40.000 vuoden ikäisistä luista on saatu lisätietoa.
http://www.sciencedaily.com/releases/2013/01/130121161802.htm
Kretu tuskin kuitenkaan uskoo.
Aasialaisia ja amerikkalaisia
10
104
Vastaukset
Ajoitus on täysin pielessä, koska mitkään ajoitusmenetelmät eivät toimi, jos ne näyttää yli 10,000 vuotta ja sitä paitsi denisovan ja neandertalin ihmiset olivat vain karujen olojen nykyihmisiä.
Näin siis kretardit yleensä vastaavat tällaisiin aloituksiin, kuten esim. tähän; http://keskustelu.suomi24.fi/node/10864813 koska mitään todellisia argumentteja heillä ei yksinkertaisesti ole kiistämään näitä tutkimuksia.- Sepä Se
"mitään todellisia argumentteja "
Ehhheh. On huvittavaa olettaa että nykyaikaisilla menetelmillä voisit kumota biologiasta, geologiasta ja linguistiikasta saadut havainnot, jotka eivät yksinkertaisesti 1.) tue evoluutioteoriaa 2.) sovi vallalla oleviin käsityksiin maailman kulusta ja iästä.
Se että sanoo näin yksinkertaisesti todistaa että olet tieteämätön, etkä toiseksi ole edes perehtynyt asiaan kunnolla, ja kieltäydyt vastaanottamasta uutta tietoa, ja se tekeekin sinusta denialistisen. - siitä niin
Sepä Se kirjoitti:
"mitään todellisia argumentteja "
Ehhheh. On huvittavaa olettaa että nykyaikaisilla menetelmillä voisit kumota biologiasta, geologiasta ja linguistiikasta saadut havainnot, jotka eivät yksinkertaisesti 1.) tue evoluutioteoriaa 2.) sovi vallalla oleviin käsityksiin maailman kulusta ja iästä.
Se että sanoo näin yksinkertaisesti todistaa että olet tieteämätön, etkä toiseksi ole edes perehtynyt asiaan kunnolla, ja kieltäydyt vastaanottamasta uutta tietoa, ja se tekeekin sinusta denialistisen.> Ehhheh. On huvittavaa olettaa että nykyaikaisilla menetelmillä voisit kumota biologiasta, geologiasta ja linguistiikasta saadut havainnot, jotka eivät yksinkertaisesti 1.) tue evoluutioteoriaa 2.) sovi vallalla oleviin käsityksiin maailman kulusta ja iästä. <
Esitähän noita ilmeisen monipuolisia havaintoja lähdeviitteineen. Varmasti pystyt kun noin varma olet - et kai halua leimautua pelkäksi suunpieksäjäksi? Sepä Se kirjoitti:
"mitään todellisia argumentteja "
Ehhheh. On huvittavaa olettaa että nykyaikaisilla menetelmillä voisit kumota biologiasta, geologiasta ja linguistiikasta saadut havainnot, jotka eivät yksinkertaisesti 1.) tue evoluutioteoriaa 2.) sovi vallalla oleviin käsityksiin maailman kulusta ja iästä.
Se että sanoo näin yksinkertaisesti todistaa että olet tieteämätön, etkä toiseksi ole edes perehtynyt asiaan kunnolla, ja kieltäydyt vastaanottamasta uutta tietoa, ja se tekeekin sinusta denialistisen.Millonkas Sepä Se pacco-microsirutetaan?
siitä niin kirjoitti:
> Ehhheh. On huvittavaa olettaa että nykyaikaisilla menetelmillä voisit kumota biologiasta, geologiasta ja linguistiikasta saadut havainnot, jotka eivät yksinkertaisesti 1.) tue evoluutioteoriaa 2.) sovi vallalla oleviin käsityksiin maailman kulusta ja iästä. <
Esitähän noita ilmeisen monipuolisia havaintoja lähdeviitteineen. Varmasti pystyt kun noin varma olet - et kai halua leimautua pelkäksi suunpieksäjäksi?>et kai halua leimautua pelkäksi suunpieksäjäksi?
SS on työskennellyt antaumuksellisesti suunpieksäjäksi leimautumisensa hyväksi jo viime kesän tietämiltä.
Kyllä se haluaa. Muuta vaihtoehtoa ei jää.- Sepä Se
siitä niin kirjoitti:
> Ehhheh. On huvittavaa olettaa että nykyaikaisilla menetelmillä voisit kumota biologiasta, geologiasta ja linguistiikasta saadut havainnot, jotka eivät yksinkertaisesti 1.) tue evoluutioteoriaa 2.) sovi vallalla oleviin käsityksiin maailman kulusta ja iästä. <
Esitähän noita ilmeisen monipuolisia havaintoja lähdeviitteineen. Varmasti pystyt kun noin varma olet - et kai halua leimautua pelkäksi suunpieksäjäksi?"Esitähän noita ilmeisen monipuolisia havaintoja lähdeviitteineen. "
"Esitähän noita ilmeisen monipuolisia havaintoja lähdeviitteineen. "
?
Jos sinulla ei ole sellaista kunnollista biologian, linguistiikan ja geologian(saati sitten muidenkaan tieteenalojen tietämystä) että palstalla väitellä voisit, niin miksipäs silloin palstalla edes olet?
Maallikkoevokit kuvittelevat vieläkin kumoavansa luomisen tai älykkään suunnittelun todisteet pelkillä vastalauseillaan... joka ei kuitenkaan kerro yhtään mistään muusta, kuin palstallaolijoiden omasta tietämättömyydestä. - Sepä Se
kekek-kekek kirjoitti:
Millonkas Sepä Se pacco-microsirutetaan?
Ketään ei voida pakko-siruttaa. Jokaisella ihmisellä on vapaa tahto.
- mdma
Sepä Se kirjoitti:
"Esitähän noita ilmeisen monipuolisia havaintoja lähdeviitteineen. "
"Esitähän noita ilmeisen monipuolisia havaintoja lähdeviitteineen. "
?
Jos sinulla ei ole sellaista kunnollista biologian, linguistiikan ja geologian(saati sitten muidenkaan tieteenalojen tietämystä) että palstalla väitellä voisit, niin miksipäs silloin palstalla edes olet?
Maallikkoevokit kuvittelevat vieläkin kumoavansa luomisen tai älykkään suunnittelun todisteet pelkillä vastalauseillaan... joka ei kuitenkaan kerro yhtään mistään muusta, kuin palstallaolijoiden omasta tietämättömyydestä.Mitä ihmettä sinä sitten täällä möykkäät, ethän sinä ymmärrä noista mainitsemistasi edes alkeita.
- spällymälöö
Sepä Se kirjoitti:
"Esitähän noita ilmeisen monipuolisia havaintoja lähdeviitteineen. "
"Esitähän noita ilmeisen monipuolisia havaintoja lähdeviitteineen. "
?
Jos sinulla ei ole sellaista kunnollista biologian, linguistiikan ja geologian(saati sitten muidenkaan tieteenalojen tietämystä) että palstalla väitellä voisit, niin miksipäs silloin palstalla edes olet?
Maallikkoevokit kuvittelevat vieläkin kumoavansa luomisen tai älykkään suunnittelun todisteet pelkillä vastalauseillaan... joka ei kuitenkaan kerro yhtään mistään muusta, kuin palstallaolijoiden omasta tietämättömyydestä.Kirjoitat vähän liian suuruudenhullusti - tuollainen trollaus ei enää ole hauskaa.
Kiitos kuitenkin siitä, että epäsuorasti myönsit että nuo "tutkimuksesi" ovat vain sinun pienessä mielessäsi syntynyttä höpöhöpöä. - iIkimys
Sepä Se kirjoitti:
"Esitähän noita ilmeisen monipuolisia havaintoja lähdeviitteineen. "
"Esitähän noita ilmeisen monipuolisia havaintoja lähdeviitteineen. "
?
Jos sinulla ei ole sellaista kunnollista biologian, linguistiikan ja geologian(saati sitten muidenkaan tieteenalojen tietämystä) että palstalla väitellä voisit, niin miksipäs silloin palstalla edes olet?
Maallikkoevokit kuvittelevat vieläkin kumoavansa luomisen tai älykkään suunnittelun todisteet pelkillä vastalauseillaan... joka ei kuitenkaan kerro yhtään mistään muusta, kuin palstallaolijoiden omasta tietämättömyydestä.Vastaan sinun omilla sanoillasi: jos sinulla ei ole sellaista kunnollista biologian, linguistiikan ja geologian(saati sitten muidenkaan tieteenalojen tietämystä) että palstalla väitellä voisit, niin miksipäs silloin palstalla edes olet?
Väittelisimmekö lingvistiikasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532