power twister suomesta?

kljopåå

Mistä Suomesta saisi tollasen power twisterin treenaamaan rintaa ja käsivarsia: http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://image.made-in-china.com/2f0j00tBRagEkdIVoU/Arm-Training-Power-Twister.jpg&imgrefurl=http://huaweisports.en.made-in-china.com/product/xoTJYEkduIWt/China-Arm-Training-Power-Twister.html&h=1224&w=1632&sz=62&tbnid=_MJfysUK1rKxsM:&tbnh=86&tbnw=115&zoom=1&usg=__u2ito-aiFrRTFLgmHa7su9q4ezA=&docid=qEnZi3GxmQuYeM&hl=fi&sa=X&ei=UNIDUaX4Kefw4QSTrYFQ&ved=0CDkQ9QEwAw&dur=1672

Mikä "power twister" on suomalaiselta nimeltään? Siis yleisesti tunnetulta nimeltään, eikä "voimavääntäjä".

9

2927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilasin ittelleni tuolta CSF-store:sta tuommosen power twisterin. Omasali kaupassa näkyy myös olevan samanniminen jousi myytävänä, en tiedä onko just sama. Wrangella oli aikoinaan myytävänä weiderin voima twister joka suorastaan p-a-k-o-t-t-a-a lihakset kasvamaan, sekin mulla on. Tämä CSF-storen jousi on jäykempi, jousiosa on n.2,5 senttiä lyhempi ja kokonaispituus 7 senttiä lyhempi kuin weiderin jousi. Paksuus jousiosalla 42mm, weiderin jousella 38mm. CFS-storen jousessa on lisäksi toinen pienempi jousi päällimmäisen sisällä. Muovikahvat!

    • kohtuus kaikessa
    • riuttala76

      Mun pitkäaikainen suhteeni kuntovälineliike Wrangeen alkoi kun 11-vuotiaana luin Alibia ja eräällä sivulla oli mainos voima twisteristä ja teksti voima twister pakottaa lihaksesi kasvamaaan. Kuvassa oli Arnold Swarzenegger ja se teki sillä hauiskääntöä kyllä oli 11-vanhasta perunalastuista, makkarasta ja tv:stä pitävästä pullukasta aika komea hauis. Sit vajaa vuotta myöhemmin tilasinkin jo Vinyylipainolevysarjan levytangon ja kasipainotankojen kera ja isä rakensi puusta mulle Wrangen kuvaston kuvan perusteella ihan kivan tasapenkin punnerrustelineillä.

      • Anonyymi

        Sama. 5 luokalla olin kun tilasin twisterin Wrangelta.
        Voitin sen jälkeen kaikki kädenväännöt koulussa ja ulkopuolella.


    • habaa 49cm

      kyllä löytyy,originaali musta,lähes käyttämätön.hintapyyntö 1000e.

    • ewo1

      Löysin tuollaisen uutuus laitteen. EWO twister. Laitteen vaikutus kohdistuu nimenomaan kyynärvarsiin- ja ranteisiin.. www.easyworkout.fi

      • jxkdkx

        jee 70 luku tulee takaisin :)


      • 8 + 5

        Mä tilasin viime viikolla tuon EWO twisterin tuolta http://www.easyworkout.fi nettisivulta ja hyvin tuli perille. Hyvän tuntuinen jousi, ajan kanssa sitten tietää auttaako se kyynänpään ongelmiin mitä varten kokeilen sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe