olen kuullut paljon hyvää tästä jojobaöljystä ja aion nyt kokeilla sitä. Itselläni on hormonikierukan jäljiltä melko huonossa kunnossa iho, varsinkin otsa. haluan kokeilla erityisesti öljyä tähän, mutta miten sitä käytetään? laitetaanko se ainoastaan illalla yöksi vaikuttamaan vai myös meikin alle aamusta?
Hiukseni ovat myös melko kuivat ja vaurioittuneet vaalennusten jäljiltä. miten jojobaöljyä olisi paras käyttää hiuksiin? osa sanoo laittavansa sitä noin puoli tuntia ennen pesua vaikuttamaan latvoihin. voiko sitä käyttää myös suihkussa hoitoaineen tapaan että antaa vaikuttaa muutaman minuutin? Ja jos laitan öljyn vaikuttamaan ennen suihkua ja suihkussa pesen normaalisti shampoolla ja hoitoaineella, onko se hyvä?
Monta kysymystä =D toivottavasti joillakin on kokemusta kyseisestä tuotteesta!
jojobaöljy hiuksille ja kasvoille
veer11
1
503
Vastaukset
- jojobaöljyn käyttäjä
Moi,
Itselläni on kuiva iho ja erittäin kuivat hiukset. Käytän jojobaöljyä sellaisenaan kasvojen iholle, imeytyy hyvin. Toimii myös hiuksiin jätettävänä hoitoaineena. Shampoopesun jälkeen levitetään pari tippaa käsiin ja hierotaan kuiviin hiuksii. Viimeksi ostin aubrey luomu jojobaöljyä. On riittoisa purkki ,kun eit tarvitse kovin paljon laittaa. käytän jo montaa kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849