Haluaisin sada yhteyden herasmieheen, joka Wiking Gracella päivätansseisa kertoi menevänsä golffaamaan 4 viikoksi Thaimaahan. Terv. Marita (tuli
t " takaani")Olisin mukava tavata, tai soitella ennen tai palattuasi:) (olen fb: ssäkin vanhoilla kuvilla) MH
Thaimaan golff
majsa1
3
233
Vastaukset
- Golf Thaimaassa
http://minnethaimaassa.blogspot.com/2013/09/golf-thaimaassa.html
4 viikon ajan tarkoittaa valitettavasti majsa1 myös sinun kannaltasi sitä, että kyseinen herrasmies tapaa useita viehättäviä naisia lomansa aikana.- Golfari5
Joo ja minä tapaan viehättäviä naisia kun käyn. Täällä Suomessa lavatansseissa.Mitä on siinä mitään ihmeellistä jos tapaa toisia sukupuolia.Vai oletko HOMO vai muuten vaan häiriitynyt.???
- tanssi 1
Mitä kummaa siinä on jos tapaa vievätäviä naisia.Tapaahan majasakin vievättäviä herras miehiä kun käy tansseisa. Ja miksei voi tavata ????.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848