mietteitä miksi toisilla ihmisillä on helppo löytää parisuhde?
mutta taas toiset eivät koskaan pääse seurustelemaan eivätkä harrastamaan seksiä..
mitä vaaditaan siihen,että löytää parisuhteen?
ja mitä pitäisi näiden ihmisten muuttaa itsessän ketkä ovat ikisinkkuja tahtomattaan eivätkä pääse koskaan harrastamaan seksiä?
miksi toisten on helppo löytää parisuhde..
49
599
Vastaukset
- ei muuta
"mitä vaaditaan siihen,että löytää parisuhteen?"
Vagina. - Platform shoes
Vaaditaan ylempää tasoa.
- dpdpdpdpdpdpdpdpdpdp
Tottahan siihen vähän älyäkin tarvitaan ja hyvää onnea. Aikansa kun tässä yrittää ja yrittää ja yrittää ja yrittää ja yri- - -uskokin tuppaa loppumaan. Silti ei saisi antaa periksi. Muuten ei tule koskaan onnistumaan. Mihin uskot, sillä on megalomaaninen merkitys jaksamisesi kannalta.
- Lieron vastaus
Joo. Mun varmaan kannattais kertoa oma systeemini, näet olen esimerkki miehestä jonka juuri ei pitäisi löytää naisia - nörtti, omituinen, epävarma, epäsosiaalinen ja tavoiltani karkea ja olen laiska, työtön ja kaikkea muuta varsin Turhapuromaista. Huonot hampaat, keskivartalolihavuutta havaittavissa, alta keskimittainen, usein ruokoton olemus, hapuileva hygienia jne jne jne... YOU KNOW THE CHORE.
Ensimmäinen sääntöni on että ÄLÄ TUTUSTU HYVÄITSETUNTOISIIN NAISIIN. Jep. Minä etsin aina jonkun joka on uhritilassa. Mieluten jonkun naisen joka on edellisen kumppaninsa pahoinpitelemä tai pettämä, siis sellainen nainen joka on pettynyt miehiin tosi pahasti. Tämä siksi että vaikka olenkin aivan surkea tyyppi, niin maailmassa on VIELÄ SURKEAMPIA paskoja, kuten esim. nää naisenhakkaajat ja pettäjät. Heihin verrattuna minulla on etu - minussa ei ole juuri noita paskoja ominaisuuksia! JEE!
Tutustuminen... Tutustumisessa lieroilen aivan tolkutomasti. En anna itsestäni oikeasti todellista kuvaa, paitsi naamastani tietenkin (se on jotain jota ei voi valehdella.). Esitän herrasmiestä ja kultivoitunutta keskustelijaa ja yadda yadda yaa. Tutustun mieluiten jonkun formaatin kauttta, netti, puhelin, kirje - koska niin paljon voi jättää formaatin taakse. Netissä ei haise vanha hiki niinsanotusti.
Minulla on senverran mielikuvistusta ja eläytymiskykyä että pystyn loihtimaan esiin ajatuksen Miehestä ja esiintymään tuona Miehenä, olemaan varmaotteinen ja silleen. Kun nainen tutustuu ensin tähän maagiseen Mies-kuoreeni (niin keinotekoinen kuin se onkin) niin kappas, nainen kiinnostuu. Tämän jälkeen kun kiinnostus on herätetty voi hiljalleen alkaa muovata kuvaa lähemmäs todellista itseään, kysymys Mies-systeemissä on vain ensivaikuteltmasta (joka tekee koko paskan maagiseksi hyvin pitkälle). Hiljalleen voi ujuttaa mukaan todellista itseäni heikkouksineen, ja naiset ilmiesesti kokevat tämän jonkinlaisena ihanana luottamuksenososituksena ja omistautumisena ja siitäkin seuraa yllättävää kyllä plussaa.
Tutustun naisiin yleensä tuon formaatin kautta pidempään, ihan siksi että se antaa naiselle luvan unelmoida ja kiintyä kaukaa.
Sitten jossain vaiheessa oikeasti tavataan, nimenomaan sitten kun nainen on jo jollain tasolla vietelty ja uskoo että voisin olla se oikea ja on suvaitsevampi virheitä kohtaan. Ensitreffeihin ja ensivaikutelmaan panostan paljon, siistit vaatteet, kolme kylpyä, puunausta ja kaikkea. Koitan vähentää turhapuromaisuuttani maksimaalisesti.
Treffeillä minulla on vain yksi ohjenuora: Haluan suudella hyvin. Naisille suuteleminen tuntuu olevan se iso juttu, olen aina treffeillä ja tavatessa aivan pallo hukassa aivan kaiken kanssa mitä normaalisti pitäisi tehdä ja mikä on ok ja mikä ei - mutta sen huolehdin että istun viereen, olen lähellä ja kun tilaisuus on edes sinnepäin niin annan suudelman, tai suudelmia tai mikä sille naislle nyt tuntuukaan sopivan. Jostain syystä tämä suutelemisjuttu tuntuu virittävän naiset sellaiselle aaltopituudelle että miehestä tulee haluttava, kenties suuteleminen on jollain tavalla lupaus vähän kaikesta kivasta mitä romantiikasta ollaan imetty tyttövuosien aikana. Sillä on hyvä kaiku, sillä suutelemisella.
JATKUU- LKfmewlkfmklweewef
Seksin suhteen olen vähän kaksijakoinen, en ole lainkaan itsevarma joten seksi menee aina ensimmäisillä kerroilla sohlaamiseksi, mutta toisaalta on hyvä osoittaa naiselle että hän on haluttava (in my case kuka tahansa nainen kannattaa mieltää haluttavaksi. Nirsoilu ei edistä minun pariutumistani). Joskus seksiä yritetään ensitreffeillä, joskus viidensillä, tunnelman mukaan. Jokatapauksessa olen hoksannut että miehen odotetaankin haluavan seksiä, ja on parempi haluta sitä vaikka oikeastaan tekisi mieli passata. Ainakin jää naiselle se tuntu että hän kelpaa. Jos nainen ei halua seksiä en todellakaan suutu (lähinnä helpotus se on jännittävälle miehelle) - ja oletan että jos en tee seksittömyydestä numeroa niin siitäkin saa pari plussapistettä.
Kun sitten sänkyyn päästään niin onneksi on jo sen verran kokemusta että tiedän mitä naisille pitää tehdä jotta he nauttivat. Yleensä seksi on aluksi minulle vaivalloista ja ei kovin mukavaa, lähinnä siksi että keskityn siihen että naisella on hyvä olla; jos taion naiselle vähintään sen kolme orkkua per sessio niin suhde alkaa olla varmistettu. tässä suhteessa sänkymanööverini ovat täysin harkittuja ja lieromaisen teennäisiä, näyttelen - mutta näyttelen hyvin.
Sitten on nää kaikki "kuuntele naista ja keskustele hänen kanssaan" yaddayaddayaat jotka sujuu multa vaikka oikeasti ei kiinnostaisi kovin paljoa, eli vedän sitä herrasmiehenroolia tarpeeksi kauan naiselle niin että hän on tyytyväinen.
Tää kaikki johtaa yllättävän usein siihen että nainen alkaa tykätä musta riittävästi niin että suhde soljuu eteenpäin, nainen tottuu oleen mun kanssa ja minä naisen. Sitten tulee se ns. oikea tutustuminen (im persona) jolloin hyvällä tuurilla luonteet sopii yhteen, ja jos tähdet on sillä kertaa oikein niin nainen kokee rakkautta jo. Siitä eteenpäin virheeni ovatkin ominaisuuksia ja yhdesä mennään.
Näin se on käynyt useammankin kerran, eikä naiset vaikuta huomanneen että se mikä alussa oli miltei Mr Perfect onkin muuttunut ajan myötä ihan tavalliseksi pallinaamaksi josta nainen jostain syystä tykkää. - Normaalia
LKfmewlkfmklweewef kirjoitti:
Seksin suhteen olen vähän kaksijakoinen, en ole lainkaan itsevarma joten seksi menee aina ensimmäisillä kerroilla sohlaamiseksi, mutta toisaalta on hyvä osoittaa naiselle että hän on haluttava (in my case kuka tahansa nainen kannattaa mieltää haluttavaksi. Nirsoilu ei edistä minun pariutumistani). Joskus seksiä yritetään ensitreffeillä, joskus viidensillä, tunnelman mukaan. Jokatapauksessa olen hoksannut että miehen odotetaankin haluavan seksiä, ja on parempi haluta sitä vaikka oikeastaan tekisi mieli passata. Ainakin jää naiselle se tuntu että hän kelpaa. Jos nainen ei halua seksiä en todellakaan suutu (lähinnä helpotus se on jännittävälle miehelle) - ja oletan että jos en tee seksittömyydestä numeroa niin siitäkin saa pari plussapistettä.
Kun sitten sänkyyn päästään niin onneksi on jo sen verran kokemusta että tiedän mitä naisille pitää tehdä jotta he nauttivat. Yleensä seksi on aluksi minulle vaivalloista ja ei kovin mukavaa, lähinnä siksi että keskityn siihen että naisella on hyvä olla; jos taion naiselle vähintään sen kolme orkkua per sessio niin suhde alkaa olla varmistettu. tässä suhteessa sänkymanööverini ovat täysin harkittuja ja lieromaisen teennäisiä, näyttelen - mutta näyttelen hyvin.
Sitten on nää kaikki "kuuntele naista ja keskustele hänen kanssaan" yaddayaddayaat jotka sujuu multa vaikka oikeasti ei kiinnostaisi kovin paljoa, eli vedän sitä herrasmiehenroolia tarpeeksi kauan naiselle niin että hän on tyytyväinen.
Tää kaikki johtaa yllättävän usein siihen että nainen alkaa tykätä musta riittävästi niin että suhde soljuu eteenpäin, nainen tottuu oleen mun kanssa ja minä naisen. Sitten tulee se ns. oikea tutustuminen (im persona) jolloin hyvällä tuurilla luonteet sopii yhteen, ja jos tähdet on sillä kertaa oikein niin nainen kokee rakkautta jo. Siitä eteenpäin virheeni ovatkin ominaisuuksia ja yhdesä mennään.
Näin se on käynyt useammankin kerran, eikä naiset vaikuta huomanneen että se mikä alussa oli miltei Mr Perfect onkin muuttunut ajan myötä ihan tavalliseksi pallinaamaksi josta nainen jostain syystä tykkää.Eli sä olet normaali mies :)
Jos nainen saa susta hyvän miehen, tykkää susta ja passaa vähän. Molemmat on tyytyväisiä, niin hyvä juttu!!
Onnea vaan :) - ...............
Näin se on käynyt useammankin kerran, eikä naiset vaikuta huomanneen että se mikä alussa oli miltei Mr Perfect onkin muuttunut ajan myötä ihan tavalliseksi pallinaamaksi josta nainen jostain syystä tykkää.Normisettiä. Naisia pitää aina vähän kusettaa ja sitten ne kiintyy. Jos olet oikeasti rehellinen ja oma itsesi alusta lähtien niin naisen prinsessaunelmat ei täyty, mutta kun olet ehtinyt esittää sitä prinssiä jonkin aikaa, niin hän ei enää myöhemmin tajua, että ethän sinä mikään prinssi ole koskaan ollutkaan.
- Niin tai näin...
Näin se on käynyt useammankin kerran, eikä naiset vaikuta huomanneen että se mikä alussa oli miltei Mr Perfect onkin muuttunut ajan myötä ihan tavalliseksi pallinaamaksi josta nainen jostain syystä tykkää.Joo, näin naisena voin todeta että ihan normaali suhdekuviohan tuo. Ihan kuin yrität saada sen kuulostamaan jotenkin kauhean pahalle? Veikkaan että kirjoitushetkellä olit joko pirullinen (hähää, olenpas minä kiero ja ovela) tai masentunut (hyi, kun olen inhottava liero)..
Kaikki tekevät tuota. Se on naisillakin sama, joskin erilaisissa asioissa. Aina annetaan Mielikuva, ja pikkuhiljaa siihen sävytetään oikeaa minää. Jos homma alkaa tökkiä tässä vaiheessa, pari on epäsopiva, jatkakaamme matkaa eri suuntiin.
"eikä naiset vaikuta huomanneen että se mikä alussa oli miltei Mr Perfect onkin muuttunut ajan myötä ihan tavalliseksi pallinaamaksi josta nainen jostain syystä tykkää."
No tota.. Toihan nimenomaan on sitten sitä sopivan löytämistä. Vaikka mies (tai nainen) on oma itsensä, ja silti toinen tykkää, vaikkei paketti ollutkaan se, mitä luvattiin.. Henkilökemiat menevät yksiin.
Miksei naiset sitä huomaa (sinun mielestä) johtuu siitä, että homma on niin arkipäiväinen, ettei sitä jaksa noteerata. Monesti myös "taitava esiintyjä" on kyllä alusta pitäen huomattu, muttei ole sanottu, koska on hiljaa toivottu, että mies pikkuhiljaa uskaltaa olla itsensä, vikoineen päivineen.. Ja sitten kun se esitys pikkuhiljaa vähenee, naisesta alkaa tuntua kotoisalta, koska se pienenpieni teennäisyyden haiskahdus alkaa hävitä.
Keinona tuo siis on normaalia kanssakäymistä, vaikket sitä ehkä osaa tunnistaa normaaliksi (johtuneeko epäsosiaalisuudestasi?) ja toivottavasti joku päivä löydät sellaisen naisen jonka kanssa sinun ei tarvitse/ et pysty esittää, vaan voit olla itsesi, mutta haluat kuitenkin yrittää parhaasi, koska nainen on vaan niin hyvä, että haluat pitää kiinni hänestä.
Ps. Miksi naisten kanssa keskustelu sinua ei niinkään kiinnosta? Miksi haluat olla naisen kanssa, jos hänen juttunsa ovat epäkiinnostavia? - .----
Niin tai näin... kirjoitti:
Joo, näin naisena voin todeta että ihan normaali suhdekuviohan tuo. Ihan kuin yrität saada sen kuulostamaan jotenkin kauhean pahalle? Veikkaan että kirjoitushetkellä olit joko pirullinen (hähää, olenpas minä kiero ja ovela) tai masentunut (hyi, kun olen inhottava liero)..
Kaikki tekevät tuota. Se on naisillakin sama, joskin erilaisissa asioissa. Aina annetaan Mielikuva, ja pikkuhiljaa siihen sävytetään oikeaa minää. Jos homma alkaa tökkiä tässä vaiheessa, pari on epäsopiva, jatkakaamme matkaa eri suuntiin.
"eikä naiset vaikuta huomanneen että se mikä alussa oli miltei Mr Perfect onkin muuttunut ajan myötä ihan tavalliseksi pallinaamaksi josta nainen jostain syystä tykkää."
No tota.. Toihan nimenomaan on sitten sitä sopivan löytämistä. Vaikka mies (tai nainen) on oma itsensä, ja silti toinen tykkää, vaikkei paketti ollutkaan se, mitä luvattiin.. Henkilökemiat menevät yksiin.
Miksei naiset sitä huomaa (sinun mielestä) johtuu siitä, että homma on niin arkipäiväinen, ettei sitä jaksa noteerata. Monesti myös "taitava esiintyjä" on kyllä alusta pitäen huomattu, muttei ole sanottu, koska on hiljaa toivottu, että mies pikkuhiljaa uskaltaa olla itsensä, vikoineen päivineen.. Ja sitten kun se esitys pikkuhiljaa vähenee, naisesta alkaa tuntua kotoisalta, koska se pienenpieni teennäisyyden haiskahdus alkaa hävitä.
Keinona tuo siis on normaalia kanssakäymistä, vaikket sitä ehkä osaa tunnistaa normaaliksi (johtuneeko epäsosiaalisuudestasi?) ja toivottavasti joku päivä löydät sellaisen naisen jonka kanssa sinun ei tarvitse/ et pysty esittää, vaan voit olla itsesi, mutta haluat kuitenkin yrittää parhaasi, koska nainen on vaan niin hyvä, että haluat pitää kiinni hänestä.
Ps. Miksi naisten kanssa keskustelu sinua ei niinkään kiinnosta? Miksi haluat olla naisen kanssa, jos hänen juttunsa ovat epäkiinnostavia?Jos tuo on mielestäsi normaalia tutustumista, niin miksi naiset eivät sitten koskaan sano sitä noin, kun joku mies kysyy neuvoja? Yleensä naiset vastaa, että "ole oma itsesi", joka on siis tuon yllä olevan perusteella todella huono neuvo.
- tserbokroaatti
Joo, näin naisena voin todeta että ihan normaali suhdekuviohan tuo. Ihan kuin yrität saada sen kuulostamaan jotenkin kauhean pahalle? Veikkaan että kirjoitushetkellä olit joko pirullinen (hähää, olenpas minä kiero ja ovela) tai masentunut (hyi, kun olen inhottava liero)..
Ps. Miksi naisten kanssa keskustelu sinua ei niinkään kiinnosta? Miksi haluat olla naisen kanssa, jos hänen juttunsa ovat epäkiinnostavia?Monien naisten keskustelunaiheet ja tapa puhua asioista ei ole kovin kiinnostavia, ainakaan mun näkökulmasta. Vaikka pystyn puhumaan aika monista aiheista.
En ole edellinen. - Fjkenjwfenjfwewefwef
Ps. Miksi naisten kanssa keskustelu sinua ei niinkään kiinnosta? Miksi haluat olla naisen kanssa, jos hänen juttunsa ovat epäkiinnostavia?Niin, ehkä tämä on normaalia laajemminkin, toisaalta mistä minä sen tietäisin? Emme me sonniporukassa näistä asioista puhu tai vertaile miten päin kukakin parisuhteen puuhun kiipeää.
Olennaista onkin että tämä koko näytelmä tuntuu typerältä ja teennäiseltä ja siksi tsemppaan itseäni siihen - olen jollain nuivalla tavalla agentti joka koittaa tiirikoida naista auki - tarvin tätä tsemppausta vetääkseni tuon rutiinin läpi. Muuten touhu on tylsää henkisesti ja lipsun sille alueelle jolla mennään negatiivisiin asioihin.
Onko vaihtoehto se että olen alusta asti "oma itseni"? - Ei ole. Silloin touhusta puuttuu se maaginen olemus, voi olla että se on sitä että yleensäkin ihmisen on syytä osoittaa yrittävänsä oikeasti - olkootkin että yritys on naurettava ja rapisee ajan myötä. Ehkä juuri tämä on se laukaiseva tekijä - muut miehet olevat ja yksi oikeasti yrittää vaikkei yltäisikään siihen mitä yrittää (olla The Man) on hän ainakin yrittänyt ja siten naiselle jää kouriintuntuvaa todistetta että mies piittaa. - Kympin Nainen
Fjkenjwfenjfwewefwef kirjoitti:
Niin, ehkä tämä on normaalia laajemminkin, toisaalta mistä minä sen tietäisin? Emme me sonniporukassa näistä asioista puhu tai vertaile miten päin kukakin parisuhteen puuhun kiipeää.
Olennaista onkin että tämä koko näytelmä tuntuu typerältä ja teennäiseltä ja siksi tsemppaan itseäni siihen - olen jollain nuivalla tavalla agentti joka koittaa tiirikoida naista auki - tarvin tätä tsemppausta vetääkseni tuon rutiinin läpi. Muuten touhu on tylsää henkisesti ja lipsun sille alueelle jolla mennään negatiivisiin asioihin.
Onko vaihtoehto se että olen alusta asti "oma itseni"? - Ei ole. Silloin touhusta puuttuu se maaginen olemus, voi olla että se on sitä että yleensäkin ihmisen on syytä osoittaa yrittävänsä oikeasti - olkootkin että yritys on naurettava ja rapisee ajan myötä. Ehkä juuri tämä on se laukaiseva tekijä - muut miehet olevat ja yksi oikeasti yrittää vaikkei yltäisikään siihen mitä yrittää (olla The Man) on hän ainakin yrittänyt ja siten naiselle jää kouriintuntuvaa todistetta että mies piittaa.Mielenkiinnosta kysyn: ovatko nämä edellä kuvailemasi tapaan syntyneet suhteet kestäneet kauan? Oletko vielä tällä tavoin alkaneessa suhteessa? Jos et, miksi suhde/suhteet päättyi(vät)? Tuliko naisilta missään vaiheessa leffoista tuttua itkunsekaista purkausta "Et ole enää se mies johon rakastuin!!!"?
Kysyn koska mielestäni jossain määrin tuo mitä kuvailit aiemmin on sitä normaalia tutustumisvaihetta (kun yrittää tietysti antaa parhaan mahdollisen kuvan itsestään), mutten kyllä ihan noin laskelmoivaa, tai ainakaan analyyttistä, kuvausta asiasta ole ennen lukenut...ja että joku vie tämän "näytelmän" näin pro-tasolle.
Ja siitä oikeastaan tulee se lopullinen kysymys, että jos kovin kauas itsestään tässä "näytelmän" roolihahmossa menee, voiko siitä seurata pysyvä ihmissuhde? Oletko sinä pleijeri ATM:n hahmoon piiloutuneena? - FJenwjknefefwwef
Kympin Nainen kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn: ovatko nämä edellä kuvailemasi tapaan syntyneet suhteet kestäneet kauan? Oletko vielä tällä tavoin alkaneessa suhteessa? Jos et, miksi suhde/suhteet päättyi(vät)? Tuliko naisilta missään vaiheessa leffoista tuttua itkunsekaista purkausta "Et ole enää se mies johon rakastuin!!!"?
Kysyn koska mielestäni jossain määrin tuo mitä kuvailit aiemmin on sitä normaalia tutustumisvaihetta (kun yrittää tietysti antaa parhaan mahdollisen kuvan itsestään), mutten kyllä ihan noin laskelmoivaa, tai ainakaan analyyttistä, kuvausta asiasta ole ennen lukenut...ja että joku vie tämän "näytelmän" näin pro-tasolle.
Ja siitä oikeastaan tulee se lopullinen kysymys, että jos kovin kauas itsestään tässä "näytelmän" roolihahmossa menee, voiko siitä seurata pysyvä ihmissuhde? Oletko sinä pleijeri ATM:n hahmoon piiloutuneena?Ovat kestäneet vaihtelevasti ja loppuneet suhteet ovat loppuneet jokseenkin tasapuolisesti omastani tai sen toisen tahdosta, seurustelua on ollut muutamasta kuukaudesta ihan avioliittoonkin saakka.
"Ja siitä oikeastaan tulee se lopullinen kysymys, että jos kovin kauas itsestään tässä "näytelmän" roolihahmossa menee, voiko siitä seurata pysyvä ihmissuhde? Oletko sinä pleijeri ATM:n hahmoon piiloutuneena?"
Olen tullut huomanneeksi että sellaisen naisen kanssa josta ei oikeasti ja lopullisesti välitä vaikka nainen sinänsä hyvä olisikin - niin suhde alkaa takkuilla vaikka koittaisi vetää sitä roolia jostain syystä, olkoon se yksinjäämisen pelko tai naisen tuomat hyödyt.
Jos taas nainen on oikeasti mieluisa ja hänet kokee hyväksi - niin se onnentunne ja aito tahto olla toisen kanssa tuo esiin omasta luonteesta juurikin ne hyvät piirteet. Tällöin osa niistä feikatuista piirteistä muuttuukin todelliseksi, koska sitä haluaa olla ja siihen on kumppanin mieluisuuden takia motiivikin... Joidenkin kanssa tahtoo olla parempi ihminen ja parempi mies kuin toisten. - Kympin Nainen
FJenwjknefefwwef kirjoitti:
Ovat kestäneet vaihtelevasti ja loppuneet suhteet ovat loppuneet jokseenkin tasapuolisesti omastani tai sen toisen tahdosta, seurustelua on ollut muutamasta kuukaudesta ihan avioliittoonkin saakka.
"Ja siitä oikeastaan tulee se lopullinen kysymys, että jos kovin kauas itsestään tässä "näytelmän" roolihahmossa menee, voiko siitä seurata pysyvä ihmissuhde? Oletko sinä pleijeri ATM:n hahmoon piiloutuneena?"
Olen tullut huomanneeksi että sellaisen naisen kanssa josta ei oikeasti ja lopullisesti välitä vaikka nainen sinänsä hyvä olisikin - niin suhde alkaa takkuilla vaikka koittaisi vetää sitä roolia jostain syystä, olkoon se yksinjäämisen pelko tai naisen tuomat hyödyt.
Jos taas nainen on oikeasti mieluisa ja hänet kokee hyväksi - niin se onnentunne ja aito tahto olla toisen kanssa tuo esiin omasta luonteesta juurikin ne hyvät piirteet. Tällöin osa niistä feikatuista piirteistä muuttuukin todelliseksi, koska sitä haluaa olla ja siihen on kumppanin mieluisuuden takia motiivikin... Joidenkin kanssa tahtoo olla parempi ihminen ja parempi mies kuin toisten.Niin, eli sen sinulle hyvän / oikean naisen seurassa olet "ideaalisinä"? Näinhän se menee, joku tuo esiin ne parhaat puolet ja toinen ne huonommat. Ja jostain kumman syystä joskus se henkilö joka aiemmin toi esiin ne parhaat puolet myöhemmin tuo esiin ne huonommat. Plääh.
Mietin vaan juuri sitä, että jos se "näytelmän roolihahmo" on kovin kaukana siitä omasta todelliseksi koetusta minästä, niin sittenhän yhtälö/suhde ei voi kovin kauaa toimia? Tai siltä tuntuisi ainakin näin äkkiseltään ajateltuna (ettei ihminen kauaa voi esittää muuta kuin on?), muttenhän tiedä, mietiskelen tässä "ääneen". - FKmenwklmefwwef
Kympin Nainen kirjoitti:
Niin, eli sen sinulle hyvän / oikean naisen seurassa olet "ideaalisinä"? Näinhän se menee, joku tuo esiin ne parhaat puolet ja toinen ne huonommat. Ja jostain kumman syystä joskus se henkilö joka aiemmin toi esiin ne parhaat puolet myöhemmin tuo esiin ne huonommat. Plääh.
Mietin vaan juuri sitä, että jos se "näytelmän roolihahmo" on kovin kaukana siitä omasta todelliseksi koetusta minästä, niin sittenhän yhtälö/suhde ei voi kovin kauaa toimia? Tai siltä tuntuisi ainakin näin äkkiseltään ajateltuna (ettei ihminen kauaa voi esittää muuta kuin on?), muttenhän tiedä, mietiskelen tässä "ääneen"."Niin, eli sen sinulle hyvän / oikean naisen seurassa olet "ideaalisinä"? "
Naah. Olen liian laiska tuollaiseen. Hyvän/oikean/kympin naisen kanssa olen ihan vaan parempi minä ;) - Kympin Nainen
FKmenwklmefwwef kirjoitti:
"Niin, eli sen sinulle hyvän / oikean naisen seurassa olet "ideaalisinä"? "
Naah. Olen liian laiska tuollaiseen. Hyvän/oikean/kympin naisen kanssa olen ihan vaan parempi minä ;)Jaahans :)
Sitä piti vielä kysyä tuosta suutelusta (se on niin totta): eikö miehet sitten välitä suutelemisesta? Olen aina luullut että miehetkin siitä pitävät, nyt mietin että ovatko feikanneet vaan? - Fekwmfw
Kympin Nainen kirjoitti:
Jaahans :)
Sitä piti vielä kysyä tuosta suutelusta (se on niin totta): eikö miehet sitten välitä suutelemisesta? Olen aina luullut että miehetkin siitä pitävät, nyt mietin että ovatko feikanneet vaan?Se on ihan kivaa, mutta ei se nyt takaraivoa räjäytä.
Se mitä seuraa suutelusta jollain aikavälillä räjäyttää; close enough.
- Empatialla löytyy
Olisko sosiaalisilla ominaisuuksilla, henkisellä myötäelämisellä ja keskustelutaidoilla asiassa merkitystä? Empatiaa kehiin.
Parisuhteen löytäminen on helppoa (jos parisuhteen laadulle ei aseteta kriteereitä), mutta sen ylläpitäminen alkuhuuman jälkeen ja elämän kriiseissä on työlästä.- Naisellinen nainen
Empaattinen mies on epäseksikäs. Miehen pitää olla mies, eikä marjanpoimija.
- Ihan miten vaan
Naisellinen nainen kirjoitti:
Empaattinen mies on epäseksikäs. Miehen pitää olla mies, eikä marjanpoimija.
Kuka suhteelta mitäkin hakee. Epäempaattiselta mieheltä on turha odottaa tukea elämän kriiseissä tai huomionosoituksia ja isoa kiitollisuutta mistään.
- nojoy1
Usein on kyse myös "tyytymisestä" astetta epäkiinnostavaan kummpaniin koska ei haluta olla yksinkään.
- Eyestein
Pitää olla jotain annettavaa... eikä nyt kyse ole esim. naisilla vaan *siitä*, kun tarkkailette tarkemmin niin sillä joka aina saa kumppanin on jotain minkä ansiosta elämä hänen kanssaan on parempaa (status tai materia) kuin ilman.
Se on 1 1 matikkaa... - Kaikke sitä joo
Niin nämä ihmiset jotka vaihtavat seuraavaan alle sen ajan mitä parisuhde kestää eivät tiedä parisuhteista mitään, he saavat noin vuoden maksimissaan kahden parisuhteen kaltaisia syteemejä ja virityksiä aikaiseksi
ja se ojn sitten aina siinä. Sitä jatketaan kunnes ollan yh-vanhempia tai sitten pidetään jotain kulissia yllä todellinen parisuhde kestää
10 vuodesta ikuisuuteen kaikki loput on leikkiä. - miehenkuvotus
Vaikeita kysymyksiä, ainakin kohdallani. Mielestäni on outo jaottelusi ikisinkun ja seksiä harrastamattoman välillä. Minä pääsisin harrastamaan seksiä, mutta en ole riittävän tasokas kenellekkään naiselle parisuhteeseen.
Olen todellakin paininut kysymyksen kanssa, että mitä minun tulisi muuttaa kelvatakseni parisuhteeseen. Olen mielestäni avoin uusille ihmisille, ja pystyn juttelemaan alun jälkeen helpostikkin uusille ihmisille. Useasti minut naiset olivat kelpuuttaneet seuraksi yhdeksi yöksi, mutta minä en vain niitä pysty harrastamaan. Pyytäessäni puhelinnumeroa myöhäisempää yhteydenottoa silmälläpitäen sitä ei ole annettu. En hae yhden illan suhdetta, vaan jotain pysyvämpää.
Luulisin vikani olevan huonossa ulkonäössä / itsetunnossa. Olen ollut huomottavasti nykyistä olemustani lihavampi, ja henkisesti koen olevani vielä äärettömän läski.
Haluaisin seurustelusuhteen, enkä mitään yhdenyönsäätökä - niistä en vain selviä.- Kuntoilemaan siis
Painonpudotus ja kunnonkohotus nostaa myös itsetuntoa. Kokeile.
- miehenkuvotus
Kuntoilemaan siis kirjoitti:
Painonpudotus ja kunnonkohotus nostaa myös itsetuntoa. Kokeile.
vanha ketju, mutta kommeitoidaan. Tuosta viestistä olen pudottanut 10 kiloa, ja viimeiseen 4 vuotten melkein 30. Tämän vuoden aikan pudotetun 10 kilon jälkeen olen tuntenut itseni entistä huonommaksi ja alempiarvoiseksi.
- hessu hoopo
Vastaus on helppo. Ne ketkä löytävät helposti suhteen ovat mielestäni vaan ihmistyyppinä sellaisia, jotka kiintyvät/ihastuvat/rakastuvat nopeasti. He eivät viihdy yksin ja ovat koko ajan "haku päällä" fiiliksellä kun ovat sinkkuja. Eräs kaverini erosi juuri 4 vuoden suhteesta ja oli sinkkuna nyt n. 3 viikkoa. Kyseessä ei ole se kuuluisa YTMI vaan ihan tavallinen reilu 20 äijä. Kaverini on juuri sellainen joka ei viihdy yksin joten uusi on saatava välittömästi. Itse taas nussia voin nyt lähes kaikkia jotka silmää miellyttävät mutta kiinnostuminen tapahtuu todella harvoin vaikka naisiin tutustunkin helposti koulussa, töissä, ryypätessä yms. Itse en voi käsittää miten muka pitkän suhteen jälkeen voi muka samantien ihastua uuteen henkilöön seuraavalla tai lähes seuraavalla baarireissulla jonka tekee sinkkuna. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Eihän noin helposti ihastuvat/rakastuvan henkilön pitäisi olla ees mahdollista sitoutua kehenkään kun niin helposti herää kiinnostus uuteen.
Myöskin halveksin näitä laastariselittelijöitä. Sellaset henkilöt eivät tajua että se toinen osapuoli voi olla tosissaan. Toisaalta ihmiset ovat vaan niin erilaisia että joillekkin ihastuminen on helppoa. Jos mietin seurustelevia tuttuja niin siitä hetkestä kun he ovat eronneet ni harva niistä 3-4kk pitempään on sinkkuna pysynyt. Varsinkin naispuoliset löytävät uuden aisurin hyvinkin nopeasti. - pheww
Ne jotka on aina suhteessa on niitä joille kelpaa kuka vaan tai eivät osaa olla yksin. Ne jotka ei ole koskaan suhteessa ei kelpaa kenellekkää / niille ei kelpaa kukaan tai eivät osaa olla suhteessa.
Tossa ääripäät kärjistettynä?
Keskimassa ts ne jotka suhteilee ja sinkkuilee menee sit jossain noiden ääripäiden välimaastossa.
Itse olen suhteideni jälkeen ollut pitkiäkin aikoja sinkkuna.
Mä olen niitä jotka menee suhteessa syvälle ja eron jälkeen menee aikaa ennenkuin on valmis uuteen. Ja toisekseen haen myös ihmistä josta olen oikeasti syystä tai toisesta tavallista enemmän kiinnostunut.
Ehkä mussa on sit jotain vikaa kun "ihan kiva" ei riitä.- Qqqqqqqqq
Sinä oletkin nainen. Siksi liität vaistomaisesti nussimisen ja tunne-elämän ja seurustelun yhteen. Miehillä homma toimii toisin.
- Le Pianiste
Paha kysymys.
Ehkä pitäisi vain ojentaa pikkusormi Pradalle. - lifemocker
" mitä vaaditaan siihen,että löytää parisuhteen?"
sosiaalisuutta, aikaa ja ennen kaikkea TUURIA- urpomocker
sinun kohdallasi varmasti vaatii tuuria edes että löytäisi tytön kenen kanssa jutella naamatusten. olet oksettava luuseri.
- lifemocker
urpomocker kirjoitti:
sinun kohdallasi varmasti vaatii tuuria edes että löytäisi tytön kenen kanssa jutella naamatusten. olet oksettava luuseri.
sehän se tuntuu olevan sun suurin murhe, mutta kiva kun edes sä välität ja jaksat huolehtia musta!
- kk4k3
Veikkaanpa, että parisuhteeseen pääsemistä auttaa seuraavat asiat:
- aktiivinen elämäntapa (käy paljon sellaisissa paikoissa, joissa on vastakkaista sukupuolta esim. baarit)
- sosiaalisesti lahjakas (ei pelkää puhua tuntemattomille, osaa jutella mistä vaan)
- laaja aktiivinen kaveripiiri, jolloin todennäköisyys jäädä kotiin nyhjäämään on epätodennäköisempää, kun on aina joku, jonka kanssa mennä jonnekin
- harrastuneisuus, joka auttaa myös juttelussa. Jos ei harrasta mitään, voi olla vaikeaa jutella tuntemattoman ihmisen kanssa, kun elämässä ei tapahdu ikinä mitään
- jossain määrin myös raha (esim. työtön, jolla ei yhtään rahaa huvituksiin)
- hyvä ulkonäkö ei saa suhdetta toimimaan, mutta se auttaa siihen, että ihmisestä kiinnostutaan jo ensimmäisellä vilkaisulla
- perheenperustamisikä (kiinnostaa tiettyjä ihmisiä, jotka etsimässä kunnollista miestä lastensa isäksi/äidiksi)- lifemocker
"- perheenperustamisikä (kiinnostaa tiettyjä ihmisiä, jotka etsimässä kunnollista miestä lastensa isäksi/äidiksi) "
ai vain lapsia haluavat ihmiset ovat kunnollisia? ...siitä joukostahan ne sairaimmat yksilöt löytyvät. - tarkennusta
lifemocker kirjoitti:
"- perheenperustamisikä (kiinnostaa tiettyjä ihmisiä, jotka etsimässä kunnollista miestä lastensa isäksi/äidiksi) "
ai vain lapsia haluavat ihmiset ovat kunnollisia? ...siitä joukostahan ne sairaimmat yksilöt löytyvät.Jos ihminen haluaa lisääntyä, niin sehän on kaikkien etu, että yrittää valita sellaisen ihmisen, joka olisi hyvä vanhempi ja puoliso. Jos puolisoksi huolisi kenet tahansa, jolla on paljon perinnöllisiä sairauksia, on väkivaltaa, alkoholismia, huumeidenkäyttöä jne, niin eiköhän se ole parempi, että sellaiset moniongelmaiset jättäisivät lisääntymättä, jos eivät kykene jälkikasvustaan huolehtimaan.
Tekstissä ei sanottu, etteikö ihminen voi olla kunnollinen, jos hän ei halua lisääntyä tai hän on perheenperustamisikää nuorempi tai vanhempi. Itse olen esimerkiksi perheenperustamisikää vanhempi enkä halua enää lisääntyä. Siksi on selvää, että esimerkiksi vauvakuumeessa oleva lapseton nelikymppinen ikäiseni mies ei edes harkitse seurustelua minun kanssani, koska en tahdo enää lapsia. - realismus?
tarkennusta kirjoitti:
Jos ihminen haluaa lisääntyä, niin sehän on kaikkien etu, että yrittää valita sellaisen ihmisen, joka olisi hyvä vanhempi ja puoliso. Jos puolisoksi huolisi kenet tahansa, jolla on paljon perinnöllisiä sairauksia, on väkivaltaa, alkoholismia, huumeidenkäyttöä jne, niin eiköhän se ole parempi, että sellaiset moniongelmaiset jättäisivät lisääntymättä, jos eivät kykene jälkikasvustaan huolehtimaan.
Tekstissä ei sanottu, etteikö ihminen voi olla kunnollinen, jos hän ei halua lisääntyä tai hän on perheenperustamisikää nuorempi tai vanhempi. Itse olen esimerkiksi perheenperustamisikää vanhempi enkä halua enää lisääntyä. Siksi on selvää, että esimerkiksi vauvakuumeessa oleva lapseton nelikymppinen ikäiseni mies ei edes harkitse seurustelua minun kanssani, koska en tahdo enää lapsia.Parisuhteeseen pääsemistä helpottaa tietysti lisäksi myös se, ettei ole kohtuuttomat vaatimukset. Joskus tuntuu, että nykyään ei haluta sitoutua ollenkaan, ellei olla 100 %:sen varmoja, että kumppani on unelmien täydellinen prinssi tai prinsessa.
Joillakin ei myöskään ole realistista käsitystä omasta "tasosta". Tasoista puhuminen on ikävää, mutta tuntuu, että tälläkin palstalla on neitsyitä, joilla ei ole mitään kokemusta parisuhteesta lähinnä siitä syystä, että tarjolla olevat ehdokkaat eivät kelpaa. Esimerkiksi osa miehistä haluaa Miss Suomi -tason kaunotarta, joka olisi mukava, ahkera kotitöissä, riittävän varakas, valmis tyydyttämään miehen ihan miten mies haluaa ja sellainen, jolla ei ole omaa tahtoa, mutta osaa kuitenkin lukea ajatuksia, jotta ei tarvitse "lässyttää tunteista ja parisuhteesta" unohtamatta tietenkään sitä, että nainen pukeutuu miehen haluamalla tavalla ja huolehtii karvoituksestaan, meikistään ja pukeutumisestaan miestä miellyttävällä tavalla. - lifemocker
realismus? kirjoitti:
Parisuhteeseen pääsemistä helpottaa tietysti lisäksi myös se, ettei ole kohtuuttomat vaatimukset. Joskus tuntuu, että nykyään ei haluta sitoutua ollenkaan, ellei olla 100 %:sen varmoja, että kumppani on unelmien täydellinen prinssi tai prinsessa.
Joillakin ei myöskään ole realistista käsitystä omasta "tasosta". Tasoista puhuminen on ikävää, mutta tuntuu, että tälläkin palstalla on neitsyitä, joilla ei ole mitään kokemusta parisuhteesta lähinnä siitä syystä, että tarjolla olevat ehdokkaat eivät kelpaa. Esimerkiksi osa miehistä haluaa Miss Suomi -tason kaunotarta, joka olisi mukava, ahkera kotitöissä, riittävän varakas, valmis tyydyttämään miehen ihan miten mies haluaa ja sellainen, jolla ei ole omaa tahtoa, mutta osaa kuitenkin lukea ajatuksia, jotta ei tarvitse "lässyttää tunteista ja parisuhteesta" unohtamatta tietenkään sitä, että nainen pukeutuu miehen haluamalla tavalla ja huolehtii karvoituksestaan, meikistään ja pukeutumisestaan miestä miellyttävällä tavalla."simerkiksi osa miehistä haluaa Miss Suomi -tason kaunotarta"
suomen misseissä nyt ei ole kovin paljon kehuttavaa - ?siis täh?
lifemocker kirjoitti:
"simerkiksi osa miehistä haluaa Miss Suomi -tason kaunotarta"
suomen misseissä nyt ei ole kovin paljon kehuttavaaNo ei ihme, jos olet sinkkuna, jos edes Viivi Pumpaset, Karita Tuomolat jne eivät kelpaisi sinulle!!!
- realismiapeliin
Vaaditaan tietty määrä älyä, nimittäin parisuhdeälyä.
- Citynainen
Luontevampaa toisilta kuin toisilta. Suhteista ja tunteista puhuminen vastakkaisen sukupuolen kanssa auttaa asioiden eteenpäin menemistä. Näyttää heikkoutensa.
- ...
No naisella se on ainakin niin, että mitä paremman näköinen on, sitä enemmän on tarjolla miehiä. Jos ei ole kovin kummoisen näköinen ja jos on vielä saanut siitä kuulla sen verran, ettei itselläkään ole rohkeutta pyytää ketään ulos, niin yksinhän siinä jää.
Jos ajattelen itseäni, niin ainoa keino saada kumppani, olisi mennä kauneusleikkauksiin. Ei minulla ole sellaiseen varaa, eikä oikein kiinnostustakaan. Luulen, että puhuttaisiin kymmenistä tuhansista euroista, että minusta saisi tarpeeksi hyvän näköisen, mutta sittenkin olisi leikkausarpia ja muuta.
Miehellä kyse on enemmänkin statuksesta ja itsevarmuudesta. Miehen tilanne on sikäli helpompi, että mies voi parantaa itseään vaikka opiskelemalla ja käymällä salilla, koska ruma naama ei ole ongelma.- ..............
Tavisnaisesta saa helposti hyvännäköisen oikeanlaisella meikkauksella ja seksikkäämmällä/kauniimmalla pukeutumisella ja kampauksella.
Opiskeleminen ja salilla käynti ei takaa itsevarmuutta ja ovat muutenkin raskaampia pitkän tähtäimen projekteja. Toisin kuin meikkaus tai kampaajalla käynti, joten sikäli ihan puppua väittää, että naisilla tilanne olisi jotenkin vaikeampi. - ätmi
.............. kirjoitti:
Tavisnaisesta saa helposti hyvännäköisen oikeanlaisella meikkauksella ja seksikkäämmällä/kauniimmalla pukeutumisella ja kampauksella.
Opiskeleminen ja salilla käynti ei takaa itsevarmuutta ja ovat muutenkin raskaampia pitkän tähtäimen projekteja. Toisin kuin meikkaus tai kampaajalla käynti, joten sikäli ihan puppua väittää, että naisilla tilanne olisi jotenkin vaikeampi.Puhumattakaan siitä että ruma naama ON kyllä ongelma.
- ...
.............. kirjoitti:
Opiskeleminen ja salilla käynti ei takaa itsevarmuutta ja ovat muutenkin raskaampia pitkän tähtäimen projekteja. Toisin kuin meikkaus tai kampaajalla käynti, joten sikäli ihan puppua väittää, että naisilla tilanne olisi jotenkin vaikeampi.No ei kyllä saa... Sitä paitsi joskushan ne meikit olisi pestävä ja vaatteet riisuttava, joten viimeistään silloin mies näkisi, ettei nainen ole au naturel mikään hehkeä tapaus. Eikä se meikki oikeasti mitään taikuutta ole, ehkä hiukan auttaa, mutta ei merkittävästi. Meikkaan minäkin ihan omaksi ilokseni joka päivä, mutta eipä siltä ole kysyntää.
Minusta tuntuu, että teillä miehillä on jotenkin sokea piste tässä asiassa. Te valitatte, ettette kelpaa kenellekään, mutta sitten kun teiltä kysyy, että no millaisen naisen te haluaisitte, niin te vastaatte, että ihan tavallisen eli nuori, bmi 18, täydellisen sopusuhtainen, selluliititon, karvaton vartalo, nätit kasvot, kiinteät kauniin muotoiset rinnat, kauniit hiukset ja seksikkäät vaatteet. Että ei suuria vaatimuksia, ihan sellainen tavisnainen...
Anteeksi nyt vain, mutta tavisnainen ei ihan näytä tuolta...
Tavisnainen joutuu vähintäänkin poistamaan karvoja säännöllisesti, hänellä on 97 prosentin todennäköisyydellä selluliittia, kun ikää tulee, rintoihin tulee muutoksia, usein iho ei ole ihan tasaisen värinen, on vähän jotain yksilöllistä pikkuvikaa siellä sun täällä, vaikka ei olisi ylipainoinen, niin ei silti välttämättä ole täysin sopusuhtaisen näköinen ja nätteihinkin kasvoihin voi joskus tulla finni tai silmäpussit huonosti nukutun yön jälkeen.
Kelpaisiko yhdellekään teille tämän palstan miehistä tuollainen kuvailemani nainen? Niinpä. Sitä minäkin arvelin. Eli kyllä te niille tavisnaisille kelpaisitte, mutta ette te huoli itse tavisnaista. SIKSI on niin paljon sinkkuja. ... kirjoitti:
No ei kyllä saa... Sitä paitsi joskushan ne meikit olisi pestävä ja vaatteet riisuttava, joten viimeistään silloin mies näkisi, ettei nainen ole au naturel mikään hehkeä tapaus. Eikä se meikki oikeasti mitään taikuutta ole, ehkä hiukan auttaa, mutta ei merkittävästi. Meikkaan minäkin ihan omaksi ilokseni joka päivä, mutta eipä siltä ole kysyntää.
Minusta tuntuu, että teillä miehillä on jotenkin sokea piste tässä asiassa. Te valitatte, ettette kelpaa kenellekään, mutta sitten kun teiltä kysyy, että no millaisen naisen te haluaisitte, niin te vastaatte, että ihan tavallisen eli nuori, bmi 18, täydellisen sopusuhtainen, selluliititon, karvaton vartalo, nätit kasvot, kiinteät kauniin muotoiset rinnat, kauniit hiukset ja seksikkäät vaatteet. Että ei suuria vaatimuksia, ihan sellainen tavisnainen...
Tavisnainen joutuu vähintäänkin poistamaan karvoja säännöllisesti, hänellä on 97 prosentin todennäköisyydellä selluliittia, kun ikää tulee, rintoihin tulee muutoksia, usein iho ei ole ihan tasaisen värinen, on vähän jotain yksilöllistä pikkuvikaa siellä sun täällä, vaikka ei olisi ylipainoinen, niin ei silti välttämättä ole täysin sopusuhtaisen näköinen ja nätteihinkin kasvoihin voi joskus tulla finni tai silmäpussit huonosti nukutun yön jälkeen.
Kelpaisiko yhdellekään teille tämän palstan miehistä tuollainen kuvailemani nainen? Niinpä. Sitä minäkin arvelin. Eli kyllä te niille tavisnaisille kelpaisitte, mutta ette te huoli itse tavisnaista. SIKSI on niin paljon sinkkuja.Hyvin kelpaisi tavisnainen.
- Tavisnaisista
... kirjoitti:
No ei kyllä saa... Sitä paitsi joskushan ne meikit olisi pestävä ja vaatteet riisuttava, joten viimeistään silloin mies näkisi, ettei nainen ole au naturel mikään hehkeä tapaus. Eikä se meikki oikeasti mitään taikuutta ole, ehkä hiukan auttaa, mutta ei merkittävästi. Meikkaan minäkin ihan omaksi ilokseni joka päivä, mutta eipä siltä ole kysyntää.
Kelpaisiko yhdellekään teille tämän palstan miehistä tuollainen kuvailemani nainen? Niinpä. Sitä minäkin arvelin. Eli kyllä te niille tavisnaisille kelpaisitte, mutta ette te huoli itse tavisnaista. SIKSI on niin paljon sinkkuja.Niin no, jos tavisnainen on läski ja muutenkin etova, niin ei kai semmoinen kelpaakaan. Normit tuntuvat huonontuneen - esim. 30-60 vuotta sitten se tavisnainen kun saattoi hyvinkin olla se BMI alle 20 (tuo heittämäsi 18 nyt oli vähän turhaa saivartelua). Itseäni en ihan (Suomi24-tason) tavismiehenä pidä, mutta nykypäivän "tavisnainen" kyllä aiheuttaa lähinnä oksennusreaktion, vaikka todennäköisesti näille prinsessoille kelpaisinkin.
- vannelanne
Tavisnaisista kirjoitti:
Niin no, jos tavisnainen on läski ja muutenkin etova, niin ei kai semmoinen kelpaakaan. Normit tuntuvat huonontuneen - esim. 30-60 vuotta sitten se tavisnainen kun saattoi hyvinkin olla se BMI alle 20 (tuo heittämäsi 18 nyt oli vähän turhaa saivartelua). Itseäni en ihan (Suomi24-tason) tavismiehenä pidä, mutta nykypäivän "tavisnainen" kyllä aiheuttaa lähinnä oksennusreaktion, vaikka todennäköisesti näille prinsessoille kelpaisinkin.
No niin eli turha puhua NAISTEN nirsoudesta. Miehet ovat ihan yhtä nirsoja elleivät jopa pahempia.
On olemassa tavallisia lapsettomia nuoria/nuorehkoja (miksei vähän vanhempiakin) naisia, joilla on elämässä asiat ihan ookoo ja silti eivät kelpaa kenellekään.
Olen itsekin ollut baarissa monta kertaa pilkkuun asti ja silti mennyt kotiin yksin.
- Ei se niin toimi
* miksi jotkut kuvittelevat että on olemassa joku reilukerho ? *
Se saa, jolla on supliikki tai jolla on flaksi. Joskus joku saa tuurillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1463134Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472448Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462353- 982005
- 241883
- 231602
- 281596
- 1531434
- 341233