Oletteko ottaneet itseltänne suihin? Luulisi että 18plus kyrwillä se onnistuisi. Itsellä on alle tuon 18 cm ja sen verran kun olen koittanut niin kielenkärjellä pystyi nuppiin koskemaan.
Kysymys mahtimeisseleille
11
224
Vastaukset
- Ime moloos vaan
Oot notkee pikkumies.
- asus on PIKKUPRINSSI
mites se on Oulun pullukkapojan laita? Ei taida 11 senttinen näkyä muuten kuin peilistä?
Oli muuten sun munan kuva toisessa ketjussa.
- ggsshkjffffjkdswwggccss
Oulun 192 cm erämies kuulema nuolettaa koirallansa munat, naista sen naamalla ei saa edes rahalla.
- en suosittele
Nuorena joskus tuli kokeiltua tuotakin. Vähän vaille 18cm ylsin vähän imemään, mutta varoitus. Selkä saattaa kärsiä hommasta, ajatelkaa nyt vähän välilevyjä. Parempi antaa imutkset suosiolla jonkun nätin tytön hommaksi.
- Pyllymies
Tai pojan.
Eipä tuo ihan mahdotonta kulllia vaadi, mutta notkeutta kyllä. Jos ei omaan ylety, niin aina voi kysyä kaverilta.
Ukkomiehet ovat myös kovia imettämään nappuloitaan miehillä, koska naiset eivät oikein osaa kaappitapausten mulukkuja silleen mehevästi imeä.- Olet vain sairas homo!
Älä sinä hinttari tässäkään asiassa homonäkemystäsi tule lässyttämään, vittuuu!!
Olet vain sairas homo! kirjoitti:
Älä sinä hinttari tässäkään asiassa homonäkemystäsi tule lässyttämään, vittuuu!!
HUOMAUTUS !!!
Syy: lääketieteelliset arviot on syytä jättää lääketieteen ammattilaisten huoleksi. Terveen ihmisen haukkuminen sairaaksi on sairasta.
VAROITUS !!!
Syy: Oulun korkeudella ajokeli huono räntäsateen ja teiden jäätymisen vuoksi.
Mutta oman arvioni voisin itse aiheesta antaa, että iso ja lihava pullukkapoika tuskin omaansa ylettyy edes kädellään. Sikäli kun joku itseään halveksuva avustaja pinsettien ja sokeripalan kanssa on sen saanut pinnalle.
Taisi tuo kaappiukkomies napsahtaa kerrankin kohdalleen;)- argaewaewy
Olet vain sairas homo! kirjoitti:
Millaisen miehen kanssa sinä asus haluaisit puuhailla jos saisit valita? Kai sulla jonkunlainen mielikuva on jo asiasta ehtinyt syntymään. Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen...
- äässyshomself
argaewaewy kirjoitti:
Millaisen miehen kanssa sinä asus haluaisit puuhailla jos saisit valita? Kai sulla jonkunlainen mielikuva on jo asiasta ehtinyt syntymään. Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen...
Kylä se tullainen hoo äsk tyyppinen olsi. mä Rkastnan sitä ja pluulen etä ese on huomnannu sne
Muta silä on se pojka ystväsälapiesn muta mä tpnan snen ja lapioin hiekaa plääle.
nYt ivtuttaa maalima - pitypity
äässyshomself kirjoitti:
Kylä se tullainen hoo äsk tyyppinen olsi. mä Rkastnan sitä ja pluulen etä ese on huomnannu sne
Muta silä on se pojka ystväsälapiesn muta mä tpnan snen ja lapioin hiekaa plääle.
nYt ivtuttaa maalimaVoi asus-ressukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan393482- 1602547
- 1541979
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161629Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.421397Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2681263- 1011224
Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2301205Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on681152- 801143