Muistan kun kauppaamme tuli 4-5 vuotta sitten Kivikylän lihapullia,oli tosi hyvä ja mureasta lihasta tehtynä oli parhaita valmiita lihapullia mutta kun iso ketju osti tuon firman niin lihapulliin tuli jänteitä.Lopetin ostamisen
Onko kumma juttu näin tehdään
Kivikylän lihapullat,laatu laskenut
9
813
Vastaukset 9
- Lihapulla1
Kyllä se p***aksi välttää.
- jänteistä
ja rustoista saa paistettuna paremman hinnan
- en osta niitä
Laittavat nykyisin uuden ison omistajan käskystä jänteistä tavaraa sekaan enemmän.
En osta enää yhtäkään pakettia.
Miksi eivät pitäneet samaa reseptiä??
Ei kannata maksaa yli 2euroa paketilta noista enää.- tiina-marketta
Samaa mieltä!
Ne oli ennen niin hyviä että kannatti ihan mainostaa. Nyt jää syödessä sellainen eltaantuneen makuinen rasva kitalakeen. En osta enää. - hk nahkapulla.
tiina-marketta kirjoitti:
Samaa mieltä!
Ne oli ennen niin hyviä että kannatti ihan mainostaa. Nyt jää syödessä sellainen eltaantuneen makuinen rasva kitalakeen. En osta enää.Lidlin pullissa on myös LIHAA seassa, muut saavat pitää jätepullansa jotka on valmistettu kanan nahkoista ja muusta pas kasta.
- Anonyymi00006
Ihan samaa mieltä. Paskaksi ovat menneet.
- Anonyymi00007
Lihapullat voi toki tehdä myös täydestä lihasta. Vaati kyllä sitten kunnon kastikkeen ja lisukkeet. Muuten aika kuivakkaa syötävää koneellisesti erotettu ylikypsä liha. Parhaissa lihapullaresepteissä sekaan tulee toki paljon muutakin.
- Anonyymi00008
Mää syön Aura tai chili juusto pullia. Tosin esim Auraa sais olla vähän enemmän.
Tv TimmyH - Anonyymi00009
Höpö höpö, oikein maittavia eikä niissä mitään rustoja ja jänteitä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520