Ätmi, milloin yritit viimeksi iskeä naisen?

ja miten?

Kuinka monta vuotta siitä on aikaa?

139

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloite-atm

Noin puoli vuotta sitten. Oli yksi myyjätapaus, jolle sanoin että haluaisin tavata. Punastui ja kertoi seurustelevansa.

• aloite-atm

Tästä tuli muuten aika kovastikin harmistunut olo, sillä nainen oli varsin söpö ja pidän punastumista viehättävänä ominaisuutena. Ei se toki paljoa kerro, mutta tulee ainakin fiilis ettei ole jatkuvasti miesten huomion kohteena jossain baarintapaisessa. Antoi vieläpä pakit erittäin mallikkaasti. Itseluottamukseni kasvoi jatkoa ajatellen.

• Voitko kertoa
        aloite-atm kirjoitti:

Tästä tuli muuten aika kovastikin harmistunut olo, sillä nainen oli varsin söpö ja pidän punastumista viehättävänä ominaisuutena. Ei se toki paljoa kerro, mutta tulee ainakin fiilis ettei ole jatkuvasti miesten huomion kohteena jossain baarintapaisessa. Antoi vieläpä pakit erittäin mallikkaasti. Itseluottamukseni kasvoi jatkoa ajatellen.

miten pakit annetaan mallikkaasti?

• aloite-atm
        Voitko kertoa kirjoitti:

miten pakit annetaan mallikkaasti?

Sanoi, että olin rohkea kun uskalsin kysyä. Tällainen palaute on tietysti paljon todennäköisempää kun on selvänä ja lähestyy selvää naista, mikä siis minullakin oli tilanteena.

• pillpopper

Juhannuksena vonkasin tavisteiniä joka erehtyi dösärillä kysymään oliko hänen bussinsa jo mennyt. Jotain se hihitteli vastaukseksi mutta ei edes vastannut yllärihaliini.

En muuten ole koskaan uskaltanut lähestyä naista selvinpäin.

• Korpela.

En tiedä, en ole ätmi.

• Mies23

En oikeestaan koskaan kunnolla. Ei uskalla.

• mies32

Taas yks tunnustaa pahat tekonsa. Ei tarvi tunnustaa! Sen kun panet töpinäksi niin ehdit kokea enemmän kuin meikäläinen ikinä.

• 1>0
        mies32 kirjoitti:

Taas yks tunnustaa pahat tekonsa. Ei tarvi tunnustaa! Sen kun panet töpinäksi niin ehdit kokea enemmän kuin meikäläinen ikinä.

Enemmän kuin teikäläinen eli 1 onnistunut pokaus.

Se tosin riittäisi.

• Näkymätön mies

Pari kuukautta sitten menin baarissa juttelemaan naiselle, joka vain käänsi selkänsä ja teeskenteli ettei huomaa minua.

• dgfjdgfj

Ehkä se ei oikeasti huomannut sua.

Muistakaa autistit: katsekontakti ensin, vasta sitten juttelu.

• Näkymätön mies
        dgfjdgfj kirjoitti:

Ehkä se ei oikeasti huomannut sua.

Muistakaa autistit: katsekontakti ensin, vasta sitten juttelu.

En ole autisti ja kyllä se huomasi, kun olin hänen edessään kun aloin puhua hänelle. Saattoi tietysti olla sokea ja kuuro tai autisti. Mene ja tiedä.

• Näy ja kuulu
        Näkymätön mies kirjoitti:

En ole autisti ja kyllä se huomasi, kun olin hänen edessään kun aloin puhua hänelle. Saattoi tietysti olla sokea ja kuuro tai autisti. Mene ja tiedä.

No, miltäs tuntui?
        Tuollaiseen käytökseen voisi jo heittää kommentinkin, niin tökeröä se oli.
        "Hei, mä puhuin sulle".
        "Ootsä kuuro?"
        Tms.
        Ihan vaan siksi, että se nainen saa selkeän vastauksen käytökseensä eli joutuu siitä vastuuseen. Näitä nykyajan prinsessoja ei tarvi pitää minään prinsessana jos ne käyttäytyvät kuin muumiot tai noita-akat.

• fdgjdfgj
        Näy ja kuulu kirjoitti:

No, miltäs tuntui?
        "Hei, mä puhuin sulle".
        "Ootsä kuuro?"
        Tms.
        Ihan vaan siksi, että se nainen saa selkeän vastauksen käytökseensä eli joutuu siitä vastuuseen. Näitä nykyajan prinsessoja ei tarvi pitää minään prinsessana jos ne käyttäytyvät kuin muumiot tai noita-akat.

No olen kyllä ihan samaa mieltä, että törkeään ignooraukseen (=teeskentelee ettei huomaa, kääntää selkänsä) voi jotain vastaavaa kommentoidakkin.

Eri asia sitten jos nainen EI OIKEASTI huomaa.

• gfjfgjfgj
        fdgjdfgj kirjoitti:

No olen kyllä ihan samaa mieltä, että törkeään ignooraukseen (=teeskentelee ettei huomaa, kääntää selkänsä) voi jotain vastaavaa kommentoidakkin.

Eri asia sitten jos nainen EI OIKEASTI huomaa.

Itse olen esimerkiksi kokenut sen, että mies on piipittänyt selän takana minulle jotain ja sitten alkanut raivoamaan siitä kun "ignooraan". En siis tosiaan edes tajunnut että mies puhui mulle, luulin että se puhui jollekin kaverilleen.

• Näkymätön mies
        Näy ja kuulu kirjoitti:

No, miltäs tuntui?
        "Hei, mä puhuin sulle".
        "Ootsä kuuro?"
        Tms.

Ei se tylytys näin kiltiltä mieheltä tule luonnostaan. Jälkeenpäin kyllä ajattelin, että olisi voinut sanoa sille vaikka, että "aika outoa kun ignooraat, kun näytit niin halvalta, että sulta ei ainakaan saa pakkeja".

• Näy ja kuulu

Ei se tylytys näin kiltiltä mieheltä tule luonnostaan. Jälkeenpäin kyllä ajattelin, että olisi voinut sanoa sille vaikka, että "aika outoa kun ignooraat, kun näytit niin halvalta, että sulta ei ainakaan saa pakkeja".

Onko se siis "tylyttämistä" jos ilmaisee toiselle hämmästyksensä siitä, kun tämä ei vastaa yhtään mitään?

Kannattaisi ehkä treenata sitä kilttiyttä laajemmaksi käsitteeksi kuin arkuus ja vetäytymisen tarve. Onhan olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin laskeutua vastapuolen tasolle ja vastata samalla mitalla, tai vetäytyminen.
        Voi jatkaa kommunikointia ja olla antamatta heti periksi, vaikka vastapuoli niin luulee.

• dfgdfgj

Et sä mikään kiltti ole, jos tuollainen "vastaisku" on ainoa mikä tulee mieleen.

Ei se ignooraus kuitenkaan ihan lutkittelun tasolla ole, vaikka törkeää käytöstä onkin.

• Näkymätön mies
        dfgdfgj kirjoitti:

Et sä mikään kiltti ole, jos tuollainen "vastaisku" on ainoa mikä tulee mieleen.

Ei se ignooraus kuitenkaan ihan lutkittelun tasolla ole, vaikka törkeää käytöstä onkin.

No onhan ignooraus sama kuin sanoisi toiselle, että "et ole mitään". Halvaksi kutsuminen on ihan samalla tasolla oleva vastine.

• Näkymätön mies
        Näy ja kuulu kirjoitti:

Onko se siis "tylyttämistä" jos ilmaisee toiselle hämmästyksensä siitä, kun tämä ei vastaa yhtään mitään?

Kannattaisi ehkä treenata sitä kilttiyttä laajemmaksi käsitteeksi kuin arkuus ja vetäytymisen tarve. Onhan olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin laskeutua vastapuolen tasolle ja vastata samalla mitalla, tai vetäytyminen.
        Voi jatkaa kommunikointia ja olla antamatta heti periksi, vaikka vastapuoli niin luulee.

Mitä sitä tarvitsee hämmästellä. Tuollaisesta ignoorauksesta saa niin vastenmielisen kuvan toisesta, että ei oikeasti kiinnosta jäädä kommunikoimaan ja hieromaan tuttavuutta. Joku vastine tylytyksen siihen voi ehkä heittää, jos jotain haluaa, sillä tylytystähän tuollainen selänkääntäminenkin on. Jos toinen vastaa kommunikointiyritykseen tuolla tasolla, niin turha itkeä jos joku vastaa samalla mitalla. Itselleni luontaisempi reaktio yleensä on, että jättää ääliöt rauhaan ja etsiä parempaa seuraa. Ei se ole välttämättä arkuutta, vaan sitä, ettei vaan kiinnosta enää tuollaisen tyypin seura.

• dgfgfghf

No onhan ignooraus sama kuin sanoisi toiselle, että "et ole mitään". Halvaksi kutsuminen on ihan samalla tasolla oleva vastine.

Tietenkin haukkuminen on törkeämpää kuin se, ettei sano mitään. Vaikka on ignoorauskin törkeää, ei sillä.

• Näkymätön mies
        dgfgfghf kirjoitti:

Tietenkin haukkuminen on törkeämpää kuin se, ettei sano mitään. Vaikka on ignoorauskin törkeää, ei sillä.

Ihan tyhjänpäiväistä hiustenhalkomista laittaa erilaisia loukkauksia arvojärjestykseen. Molemmissa on kyse toisen ihmisen mitätöinnistä ja kumpi on satuttavampi riippuu aina loukkauksen kohteesta miten hän sen kokee. Ihmisten kommunikoinnista suurin osa on nonverbaalista viestintää ja ignooraus on ihan yhtä törkeää kun sanallinen mitätöintikin. Todennäköisesti verbaalinen haukkuminen on helpompi ottaa vastaan, koska haukkujan voi helposti luokitella vain suuta soittavaksi ääliöksi, kun taas ignooraus on vittumaisempi loukkaus, koska siihen on vaikeampi reagoida vaikuttamatta juurikin ääliöltä tai pelkurilta.

• dfgjdgfj

Ihan tyhjänpäiväistä hiustenhalkomista laittaa erilaisia loukkauksia arvojärjestykseen. Molemmissa on kyse toisen ihmisen mitätöinnistä ja kumpi on satuttavampi riippuu aina loukkauksen kohteesta miten hän sen kokee. Ihmisten kommunikoinnista suurin osa on nonverbaalista viestintää ja ignooraus on ihan yhtä törkeää kun sanallinen mitätöintikin. Todennäköisesti verbaalinen haukkuminen on helpompi ottaa vastaan, koska haukkujan voi helposti luokitella vain suuta soittavaksi ääliöksi, kun taas ignooraus on vittumaisempi loukkaus, koska siihen on vaikeampi reagoida vaikuttamatta juurikin ääliöltä tai pelkurilta.

Jos asiakaspalvelija ei vastaa tervehdykseen, on se törkeää. Jos asiakaspalvelija tervehdyksen sijaan sanoo että "haista vit*u, vit*n homorunk*ari", on se tietenkin törkeämpää ja helpommin todistettava loukkaus kuin ignooraus, joka voi kyllä olla ihan sattumaakin.

Se on totta, että ignooraukseen on vaikeampi reagoida vaikuttamatta ääliöltä tai pelkurilta. Kiitos vinkistä!

• sfhdfhdfh

"kun taas ignooraus on vittumaisempi loukkaus, koska siihen on vaikeampi reagoida vaikuttamatta juurikin ääliöltä tai pelkurilta."

Niin ja tuohan juurikin todistaa sen, että solvaus on ääliömäisempää kuin ignooraus.

• ..............
        sfhdfhdfh kirjoitti:

"kun taas ignooraus on vittumaisempi loukkaus, koska siihen on vaikeampi reagoida vaikuttamatta juurikin ääliöltä tai pelkurilta."

Niin ja tuohan juurikin todistaa sen, että solvaus on ääliömäisempää kuin ignooraus.

Tavallaan ääliömäisempää, mutta ignooraus on loukkaavampaa. Toisaalta taas ollessaan nokkela verbaalinen solvaus on aika tehokas isku ja paljastaa ignooraajan lapsellisuuden ja typeryyden, että siitä vaan omalla riskillä kokeilemaan.

• dfhdfhdh
        .............. kirjoitti:

Tavallaan ääliömäisempää, mutta ignooraus on loukkaavampaa. Toisaalta taas ollessaan nokkela verbaalinen solvaus on aika tehokas isku ja paljastaa ignooraajan lapsellisuuden ja typeryyden, että siitä vaan omalla riskillä kokeilemaan.

Aivan; takaisin voi heittää sivistyneestikin ilman huoritteluja. Se on itse asiassa varmasti paljon toimivampaa ja loukkaavampaa.

• Ajattelet omituisest

Vai on teistä vajakeista ignooraus pahimpia mahdollisia loukkauksia. Eiköhän nyt jokainen saa vielä aivan itse päättää kenen kanssa haluaa jutella tai olla tekemisissä ilman että siitä on oikeutta kenenkään alkaa haukkumaan miksikään. Mikä helvetin velvollisuus ventovierailla ihmisillä on sinua huomioida jos eivät itse seuraasi tahdo?
        Onhan se toki tökerön epäkohteliasta käytöstä ignoorata sanomatta tai vastaamatta mitään, mutta jokainen saa olla möllöttää mykkänä ja kääntyä juuri niin päin kuin itse ikinä tahtoo. Ei vaiti oleminen ole mikään syy alkaa nimittelemään ketään. Se, että sinä koet kamalaksi loukkaukseksi sen, jos joku ei seuraasi tahdo on sinun ongelmasi, ei sen ventovieraan ihmisen, joka tahtoo olla sinulta rauhassa. Vasta, jos sinut torjutaan haukkumalla on ymmärrettävää, että sivallat takaisin. Tosin silloin vajoat itse yhtä alas sen torjujan kanssa.

• -------------------

Solvaukset paljastavat vain sen solvaajan lapsellisuuden ja typeryyden, ei sen ignooraajan. Ignooraaja saa ympärillä olevien sympatiat, kun taas sitä solvaajan käytöstä pidetään halveksuttavana.

• Jordi Tarres
        Ajattelet omituisest kirjoitti:

Vai on teistä vajakeista ignooraus pahimpia mahdollisia loukkauksia. Eiköhän nyt jokainen saa vielä aivan itse päättää kenen kanssa haluaa jutella tai olla tekemisissä ilman että siitä on oikeutta kenenkään alkaa haukkumaan miksikään. Mikä helvetin velvollisuus ventovierailla ihmisillä on sinua huomioida jos eivät itse seuraasi tahdo?
        Onhan se toki tökerön epäkohteliasta käytöstä ignoorata sanomatta tai vastaamatta mitään, mutta jokainen saa olla möllöttää mykkänä ja kääntyä juuri niin päin kuin itse ikinä tahtoo. Ei vaiti oleminen ole mikään syy alkaa nimittelemään ketään. Se, että sinä koet kamalaksi loukkaukseksi sen, jos joku ei seuraasi tahdo on sinun ongelmasi, ei sen ventovieraan ihmisen, joka tahtoo olla sinulta rauhassa. Vasta, jos sinut torjutaan haukkumalla on ymmärrettävää, että sivallat takaisin. Tosin silloin vajoat itse yhtä alas sen torjujan kanssa.

Mun mielestä haukkuminen on pahempaa kuin ignooraaminen, mutta onhan ignooraaminenkin aika "vajakki" teko. Jos normaali ihminen sanoo tuntemattomalle toiselle normaaliin tyyliin jotain, niin rainman-tason yläpuolella ja totaalisen ylimielisyyden alapuolella oleva voi kyllä vastata siihen jotain. Peruskohteliaisuutta mun mielestä.
        Jos mies alkaa sen jälkeen häiriköimään, niin sitten voi sanoa tilanteen mukaan pahastikin.

• Näkymätön mies
        Ajattelet omituisest kirjoitti:

Sinä se tunnut ajattelevan omituisesti ja vääristelet sanoja. Kyse ei ole siitä, että jonkun pitäisi tahtoa minun seuraani, vaan siitä, että voi myös kohteliaasti sanoa, jos seura ei kiinnosta, eikä teeskennellä, ettei edes huomaa, vaikka selvästi huomaa. Ei kenenkään ole tietenkään pakko käyttäytyä fiksusti, joten sinäkin saat tietysti ihan vapaasti olla moukka ja jatkaa ignoorausleikkejäsi.

Aika hupaisaa muuten, että nimittelet vajakiksi ja sen jälkeen yrität antaa jotain tapakasvatusta toisten haukkumisesta.

• ....
        dfhdfhdh kirjoitti:

Aivan; takaisin voi heittää sivistyneestikin ilman huoritteluja. Se on itse asiassa varmasti paljon toimivampaa ja loukkaavampaa.

Sinunkin älähdyksestä päätellen huorittelu on kaikista tehokkain loukkaus, jos siis tehokkuutta haluaa.

• dfdfgdsg
        .... kirjoitti:

Sinunkin älähdyksestä päätellen huorittelu on kaikista tehokkain loukkaus, jos siis tehokkuutta haluaa.

Huorittelu on lapsellista ja paljastaa vain sen huorittelijan oman typeryyden.

• 3+19

Se oli siis ignooraus. Naiset ei hyväksy tiettyjä miehiä ja eristää meidät ulkopuolelle.

• ----.----

Tehokas keino, monesti hyväksi koettu.

• tim-timtim
        ----.---- kirjoitti:

Tehokas keino, monesti hyväksi koettu.

Liiankin tehokas, kuten palstan nykytilasta voi lukea. ;D

• miehenkuvotus

Keväällä pyysin naiselta baarissa numeroa, antoi ja käytiin parilla treffeillä - kemia puuttui.

Kesällä paria lähestyä, toinen ignoorasi suoralta kädeltä, mutta toisen kanssa vietettiin hauska ilta baarissa keskustellen ja tanssien. Loppuillasta ehdotin hänelle, että olisi hausta nähdä myöhemmin selvinpäin ja pyysin numeroa. Hän ei antanut numeroaan, mutta olisi yöksi ottanut mukaan. En lähtenyt.

Syksyllä lähestyin vielä muutamaa, mutta niistä ei mitään tullut. Yksi huijasi minut tarjoamaan muutaman juoman ja pitämään hänelle seuraa, kunnes hänen poikaystävänsä saapui paikalle. Sen jälkeen en olekkaan käynyt juuri missään, koska olen ollut todella kiireinen lopputyöni, työni ja paikkakunnan vaihdosten merkeissä. Kesällä voisi ehkä yrittää taas hankkia muutaman pakit.

• tosmees

tosimies panee ku on mahollisuu. sä oot vaan säälittävä ruikuttaja.

• Heteropetteri

Just äskön yritin tuolla kympinnaista kampittaa mutku kaikki tuli sörkkiin mun vehkeitä niin se kutistu rusinaks. Vähä vaikee sillä sitte kampitella ketään....

• 12+8

Viime kesänä kysyin epäsuorasti yhtä työtuttavaa tekstarilla ulos, hän ei heti vastannut mitään tuohon, mutta kun nähtiin töissä niin hän vaikutti kiinnostuneelta ja kahdenkesken kysyi, että olenko sinkku. Siinä vaiheessa minua ei kiinnostanut enää, koska olin paremmin päässyt tutustumaan naiseen, mutta positiivinen kokemus kaikenkaikkiaan, nainen jonka minä olisin kelpuuttanut ulkonäkönsä puolesta olisi kelpuuttanut myös minut.

• pois täältä

Ethän sä sitten mikään ätmi ole.

• dfhdfhdfh

Pyydätte jotain naista kerran vuodessa treffeille, sitten ihmettelette ätmiyttänne ja itkette naisten seksuaalisesta vallasta?

(Ei nyt siis ihan kaikki kuitenkaan..)

• .......

Pelkästään se, että naiset ei itse tee koskaan aloitetta on todiste naisten seksuaalisesta vallankäytöstä. Aloitteentekijä luovuttaa vallan aina aloitteensa kohteelle, jolla on valta hyväksyä tai hylätä aloite. Aloitteentekijällä ei ole tuossa tilanteessa mitään valtaa. Eli valta on naisilla. MOT

• fgjdfgjdgfj
        ....... kirjoitti:

Pelkästään se, että naiset ei itse tee koskaan aloitetta on todiste naisten seksuaalisesta vallankäytöstä. Aloitteentekijä luovuttaa vallan aina aloitteensa kohteelle, jolla on valta hyväksyä tai hylätä aloite. Aloitteentekijällä ei ole tuossa tilanteessa mitään valtaa. Eli valta on naisilla. MOT

Huvittavaa miten te jotkut ätmit sanotte jotain, kirjoitatte perään MOT ja kuvittelette, että asia on sitten sillä selvä.

Miksi vain ätmit vinkuvat vallasta?

Ei sillä ole mitään väliä, millä joukolla se valta on, kun oman ätmiytenne syynä on melkein pelkästään se, ettette uskalla tai viitsi tehdä aloitteita - tai se, että teette niitä jatkuvasti väärille henkilöille.

Ja kyllä jotkut naiset tekevät aloitteita - eivät ehkä teille, mutta tekevät kuitenkin.

• ............
        fgjdfgjdgfj kirjoitti:

Huvittavaa miten te jotkut ätmit sanotte jotain, kirjoitatte perään MOT ja kuvittelette, että asia on sitten sillä selvä.

Miksi vain ätmit vinkuvat vallasta?

Ei sillä ole mitään väliä, millä joukolla se valta on, kun oman ätmiytenne syynä on melkein pelkästään se, ettette uskalla tai viitsi tehdä aloitteita - tai se, että teette niitä jatkuvasti väärille henkilöille.

Ja kyllä jotkut naiset tekevät aloitteita - eivät ehkä teille, mutta tekevät kuitenkin.

Olet väärässä joka kohdassa. Se mikä kenenkäkin "ätmiyden" syy on ei vaikuta siihen, että naiset käyttää seksuaalista valtaa, kuten tuossa ylemmässä kommentissa tuli todistetuksi. Jos väität, että asia ei ole sillä selvä, niin esitä perusteluita.

Kyllä tuo naisten vallankäyttö nimenomaan vaikuttaa siihen, että miehen, joka on esim. ujo, on vaikeampi saada naista. Ja mistä kukakin tietää kuka on väärä henkilö, jos ei ensin yritä tutustua.

Jonkun marginaalisen naisporukan aloitteidenteko ei paljon vaikuta, kun suurin osa naisista ei niitä tee, tai tekee pelkästään itseään tasokkaammille miehille. Naiset ei suostu "alentamaan" itseään edes omantasoiselle miehelle, vaan vaativat aloitetta mieheltä. Jonkun julkkiksen tai muun YTM:n edessä he saattavat retkahtaa ja tehdä aloitteen, vaikka itseään tasokkaammalle he tuskin kelpaavat muuhun kuin panoksi.

• ghfghfghf
        ............ kirjoitti:

Olet väärässä joka kohdassa. Se mikä kenenkäkin "ätmiyden" syy on ei vaikuta siihen, että naiset käyttää seksuaalista valtaa, kuten tuossa ylemmässä kommentissa tuli todistetuksi. Jos väität, että asia ei ole sillä selvä, niin esitä perusteluita.

Kyllä tuo naisten vallankäyttö nimenomaan vaikuttaa siihen, että miehen, joka on esim. ujo, on vaikeampi saada naista. Ja mistä kukakin tietää kuka on väärä henkilö, jos ei ensin yritä tutustua.

Jonkun marginaalisen naisporukan aloitteidenteko ei paljon vaikuta, kun suurin osa naisista ei niitä tee, tai tekee pelkästään itseään tasokkaammille miehille. Naiset ei suostu "alentamaan" itseään edes omantasoiselle miehelle, vaan vaativat aloitetta mieheltä. Jonkun julkkiksen tai muun YTM:n edessä he saattavat retkahtaa ja tehdä aloitteen, vaikka itseään tasokkaammalle he tuskin kelpaavat muuhun kuin panoksi.

No kun te ette edes TEE niitä aloitteita. Joten mistä vitusta voitte tietää yhtään mitään?

Eikä ole sattumaa, että vain ätmit vinkuvat vallasta.

• ...........
        ghfghfghf kirjoitti:

No kun te ette edes TEE niitä aloitteita. Joten mistä vitusta voitte tietää yhtään mitään?

Eikä ole sattumaa, että vain ätmit vinkuvat vallasta.

Miten niin "ette tee"? Onhan tässä ketjussa monet sanoneet tekevänsä aloitteita. Ei ehkä niin usein kuin "normaalit" miehet, mutta taatusti useammin kuin esim. sinä ja varmasti enemmän kuin suurin osa naisista. Vaikka ätmit tekeekin vähemmän aloitteita, niin silti he tekevät niitä enemmän kuin suurin osa naisista, jotka eivät siis tee niitä ollenkaan.

Ei se ole sattumaa, että ätmit vinkuu vallasta, koska ätmit on juuri niitä suurimpia häviäjiä näissä naisten valtapeleissä. Onko sinusta yllättävää sekin, että työttömät "vinkuu" eniten vaikeasta työmarkkinatilanteesta tai työnantajien epäreiluudesta?

• dfhdfhdhf
        ........... kirjoitti:

Miten niin "ette tee"? Onhan tässä ketjussa monet sanoneet tekevänsä aloitteita. Ei ehkä niin usein kuin "normaalit" miehet, mutta taatusti useammin kuin esim. sinä ja varmasti enemmän kuin suurin osa naisista. Vaikka ätmit tekeekin vähemmän aloitteita, niin silti he tekevät niitä enemmän kuin suurin osa naisista, jotka eivät siis tee niitä ollenkaan.

Ei se ole sattumaa, että ätmit vinkuu vallasta, koska ätmit on juuri niitä suurimpia häviäjiä näissä naisten valtapeleissä. Onko sinusta yllättävää sekin, että työttömät "vinkuu" eniten vaikeasta työmarkkinatilanteesta tai työnantajien epäreiluudesta?

Tekee joo kerran pari vuodessa - ainakin tämän gallupin mukaan. Sanoohan järkikin, ettei noilla määrillä ketään saa. Ei vaikka aloitteentekijä olisi nainen.

• ...........
        dfhdfhdhf kirjoitti:

Tekee joo kerran pari vuodessa - ainakin tämän gallupin mukaan. Sanoohan järkikin, ettei noilla määrillä ketään saa. Ei vaikka aloitteentekijä olisi nainen.

Sitten jos tekee satoja aloitteita vuodessa, niin valitetaan, että kuka vaan kelpaa.

Vertauksesi on sikäli ontuva, että naisethan saa miehen ilman, että tekevät yhtäkään aloitetta. Joten eiköhän he saa kahdellakin aloitteella vuodessa, kun saavat 0 aloitteellakin. Vai ajattelitko, että naisten mahdollisuudet jotenkin pienenee kun he alkavat tekemään aloitteita? En yhtään ihmettelisi, jos naisten logiikkaa olisi joku tämänkaltainen.

• sdfhdfhdhf
        ........... kirjoitti:

Ja nimenomaan ei ole yllättävää, että työmarkkinatilanteista meuhkaavat eniten juuri ne, jotka eivät hae töitä.

• .........
        dfhdfhdhf kirjoitti:

On aika koomista, että sinä siellä yrität neuvoa tai "kannustaa" (lähinnä siis vittuilla) aloitteiden tekoon, vaikka itse et ole todennäköisesti tehnyt yhtäkään aloitetta elämäsi aikana.

Ei se nyt niin yllättävää pitäisi olla, että ätmit tekee aloitteita harvoin, kun palaute on niin negatiivista ollut. Naiset ei kuitenkaan halua että heitä lähestyy mitkään epävarmat ätmit ja ätmit puolestaan eivät pääse epävarmuudestaan ennen kuin heidät hyväksytään miehinä. Lopputuloksena on noidankehä, jonka moni ätmi ratkaisee sillä, että lopettaa aloitteiden teon, koska vain masokisti viitsi ottaa turpaansa pelkän huvin vuoksi.

• jdfgjfgj
        ........... kirjoitti:

Sitten jos tekee satoja aloitteita vuodessa, niin valitetaan, että kuka vaan kelpaa.

Vertauksesi on sikäli ontuva, että naisethan saa miehen ilman, että tekevät yhtäkään aloitetta. Joten eiköhän he saa kahdellakin aloitteella vuodessa, kun saavat 0 aloitteellakin. Vai ajattelitko, että naisten mahdollisuudet jotenkin pienenee kun he alkavat tekemään aloitteita? En yhtään ihmettelisi, jos naisten logiikkaa olisi joku tämänkaltainen.

Kuka muka siitä valittaisi tai on valittanut?

"Vertauksesi on sikäli ontuva, että naisethan saa miehen ilman, että tekevät yhtäkään aloitetta. Joten eiköhän he saa kahdellakin aloitteella vuodessa, kun saavat 0 aloitteellakin. "

Noihan on siis vain omia harhaluulojasi.

Itse olen nähnyt ihan tavallisten naisten tekevän ihan tavallisille miehille aloitteita - joskus hyvällä, joskus huonolla menestyksellä.

• .......
        sdfhdfhdhf kirjoitti:

Ja nimenomaan ei ole yllättävää, että työmarkkinatilanteista meuhkaavat eniten juuri ne, jotka eivät hae töitä.

Vertauksesi ei toimi taaskaan. Kuten jo sanottua. Ätmit tekevät aloitteita, mutta saavat niin negatiivista palautetta, että eivät tee niitä usein. Jos ei ole kertaakaan elämässään onnistunut, niin harva jaksaa uskoa, että onnistaa kunhan vain riittävästi yrittää. Loogisemmalta tuntuu, että hakijassa on jotain vikaa, kun ei kelpaa. Parisuhteisiin kun ei tarjota edes niitä työharjoittelupaikkoja.

Mutta ethän sinä voi tällaista ymmärtää, koska naisena sinun ei koskaan tarvitse edes niitä töitä hakea, kun työnantajat tulevat tarjoamaan töitä, vaikka et olisi niitä hakemassakaan, vaan pelkästään tyttöjen kanssa pitämässä hauskaa.

• ..............
        jdfgjfgj kirjoitti:

"Vertauksesi on sikäli ontuva, että naisethan saa miehen ilman, että tekevät yhtäkään aloitetta. Joten eiköhän he saa kahdellakin aloitteella vuodessa, kun saavat 0 aloitteellakin. "

Itse olen nähnyt ihan tavallisten naisten tekevän ihan tavallisille miehille aloitteita - joskus hyvällä, joskus huonolla menestyksellä.

Vau. Olet tehnyt harvinaisen havainnon. No myönnetään, että olen minäkin joskus naisen aloitteen todistanut omilla silmilläni, mutta vertauksen vuoksi olen nähnyt satoja miesten tekemiä aloitteita.

Eikä tuo ole mikään harhaluulo. Suurin osa naisista saa suhteen tekemättä aloitetta. Se, että sinä et ole saanut johtuu vain siitä, että ovesi on lukossa.

• ...........
        jdfgjfgj kirjoitti:

Tuohon ensimmäiseen kysymykseen: onhan täällä näitä naisia jotka julistaa että miehet seuraa vain mulkkuaan tai että eivät halua miestä joka on kokeillut baarin kaikkia muitakin naisia huonolla menestyksellä. Ja samaan hengenvetoon nämä naiset odottelee romanttisesti vain Sitä Oikeaa. Eli ei naisilla ole mitään tällaista että tekevät kymmeniä tai satoja aloitteita joista joku sitten tärppää.

• sdfhdfh
        ....... kirjoitti:

Vertauksesi ei toimi taaskaan. Kuten jo sanottua. Ätmit tekevät aloitteita, mutta saavat niin negatiivista palautetta, että eivät tee niitä usein. Jos ei ole kertaakaan elämässään onnistunut, niin harva jaksaa uskoa, että onnistaa kunhan vain riittävästi yrittää. Loogisemmalta tuntuu, että hakijassa on jotain vikaa, kun ei kelpaa. Parisuhteisiin kun ei tarjota edes niitä työharjoittelupaikkoja.

Mutta ethän sinä voi tällaista ymmärtää, koska naisena sinun ei koskaan tarvitse edes niitä töitä hakea, kun työnantajat tulevat tarjoamaan töitä, vaikka et olisi niitä hakemassakaan, vaan pelkästään tyttöjen kanssa pitämässä hauskaa.

Sama kuin työtön luovuttaisi kahden tai kolmen epäonnistuneen työnhaun jälkeen.

Mitä niillä työtarjouksilla silloin tekee, kun töitä on/ei ole hakemassa töitä?

• .............
        sdfhdfh kirjoitti:

Sama kuin työtön luovuttaisi kahden tai kolmen epäonnistuneen työnhaun jälkeen.

Mitä niillä työtarjouksilla silloin tekee, kun töitä on/ei ole hakemassa töitä?

Eikö se ollutkaan 2-3 aloitetta vuodessa? No, aloitteiden määrät varmaan vaihtelee henkilöittäin, mutta pari kolme tylytystä plus se, että naiset ei muutenkaan osoita minkäänlaista kiinnostusta esim. silmäpelin tms. muodossa ei ole kovin kannustavaa. Minä olen ainakin päätynyt jo siihen, etten lähesty kuin sellaisia naisia, jotka katseellaan ja olemuksellaan näyttävät vihreää valoa. Kaltaiselleni komistukselle näitä katseita tulee päivittäin, mutta koska olen verrattain ujo, niin joudun tuottamaan monille näistä toiveikkaista pettymyksen. Voin kyllä kuvitella minkälainen tilanne on, jos niitä katseita ei saa koskaan.

Jos sinun mielestä siinä että tekee harvoin aloitteita on kyse luonteenheikkoudesta tai jostain muusta velliperseisyydestä, niin miten perustelet oman aloitteettomuutesi? Etenkin kun naisilla onnistumisprosentti on korkeampi, niin sinähän olet vielä ätmejäkin surkeampi ja pelkurimpi tapaus. Perustelet tämän tietysti vanhapiikatyyliin sillä, että et miestä tarvisekaan tai muuta vastaavaa. Pidä kuitenkin varasi. Tiedän tuttavapiiristä, että vanhat piiat muuttuu aikas helvetin kitkeriksi mitä enemmän ikää tulee.

• gdgfdgf
        ............. kirjoitti:

Eikö se ollutkaan 2-3 aloitetta vuodessa? No, aloitteiden määrät varmaan vaihtelee henkilöittäin, mutta pari kolme tylytystä plus se, että naiset ei muutenkaan osoita minkäänlaista kiinnostusta esim. silmäpelin tms. muodossa ei ole kovin kannustavaa. Minä olen ainakin päätynyt jo siihen, etten lähesty kuin sellaisia naisia, jotka katseellaan ja olemuksellaan näyttävät vihreää valoa. Kaltaiselleni komistukselle näitä katseita tulee päivittäin, mutta koska olen verrattain ujo, niin joudun tuottamaan monille näistä toiveikkaista pettymyksen. Voin kyllä kuvitella minkälainen tilanne on, jos niitä katseita ei saa koskaan.

Jos sinun mielestä siinä että tekee harvoin aloitteita on kyse luonteenheikkoudesta tai jostain muusta velliperseisyydestä, niin miten perustelet oman aloitteettomuutesi? Etenkin kun naisilla onnistumisprosentti on korkeampi, niin sinähän olet vielä ätmejäkin surkeampi ja pelkurimpi tapaus. Perustelet tämän tietysti vanhapiikatyyliin sillä, että et miestä tarvisekaan tai muuta vastaavaa. Pidä kuitenkin varasi. Tiedän tuttavapiiristä, että vanhat piiat muuttuu aikas helvetin kitkeriksi mitä enemmän ikää tulee.

Oli se 1-3 aloitetta vuodessa. Aika vähän siis! Jos työtön luuseri hakee töitä vaan 1-3 x vuodessa (ja silloinkin ehkä koulutusta vastaamatonta), niin eipä hänellä silloin ole mielestäni oikein mitään oikeutta itkeä työttömyyttään. Tai on oikeus tietysti, mutta vähän voisi katsoa sinne peiliinkin ja miettiä, tekeekö ehkä jotain väärin.

Minun aloiteettomuuteni johtuu luultavasti aivan täysin velliperseisyydestäni. Minä sentään myönnän tämän, enkä kitise mistään "miesten suhteellisesta vallasta".

• dfgjfdgj

Vau. Olet tehnyt harvinaisen havainnon. No myönnetään, että olen minäkin joskus naisen aloitteen todistanut omilla silmilläni, mutta vertauksen vuoksi olen nähnyt satoja miesten tekemiä aloitteita.

Eikä tuo ole mikään harhaluulo. Suurin osa naisista saa suhteen tekemättä aloitetta. Se, että sinä et ole saanut johtuu vain siitä, että ovesi on lukossa.

Olen nähnyt tämän "harvinaisen ilmiön" aika monta kertaa.

• ...........
        gdgfdgf kirjoitti:

Oli se 1-3 aloitetta vuodessa. Aika vähän siis! Jos työtön luuseri hakee töitä vaan 1-3 x vuodessa (ja silloinkin ehkä koulutusta vastaamatonta), niin eipä hänellä silloin ole mielestäni oikein mitään oikeutta itkeä työttömyyttään. Tai on oikeus tietysti, mutta vähän voisi katsoa sinne peiliinkin ja miettiä, tekeekö ehkä jotain väärin.

Minun aloiteettomuuteni johtuu luultavasti aivan täysin velliperseisyydestäni. Minä sentään myönnän tämän, enkä kitise mistään "miesten suhteellisesta vallasta".

Naisten seksuaalinen valta on todellinen ilmiö, mutta ei se liitykään suoraan ätmien tasoon, kuten sinä oletat. Se kyllä vaikeuttaa ätmien pariutumista, koska naiset juurikin ei tee aloitteita ja valkkailee muutenkin lähinnä itseään tasokkaampia miehiä, kunnes keski-ikäisinä vihdoin kelpuuttavat omantasoisia kun on "juoksut juostu".

1-3 aloitetta vuodessa on ihan kohtuullinen määrä. Montako kiinnostavaa naista ehtii tulla vuodessa vastaan? Siis muutenkin kuin panoksi kelpaavaa? Minulla saattaa tulla päivittäin vastaan naisia, joihin voisin mulkkuni upottaa, mutta sellaisia, jotka vaikuttaa muutenkin kiinnostavilta, niin ei niitä oikeasti ole kuin se 1-3 vuodessa, noin suunnilleen.

• .............
        dfgjfdgj kirjoitti:

Olen nähnyt tämän "harvinaisen ilmiön" aika monta kertaa.

On se silti harvinainen ilmiö. Mene kokeeksi viikonloppuna baariin tai yökerhoon ja tarkkaile ihmisiä. Montako kertaa mies lähestyy naista ja montako kertaa nainen lähestyy miestä? Aloitteeksi ei lasketa vilkuilua tai pyllyn pyöritystä. Hyvällä onnella näet yhden tai kaksi naisten tekemää aloitetta, mutta takuuvarmasti kymmeniä miesten tekemiä. Seuraavaksi voit alkaa kiinnittää huomiota, että minkälaisia miehiä ne on joihin nämä yksi tai kaksi aloitetta kohdistuu ja minkälaisia on nämä naiset jotka ne aloitteet on tehneet.

• dfhdfh
        ............. kirjoitti:

On se silti harvinainen ilmiö. Mene kokeeksi viikonloppuna baariin tai yökerhoon ja tarkkaile ihmisiä. Montako kertaa mies lähestyy naista ja montako kertaa nainen lähestyy miestä? Aloitteeksi ei lasketa vilkuilua tai pyllyn pyöritystä. Hyvällä onnella näet yhden tai kaksi naisten tekemää aloitetta, mutta takuuvarmasti kymmeniä miesten tekemiä. Seuraavaksi voit alkaa kiinnittää huomiota, että minkälaisia miehiä ne on joihin nämä yksi tai kaksi aloitetta kohdistuu ja minkälaisia on nämä naiset jotka ne aloitteet on tehneet.

Miten voin varmistua siitä, onko ne aloitteita vai ei ja minkälaisia ne aloitteet ovat (ei sitä perseen puristeluakaan lasketa aloitteeksi)- vaikuttamatta niskaan hengittävältä stalkkerilta joka kohta saa porttikiellon?

Ne naisten tekemät aloitteet mitä taas olen nähnyt, on kavereiden tai puolituttujen tekemiä aloitteita, ja olisi vaan outoa, että juuri minun tuttavapiirissäni olisi erityisen paljon aloitteellisia naisia. ja ihan tavismiehiä on olleet - ainakin jos se taso määritellään ulkonäön ja naismenestyksen perusteella.

• dgfhdfh
        ........... kirjoitti:

Naisten seksuaalinen valta on todellinen ilmiö, mutta ei se liitykään suoraan ätmien tasoon, kuten sinä oletat. Se kyllä vaikeuttaa ätmien pariutumista, koska naiset juurikin ei tee aloitteita ja valkkailee muutenkin lähinnä itseään tasokkaampia miehiä, kunnes keski-ikäisinä vihdoin kelpuuttavat omantasoisia kun on "juoksut juostu".

1-3 aloitetta vuodessa on ihan kohtuullinen määrä. Montako kiinnostavaa naista ehtii tulla vuodessa vastaan? Siis muutenkin kuin panoksi kelpaavaa? Minulla saattaa tulla päivittäin vastaan naisia, joihin voisin mulkkuni upottaa, mutta sellaisia, jotka vaikuttaa muutenkin kiinnostavilta, niin ei niitä oikeasti ole kuin se 1-3 vuodessa, noin suunnilleen.

Minä nimenomaan en oleta, että ätmiys liittyisi aina ätmien tasokkuuteen (vaikka joissain tapauksissa varmasti liittyykin). Minusta ätmiys liittyy ätmien saamattomuuteen/"aloitteettomuuteen".

1-3 aloitetta vuodessa ei ole kohtuullinen määrä, jos oikeasti on haku päällä.

• dkgjfldfkgdjgl
        ........... kirjoitti:

Niitä aloitteita pitää tehdä vain koko ajan enemmän, kunnes tärppää. Ja ensin (ja samalla) päästä ainakin jollain tasolla eroon liiasta jännäyksestä ja epävarmuudesta aloitteiden tekemisessä. Aloitteita ei oikein opi tekemään järkevästi tekemättä aloitteita.

• mies32 on oikeassa
        ......... kirjoitti:

On aika koomista, että sinä siellä yrität neuvoa tai "kannustaa" (lähinnä siis vittuilla) aloitteiden tekoon, vaikka itse et ole todennäköisesti tehnyt yhtäkään aloitetta elämäsi aikana.

Ei se nyt niin yllättävää pitäisi olla, että ätmit tekee aloitteita harvoin, kun palaute on niin negatiivista ollut. Naiset ei kuitenkaan halua että heitä lähestyy mitkään epävarmat ätmit ja ätmit puolestaan eivät pääse epävarmuudestaan ennen kuin heidät hyväksytään miehinä. Lopputuloksena on noidankehä, jonka moni ätmi ratkaisee sillä, että lopettaa aloitteiden teon, koska vain masokisti viitsi ottaa turpaansa pelkän huvin vuoksi.

Ätmit ovat luovuttajia. Luonnonvalinta toimii.

• Naisten valinta
        mies32 on oikeassa kirjoitti:

Ätmit ovat luovuttajia. Luonnonvalinta toimii.

Naisten ei tarvitse luovuttaa, koska eivät ole koskaan edes yrittäneet.

• .....
        dkgjfldfkgdjgl kirjoitti:

Niitä aloitteita pitää tehdä vain koko ajan enemmän, kunnes tärppää. Ja ensin (ja samalla) päästä ainakin jollain tasolla eroon liiasta jännäyksestä ja epävarmuudesta aloitteiden tekemisessä. Aloitteita ei oikein opi tekemään järkevästi tekemättä aloitteita.

Sanoo nainen, joka ei ole tehnyt yhtäkään aloitetta elämässään.

• ........
        dkgjfldfkgdjgl kirjoitti:

Minä ainakin teen aloitteita vain sellaisille naisille, jotka minua oikeasti kiinnostavat, enkä yritä iskeä jokaista vastaantulevaa pelkkänä harjoituskappaleena.

• sdfgsfgsfg
        ..... kirjoitti:

Sanoo nainen, joka ei ole tehnyt yhtäkään aloitetta elämässään.

Älä luule kaikkia kirjainrivejä samaksi henkilöksi, idiootti.

• .........
        sdfgsfgsfg kirjoitti:

Älä luule kaikkia kirjainrivejä samaksi henkilöksi, idiootti.

Heh. Kannattaisi varmaan kirjoittaa tunnistettavalla nimimerkillä, jos tuollainen suututtaa.

• ;-)
        ....... kirjoitti:

Hahhah, Henryhän on itse täällä kirjoittamassa.

Ilmankos palstan taso on heikentynyt jopa siitä, mitä se joskus oli.

• Viime lauantaina, kavereiden ja alkoholin vahvalla avustuksella. Harmittaa kun en tajunnut pyytää numeroa. Mutta tuskin se, 12 vuotta nuorempana, olisi oikeasti musta välittänyt.

• _a_

Ei se varmaan oliskaan, kandee pysyy omanikäsissä, joo ja selvinpäin.

• ghdhfdhf

Olisit nyt vaan pyytänyt.

• -..-
        _a_ kirjoitti:

Ei se varmaan oliskaan, kandee pysyy omanikäsissä, joo ja selvinpäin.

Jokainen saa yrittää ketä haluaa, kunhan vaan on täysi-ikäinen. Kokemattomalle 33v miehelle voisi hyvinkin sopia kaksikymppinen nainen. Ei välttämättä katsoisi kokemattomuutta niin pahalla kuin 30v tuhansia kertoja seksiä harrastanut nainen.

• ,,,
        -..- kirjoitti:

Jokainen saa yrittää ketä haluaa, kunhan vaan on täysi-ikäinen. Kokemattomalle 33v miehelle voisi hyvinkin sopia kaksikymppinen nainen. Ei välttämättä katsoisi kokemattomuutta niin pahalla kuin 30v tuhansia kertoja seksiä harrastanut nainen.

Miehet jotka vanhempana saavat nuoria naisia ovat niitä, jotka itse nuorinakin saivat nuoria naisia. Heissä on jotain karismaa, joka vetoaa nuorempiin naisiin. Kolmekymppinen kokematon mies ei todellakaan sellainen ole.

• Ei hävittävää
        ,,, kirjoitti:

Miehet jotka vanhempana saavat nuoria naisia ovat niitä, jotka itse nuorinakin saivat nuoria naisia. Heissä on jotain karismaa, joka vetoaa nuorempiin naisiin. Kolmekymppinen kokematon mies ei todellakaan sellainen ole.

Mutta yrittää kannattaa aina, koska hävittävää ei ole. Kolmekymppinen kokematon mies ei vetoa yhtään minkään ikäisiin naisiin erityisen hyvin, joten miksi hän ei sitten yhtä hyvin yrittäisi niitä nuorempia ja kauniimpia?

• ripitys
        ghdhfdhf kirjoitti:

Olisit nyt vaan pyytänyt.

Pyysikin ja sai pakit. Ei vaan kehtaa kerskua siitä edes täällä.

• ripitys kirjoitti:

Pyysikin ja sai pakit. Ei vaan kehtaa kerskua siitä edes täällä.

Pyysin jatkoille, ei halunnut lähteä. Numeroa en tajunnut kysyä. Liian harvoin pääsee noihin tilanteisiin, että osaisi toimia oikein.

• dfgdgfjdgfj
        wlfwd kirjoitti:

Pyysin jatkoille, ei halunnut lähteä. Numeroa en tajunnut kysyä. Liian harvoin pääsee noihin tilanteisiin, että osaisi toimia oikein.

Muistat tuon sitten ensi kerralla..

• Tässä ikään kuin yritetään vihjata, ettei sukupuolielämästä syrjäytyneet muka olisi aktiivisesti. Minäkin olen tehnyt lukemattomia aloitteita - joka ainoa treffi-ilmoitus on jäänyt naisilta lukematta. (No, pari kertaa joku on tainnut vastatakin, mutta parhaimmillaankin ne ovat johtaneet pariin tapaamiskertaan, joista melkein jo ensimmäisellä on tiedetty ettei tässä nyt tainnut olla kemioita).

Lisäksi olen vuonna 2005 tai 2006 pyytänyt erästä bloggaajanaista treffeille! Hän kieltäytyi tietenkin ja löysi vähän myöhemmin kai pysyvän parisuhteen (en ole varma onko se myös ollut pysyvä, mutta viimeksi kun olen hänestä jotain kuullut).

Myös vuonna 2007 menin eräässä räkälässä puhumaan naiselle, mutta hän käski minun painua helvettiin. Olin kieltämättä liian kännissä, ihan oikein teki kun torjui minut. En edes muista, millainen tyttö mahtoi olla, kunhan vain satuttiin samaan kapakkaan.

Viimeksi mainittu taitaa myöskin olla se viimeisin se suora aloite. Sen jälkeen ja itse asiassa sitä ennenkin olen yleensä analysoinut virheettömään tapaan tilanteen etukäteen ja todennut onnistumistodennäköisyydet sen verran pieniksi, että kannattaa mieluummin ottaa "vielä yksi" olut ja murjottaa yksin pystybaarissa. Eipä ole kenenkään tarvinnut pettyä.

• Markkinalogiikkaa

Tuota menoa sun elämä on yks pitkä pettymys. Tee sata aloitetta, niin saat selvän tasoprosenttisi. Esim. 100 aloitetta, 15 johtaa treffeihin/puhelinnumeroon tai vastaavaan ja 85 pakkia = markkina-arvosi on 15%.

• gfjfgjfjg

No et säkään - muiden ätmien joukossa- kauhean aktiiviselta kuulosta.

Eli vihjaukseni sisältö on todistettu.

• pötpötpötpöt
        Markkinalogiikkaa kirjoitti:

Tuota menoa sun elämä on yks pitkä pettymys. Tee sata aloitetta, niin saat selvän tasoprosenttisi. Esim. 100 aloitetta, 15 johtaa treffeihin/puhelinnumeroon tai vastaavaan ja 85 pakkia = markkina-arvosi on 15%.

Väärin meni. Riippuu myöskin siitä onko kohde varattu, humalassa, puutteessa, ruma vai kaunis jne. . . :) prööt.

Myöskin jos teet aloitteen naiselle joka ei miellytä silmää, niin se saattaa huokua sinusta :)

Mielenkiintoisinta tässä on oikeastaan se, että kun naiset aina sanovat, että tehkää sata aloitetta, niin pitäisikö niitä sitten alkaa latelemaan kaikille jotka tulevat vastaan yhtään välittämättä, että onko mitään kiinnostusta :) Hihi haa.

• hohohoo ..
        pötpötpötpöt kirjoitti:

Väärin meni. Riippuu myöskin siitä onko kohde varattu, humalassa, puutteessa, ruma vai kaunis jne. . . :) prööt.

Myöskin jos teet aloitteen naiselle joka ei miellytä silmää, niin se saattaa huokua sinusta :)

Mielenkiintoisinta tässä on oikeastaan se, että kun naiset aina sanovat, että tehkää sata aloitetta, niin pitäisikö niitä sitten alkaa latelemaan kaikille jotka tulevat vastaan yhtään välittämättä, että onko mitään kiinnostusta :) Hihi haa.

Ei nainen välitä siitä, että haluatko sinä hänet, vaan siitä että huomionarsisti saa huomiota :D

• Markkinalogiikkaa kirjoitti:

Selvä. Lähetin viikonloppuna eräässä treffipalvelussa aloiteviestin tytölle (hän vaikutti kivalta, kuvassa näytti kauniilta, eivätkä esiehdot raakanneet minua pois). Jos myönteissävytteinen vastaus naiselta lasketaan onnistumiseksi, niin onnistumisprosenttini kasvoi sataan. Olen YTM.

• Oho...no kyllä
        lord.boredom kirjoitti:

Selvä. Lähetin viikonloppuna eräässä treffipalvelussa aloiteviestin tytölle (hän vaikutti kivalta, kuvassa näytti kauniilta, eivätkä esiehdot raakanneet minua pois). Jos myönteissävytteinen vastaus naiselta lasketaan onnistumiseksi, niin onnistumisprosenttini kasvoi sataan. Olen YTM.

sinäkin pian pääset nuolemaan toisten miesten saastaisia mällejä vaimosi huoranvitusta ja pääset elättämään toisen miehen siittämiä pentuja.

• Oho...no kyllä kirjoitti:

sinäkin pian pääset nuolemaan toisten miesten saastaisia mällejä vaimosi huoranvitusta ja pääset elättämään toisen miehen siittämiä pentuja.

Heti kun joku vähän menestyy niin kateellisia on Suomi täynnä! Todennäköisestihän juttu kuivahtaa kokoon hyvin pian. Pääasia, että voin jatkossa jäädä odottelemaan naisten aloitteita "koska minä olen osani tehnyt" ja lisäksi voin päteä sillä että kaikkiin aloitteisiini on vastattu.

• fgsdgsdg
        lord.boredom kirjoitti:

Heti kun joku vähän menestyy niin kateellisia on Suomi täynnä! Todennäköisestihän juttu kuivahtaa kokoon hyvin pian. Pääasia, että voin jatkossa jäädä odottelemaan naisten aloitteita "koska minä olen osani tehnyt" ja lisäksi voin päteä sillä että kaikkiin aloitteisiini on vastattu.

Hyvä Loordi! Olen aina tiennyt, että olet kaappi-YTM.

• ehkä 16vuotta sitten

Joskus 20v armeija aikoihin, jotain onnetonta kännistä yritystä yli. Mutta tuosta nyt on jo 16-vuotta. Ei ole syytä yrittää, kun en naisilta koskaan ole saanut minkäänlaista positiivista huomiota.

Ujot miehet tarvitsevat naisilta kannustusta silloin nuorena miehenä, kun omanarvon tunto vasta rakentuu. Eikä vasta sitten kolmikymppisinä, kun kaiken pitäisi olla jo valmista.

• meemipeikko

Kaverinaisilta voi joskus jonkun äidillisen, puolisäälivän kannustuksen saada, kun yrität jotain muuta naista, muuten sitä on turha odottaa.

• pirunkamu
        meemipeikko kirjoitti:

Kaverinaisilta voi joskus jonkun äidillisen, puolisäälivän kannustuksen saada, kun yrität jotain muuta naista, muuten sitä on turha odottaa.

Odottamiseen se kuoli entinen koirakin joten...

• Mies23

Niin vaikea siinä on rohkaistua jos naiset vaan ignooraa ja vittuilee.

• ........

Mistäs sitä tiedät vittuileeko ja ignooraako ne sinua, jollet ole kokeilllut?

• sdfhdfh
        ........ kirjoitti:

Mistäs sitä tiedät vittuileeko ja ignooraako ne sinua, jollet ole kokeilllut?

Ätmit ne vaan tietää...

• ......
        sdfhdfh kirjoitti:

Ätmit ne vaan tietää...

No sinun antaman esimerkin perusteella ainakin vittuilevat.

• niin tiedetään
        sdfhdfh kirjoitti:

Ätmit ne vaan tietää...

Kyllä sen jo 12-vuoden iässä huomaa, että tyttöjen käytös muuttuu toisia poikia kohtaan, ja osa pojista muuttuu usvaksi. Sitten käytös jatkuu samanlaisena pitkälti aikuisuuteen.

Kyllä 20v nuorimies jo tietää, saako sukat pyörimään naisen jalassa pelkällä läsnäolollaan vai ei. Ne miehet jotka saavat naisilta positiivisia signaaleita eli luvan lähestyä, tekevät sitten myös niitä iskuyrityksiä.

Ihminen kuitenkin viestii sanattomasti koko ajan ja siitä me atm:t tiedetään nämä jutut.

• dfgjfgj
        niin tiedetään kirjoitti:

Kyllä sen jo 12-vuoden iässä huomaa, että tyttöjen käytös muuttuu toisia poikia kohtaan, ja osa pojista muuttuu usvaksi. Sitten käytös jatkuu samanlaisena pitkälti aikuisuuteen.

Kyllä 20v nuorimies jo tietää, saako sukat pyörimään naisen jalassa pelkällä läsnäolollaan vai ei. Ne miehet jotka saavat naisilta positiivisia signaaleita eli luvan lähestyä, tekevät sitten myös niitä iskuyrityksiä.

Ihminen kuitenkin viestii sanattomasti koko ajan ja siitä me atm:t tiedetään nämä jutut.

"Kyllä sen jo 12-vuoden iässä huomaa, että tyttöjen käytös muuttuu toisia poikia kohtaan, ja osa pojista muuttuu usvaksi. "

Ei se kaikille noin mene (tai meneeköhän edes useimmilla).

Meidän luokalla oli yksi poju joka oli vielä 13-vuotiaana kaikkien tyttöjen suosiossa - ja nykyään se on yli 100-kiloinen ätmi. Ja sitten taas on niitäkin, jotka tuolloin olivat ihan "usvaa", mutta nykyisin heillä on kaunis tyttöystävä.

Ei kaikista koulukiustatuista tai koulussa syrjityistä tule luusereita. Eikä kaikista koulukiusaajista ja kingeistä tule menestyjiä.

Mitään yleistä tietoa en osaa antaa.

• Mies1985

Viime kesänä ja aika selvästi koska annoin kortin käteen jossa oli yhteystietoni. Toki sen jälkeen olen jutellut aktiivisesti.

• Käyn vaan sihteeriopiston sivuston hupakoiden luona. Seksistä,kun maksaa ei tarvitse murehtia roikkuvia ämmiä josta ei pääse koskaan eroon.

• ........

Heiltä saa myös inhimillisempää kohtelua kuin keskimäärin suomalaiselta naiselta baarissa. Plus tietenkin saanti on varma.

• öllöä

No et kyllä muilta saisikaan.....

• .....
        öllöä kirjoitti:

No et kyllä muilta saisikaan.....

Aivan, aivan. Miksi sitten jotkut kuten aloittaja jaksaa väittää, että onnistumisten puute on vain yrittämisen puutetta? Sinäkin olet sitä mieltä ettei kukaan nainen laaridpalleroa ilmaiseksi huolisi.

• dhfsdfh
        ..... kirjoitti:

Aivan, aivan. Miksi sitten jotkut kuten aloittaja jaksaa väittää, että onnistumisten puute on vain yrittämisen puutetta? Sinäkin olet sitä mieltä ettei kukaan nainen laaridpalleroa ilmaiseksi huolisi.

Joillakin ätmeillä se selvästi on vain yrittämisen puutetta. Suurin osa palstalaisista taitaa tosin olla niitä ätmejä, joilla vaan on se rima liian ylhäällä.

• ........
        dhfsdfh kirjoitti:

Joillakin ätmeillä se selvästi on vain yrittämisen puutetta. Suurin osa palstalaisista taitaa tosin olla niitä ätmejä, joilla vaan on se rima liian ylhäällä.

Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa kaltaisesi kanssa.

• sdfgsfdgdf
        ........ kirjoitti:

Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa kaltaisesi kanssa.

Myönnät siis olevasi nirso.

• ..............
        sdfgsfdgdf kirjoitti:

Myönnät siis olevasi nirso.

En varsinaisesti. Pitää sitä joku taso kuitenkin olla.

• sdfhsdfhdfh

En varsinaisesti. Pitää sitä joku taso kuitenkin olla.

Kunhan et samalla kiukuttele siitä, että naiset on niin nirsoja

• .......
        sdfhsdfhdfh kirjoitti:

Kunhan et samalla kiukuttele siitä, että naiset on niin nirsoja

Jos tavoittelee vain itseään tasokkaampia, niin sitten voi kutsua nirsoksi. Moni nainen on nirso.

• sdfgsdfgdfg
        ....... kirjoitti:

Jos tavoittelee vain itseään tasokkaampia, niin sitten voi kutsua nirsoksi. Moni nainen on nirso.

Niin on moni mieskin.

• HC-ATM

Kesällä 2011 eli puolisentoista vuotta sitten ämpärikännissä jossain yökerhossa, about itseni ikäistä eli parikymppistä tyttöä. Ei tullut mitään. En ole sen jälkeen ollut niin kovassa humalassa että olisin kehdannut lähestyä naista, vaikka käynkin miespuolisten kavereideni kanssa ravintoloissa ym. silloin tällöin

• .....

Ei yritysten määrällä ole väliä silloin kun ei vaan ole naisten silmissä kiinnostava. En ymmärrä miten kukaan olettaa, että onnistumisen puute on aina vain liian harvasta yrityksestä kiinni.

Verrataan vaikka keihäänheittoon. Maailmanennätys on nyt reilut 98 metriä. Ei ole käytännössä mitään merkitystä kuinka monta kertaa minä yrittäisin, en silti pystyisi heittämään 100 metriä.

Aivan sama se on naistenkin kanssa. Kun ei ole edellytyksiä herättää kiinnostusta yhdessäkään niin ei se mahiksia paranna vaikka yrittäisi tuplasti. Ei ne paljon parjatut baariruusutkaan ketä tahansa kelpuuta. Sata kertaa nolla on edelleen nolla.

• teee teeeeeeeeeeeee

Ei tuokaan nyt pidä ihan paikkaansa. Kyllä sieltä satojen yritysten (yrittää täytyy siis uskaltaa) jälkeen joku lortto lähtee matkaan...mutta ei se ole sen arvoista.

• .....
        teee teeeeeeeeeeeee kirjoitti:

Ei tuokaan nyt pidä ihan paikkaansa. Kyllä sieltä satojen yritysten (yrittää täytyy siis uskaltaa) jälkeen joku lortto lähtee matkaan...mutta ei se ole sen arvoista.

Mistä ihmeestä kumpuaa se käsitys, että olisi sellaisia naisia, joilla ei ole mitään kriteereitä (seksi)kumppaneilleen? Kyllä niitä kriteereitä on kaikilla naisilla. Ero baariruusun ja KTN:n/YTN:n välillä on vain se, kuinka vähällä väännöllä on valmis lähtemään jonkun puoleensavetävän miehen matkaan.

Ei taatusti löydy sellaista naista, joka on valmis sänkyyn ihan kenen tahansa miehen kanssa. Kuinka moni palstan naisista on itse sitä mieltä, ettei kumppanilla ole hänelle mitään merkitystä? Miksi kukaan luulee että baariruusut ovat tässä suhteessa yhtään erilaisia.

• ätmi
        ..... kirjoitti:

Mistä ihmeestä kumpuaa se käsitys, että olisi sellaisia naisia, joilla ei ole mitään kriteereitä (seksi)kumppaneilleen? Kyllä niitä kriteereitä on kaikilla naisilla. Ero baariruusun ja KTN:n/YTN:n välillä on vain se, kuinka vähällä väännöllä on valmis lähtemään jonkun puoleensavetävän miehen matkaan.

Ei taatusti löydy sellaista naista, joka on valmis sänkyyn ihan kenen tahansa miehen kanssa. Kuinka moni palstan naisista on itse sitä mieltä, ettei kumppanilla ole hänelle mitään merkitystä? Miksi kukaan luulee että baariruusut ovat tässä suhteessa yhtään erilaisia.

Tuo asia ihmetyttää vuodesta toiseen... pitäisi olla jonkinlainen FAQ johon nuo ristiriitaisuudet olisi koottu, ja jokaisen uuden palstalaisen pitäisi se lukea ja ymmärtää ennen postailun aloittamista.

• ,2342+2----
        ..... kirjoitti:

Silloin kun kyse on pelkän irtopillun metsästyksestä, niin aika alhaalla on miesten rimat. Kyllä sitä yleensä (ei toki aina) mukaan jonkun saa, mutta saattaa käydä niin että on tyydyttävä pulleroon, "sinkku äitiin" tai vastaavaan.

• ätmi
        ,2342+2---- kirjoitti:

Silloin kun kyse on pelkän irtopillun metsästyksestä, niin aika alhaalla on miesten rimat. Kyllä sitä yleensä (ei toki aina) mukaan jonkun saa, mutta saattaa käydä niin että on tyydyttävä pulleroon, "sinkku äitiin" tai vastaavaan.

Olet siis KTM, onnittelut.

Mutta tässä puhuttiin NAISTEN rimoista.

• .....
        ,2342+2---- kirjoitti:

Kaiken lisäksi esim. niissä pulleroissa ei olisi mielestäni mitään vikaa, mutta kun heidänkin mielestään minussa on. Tai no, ei nyt puhuta edes vioista, vaan pelkästään siitä ettei ole millään tavalla kiinnostava.

• 2348as,.-2
        ätmi kirjoitti:

Olet siis KTM, onnittelut.

Mutta tässä puhuttiin NAISTEN rimoista.

Joo, yhtä sellaista naista ei varmasti ole kuka kenen tahansa miehen kanssa lähtisi (ts. kelpuuttaa kaikki). Mutta tarpeeksi isosta otannasta löytyy kelle tahansa miehelle sellainen joka lähtee (ts. on sellainen joka kelpuuttaa tietyn, muttei kaikkia).

• ätmi
        2348as,.-2 kirjoitti:

Joo, yhtä sellaista naista ei varmasti ole kuka kenen tahansa miehen kanssa lähtisi (ts. kelpuuttaa kaikki). Mutta tarpeeksi isosta otannasta löytyy kelle tahansa miehelle sellainen joka lähtee (ts. on sellainen joka kelpuuttaa tietyn, muttei kaikkia).

Eikä löydy. Koska silloin ei olisi meitä AT-miehiä!

Mutta todellisuudessa kukaan ei lähde meidän kanssa minnekään.

• .....
        2348as,.-2 kirjoitti:

Tunnetko yhtäkään naista, joka mielummin ottaisi lyhyen, huonohiuksisen, huonoihoisen, kasvoiltaan epämiehekkään, ohutäänisen ja kutakuinkin tyylitajuttoman miehen sänkyynsä mielummin kun menisi yksin kotiin?

Tällaisia miehiä on sadassa useampi, mutta taatusti et löydä yhtä naista sadasta joka kelpuuttaisi sellaisen miehen. Epäkiinnostavien miesten tarjonta on moninkertainen kysyntään verrattuna.

Lisäksi teoreettinen otanta ei paljon auta, koska käytännössä voit kuitenkin olla vain yhdessä paikassa yhteen aikaan, lopultakin varsin rajallisen (muutama sata ihmistä) ihmisjoukon joista puolet on miehiä, joista suurin osa on puoleensavetävämpiä kuin sinä. Käytännön mahikset ovat joka tapauksessa olemattomat.

• 25236akw
        ..... kirjoitti:

Tunnetko yhtäkään naista, joka mielummin ottaisi lyhyen, huonohiuksisen, huonoihoisen, kasvoiltaan epämiehekkään, ohutäänisen ja kutakuinkin tyylitajuttoman miehen sänkyynsä mielummin kun menisi yksin kotiin?

Tällaisia miehiä on sadassa useampi, mutta taatusti et löydä yhtä naista sadasta joka kelpuuttaisi sellaisen miehen. Epäkiinnostavien miesten tarjonta on moninkertainen kysyntään verrattuna.

Lisäksi teoreettinen otanta ei paljon auta, koska käytännössä voit kuitenkin olla vain yhdessä paikassa yhteen aikaan, lopultakin varsin rajallisen (muutama sata ihmistä) ihmisjoukon joista puolet on miehiä, joista suurin osa on puoleensavetävämpiä kuin sinä. Käytännön mahikset ovat joka tapauksessa olemattomat.

No esim. sellainen nainen joka haisee kalalle voisi noin tehdä. Semmoinenkin on vastaan sattunut.

• teee teeeeeeeeeeeeee
        ..... kirjoitti:

Lyhyt en ole, mutta olen saanut baarista seuraa, useiden satojen yritysten tuloksena:

-huonohiuksisena vammaisella kampauksella
        -lievästi huono-ihoisena
        -kasvoiltaan epämiehekkäänä
        -ohut ja korkea-äänisenä
        -ruipelona
        -perus vaate-rytkyillä
        -huonoitsetuntoisena
        -plus kaiken kukkaraksi testosteronini olivat masennusen ja stressin seurauksena pudonneet jonnekin nollaan, niin että ainoa mitä minusta säteili oli täysin kipinää herättämätön ja aseksuaali aura

Mutta vittuako jollain baari-lortoilla tekee? Suhteellakaan tee mitään, ellei itsetunto ole kunnossa.

• .....
        teee teeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

Lyhyt en ole, mutta olen saanut baarista seuraa, useiden satojen yritysten tuloksena:

-huonohiuksisena vammaisella kampauksella
        -lievästi huono-ihoisena
        -kasvoiltaan epämiehekkäänä
        -ohut ja korkea-äänisenä
        -ruipelona
        -perus vaate-rytkyillä
        -huonoitsetuntoisena
        -plus kaiken kukkaraksi testosteronini olivat masennusen ja stressin seurauksena pudonneet jonnekin nollaan, niin että ainoa mitä minusta säteili oli täysin kipinää herättämätön ja aseksuaali aura

Mutta vittuako jollain baari-lortoilla tekee? Suhteellakaan tee mitään, ellei itsetunto ole kunnossa.

Sulla lienee sitten jotain hyviäkin ominaisuuksia jotka noita huonoja tasapainottavat.

Olen melko varma, että ätmiyttä selittää aika pitkälti testosteronitaso. Naiset ovat mestareita tulkitsemaan testosteronitasosta kertovia merkkejä, sitä itsekään tiedostamatta. Mitä seksiin tulee, testosteronihan on pelkkää hyvää: se aiheuttaa äänen madaltumisen ja kasvon piirteiden miehistymisen, se varustaa miehet lihasvoimalla ja sopivalla annoksella piilevää raivoa, jota tarvitaan piukoissa paikoissa. Se nostaa sukupuoliviettiä, optimistisuutta, itsetuntoa ja riskien ottoa - esimerkiksi naisen pokausta.

Jokainen voitettu "taisto" piiskaa testosteronituotantoa, tappio taas painaa sen pohjamutiin. Seksittömyys lisää seksihaluja mutta on ajan mittaan pahasta, koska testosteronituotanto juuttuu pysyvään taantumaan, ja atm-kierre on valmis.

• --,.,-,.5982
        ..... kirjoitti:

Sulla lienee sitten jotain hyviäkin ominaisuuksia jotka noita huonoja tasapainottavat.

Olen melko varma, että ätmiyttä selittää aika pitkälti testosteronitaso. Naiset ovat mestareita tulkitsemaan testosteronitasosta kertovia merkkejä, sitä itsekään tiedostamatta. Mitä seksiin tulee, testosteronihan on pelkkää hyvää: se aiheuttaa äänen madaltumisen ja kasvon piirteiden miehistymisen, se varustaa miehet lihasvoimalla ja sopivalla annoksella piilevää raivoa, jota tarvitaan piukoissa paikoissa. Se nostaa sukupuoliviettiä, optimistisuutta, itsetuntoa ja riskien ottoa - esimerkiksi naisen pokausta.

Jokainen voitettu "taisto" piiskaa testosteronituotantoa, tappio taas painaa sen pohjamutiin. Seksittömyys lisää seksihaluja mutta on ajan mittaan pahasta, koska testosteronituotanto juuttuu pysyvään taantumaan, ja atm-kierre on valmis.

Ihan mielenkiintoista. Testosteroniterapiaa on kyllä saatavilla suht helpostikin jos tasot ovat alhaiset. Jos mieltää itsensä ATM:ksi kannattaisi varmaan kokeilla tuota.

• .....
        --,.,-,.5982 kirjoitti:

Ihan mielenkiintoista. Testosteroniterapiaa on kyllä saatavilla suht helpostikin jos tasot ovat alhaiset. Jos mieltää itsensä ATM:ksi kannattaisi varmaan kokeilla tuota.

Kyllä ne pitäisi olla reilusti alle ohjearvojen, että sitä saisi ja niin ei useinkaan käy ennenkuin olet yli neljäkymppinen.

Miehet tuottavat testosteronia yksilöllisesti, tavallisesti 2,5 mg-11 mg päivässä suht tasaisena. Jotkut miehet siis tuottavat sitä nelinkertaisesti toisiin verrattuna, ja on se melkoisen outoa jos tällä ei olisi mitään merkitystä.

2,5 mg/vrk on siis normaalia, mutta ei silti riitä mihinkään. Sillä ei kehitetä sellaista itseluottamusta jolla naisia valloitetaan.

• sdfsdfgsdfg
        ..... kirjoitti:

Käykää niissä laitakaupungin räkälöissä. Sieltä löytyy näitä pubiruusuja, jotka eivät näytä pitävän mitään tasoa yllä. Eivät tosin ole tasokkaita nämä naiset...

• Muistellaanpa...

Viime lauantaina yritin yökerhossa vähintään viittä. Perjantaina kolmea. Sitä edellisellä viikolla en ollut liikkeellä. Sitä edeltävän viikonlopun perjantaina kuutta. Tämän vuoden puolella siis jo yli kymmentä. Samaan tahtiin kävin ulkosalla viime vuonnakin, joten eiköhän siitä päälle sata yritystä kerry. Onnistumisprosentti pyöreä 0.

Oliko muita kysymyksiä

• Vuosia vuosia

Kolme vuotta sitten. Ja sitä edellisestä on kuusi vuotta. Olen nykyään MGTOW (men going their own way). En halua että naiset pystyvät määrittelemään minua.

• yrittäjä

Vuonna 2005 yritin.

• en ole sekaantunut

Heh! Näin sen vai oliko monta tapausta?

• en koskaan, kun en uskalla, ku tuntuu että mut ymmärretään aina väärin.....

• heteropetteri

Tunti sitte yritin taas, tunteella, pää punasena kuule, eikä tehonnu. En jaksa enää yrittää. Ei se kannata. Ei siitä yrittämisestä saa kuin peräpukamat ja vatsahaavan ja sit ei huvita enää runkkukaan yhyy....

• ätmi 157

Oisko ollu joskus 15 vuotta sitten. Puhumalla.

• nämä on taas näitä

Ätmi tarkoittaa mitä?

• mitä se meinaa

Mitä tarkoittaa Ätmi?

Mi=mies?

Yt= ylempi tutkinto
      At= alempi tutkinto

Mistä te näitä oikein kehittelette?

• Minna Tanhuanpää

=D

• yks ukko vaan

Olikohan se yheksäntoistasataa - vai kakstuhattaluvulla....

: )

Älkää ottako elämää liian vakavasti, on sitä muutakin tekemistä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4368
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      148
      3139
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2458
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      48
      2370
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2025
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1606
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1602
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      153
      1445
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe