Miksi naiset on niin nirsoja? Ei tarvii alkoholistia ottaa mut on ihan tavallisia mukavia miehiä joille kelpais tavis nainen mut tavis nainenkin on tosi nirso.
Moni ilman rakkautta
37
429
Vastaukset
- 1jamiljoonamuuta
Sehän tässä hullua onkin, että yksinäisiä on tosipaljon, mutta kukaan ei
kelpaa kenelleskään.
Ollaanpa sitten kukin, ihan omissa lasikaapeissamme, tosin ei parane
heitellä muita kivillä.- miehiä ei tarvita
Kemioidenkin pitää toimia.
Olen huomannut, että naiset ovat kehittyneempiä henkisesti ja pystyvät kaikessa samaan kuin miehet, joten mihin naiset enää miehiä tarvitsevat, muuhun kuin rakkauteen tietysti. Miehet vaan ovat ihan pihalla koko sanasta, luulevat reppanat, että rakkaus on sama kuin minuutin nylkytys ja jyystäminen petipuuhissa. Parhaimmat orgasmit saa oman käden kautta fantasioiden parissa, ja omaa rakkauttaan voi kuluttaa lapsiin ja lemmikkeihin.. - 9+5
miehiä ei tarvita kirjoitti:
Olen huomannut, että naiset ovat kehittyneempiä henkisesti ja pystyvät kaikessa samaan kuin miehet, joten mihin naiset enää miehiä tarvitsevat, muuhun kuin rakkauteen tietysti. Miehet vaan ovat ihan pihalla koko sanasta, luulevat reppanat, että rakkaus on sama kuin minuutin nylkytys ja jyystäminen petipuuhissa. Parhaimmat orgasmit saa oman käden kautta fantasioiden parissa, ja omaa rakkauttaan voi kuluttaa lapsiin ja lemmikkeihin..samaa olin tulossa sanomaan, mutta joku ehtikin ensin. en ymmärrä, miksi naisen pitöisi tyytyä "ihan kivaan", jos mieluummin on sinkkuna? senkö takia, että miehet olisi tyytyväisiä, koska heille riittää ihan kiva, ilman sen suurempia tunteita? no minun kohdalla sitä ei ainakaan tule tapahtumaan.
Olen huomannut, että naiset ovat kehittyneempiä henkisesti ja pystyvät kaikessa samaan kuin miehet, joten mihin naiset enää miehiä tarvitsevat, muuhun kuin rakkauteen tietysti. Miehet vaan ovat ihan pihalla koko sanasta, luulevat reppanat, että rakkaus on sama kuin minuutin nylkytys ja jyystäminen petipuuhissa. Parhaimmat orgasmit saa oman käden kautta fantasioiden parissa, ja omaa rakkauttaan voi kuluttaa lapsiin ja lemmikkeihin..Pidättekö edes muulla lailla ajattelevia miehiä miehinä? Miehiä syyllistetään kaikesta, mitä en itse tunne omakseni.
- hjkhkjhkkjhj
9+5 kirjoitti:
samaa olin tulossa sanomaan, mutta joku ehtikin ensin. en ymmärrä, miksi naisen pitöisi tyytyä "ihan kivaan", jos mieluummin on sinkkuna? senkö takia, että miehet olisi tyytyväisiä, koska heille riittää ihan kiva, ilman sen suurempia tunteita? no minun kohdalla sitä ei ainakaan tule tapahtumaan.
Ja siinä on peräkkäin kaksi naista jotka ei ole saaneet munaa pitkään aikaan ja lauantai iltaisin katsovat tv:tä ja syövät sohvalla suklaata ja itkevät yksinäisyyttään. Läskit hyllyy ja naama on kuin petolinnun perse.
Tänne nettiin kirjoittelevat yli-ihmisinä, besserwissereinä. Samoja provoja päivästä toiseen. - humanhands
Olen huomannut, että naiset ovat kehittyneempiä henkisesti ja pystyvät kaikessa samaan kuin miehet, joten mihin naiset enää miehiä tarvitsevat, muuhun kuin rakkauteen tietysti. Miehet vaan ovat ihan pihalla koko sanasta, luulevat reppanat, että rakkaus on sama kuin minuutin nylkytys ja jyystäminen petipuuhissa. Parhaimmat orgasmit saa oman käden kautta fantasioiden parissa, ja omaa rakkauttaan voi kuluttaa lapsiin ja lemmikkeihin..Naisella on naisenvaisto. Nainen kehittyy biologisen tehtävänsä vuoksi miestä useita vuosia edellä ja kehittyy elämän erilaisuuden vuoksi vielä enemmänkin.
Totta hitossa kemioiden pitää kohdata. Mutta ei aina ole pekästä kemioista kiinni että joutuu tuuppaamasn mahdollisen suhteen nurin.
Omat taustat sisältää joskus asioita jotka estää asioita. Jos aasiat ymmärettäisiin niin suhteissa olisi myös sisältöä ja oikeat ihmiset löytäisivät toisensa ja yksin olisi ne joille se olisi parempi.
- liikuntaeste
Voi sua alkaja.
Kaikilla on oikeus hyvään
Jos minä liikuntaesteisenä kirjoitan deitin, niin tuskin saan mitää sitä kautta.... ei kukaa haluu itselleen riesaa....
Naisethan käyttää valtaa.... ne päättää kenet ne haluu ja mä en usko nettiin näissä asioissa.
siksi live on elämää - tikapuut taivaaseen
On se niin, että jotta rakkaus syntyisi, kyllä siinä pitää tuntea aitoa vetovoimaa
toista kohtaan. Ulkoinen olemus (siis paljonpuhuttu ulkonäkö) luonne ja
käytöstavat, enkä tarkoita mitään auton oven aukaisemista ja muuta
yliampuvaa vouhotusta, vaan jos vaikka röyhtäilee ja possuilee tullen-mennen,
niin tuollaiset tavat ärsyttää tappiin asti.
Kyllä minä tartten miestä muuhunkin, kuin "rakkauteen". Koneet ei ole
minun vahvin ala, eli en ymmärrä niistä höykäsen pöläystä..Viimekesänäkin
ruohonleikkuri lähti ja ei lähtenyt käyntiin. Monta kertaa ajattelin, että otan
ensimmäisen (vapaan) vastaan tulevan miehen, mutta jäi sitten tekemättä
sekin. No vitsi.- miehiä ei tarvita
Omaa miestä ei tarvita, kun voi turvautua muihin miehiin, tai naisiin, missä ikinä apua tarvitseekin.
- näin se menee
Viime vuosikymmeninä on tapahtunut se muutos, että naiset eivät tarvitse miestä enää taloudellisistä syistä. Kun mies ei ole enää välttämättömyys, nainen alkaa tarkastella miehiä kriittisellä silmällä. Mitä mies oikeasti tuo suhteeseen? Pyykkiä tuova ja siivouspalveluita odottava mies, josta ei ole juuri keskustelijaksi, ei enää huokuta omillaan toimeentulevaa naista. Tämä vain on asia, jota miehet eivät ole sisäistäneet. Naiselle ei enää riitä, että nurkissa pyörii joku mies odottamassa palveluita, kun yksin pärjää huomattavasti mukavammin.
- 3+5
Niin, muutos on tosiaan tapahtunut viime vuosiKYMMENINÄ, ei eilen tai viime vuonna. Siksi mielestäni on aika uskomatonta, jos nykyään vielä löytyy paljonkin miehiä, jotka eivät tätä asiaa ole sisäistäneet.
Minua suoraan sanoen ärsyttävät deittiprofiilit, joissa mies kertoo, ettei etsi talousapulaista tai siivoojaa, että kädessä pysyvät sekä imuri että kauha tai että osaavat huushollinsa hoitaa itsekin, tai jotain vastaavaa.
En ihmettelisi, jos kyseessä olisivat 60-70 v. miehet koska he ovat pitkään eläneet sitä aikaa ja kulttuuria, missä sukupuoliroolit olivat erilaiset. Mutta ikäisilleni (nelikymppisille) ja sitä nuoremmille miehille pitäisi olla jo itsestäänselvää, että nainen ei parisuhteessa ole mikään pyykkäri tai tiskaaja. - moppi mies
3+5 kirjoitti:
Niin, muutos on tosiaan tapahtunut viime vuosiKYMMENINÄ, ei eilen tai viime vuonna. Siksi mielestäni on aika uskomatonta, jos nykyään vielä löytyy paljonkin miehiä, jotka eivät tätä asiaa ole sisäistäneet.
Minua suoraan sanoen ärsyttävät deittiprofiilit, joissa mies kertoo, ettei etsi talousapulaista tai siivoojaa, että kädessä pysyvät sekä imuri että kauha tai että osaavat huushollinsa hoitaa itsekin, tai jotain vastaavaa.
En ihmettelisi, jos kyseessä olisivat 60-70 v. miehet koska he ovat pitkään eläneet sitä aikaa ja kulttuuria, missä sukupuoliroolit olivat erilaiset. Mutta ikäisilleni (nelikymppisille) ja sitä nuoremmille miehille pitäisi olla jo itsestäänselvää, että nainen ei parisuhteessa ole mikään pyykkäri tai tiskaaja.Minä olen jo 16 vuotiaana muuttanut omilleni ja imuri ja moppi on tuttuja. Omat pyykkini olen pessyt aina joten naisen ei tarvii olla mun kodinhoitaja. Mun kämppä on aina siisti. Osaan siis siivota ja teen oman osuuteni mukisematta. Nyt olen jo kohta 40 vuotias. Kukaan ei varmaan usko et mies osaa siivota.
- 40 ja risainen
moppi mies kirjoitti:
Minä olen jo 16 vuotiaana muuttanut omilleni ja imuri ja moppi on tuttuja. Omat pyykkini olen pessyt aina joten naisen ei tarvii olla mun kodinhoitaja. Mun kämppä on aina siisti. Osaan siis siivota ja teen oman osuuteni mukisematta. Nyt olen jo kohta 40 vuotias. Kukaan ei varmaan usko et mies osaa siivota.
Millä ihmeen 1800-luvulla tässä ketjussa eletään? Yksikään tuntemani mies ei ole ollut siivoustaidoton idiootti.
Toisaalta kun en ole tapaillut kauhean yksinkertaisia tyyppejä enkä juoppoja, niin ehkä sen takia otanta on ollut se mikä on ollut... - Ghth
Oikeasti asiat menee kyllä niin, että ei nykynaisista yksinkertaisesti ole pitämään edes omaa kämppäänsä asuttavassa kunnossa. Pilakuvamaista poikamies boksia missä pizza laatikot lojuvat lattialle en ole kellään miehellä nähnyt. Naisten kämpät ja autot on yksinkertaisesti saastaisia, vRsinkin jos pienessä kaupunkiasunnossa on vielä lemmikki.
- lellenä
Aivan, edellinen on oikeassa. Pitkästä parisuhteesta eronneena en todellakaan etsi enää palvelijan paikkaa. Lepertelyvaihe män jo viime vuosisadalla, nyt tarvitsen enemmän yläpäätä kuin muuta hännän jatketta. Hakusessa on tavallinen ihana älykäs vastakappale, joka tukee eikä nollaa.
- n. ilman rakkautta
"Yllättäen" minä joka pidän itseäni loppujen lopuksi ihan tavallisena en ole sieltä tavoitelluimmasta päästä koska
- en juo enkä tupakoi
- en ole kiinnostunut salkkareistä, tositelevisiosta, idolseista ja muusta aivojenmädätyspaskasta
- vihaan penkkiurheilua, formuloita ja varsinkin urheiluselostajan kiimahuutoa
- en tykkää iskelmistä enkä suomipopista, vaan ns. raskaammanpuoleisesta musiikista
- olen kiinnostunut asioista joista yleensä puhuvat akateemiset ihmiset (tieteet, taiteet jne. - itse en ole akateeminen joten se heistä sitten...)
- en tienaa läjäpäin rahaa per vuosi enkä juokse ympäri maailmaa matkoja tehden
- haluan kumppanin enkä "hännän" heiluttajaa
- omistan eläimiä
- en asu keskellä suurkaupunkia ja tykkään liikkua luonnossa
- harastan astrologiaa ja kaikenlaisia henkisiä juttuja joita kohtaan monet tuntevat suorastaan hysteeristä pelkoa
Mistähän minä sen tavis miehen kanssa puhuisin? Sen joka minut "säälistä" korjaa mukaansa jotta on edes joku jota panna?
Jos maailmat eivät kertakaikkiaan kohtaa kahden ihmisen kohdalla, se on ihan turha ruikuttaa jostain nirsoudesta. Väärän ihmisen kanssa tekee henkistä väkivaltaa itselleen ja on kuin huora kun on väkisin yhdessä vaikkei ole muuta yhteistä kuin sänky, jos sekään.- murr
Veit sanat suustani!
Olen n. 97% samanlainen (kuin listaamissasi asioissa) ja ongelmani on juuri sama. - anneli602
Kiinnostaa sukupuoli ensinnäkin. Oletko mies vai nainen?
- Joku muu
anneli602 kirjoitti:
Nimimerkistä päätellen nainen. :)
- n. ilman rakkautta
anneli602 kirjoitti:
Minä vai? Nainen, tuohon nimimerkkikohtaan ei mahtunut koko rimpsu "nainen ilman rakkautta".
Sukupuoli on aika yhdentekevä jos on sellainen ihminen joka ei niin sanotusti mene kaupaksi kun on "omituisia" harrastuksia tms. Tottakai aina sänkyyn kelpaisi, mutta se ei ole sitä rakkautta. Tai en ainakaan minä koe että mies rakastaa minua jos haluaa seksiä, mutta ei halua keskustella kanssani mistään asiasta. - älä luule...))
Mitä luulet akateemisten harrastavan, kerrot että olet"kiinnostunut asioista joista akateemiset yleensä puhuvat"...??
Kuvitteletko ettei "tavallinen" ihminen voi puhua ja harrastaa samoja asioita kuin ihailemasi akteemine????:::))
kaksi akateemista lasta , nyt aikuisia ja iroissa kasvattaneena voin sanoa että erehdyt.
Aivan tavallisia ihmsiä ovat akateemisetkin. Mutta, se ero on että vaativat useimmiten kummpaniltaankin tiettyä sivistystä , ei niinkään samaa koulutusta kuin itsellään.
jos sinulta puutuu sivistynyt käytös, hyvät vuorovaikutustaidot, hyvä ulkonäkö, taito huolehtia itsestäsi ja asuinympäristöstäsi, olet ylipainoinen, et harrasta mitään, todennäköisesti kukaan akateeminen mies ei tule sinusta kiinnostumaan koskaan. Lisäksi useimmat valitettavasti vaativat myöskin hyvää koulutusta sekä perhetaustaa kumppaniltaan.
Mutta näitäkään ei voi yleistää.
Mitä harrastuksinn tulee niin moni akteeminen mies harrastaa esim. metsästysä, autojen korjausta ym. Ja taas a akateemisilla naisilla on hyvin usein käsityöharrastuksia.Että kädentaidot kulkevat vahavsti mukana:..)) - n. ilman rakkautta
älä luule...)) kirjoitti:
Mitä luulet akateemisten harrastavan, kerrot että olet"kiinnostunut asioista joista akateemiset yleensä puhuvat"...??
Kuvitteletko ettei "tavallinen" ihminen voi puhua ja harrastaa samoja asioita kuin ihailemasi akteemine????:::))
kaksi akateemista lasta , nyt aikuisia ja iroissa kasvattaneena voin sanoa että erehdyt.
Aivan tavallisia ihmsiä ovat akateemisetkin. Mutta, se ero on että vaativat useimmiten kummpaniltaankin tiettyä sivistystä , ei niinkään samaa koulutusta kuin itsellään.
jos sinulta puutuu sivistynyt käytös, hyvät vuorovaikutustaidot, hyvä ulkonäkö, taito huolehtia itsestäsi ja asuinympäristöstäsi, olet ylipainoinen, et harrasta mitään, todennäköisesti kukaan akateeminen mies ei tule sinusta kiinnostumaan koskaan. Lisäksi useimmat valitettavasti vaativat myöskin hyvää koulutusta sekä perhetaustaa kumppaniltaan.
Mutta näitäkään ei voi yleistää.
Mitä harrastuksinn tulee niin moni akteeminen mies harrastaa esim. metsästysä, autojen korjausta ym. Ja taas a akateemisilla naisilla on hyvin usein käsityöharrastuksia.Että kädentaidot kulkevat vahavsti mukana:..))Well, eksäni joka lähti opiskelemaan akateemikoksi oli harrastanut jo valmiiksi koko elämänsä ajan kiihkeästi historiaa kaikkine lajikkeineen. Eivät tietysti kaikki akateemikot tee harrastuksesta uraa tai urasta harrastusta, mutta sen verran mitä olen miesten kanssa keskustellut livenä ja netissä, niin kyllähän se on aika usein ollut akateemisesti koulutettu jonka kanssa on voinut puhua esim. tuosta historiasta, tai psykologiasta, tähtitieteestä, biologiasta, sosiologiasta (tässä kohdin en tosin väitä olevani kauhean asiaan perehtynyt tai välttämättä kiinnostunutkaan), mytologiasta (tälle olen TODELLA perso!) ja niin edelleen. Lääketieteestä kumma kyllä pystyy keskustelemaan kenen kanssa tahansa. Tai ei siinä mitään kummaa ole, kaikillahan on niitä vaivojaan... ;)
Olisin todella iloinen ja lääpälläni jos löytäisin miehen joka ei piittaa siitä että oma koulutukseni jämähti opistotasolle (enkä minä keskustele siitä millainen on toimiva toimisto, kun ei kiinnosta!) En edes hinkuen vinkuen välttämättä halua akateemista miestä, mutta eipä vaan tunnu enää keski-iässä löytyvän miehiä joilla olisi tietynlaista kapasiteettia korviensa välissä niin että puhella voi muustakin kuin siitä että mitä haetaan huomenna kaupasta tai missä kunnossa se auto maata möllöttää.
Metsästämistä harrastava mies olisi ihan ok. Olen luonnonystävä, mutta syön kyllä lihaa... Käsitöissä olen töppö, eli lienee siis tosiaan akateeminen harrastus, hah hah.
Miksi mietit sivistyneen käytöksen puutetta? Kuulostanko sivistymättömältä? Ulkonäkö on keskinkertainen, olen tosin hoikka. Ja tottakai piru vie harrastan - en kai muuten sanoisi olevani tieteistä kiinnostunut, ellen lukisi kirjoja ja seuraisi asioita mediasta? Harrastus se on sekin että imee tietoa itseensä kuin pesusieni...
Kaiken kaikkiaan aina kun valittaa miten vaikeaa on löytää yhteensopiva kumppani on usein oletusarvona että "olet vaan niin negatiivinen ihminen että oma syysi". Vaikka olisi miten positiivinen, minkä sille jos ei kertakaikkiaan tässä ikäluokassa enää kohtaa sellaista miestä jonka kanssa oikeasti VOI puhua mistä vaan? Nekin naiset joita eivät tieteet kiinnosta pätkääkään valittavat että 35 v iästä eteenpäin miestä on pirun vaikea löytää. 40 kieppeillä taitaa suurin osa miehistä olla varattuna.
- fessefeeeee
Täällä pitkä, suht lihaksikas, korkeasti koulutettu, ihan mukiinmenevä mies ihmettelee nettideitin karua maailmaa.
Livenä saanut aina seuraa. Nettideitissä ei vastaa kukaan.- Ihmettelen vaan.....
"fessefeeeee"
Miksi menet nettideittiin, jos saat livenä seuraa? - jhygtrfwsedgrfgds
Ihmettelen vaan..... kirjoitti:
"fessefeeeee"
Miksi menet nettideittiin, jos saat livenä seuraa?eikö tämä käsitys siitä, että nettideitit olisi viimeinen seuranhakupaikka jos muualle ei ole tärpänny, ala olla aika vanhentunut. neittideitit on seuranhakupaikka siinä missä muutkin, ja aina on paremmat mahdollisuudet löytää sopiva kumppani, jos useammasta paikasta etsii.
- Selvä se
Näitä on muitakin jotka eivät saa netistä.
Ei kannata ottaa itseensä.
Pelin henki netissä on vain se että nälkä kasvaa syödessä naisilla.
Mä en kelvannut edes mun omille vanhemmille niin miksi mä kelpaisin jollekkin naiselle. Kaikki ei saa rakkautta kuten minä.
- 24+5
Hei, i. like.you, oletko koskaan ollut missään terapiassa tai muuten keskustelemassa vaikka psykologin kanssa? Jos et, niin kannattaisiko harkita?
Kelaat kuukaudesta ja vuodesta toiseen täällä noita samoja juttuja, olet onneton ja elämäsi junnaa paikoillaan. Tulee surullinen olo, kun ajattelee että tuhlaat elämäsi tuohon märehtimiseen.
Minä olen seurustellut lastenkodissa kasvaneen miehen kanssa. Meidän suhteemme oli aika lyhyt, mutta minua ennen mies oli ollut naimisissa seitsemän vuotta ja nyt on ollut suhteessa erääseen naiseen jo kohta kymmenen vuotta. Joten ei se karu lapsuus ole mikään este parisuhteen saamiselle.
Yritä opetella rakastamaan itse itseäsi. Olet ihan yhtä arvokas kuin kuka tahansa muu. :)
- fesfsffsefsfs
Ihmettelen vaan.....
"Miksi menet nettideittiin, jos saat livenä seuraa? "
Haluan, että naisella on samoja arvoja, mielenkiinnon kohteita (harrastuksia yms)
Täällä näkee suoraan profiilista / livenä vaikeampi löytää.
Jännä vaan, että nämä naiset ei sitten vastaa täällä. En edes katso ulkonäköä.
Lähetän lihavillekkin jne, jos yhteistä löytyy. - nainen 46 v
Minä taas en halua miestä joka lukee kaikki maailman testit ennen kun voi tehdä ostospäätöitä(siihen voi mennä vuosi) ja jos pesukone rikki niin oujee...
Enkä semmosen jonka mies määrää mitä telkkarista saa katsoa ja jo satut katsomaan jotain muuta kuin asianohjelmia niin saat kunnon haukun kun katsot hömppä ohjelmia(mun kokemus akateemisestä miehistä )
Haluan miehen jonka kanssa voi tehdä asioita yhdessä,harrastaa liiikuntaa, jonka kanssa voi katsoa elokuvia ja nauraa paljon, mutta eipä vielä ole tullut vastaan..
Liian kovat kriteerit vissi ? - lyhyt 80 kg mies
Mulle on ihan sama mitä nainen katsoo telkkarista. Ei kuulu se mulle enkä ala määräilee mitä saa tehdä ja mitä ei. Mä harrastan liikuntaa usein ja käyn salilla monesti viikossa. Mä tykkäisin tehdä kaikkee, käydä konserteissa ja tapahtumissa.
En oo klevannut kenellekkään. - fesfsefsefssfefsef
Se on hyvä, kun lukee näitä palstoja ja kuinka miehet on olleet aina surkeita suhteissa.... sitten seurustelusta kokenemattomille miehille syntyy ajatus "hei mähän olisin täydellinen kumppani kerran miehet on keskimäärin noin surkeita"
Tästä syystä seurustelusta kokenematon mies muodostaa mielikuvan, että hän on jotenkin erikoinen ja miehet ovat keskimäärin sikoja = alkaa kuvitella itsestään paljon.
Todellisuudessa suurin osa miehistä on mukavia ja huomaavaisia. Eronneet naiset vaan saavat exänsä aina kuulostamaan hirveiltä ihmisiltä. Psykopaatti, narsisti yms mitä näitä kuluneita fraaseja on. Todellisuudessa jos seurustelusta kokematon mies alkaisi seurustella tällaisen naisen kanssa saattaisi hän vuoden tai kahden päästä olla se narsisti, psykopaatti yms naisen mielestä. - Neitsyt 40v
Mut hei, naisenhan pitää olla vielä lapseton neitsyt 40-vuotiaana! Mutta himokas naaras sille kokemattomalle pikku-nylkyttäjälle, joka täältä netistä löytyy!!! :D
- jovain3
Jos ollaan rehellisiä, niin suurin osa naisista on aika hirveitä.... suurin osa miehistä on aika hirveitä....
mutta sitten on ne hyvät tyypit, joista tarvitsee löytää vain se yksi. - ...
Ei tavisnainenkaan kelpaa kaikille tavismiehille, joten kyllä ne miehetkin osaa olla vaativia.
- tavissitätavistätä
Miltä se TAVIS sitten näyttää, kuulostaa & tuoksuu ?
- 34543454345434543454
Tuo nirsous on eräänlainen myytti. Moniko nainen toitottaa tuota mutta kuitenkin treffailee aika surkeita tapauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?863599- 252056
- 1951971
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871434PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431404Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131024- 841001
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.29923Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha69867