Joo eli oon ostamassa ponkesista itse tehtyä completea, enkä osaa päättää trukkien kokoa. Oon päättänyt jo että ostan 7.5 trukit mutta en osaa päättää ostanko mä matalat vai sellaset vähän korkeemmat ja oon miettinyt että takaisko se melkeimpä saman asian jos ostan matalat trukit ja laitan sinne riser padit, vai ostanko heti ne vähän korkeemmat trukit... Eli mä skeittaan parkissa nyt tässä talven aikana ja kesällä vedän streetillä ja parkissa. Eli kummat sopis paremmin siihen että vois vetää hyvin flip trikkejä ja myös helposti tehä drop in ja skeitata kaarissa eli tämmöne joka sopis sillee vähä joka paikkaan ja siinä olis hyvä poppi. Elikkäs trukit ovat: Intepentident Stage 10 trukit joita on saatavana low ja normaali vaihtoehdoilla. Kiitti jo etukätee!
Trukki ongelma
skateguy
3
133
Vastaukset
- INDY20111
low ja riserit
- superlassi
No matalat on paremmat. ;) P.s Kannattaa käydä kattomassa aika hyviä jätkiä noin nuoriksi: https://www.youtube.com/user/Turkusk8
- matalat
siis osta matalat niil on helpompi tehä trikkei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822