Olen netistä löytänyt muutamia nettikauppoja mutta enhän minä netistä osaa ostaa kun en kieliäkään osaa joten mistä Suomesta voisi ostaa miesten lähes maahan asti ulottuvia takkeja ?? Olen 190 cm pitkä. Erään ulkomaalaisen nettikaupan hinnat olivat noin 60-90 euroa pitkistä takeista mutta Suomesta ei varmaan tuohon hintaan saa. Sen kaupan nimi oli joku x-tra tai joku sinne päin. Eli hyvin pitkä takki pitäs nyt saada mutta mistä minä sellasen löydän ?
Mistä miehelle lähes maahan asti
9
241
Vastaukset
- omin käsin onneen
Ompele itse.
- Pakko saada takki..
Enhän minä osaa ees nappia ommella tai sukkaa parsia. Pakko tästä maasta on löydyttävä ees yksi kauppa tai edes suomenkielinen verkkokauppa josta sen pitkän takin vois ostaa. Se ulkomaalainen nettikauppa olis tosi hyvä ja sie olis just sellasia takkeja mitä minä haen mutta en osaa ostaa netistä ulkomaan kielellä.
- kuollutta kauneutta
Ei tarvitse ommella, lyhyempään takkiin voi myös liimata tai teipata kiinni jatkopätkiä. Hyviä materiaaleja ovat vanhat kirpparilta ostetut verkkarit tai sitten mustat jätesäkit, jos haluaa fetish-meininkiä kehiin. Ihanaa gootahtavaa DIY-henkeä.
- Yhä ilman takkia..
Nostin tän nyt taas tähän ylös jos joku viitsisi vastata...
- olehyvä:)
http://www.ilmoitusopas.fi/tori/miesten-pitkä-nahkatakki.html
- kaliakumpu
Se, ylettääkö takki mahaan asti, riippuu ihan siitä, kuinka paljon olet mahaa kasvattanut. Hienoa, aloittaja, että olet ketjun aloitettuasi jaksanut vatsatakki.
- kainuun gootti
ite löysin maahan asti olevan pitkän musta gootti tyylisen takin kierrätys keskuksesta.
kesti kauan ennen kuin löysin semmosen,joka oli sopiva ropalleni. (eli oon nainen)
ei maksanut kuin euron!
-onnea etsiskelyssä- kokeile EMP firman sivuilta, siellä on ainakin joskus ollut pitkiä nahkatakkeja yms. Kekittynyt muutenkin hyvään metalli tavaraan, koiruista- levyihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1452540Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1882087Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501588Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84937
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17922Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894