Suomi24 treffit on aivan uskomaton paikka. Laitoin kuvallisen ilmoituksen joka kolmen kaverini tsekkaamana todettiin erittäin hyväksi. Olen kaikin puolin reipas, avoin, normaali 31 v mies.
Veikatkaa montako naista on klikannut profiilini auki kahden viikon sisään? Kolme!
Heistäkin kaksi sellaista joiden profiilia olen itse tsekannut ensin.
Kuka pistää paremmaksi?
Mies, montako kävijää profiilissasi?
18
580
Vastaukset
- 3+7
En tiedä kuka pistää paremmaksi, mutta näin naisena tuli mieleen tällaiset jutut:
Oletko täyttänyt profiilisi kattavasti vai oletko jättänyt paljon kohtia täyttämättä? Jos valitsee hakuun jonkun sellaisen kohdan, joka on profiilissasi tyhjänä, et tule hakutuloksiin.( Tosin en ole ihan satavarma tästä, ja joku toinen voi korjata jos olen väärässä.)
Millainen kuva sinulla on? Näkyvätkö kasvot hyvin ja onko niissä sellainen avoin ja reipas ilme, joka kuvastaa luonnettasi? Vai onko kuvasi osastoa "Poliisin arkistoista löytyneet" (Näitä on yllättävän paljon)?
Millainen nimimerkkisi on? Jos se kuulostaa vastenmieliseltä, profiilia ei ehkä halua edes klikata auki. - turha mies
Mun profiilis ei käy ketään
- 9+19
puoli vuotta oli maksullinen, kuvallinen profiili rehveillä, kaikki mahdolliset tiedot täytetty asialliseti ja rehellisesti. puolen vuoden saldo? 0 kävijää, arvatkaa jatkoinko enää. viestinhinkään ei kukaan vastannut, täyttä kusetusta koko paska.
- Mies 50 v
Kuukauden kokemuksella sanon, että kävijöitä on sopivasti muutama viikossa. Osa on mennyt ehkä ohi huomaamattakin, sillä palvelu näyttää vain 24h kävijät.
Profiilini on kuvaton ja muutenkin niukka. Arvaan kyllä, että ne tiedot, jotka kerron ovat houkuttelevia, vaikken edes väitä olevani vapaa.- Mies30vuotta
Kuukauden sisään n. 90 kävijää joista n. 50 kanssa viestitellyt. Kahdet treffit. Paljon puhetta, vähän toimintaa.
Nyt uudistuksen jälkeen vain muutama kävijä.
Poistin profiilin kun ei jaksa tuhlata aikaa moiseen.
- Matti Näsä
Tää nettideittailu on miehille sama kuin se Ladojen kokoontumisajo kummelissa: S**TANA TÄNNE KETÄÄN TUU... XD
- kjkymies29
mulla 120 kävijää mutta koko sinä aikana jona mulla profiili on
ollut niin nainen on itse lähestynyt viestillä vain muutaman kerran. - ------------------
Ei kai noille kävijämäärille kannata hirveästi laittaa painoa. Kyllähän sinne hakutuloksiin voi tulla paljon profiileja, mutta sitten kun niitä lukee, niin valtaosa on sellaisia joihin ei haluaisi tai voisi yhteyttä ottaa.
Eihän se profiilissa vieraileminen ole mikään osoitus kiinnostuksesta. - sddssddssd
73 kävijää 40 kanssa viestitelly 9 treffit 3 kanssa kauemmin. Kaikki päättyy kuitenkin ja mikään ei toimi. Päätin, että vielä 2 naista tapaan. Sitten loppuu tää ajan tuhlaus.
Uudistuksen jälkeen yksi vierailija, jonka profiilissa vierailin ensin.
- ...
Eli olet käynyt vierailemassa kolmessa(3) profiilissa ja kaksi(2) niistä on katsonut takaisin sinun profiilia. Muuten siis ei ole ollut vierailijoita sinun profiilissasi..
S24 treffien uudessa versiossa jos on miehen ilmaisprofiili niin: ei helpolla saa vieraita tai/ja viestejä.. Asia lähinnä johtuu siitä kun näkyy aina hakutuloksissa viimeisenä ilmaisprofiilit..
Mutta villi veikkaus sinun kysymykseen: aika moni pistää paremmaksi.. - toivoa aina sopii
Uudistuksen jälkeen tasan yksi nainen on eksynyt omin päin profiiliini. Liekö kauankin harhaillut s24-viidakossa löytämättä tietään ulos.
Sattumaa tai ei, ennen uudistusta kävijöitä oli keskimäärin tusina viikossa.
Pitäkääs tunkkia hetki..- essinsanssi
Mikä se tällainen uudistus on kun pudottaa miesten kävijämäärät. Pistäkää nyt terävää palautetta ylläpidolle!
- vernerinveli
essinsanssi kirjoitti:
Mikä se tällainen uudistus on kun pudottaa miesten kävijämäärät. Pistäkää nyt terävää palautetta ylläpidolle!
Tuonnehan sitä saapi laittaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6189
- panoautomaatti
Uudistuksen jälkeen 31, ilman kuvaa. Pitää osata kirjoittaa.
- --------------------
Miten teksti voi muka vaikuttaa kävijämäärään? Eihän hakutuloksissa enää näy tekstiosuutta ollenkaan. Ennen profiilin auki klikkaamista tekstiä ei siis näe lainkaan.
- makesureyoucome
Aina on toivoa. Onkohan aina toivoa.
Mun profiilia on katseltu hyvinkin usein, mutta kun eivät uskalla nuo neidot ottaa yhteyttä koska olen niin vaativa ja avoin eli osallistun keskusteluihin omana itsessäni ja kuvallisena.- makesureyoucome
tarkoitin omana itsenäni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233