Olisin kiinnostunut aloittamaan skeittauksen tulevana kesänä, mut mietityttää että minkälainen lauta kannattais hankkia ku ihan alottelija oon? Kiinnostaisi tosiaa longboard, mutta banana board tyylinen lauta myös mietinnässä, mitä mieltä ootte? Saako Miamista edullisia lonkkuja yms. jollain kokemusta ?:D
Longboard vai bananaboard?
7
280
Vastaukset
- isäs
Longboard, tai jos et ihan niin pitkää niin joku lyhyempiki kruiseri varmaa menee. toi on mun mielipide ja lonkulla on nii maukas kruisii että rupee varmaa loppujen lopuks vituttaan ku ei mahu jalat muovilätylle eikä voi pommittaa mäkeä alas sataa ;)
- _dinghy_
Osta oikea lonkkari eikä plastikkilautaa. Plastikin eli muovisen laudan kanssa ei kehtaa liikkua kun ne on todella OUT! Jopa Stadium poisti ne valikoimista ja loput warpit oli halpoja.
Eri lautavalmistajilla on hyviä lyhyitä kruisereita:
www.sector9.com
www.landyachtz.com
www.lushlongboards.com
Landyachtzin the Dinghy näyttääkin tosi maukkaalta! - lushiaa
niin näyttää kaikki lushitkin. Ei voi mennä väärin jos Lushin ostat.
- treflippp
banana board. Paljon coolimpi ku joku lonkkari
- loooool
Muovilaudat on niiiiiiiiin 2010. So last season.
- ;):);)(;
longboardit on huoranpenikoille jotka eivät koskaan oppineet ollie:ta
- ujo
Sun pitäs sit varmaa kirjottaa youtubeen Matt Bates tai Mike Virgin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243617Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.491778Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö221078Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321019- 60997
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22978Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37869Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173831- 55782
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12713