen kansalaisuudella ole väliä, se mikä sinun mieltä ja silmää kiehtoo, on sinun asiasi, ei kenenkään toisen.

Vain silloin teet väärin, jos hylkäät hyvän naisen vain sen vuoksi, että hän on suomalainen.

Itselleni ei ole suomalainen mies edes vaihtoehto.

• Kuuntele itseäsi

Jos suomalainen nainen tuntuu valjulta eikä herätä mielenkiintoa älä missään tapauksessa anna periksi vaan etsi kumppani muista etnisistä ryhmistä. Etsi kontakteja vaikka netistä. Kyllä maailma on täynnä ihani aasialaisia, afrikkalaisia ja latinonaisia.

• China Dragon

Itse en näkisi eroa suomalaisen ja ulkomaalaisen naisten kanssa elämisessä. Molemmilla aivan samat unelmat ja odotukset miehen suhteen.

Aasialaisten naisten lojaalisuus omaan perheeseen on korkealla tasolla. On hyvä muistuttaa miehiä jotka haluavat mennä naimisiin aasialaisten naisten kanssa ettei suhde vaimon perheeseen ole aivan samanlainen mitä suomalaisessa parisuhteessa.

Perhekeskiö on todella vahva, jos aasialainen tyttöystävä joutuisi valitsemaan tulevan aviomiehen ja oman perheen(isä/äiti) väliltä niin ei hänen useinkaan tarvitse miettiä kahta kertaa kumman valitsisi.
      Naimisiin mentyään ja lapset saatuaan hänellä itsellään on niinsanottu ydinperhe jolloin asia hiukan muuttuu mutta jos perhe ulkomailla tarvitsee apua heidän kunniallinen velvollisuus on auttaa.

Hyviä naisia ja vaimoja saa suomalaisita ja myös aasialaisista. En menisi laittamaan naisia tässäkään tapauksessa mihinkään raamiin.

Huonoa tuuri voi käydä yhtähyvin valitsetpa minkä maalaisen tahansa. Pitkät suhteet syntyvät usein vuosien tuntemuksesta ennen avioliittoa. Tuolloin tunnet vastapuolen riittävän hyvin.

Onnenonkijoita on naisissa kuin myös meissä miehissä. Kannattaa katsoa siis avoimin silmin.

• nainen ..

Samoin olen sitä mieltä, että jos suomalainen nainen ei kiinnosta, niin miksi ihmeessä alkaisit kumppaniksi hänelle. Reilumpaa se on suomalaisia naisiakin kohtaan, kun eivät joudu tekemisiin miehen kanssa, joka vain esittää mielenkiintoa saadakseen seksiä.

Jos et kaipaa parisuhteeseen kommunikointia omalla kielelläsi ja siten syvällisempää kommunikointimahdollisuutta, etkä samaa kulttuuriakaan, vaan se eksoottinen ulkomuoto on tärkeimmällä sijalla, niin anna palaa.

Oikeastaan en edes ymmärrä mikä sun ongelma on, et tarvitse muilta lupaa. Ainoaksi ongelmaksi voi muodostua sen oikean neidon löytyminen ja ennen kaikea hänen saamisensa itsellesi.

• pensselitäti

Miksi et valitsisi sitä, jota rakastat ja joka rakastaa sinua?

• mc.akkoser

Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa :)

Minkä takia valitset suomalaisen naisen jos tiedät hänen jättävän sinut joku päivä?
      Minkä takia, et tutustu espanjalaisiin, italialaisiin tai vaikkapa saksalaisiin jotka ovat käytökseltään ja luonteeltaan paljon parempia.

Lisäksi, ei millään pahalla mutta suomalaisten geenit ovat ihan *******!
      Joka viides on sairas..

• hgkjhgkgfhkgf

Espanjalainen, italialainen tai saksalainenko ei sitten muka eroa?

Jos järjestettyä avioliittoa kaipaat, kannattaa tosiaan kuikuilla Aasian suuntaan. Siinä tosin joutuu elättämään/hoitamaan sitten myös vanhemmat.

Ihme yleistyksiä ja stereotypioita sulla.

• käsitteet hukassako?
        hgkjhgkgfhkgf kirjoitti:

Espanjalainen, italialainen tai saksalainenko ei sitten muka eroa?

Jos järjestettyä avioliittoa kaipaat, kannattaa tosiaan kuikuilla Aasian suuntaan. Siinä tosin joutuu elättämään/hoitamaan sitten myös vanhemmat.

Ihme yleistyksiä ja stereotypioita sulla.

Taidatpa itse sortua yleistykseen. ja stereotypioihin suvun elättämis ja järjestettyjen avioliittojen suhteen.

• Matkustelu avartaa.
        käsitteet hukassako? kirjoitti:

Taidatpa itse sortua yleistykseen. ja stereotypioihin suvun elättämis ja järjestettyjen avioliittojen suhteen.

Suomi nainen on melko pitkälti vitsin ja naurun aihe monissa maissa niin euroopan maissa,kuin "muslimi" valtioissa.

Kuka haluaa naisen itselleen joka on muun maailman miehille vitsin ja naurun aihe.

• Chom chom

Komppaan pitkälti nimimerkki China Dragonia.
      Kullakin on omat mieltymyksensä puolison ulkonäön suhteen, ja se on ihan ok. Kehottaisin silti miettimään, onko kyse vain ulkonäöstä, jos haet esim. aasialaista tai afrikkalaista seurustelukumppania vai teetkö ulkonäön/alkuperän perusteella ehkä oletuksia ihmisen luonteesta muutenkin.

Nimimerkille "nainen ..":
      Kaikkia ei todellakaan haittaa, jos puoliso ei osaa hyvin "omaa kieltä". Yhteisen kielen puute toki hidastaa tutustumista, mutta kommunikointi ei ole pelkkiä sanoja. Toisaalta väärinymmärryksiä ja -tulkintoja tapahtuu, vaikka molemmat puhuisivat äidinkieltään. Tärkeintä on kuunnella ja yrittää ymmärtää, mitä sanojen takana on. Omassa suhteessani koen, että asiat tulee käytyä läpi perusteellisesti - juuri siksi, että pitää selittää ja täsmentää, miltä tuntuu.

• suomalainen n

Ei ole epänormaalia, koska itseäni taas vastaavasti ei kiinnosta suomalaiset miehet ollenkaan. Monissa ulkomaalaisissa miehissä on sitä jotain, joka nappaa. Olen melko varma, että tulen menemään naimisiin LÄNSIMAALAISEN ulkomaalaisen miehen kanssa.

• yksi lisää

Minä myös ilmoittaudun samaan joukkoon.
        Suomimiehet ei enää kiinnosta. Minulla onkin puolisona kurdi ja toivottavasti olemme yhdessä loppuelämän.

• ...matters

Ulkonäkö ei edes ole tärkein kriteeri, mutta silti olen minäkin valinnut ulkomaalaisen miehen. Ihan normaalina itseäni pidän.

• mies32

Ulkonäkö ei ole tärkein kriteeri, siksi olen tyytynyt suomalaiseen naiseen. Ihan normaalina itseäni pidän?

• dddddddfffffffffffff

Brasilialaisen exän jälkeen on tuntunut vaikealta kiinnostua suomalaisista naisista. Eikä syynä ole pelkästään ulkonäkö, vaan enemmänkin käytös. Eikä kyseessä todellakaan ollut mikään nöyrä palvelijatar, niinkuin naiset sieltä suunnalta eivät yleensäkään.

Ja tottakai "erilainen" vähän viehättää. Vaikka järki sanoo että samanlaisia löytyy suomalaisistakin, niin ei siltikään oikein nappaa.

• my habit's people

Emmä sillä, etteikö kantasuomalaisten naistenkin joukosta mukavia yksilöitä löytyisi, mutta melkeinpä toivoisin itselleni ulkomaalaista elämänkumppania. :)

• jihuuuy

täysin normaalia.
      itseäni kuvottaa suomalaiset miehet.

menossa pian naimisiin aasialaisen kanssa

• ??????????????

No jotain kertoo sinusta tuo sanan valintasi. Kuvottaako oma isäsi sinua myös?

• johtopäätös
        ?????????????? kirjoitti:

No jotain kertoo sinusta tuo sanan valintasi. Kuvottaako oma isäsi sinua myös?

Aika monen (niin naisen kuin miehenkin) elämässä isukki on ollut vain ohimenevä ilmiö. Ihan sen omaa syytään. Ei voi paljon odottaa miesmallista silloin.

• China Dragon
        johtopäätös kirjoitti:

Aika monen (niin naisen kuin miehenkin) elämässä isukki on ollut vain ohimenevä ilmiö. Ihan sen omaa syytään. Ei voi paljon odottaa miesmallista silloin.

Niin, jokaisella ihmisellä on omat vanhemmat.
        Vanhempia tuskin on syyttäminen jos tekee elämässään puolisoon liittyviä valintoja...tai voihan syyttää vaikka isoisän isää jos on niin heikkomielinen.

Jos on löytänyt onnen jonkin kiharapäisen miehen kainalosta se ei kuitenkaan tarkoita sitä että jokainen kiharapäinen voisi antaa samanlaisen onnen.

Turha jatkuvasti on provosoida toisia ihmisiä omilla kirjoituksillaan. Kertoo todellisesta tyhjäpäisyydestä jos ei ymmärrä kaikkien kansalaisuuksien sisällä olevan erinlaisia ihmistyyppejä limaisesta kierosta madosta uskolliseen Phoenix lintuun saakka.

Naiset jotka kertovat elämän tapahtumien olleen miesten vikaa eivät ota vastuuta itsestään ja sellaisiin naisiin miesten ei kannata tutustua.
        Elämässään vain henkilö itse tekee ne ratkaisut joita kantaa mukanaan.

Vaikka itselläni on kiinalainen vaimo en sano suomalaisen vaimon olevan huonompi.
        Voin myös verrata eri maalaisia naisia koska olen ollut naimisissa myös suomalaisen kanssa. Olisin täysin hölmö jos sanoisin suomalaisen vaimoni olleen huono...ei ei ei, kyllä hän oli ihana kun rakastuin. Monia hyviä vuosia yhdessä joista en yhtäkään antaisi pois. Elämä vain ajautuu tilanteisiin jonka tuloksena ihmiset muuttuvat ja sen ihanan ihmisen kanssa ei voi välttämättä enää elää.

Jos ihmiset muuttuvat suhteen aikana enkelistä paholaiseen se ei tarkoita ihmisten olevan pahoja tai hyviä. Muutoksia tulee siis niin hyvissä ihmisissä kuin myös niissä pahoissa.

Yhden ihmisen elämänmuutoksien ollessa voimakkaita ne muuttavat ihmistä. Jo sama ihminen voi olla ihana tai vähemmän ihana, riippuen elämäntilanteista ja tunteista.

Suomalaiset naiset ovat ihania tai vähemmän ihania, noin on myös kiinalaisten suhteen.

Analysoisin naisia ilman kansalaisuutta koska jos erottelen kansalaisuuden olisin ilmiselvä rasisti, ehkä tiedostamattani että olisin.

• blondi88.

itse halusin tummatukkaisen miehen, kun mielestäni ns. tyypillinen suomalainen maantienvärinen tukka on niin tylsä. no nytpä olen naimisissa lähi-idästä kotoisin olevan miehen kanssa jolla on maantien värinen tukka ja muutenkin melko suomalaiset piirteet. mutta onnellinen olen =)

• tyhmyyden huipentuma

....itse halusin tummatukkaisen miehen, kun mielestäni ns. tyypillinen suomalainen maantienvärinen tukka on niin tylsä....

Miten kestät katsoa itseäsi peilistä!

• .....

Värjäsin hiukseni

• China Dragon
        ..... kirjoitti:

Värjäsin hiukseni

Petät siis itseäsi, kerro miehellesi että vaihtaa luonnolliseen naiseen. Joskus miehet menettävät vuosia turhakkeiden kanssa jotka eivät edusta edes itseään.

• blondi88.
        China Dragon kirjoitti:

Petät siis itseäsi, kerro miehellesi että vaihtaa luonnolliseen naiseen. Joskus miehet menettävät vuosia turhakkeiden kanssa jotka eivät edusta edes itseään.

Lol hupsu olet

• China Dragon

Muistuttaisin myös yhdestä totuudesta kokemuksen tuomalla varmuudella.
      Puhuttaessa myös seksiasioista en voi laittaa naisia kansalaisuuden perusteella paremmuusjärjestykseen.
      Seksuaalisuus kun kumpuaan niistä tunteista mitä kumppaniaan kohtaan tuntee itse aktin aikana.

Ihmiset jotka kirjoittavat jonkun maalaisen olevan parempi sängyssä mitä toisenmaalaisen puhuvat täyttä potaskaa pönkittäen vain omia pieniä elämänkokemusfantasioitaan.

Nuoruudessani touhusin paljon eri maissa ja avioeron jälkeen sekavassa elämäntilanteessa ajauduin yksinäisen miehen elämäntapaan jossa millään ei ollut oikeastaan merkitystä.

Tuollaiseen elämäntapaan kuuluvat naiset hyvinkin voimakkaana tyydytyksenlähteenä.

Seksuaalisia nautuntoja olen kokenut satojen eri naisten kanssa. Eri maalaisuuksia on kymmeniä joiden pohjalta voin kertoa ettei naisissa ole myöskään kansalaisuuden perusteella eroava seksuaalisen nautinnon antamisen eroavaisuuksia.

Naiset kuin miehetkin ovat olentoja joiden tunnekokonaisuus määrää kulloisenkin elämäntilanteen nautintoherkkyyden elämän eri osa alueille.

Onnellisia olkoon ne ihmiset jotka ovat saaneet vierelleen rauhoittavan ja tasapainoisen elämänkumppanin jonka kanssa elämä sujuu arjessa, juhlassa kuin myös rakkaudessa.

Nauttikaa hetkestä, elämä on muutoksia täynnä.

Yritän myös itse pitää tämän mielessäni. Oman kumppanin arvostaminen on tärkeintä onnellisuutta. Siihen ei liity muiden ihmisten kumppanien arvostelu tai edes ennakkoluulot miten joku olisi tehnyt virheen valitessaan ns. ulkomaalaisen tai kotimaisen.
      Toki se voi olla virhe mutta se voi myös taata pitkäaikaisen onnen.
      Itseasiassa kaumppanin valinta on ihmisen perusoikeus johon toisilla ihmisillä ei ole oikeutta arvosteluun.

• 11145

China Dragon puhuu asiaa. Oman eroni jälkeen suomi-naisesta en todellakaan tehnyt ainuttakaan elettä uuden suomalaisen saamiseksi. Otin linjaksi 10-15 v. nuoremman ja kiinalaisen, hoikan. Ja noilla kriteereillä tarjontaa oli runsaasti ja viimein nappasi.
      Vaatihan se paljon rahaa ja matkustelua, mutta antoi myös unohtumattomia hetkiä.

• Ei kiinnosta.

Itse en ottaisi suomalais naista.En kylläkään pitäisi edes vaihtoehtona maailman naisista,että suomalaisen ottaisin.Kun katsoo muun maailman ihmisiä/naisia niin arvot ja moni asia on paremmin ja hyvällä tolalla.Suomalainen nainen on yleensä jätkämöinen,rahan ahne yms..

• sama täällä

Ei ole epänormaalia jos Suomi naiset ei kiinnosta.Itselläni sama juttu
      ei kiinnostusta heihin en myöskään vaimoksi haluaisi,syitä on monia mitä en tässä nyt ala erikseen luettelemaan.

• Niin ja näin

On se sen puolesta "epänormaalia" että suurin osa suomalaisista on kaikkein mieluiten suomalaisen kanssa naimisissa.

Ulkomaalaisista heidän ulkomaalaisuutensa vuoksi pitävillä on siis erikoinen mieltymys, jota voi siten pitää "epänormaalina" enemmistöön verrattuna. Mitä tarkemmat suomalaisuudesta poikkeavat toiveet ovat, sen "epänormaalimpana" sitä tavoittelua voi pitää. Esimerkiksi juuri tuo, että rakkaan pitäisi ehdottomasti olla tummaihoinen. Se voi olla jopa fetissi. Voi myös kysyä sekoittaako henkilö seikkailunhalun ja kaukokaipuun rakkauteen? Pitääkö päästä "kokeilemaan"? Vähän niinkuin haaveissa on jokin auto, mitä ei ole Suomessa myytävänä, sen kun saisi omaksi...

Sanoisin, että normaalin rajoissa on laajentaa markkinoita kotimaan rajojen ulkopuolelle, nykyisin matkailu, opiskelu ja työskentely ulkomailla on helppoa. Mutta ei sulje pois yllätyksen mahdollisuutta rakastua naapurin tavikseen.

• Anonyymi

Suominainen ei kiinnosta.
      Pelkkä kuluerä.
      Ulkomaalainen nainen ymmärtää paremmin, mitä parisuhde tarkoittaa ja on enemmän sinut itsetuntonsa kanssa.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      90
      8546
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4748
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4421
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      46
      2623
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      99
      1500
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1306
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1256
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1162
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1160
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      167
      1100
    Aihe