Ma miettiä, että kun olen perustamassa oma pizzayritys niin tykätä suomalaiset valkosipula? Olen kuullut että se on suomesta iso vitsi, mutta sehän on vain normaali mauste?
Kannattaako ottaa valikoimaan valksipale?
Kysymys sibale?
12
344
Vastaukset
- Ullatystaute
Ota valkisibale ilman muuta! Se peittaa ullatustäyteen maun!
- vittupäänatsisika
homot haisee valkosipulille
- minä tykkään
Olen pahoiliani; suomalaiset tyhmiä vastaamaan.
On olemassa 2 koulukuntaa 1) joo valkosipuli ja 2) ei valkosipuli.
Kannattaa kysyä aina asiakkailta kumpaa haluavat.
Ensimmäisia pizzoja Helsingissä teki Rodolfo Kruununhaassa
http://www.ravintolarodolfo.fi/rodolfon_tarina
Ja heille piti sanoa- ei valkosipuia , koska suurin asiakaskunta oli Yliopiston Siltavuorenpenger. Aina ei voinut "haista valkosipulille " luennoilla . Pizzan pinta kiilsi valkosipuli -oliiviöljystä ja tuoksu levisi Snellmaninkadulle. - vota
Sa rasisiti yrittaa saattaa minun pizzakebab huonoon maineeksi. En kysy teilta enaa mitaan.
- en ymmärrä suomalais
Mäkin alkanut miettimään, että mikä ihmeen vitsi tämä sipuli on? Joka kerta asiakkaat puhuvat että laita "paljon valkosibale", he sanoo sipulin tahallaa väärin. Yrittävät varmaan kiusata koska mäkin ulkomaalainen.
- :))
Tullako sinä valkosipula? Näin multa kysytään eräässä stadilaisessa "pizzeriassa".
- izmirfan
Paljon öljy ja paksu pohja. se hyvä on pizza. Ja paljon valkosipuli.
- mitä sä sanoa
tuleko sibale?
- paistaa läpi
Onko pizzeria nimi miettiänyt? Ma voisin ehdotaa: Pizza Provo!
- muslimikommari
Ma laitta Trolli Kebab.
- al ahmed bin khabone
Ma miettiä, että kun olen perustamassa oma pizzayritys niin tykätä suomalaiset rahapesu? Olen kuullut että se on suomesta iso vitsi, mutta sehän on vain normaali toiminnat?
Kannattaako ottaa valikoimaan rahapesu? - profeetta muhis
ma perusta oma pizza uritus ja ma laitta koiran kakka sinu pizza
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1226018Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745402106Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281378Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.26924Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915