Suomalaisilla taas tylsät puvut! Harmaat! Voisi vähän katsoa edes oman maan lipun värejä. Tosin oli siellä monta muutakin maata harmaissa, mikä ihmetytti. Suomalaisille kansallispuvut päälle Olympialaisten avajaisiin tai sitten vaihtoehtoisesti jotkut pellepuvut! Miksi aina pitää olla harmaa hiirulainen. Voisivat suomalaiset joskus räväyttää oikein kunnolla!
suomalaisilla surkeat puvut
3
264
Vastaukset
- urheiluhullu
Olen samaa mieltä. Kyllä oli surkean näköistä tuo Suomen joukkueen marssi. Naisten puvut olivat varsinkin kuin keski-pohjanmaan markkinoilta suoraan; paitsi että sielläkin näkee tyylikkäämmin pukeutuneita ihmisiä. Brasilia oli tyylikäs ja Tanskan joukkueella oli todella pirteä ja iloinen kisa-ilme.
- sport
Suomessa on ehkä käsitys ettei voida esiintyä värikkäästi.Tuntuu kuin sama jyry olisi valitsemassa euroviisu ehdokasta.Aina vain varman päälle, millä ei tule pisteitä edes kotoa.
- Minä vaan...
sport kirjoitti:
Suomessa on ehkä käsitys ettei voida esiintyä värikkäästi.Tuntuu kuin sama jyry olisi valitsemassa euroviisu ehdokasta.Aina vain varman päälle, millä ei tule pisteitä edes kotoa.
Olen miesten kisavarusteet nähnyt, ja tarkemmin se miesten marssipuvun takki on musta-valko-raitainen, ohutta raitaa, ja mustat housut. Mutta tv:ssä näytti ihan harmaalta. Tiedä sitten kunpi olisi pahempi, raita vai harmaa.
Olen kyllä samaa mieltä että suomen kaikki kisavarusteet niin tyylittömiä että...Suomessa olisi vaikka kuinka paljon lahjakkaita nuoria sunnittelijoita, jotka ovat ainakin melkein muuallakin huudossa, miksei heitä voi käyttää? Pakkoko jollain Voglialla naisten puvut teettää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3862930SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781979Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1021686- 1401562
- 691179
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li12982Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön265981- 40854