nettitreffit on turhia

menkää ulos

varsinkin tää suomi24 treffit. Baarista löytää sata kertaa helpommin naisen kuin jostain surkeesta nettitreffeistä. Baarissa pääsee heti juttusille jos ei ole liikaa kännissä ja osaa käyttäytyä. Tai ihan missä vaan vaikka keskellä toria jos uskaltaa mennä juttelee.

Mulla on kolme tyttöystävää ollut ja kaikki löytynyt baarista. Pisin suhde kesti 10 vuotta. Oon kokeillut nettitreffejä mut ei sieltä saa mitään vastauksia ikinä. Huijausta koko homma. Tuolla ulkona näkee heti sen ensivaikutelman toisesta ja voi suoraan kasvokkain tutustua.

21

399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeeesssseee

Samaa mieltä kanssasi. Baarissa on myös ystävällisempää ja maanläheisempää sakkia noin ylipäätänsä.

• raitis mies

En halua naista, joka käy baarissa.

Joten nettiympäristö on oikea foorumi etsintöihin.

• ^^_^^

mut eikö nymfo ole jatkuvasti puutteessa eli kärttyisä?

raitis mies= NAINEN.

• elämät totuudet

Raitis mies = TOSIMIES.

Juopotteleva mies = surkea reppana.

• Jos netissä etsittäisiin kuten baarissa ("toi on ihan kiva, vaihdanpa pari sanaa. Nähdään millainen se on") eikä TV:ssä ("anabolisia naukannut tosimies raudoittaja joka harrastaa viinejä, juustoja sekä ranskalaista runoutta").

IRL parempi.

• joo ja ei

Parikymppisellä on mahdollisuudet baarissa, mutta 30 yli kun mennään, niin yh-naisia alkaa olemaan suurin osa ja sehän ei ihan aina näy päälle.

• menen baariin

Baarissa tai jossain tuo ulkona voi tutustua luonteeseen heti kun netissä naiset katsoo ulkonäköä ja päättävät että tolla ei ole hyvä luonne niin eivät vastaa. Naiset olettaa et komealla miehellä on heti hyvä luonne. Rumille naiset ei vastaa ikinä netissä mut rumakin voi baarista löytää kumppanin kun siinä saa heti luonteesta selvää. En ikinä tee profiilia mihinkään treffi palstoille ihan ajan hukkaa sellanen..
      Baarissa pääsee sentään juttelee heti naisen kanssa.

• mies maalta

Entä jos ei tykkää käydä baareissa? Alkoholia tulee muutenkin käytettyä melko harvoin niin enkä pidä baarien ja yömestojen melusta ja ihmismäärästä. Vaihtoehtoni ovat joko netti tai juttelisin naisille kadulla tai kaupassa jne. mutta vastaanotto on ollut tähän mennessä aika nihkeetä.

• menkää ulos

mee vaikka kirjastoon. Siellä käy paljon sinkku naisia. Ei paikalla niin väliä jos vaan uskaltaa ilman alkoholia mennä juttelee.

• hööps
        menkää ulos kirjoitti:

mee vaikka kirjastoon. Siellä käy paljon sinkku naisia. Ei paikalla niin väliä jos vaan uskaltaa ilman alkoholia mennä juttelee.

No mutta, kirjastossahan pitää olla kus sukassa. Miten siellä mitään
        kontaktia luo.

• maalta myös

Vaikeata tämä on joka tavalla. Liikkuvalle 50plussalle tulee pakokauhu baarielämästä, missä en ole halukas riekkumaan. Netissä tuli vastaan mukavia, mutta pelästyin työttömyyttäni kun sitä niin paljon morkataan näillä sivuillakin. Jotta en joutuisi pois tyrkätyksi, poistin profiilini.
      Lenkkipolulla maalla näkee enemmän pupuja kuin ihmisiä, eli aika hankalaa on.

• Säästöä etsimässä

Kenellä on vara baarissa istua? Niin kivaa kuin se olisikin.

• Etsii3

Samaa mieltä, millä rahalla sitä baareissa istuisi.

• 634523

Mulla taas on ihan päinvastaisia kokemuksia, baarissa oon naisille pelkkää ilmaa mutta nettideitissä saan jopa naisilta alotteita.

En ole kyllä mikään adonis eli johtuu varmaan ulkonäön puutteesta.

• etsii3

Saako udella miltä deitti sivustolla olet? Ihan vaan mielenkiinnolla kysyn mulle ei ole yksikään nainen tehnyt mitään aloitteita vaikka olen monellakin sivustolla ollut.

• nettirakkaus menossa

Itse naisena en mene baariin, koska siellä miehet vetävät alkon kanssa överiksi, ja tulevat kännissä vonkaamaan suoraan sänkyyn. Ja suurin osa vielä varattuja, eivätkä siis mitään suhdetta edes halua, vaan yhden illan hupia vain.

Kaikessa on omat puolensa. Netti- ja reaalimaailma molemmat tasapuolisesti ovat toimineet minulla oikein hyvin treffikumppanin kohtaamisessa. Jokaisella on tietysti asioista omanlaiset kokemukset, kun joillakin homma toimii toisella tavalla paremmin niin toisella toisella tavalla.

Onko keinolla väliä, jos lopputulos on kuitenkin sama..

• 911 on the road

Pah, baareissa ei rillipää narukäsi saa mitään huomiota - netissä sensijaan koko ajan ollaan kiinnostuneita kunnon jotain syällistä sanottavaa ja voi markkinoida (kohtuullisen mittavaa) omaisuuttaankin... toki suuri osa treffeistä ei johda mihinkään ("kemiat ei kohtaa"), mutta pääseepä ainakin niille ja onpa suhteitakin syntynyt.

Eli baarit niille joilla on kanttia tehdä suoria aloitteita ja nettitreffit muille...

• Ja sitten on meitä, joille ei sovi kumpikaan ympäristö. Ujous estää naisten lähestymisen livenä (alkoholi ei auta) ja netistä ei löydy saman henkisiä naisia, tai ylipäätään naisia kenen kriteereihin sovin.

• ennen ujo

Ujouden voi parantaa. Ujous ei ole mikään sairaus sentään. Ei sua kotoo tule kukaan hakemaan. Mee vaikka jonnekkin kurssille missä on naisia. Pääset lähietäisyyteen ja sitten puhelet niille jotain. Mä olin teininä ujo mut se siitä sitten lähti kun tulin aikuiseksi.

• ukko58v

vittusaatanaulisijat,löysin netistä naisen ja 5kk yhdessä,niin että imekää kyrpäänne ja vittuanne suomi24 ulisijat,nytkin vetelen sitä takaapäin rapulassa perseeseen tupakka suussa ,typykkä 18,v ja janoaa lisää,kohta vetelen sitä vittuun

• Anonyymi

Olen uteliaisuuttani tutkinnut kaikki tunnetut kanavat.Ei siellä aitoa seuraa ole tarjolla kenellekkään.Tekaistuja profiileja ja robottivastauksia.Mielestäni pian pitäisi tehdä laki jolla tällaiset huijarit poistetaan ikuisesti.Rahathan monesti valuvat ulkomaille....järjestämmilstä rikollisuutta joka pitäisi ehdottomasti poistaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4368
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      148
      3139
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2458
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      48
      2370
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2025
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1606
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1602
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      153
      1445
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe