Millaiset vaatimukset mies asettaa elämänkumppanille?

Tehdään kysely

Eli jos mies etsit/etsisit naista elämänkumppaniksi, niin mitkä ovat ne ehdottomat vaatimukset mitkä asetat naiselle?

Laita tähän ihan kaikki mikä on juuri sinulle oikeasti tärkeää naisessa, ulkonäkö, luonne, ikä, työpaikka, koulutustaso, rahatilanne, tai jotain muuta mikä on mielestäsi tärkeää.

51

730

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaatimaton1

Minun etsimäni ihanne nainen, että hänen painonsa olisi noin kaksikertainen siitä mitä kullekkin ihmiselle nykyinen paino suositus on. Hänen kasvonsa olisivat ihanien läski kasojensa kannssa tasassa. Hänen leukansa uppoaisi kokonaan niihin rasva poimuihin joita hänen oletetun kaulansa kohdalla on. Luonteeltaan hänelle olisi pulussaa se, että hän viihtyisi vuoteessa, kuitenkin, että hän pääsisi itse käymään VC:ssä ja että hän itse pystyisi omin avuin syömään, sen ruuan jonka jonkin ravintolan asiakaspalvelu hänelle toisi. Hän hoitaisi itse henk koht hygieenansa ja muunkin puhtautensa. Vaiteliaisuus olisi myös hänelle pulussaa, ettei hän, häiritsisi minun internet selaamistani tai TV:n katselua Uskollisuutta hänen taholtaan pitäisin myös hyveenä, siksi, että kun käyn kapakka tansseiisa ja viivyn samalla reissulla seuraavan päivän amu päiviin asti, että hän olisi uskollinen kun olen kotoa poissa, ystävällisesti pienen hymyn myötä antaisi ymmärtää, että olen terve tullut kotiin, yöllisiltä retkiltäni.

• lifemocker

" työpaikka, koulutustaso, rahatilanne,"

nämä asiat eivät liity mitenkään unelmakumppaniin, koska eniten sitä odottaa sen ihmisen olevan pään sisältä oikeanlainen sinulle tärkeissä asioissa

• fenix1985

Sinun mielipiteesi ja mieltymyksesi eivät ole ainoita oikeita, lifemocker. Koita jo ymmärtää että kaikki meistä ollaan erilaisia erilaisine mieltymyksinemme jne.

• lifemocker
        fenix1985 kirjoitti:

Sinun mielipiteesi ja mieltymyksesi eivät ole ainoita oikeita, lifemocker. Koita jo ymmärtää että kaikki meistä ollaan erilaisia erilaisine mieltymyksinemme jne.

aika pinnallinen tyyppi taidat sinäkin olla jos tärkeimmät asiat toisessa ihmisessä ovat rahaan liittyviä ;)

• thighman
        lifemocker kirjoitti:

aika pinnallinen tyyppi taidat sinäkin olla jos tärkeimmät asiat toisessa ihmisessä ovat rahaan liittyviä ;)

Niin, jopa sinun kommentit ovat pinnalisia ja aika ulkonäkö keskeisiä.

Mutta kysymykseen.
        Luonteeltaan positiivinen, avoin, huumorintajunen. Ulkonäkö, jostain syystä minua viehättää muodollisesti pätevät. Ikä, mielellään lähellä samaa ikää (38). Miellään saman suunainen elämänkatsomus ja että olisi yhteisiä harrastuksia. Muilla ei ole merkitystä. Koska luonne on aika määräävä.

• lifemocker
        thighman kirjoitti:

Niin, jopa sinun kommentit ovat pinnalisia ja aika ulkonäkö keskeisiä.

Mutta kysymykseen.
        Luonteeltaan positiivinen, avoin, huumorintajunen. Ulkonäkö, jostain syystä minua viehättää muodollisesti pätevät. Ikä, mielellään lähellä samaa ikää (38). Miellään saman suunainen elämänkatsomus ja että olisi yhteisiä harrastuksia. Muilla ei ole merkitystä. Koska luonne on aika määräävä.

jos ketju käsittelee ulkonäköä niin sittenhän minä puhun ulkonäöstä. siinä ei ole mitään pinnallista!

• Hhjjkk
        lifemocker kirjoitti:

jos ketju käsittelee ulkonäköä niin sittenhän minä puhun ulkonäöstä. siinä ei ole mitään pinnallista!

Hei lue mitä ketjun aloituksessa kysytään ei pelkkää ulkonäköä.
        . "sinulle oikeasti tärkeää naisessa, ulkonäkö, luonne, ikä, työpaikka, koulutustaso, rahatilanne, tai jotain muuta mikä on mielestäsi tärkeää."

• Turska-Reino
        lifemocker kirjoitti:

Tuo oli sanojen suuhunpanemista. Ensin olivat "työpaikka, koulutustaso ja rahatilanne", ja kohta jäljellä oli enää raha ja toinen olikin pinnallinen.

Mitäs ajattelet, jos nainen (tai mies) on lukenut tohtoriksi, saattaisiko hän kaivata kumppanilta koulutusta ihan sen takia, että keskusteluyhteys toimii paremmin?

Uskotko, että pelkän peruskoulun suorittanut pystyy ei-pinnallisella sisäisellä valovoimallaan ylläpitää keskustelua, josta maisteriosapuoli saa jotakin irti? Noin vuosien saatossa? Ehkä pystyykin, en minä sitä kiellä.

Käytännössä ihmiset kuitenkin kiinnostuvat toistensa kaltaisista ihmisistä, eikä se ole pinnallista. Se on vain ymmärrettävää.

• lifemocker
        Turska-Reino kirjoitti:

Tuo oli sanojen suuhunpanemista. Ensin olivat "työpaikka, koulutustaso ja rahatilanne", ja kohta jäljellä oli enää raha ja toinen olikin pinnallinen.

Mitäs ajattelet, jos nainen (tai mies) on lukenut tohtoriksi, saattaisiko hän kaivata kumppanilta koulutusta ihan sen takia, että keskusteluyhteys toimii paremmin?

Uskotko, että pelkän peruskoulun suorittanut pystyy ei-pinnallisella sisäisellä valovoimallaan ylläpitää keskustelua, josta maisteriosapuoli saa jotakin irti? Noin vuosien saatossa? Ehkä pystyykin, en minä sitä kiellä.

Käytännössä ihmiset kuitenkin kiinnostuvat toistensa kaltaisista ihmisistä, eikä se ole pinnallista. Se on vain ymmärrettävää.

ei mulle ole ainakaan mitään väliä toisen työpaikalla, koulutuksella tai tilin saldolla. eivät vaikuta kahden ihmisen väliseen vuorovaikutukseen millään tavalla.

paitsi tietenkin niin, että on sen verran kusta päässä, että "en voi jutella sinun kanssasi koska et ole käynyt tätä ja tätä koulua" huoh. se on vain ja ainoastaan typeryyttä!

• Turska-Reino
        lifemocker kirjoitti:

ei mulle ole ainakaan mitään väliä toisen työpaikalla, koulutuksella tai tilin saldolla. eivät vaikuta kahden ihmisen väliseen vuorovaikutukseen millään tavalla.

paitsi tietenkin niin, että on sen verran kusta päässä, että "en voi jutella sinun kanssasi koska et ole käynyt tätä ja tätä koulua" huoh. se on vain ja ainoastaan typeryyttä!

Olet itse aika pinnallinen ja ennakkoluuloinen, jos koulutus tuo ensimmäiseksi mieleesi sen, että henkilöllä on kusta päässä.

Koulutuksen tarkoitus ei ole se, että saadaan kusta päähän, vaan se, että hankitaan tiettyjä tietoja ja taitoja. Jos jollakulla nyt niitä tietoja ja taitoja on, saattaa olla vaikeaa kytkeä kyseiset tiedot ja taidot off-tilaan joka kerta, kun keskustelee seurustelukumppanin kanssa.

Tämän minä kirjoitin jo kertaalleen, mitäpä sitä toistamaan.

• kasvakaapa
        Turska-Reino kirjoitti:

Olet itse aika pinnallinen ja ennakkoluuloinen, jos koulutus tuo ensimmäiseksi mieleesi sen, että henkilöllä on kusta päässä.

Koulutuksen tarkoitus ei ole se, että saadaan kusta päähän, vaan se, että hankitaan tiettyjä tietoja ja taitoja. Jos jollakulla nyt niitä tietoja ja taitoja on, saattaa olla vaikeaa kytkeä kyseiset tiedot ja taidot off-tilaan joka kerta, kun keskustelee seurustelukumppanin kanssa.

Tämän minä kirjoitin jo kertaalleen, mitäpä sitä toistamaan.

Muista kuitenkin että koulutettu ei ole älykkään synonyymi. Mitä niihin tietotaitoihin tulee, eivät ne nyt kai ihan oikeasti estä keskustelemasta niitä omaamattoman kanssa? Eikö tuo nyt ole jo hieman lapsellinen väittämä? Koulutuksen tarkoitus on hankkia pätevyys, ammattitaito tiettyjen tehtävien hoitamiseen. Jollakulla se pätevyys on aivokirurgian alalla toisella ydinfysiikan ja kolmannella laitoshuoltajan. Ei se normaalin ihmisen ollessa kyseessä, vaikuta juurikaan sosiaaliseen kanssakäymiseen.

Lifemocker ei myöskään sanonut että koulutus tarkoittaisi kusipäisyyttä vaan hän totesi että "en voi jutella kanssasi koska et ole tarpeeksi korkeasti koulutettu"-asenne kuvastaa vain ja ainoastaan kusipäisyyttä. Ja tästä olen samaa mieltä hänen kanssaan. Ellei keskustelu koske ammatillisia asioita, en näe ainuttakaan syytä miksi keskustelijoiden koulutus vaikuttaisi keskustelun sujuvuuteen millään tapaa. Sinä taidat kuulua siihen ihmisryhmään joka uskoo vakavissaan koulutuksen tekevän ihmisestä älykkäämmän ja siten paremman kuin vähemmän koulutetut? Olet vissiinkin vielä kovin nuori?

• Turska-Reino
        kasvakaapa kirjoitti:

Muista kuitenkin että koulutettu ei ole älykkään synonyymi. Mitä niihin tietotaitoihin tulee, eivät ne nyt kai ihan oikeasti estä keskustelemasta niitä omaamattoman kanssa? Eikö tuo nyt ole jo hieman lapsellinen väittämä? Koulutuksen tarkoitus on hankkia pätevyys, ammattitaito tiettyjen tehtävien hoitamiseen. Jollakulla se pätevyys on aivokirurgian alalla toisella ydinfysiikan ja kolmannella laitoshuoltajan. Ei se normaalin ihmisen ollessa kyseessä, vaikuta juurikaan sosiaaliseen kanssakäymiseen.

Lifemocker ei myöskään sanonut että koulutus tarkoittaisi kusipäisyyttä vaan hän totesi että "en voi jutella kanssasi koska et ole tarpeeksi korkeasti koulutettu"-asenne kuvastaa vain ja ainoastaan kusipäisyyttä. Ja tästä olen samaa mieltä hänen kanssaan. Ellei keskustelu koske ammatillisia asioita, en näe ainuttakaan syytä miksi keskustelijoiden koulutus vaikuttaisi keskustelun sujuvuuteen millään tapaa. Sinä taidat kuulua siihen ihmisryhmään joka uskoo vakavissaan koulutuksen tekevän ihmisestä älykkäämmän ja siten paremman kuin vähemmän koulutetut? Olet vissiinkin vielä kovin nuori?

Missäs minä sanoin, että älykäs olisi koulutetun synoyymi? -Ehkäpä pidättäydymme keskustelemaan yleisellä tasolla. Minun henkilökohtaiset ominaisuuteni eivät kuulu tähän, kun en ole niistä itse mitään maininnut. Kunnioittanet tätä.

• hieman h i i d a a s
        Hhjjkk kirjoitti:

Hei lue mitä ketjun aloituksessa kysytään ei pelkkää ulkonäköä.
        . "sinulle oikeasti tärkeää naisessa, ulkonäkö, luonne, ikä, työpaikka, koulutustaso, rahatilanne, tai jotain muuta mikä on mielestäsi tärkeää."

Älä odota liikoja tuolta vajukki-amikselta. Tuskin sen kaks aivosolua saa käsiteltyä tuota aloituksen dataa tämän vuoden puolella.

• -Krisse-86-

Älykäs itsenäinen aikunen, 170 cm pitkä, normaalipainonen, hyväitsetuntoinen, työssäkäyvä, eläväluonteinen "luomu"nainen. Sellanen, jonka kanssa ei tarvi koko ajan analysoida omia tunteitaan. Toistaseks kokemuksia vain sellasista muijista joita pitää jatkuvasti vakuutella, hyvitellä, kehua ja tukea...Kyllästyttävää.

• Aloittajan kommentti

Juuri sitä tässä nyt haetaan. Että kerrotte mitkä asiat ovat miehen näkökulmasta tärkeitä. Eli kuvailkaa minkä näköinen naisen pitäisi olla tai minkälainen luonteen pitäisi olla, vai onko jotain muita ehdottomia vaatimuksia.

• lifemocker

sehän riippuu täysin siitä miehestä. ei ole yleispätevää naista joka toimisi kaikille!

• Painajainen..
        lifemocker kirjoitti:

sehän riippuu täysin siitä miehestä. ei ole yleispätevää naista joka toimisi kaikille!

pitäsit sinäkii vaa ne omat yleistämises omana tietonas. Senkin näsäviisas liimaletti. Olet oksettava.

• Aloittajan kommentti
        lifemocker kirjoitti:

Lifemocker, tässä kyselyssä on tarkoitus että jokainen kertoo ne omat vaatimuksensa. Eli koska ilmeisesti olet mies, niin voit halutessasi kirjoittaa tänne, mitä juuri sinä vaatisit naiselta.

• Turska-Reino
        lifemocker kirjoitti:

No totta kai se riippuu miehestä. Sitähän tässä kysytäänkin, että mitä itse kukin ajattelee. Jos jossain kysytään pituutta, niin ängerrätkö siihenkin, että riippuu henkilöstä?

Totat helvetissä riippuu. Itse olen 178 senttiä pitkä, ja lienee tarkentamattakin selvää, että se on vain minun pituuteni eikä mitenkään poissulje sitä, etteikö joku muu voisi olla muun pituinen.

Joka toisessa viestissäsi länkytät vain sitä että riippuu henkilöstä ja on suhteellista ja riippuu henkilöstä ja ei voi yleistää ja riippuu henkilöstä.

Eipä olis itelle tullu mieleen sellainen näkökulma.

• lifemocker
        Painajainen.. kirjoitti:

pitäsit sinäkii vaa ne omat yleistämises omana tietonas. Senkin näsäviisas liimaletti. Olet oksettava.

kiitos, oksettava olet sinäkin :)

• lifemocker
        Aloittajan kommentti kirjoitti:

Lifemocker, tässä kyselyssä on tarkoitus että jokainen kertoo ne omat vaatimuksensa. Eli koska ilmeisesti olet mies, niin voit halutessasi kirjoittaa tänne, mitä juuri sinä vaatisit naiselta.

eikö tuo netissä "omien listojen" tekeminen ole jokseenkin aika turhaa?

kun siitä ei kuitenkaan kukaan voi mitään oppia, koska yleispätevää ohjenuoraa ei ole, koska ihmiset ovat erilaisia

• P.............k
        lifemocker kirjoitti:

kun siitä ei kuitenkaan kukaan voi mitään oppia, koska yleispätevää ohjenuoraa ei ole, koska ihmiset ovat erilaisia

Voisitko perustaa oman keskustelusivuston jossa voisi vängätä itsesi kanssa. Olet aika lapsellinen ja nuori vailla elämän kokemusta.
        Minusta on aika luontevaa että esim vieljeliän kumppanilla on kokemusta kyseisestä ammatista tai jopa koulutus siihen.
        Hyvä ystäväni joka on yrittäjä löysi puolison jolla on kaupallista koulutusta:) Muutenkin sopivat toisilleen.

• 9+6
        P.............k kirjoitti:

Voisitko perustaa oman keskustelusivuston jossa voisi vängätä itsesi kanssa. Olet aika lapsellinen ja nuori vailla elämän kokemusta.
        Minusta on aika luontevaa että esim vieljeliän kumppanilla on kokemusta kyseisestä ammatista tai jopa koulutus siihen.
        Hyvä ystäväni joka on yrittäjä löysi puolison jolla on kaupallista koulutusta:) Muutenkin sopivat toisilleen.

Sä voisit perustaa oman sivuston, jossa voisit kommentoida lifemockerin viestejä. Vituttaa lukea näitä ketjuja kun joka toinen viesti on yhden kommentoijan viestien ja/tai persoonan kommentoimista. Pysykää asiassa tai olkaa kommentoimatta! Ja mitä lapsellisuuteen tulee, niin tuollainen koulukiusausmentaliteetti se vasta lapsellista onkin, että mennään yhden nimimerkin perässä ketjusta toiseen haukkumaan ko. nimimerkkiä. Jos ei kiinnosta lukea jonkun mielipiteitä, niin sitten on parempi olla lukematta niitä. Luulisi olevan tässä tapauksessa helppoa kun nimi ja profiilikuva paljastavat aika nopeasti kuka on kommentin takana.

• lifemocker
        9+6 kirjoitti:

Sä voisit perustaa oman sivuston, jossa voisit kommentoida lifemockerin viestejä. Vituttaa lukea näitä ketjuja kun joka toinen viesti on yhden kommentoijan viestien ja/tai persoonan kommentoimista. Pysykää asiassa tai olkaa kommentoimatta! Ja mitä lapsellisuuteen tulee, niin tuollainen koulukiusausmentaliteetti se vasta lapsellista onkin, että mennään yhden nimimerkin perässä ketjusta toiseen haukkumaan ko. nimimerkkiä. Jos ei kiinnosta lukea jonkun mielipiteitä, niin sitten on parempi olla lukematta niitä. Luulisi olevan tässä tapauksessa helppoa kun nimi ja profiilikuva paljastavat aika nopeasti kuka on kommentin takana.

minkäs teet kun jengi fanittaa mun karismaani :)

• lifemocker
        P.............k kirjoitti:

juu esim tääkin sun kommentti oikein huokuu aikuismaisuutta! :D

• Aloittajan kommentti
        lifemocker kirjoitti:

Ei tietenkään kenenkään tarvitse tehdä listaa, jos ei halua.

Mutta muutamat ovat halunneet tehdä listan vaatimuksistaan.

Ihannemies-palstalle tein vastaavasti samanlaisen kyselyn naisille ja kyllä muutamat naisetkin ovat halunneet tehdä oman listansa.

• Hannu_39
        lifemocker kirjoitti:

Kun haluat keskustella tällä niin kerro millä perusteella seurustelu kumppania haetaa?. Seurustelu on aloitus siihen että voidaan aloitaa vakituinen parisuhde.
        Jokaisella meillä on tiedostetut ja tiedostamttomat kriteerit tulevasta puolisosta.
        Silloin kun olin nuorempi niin puhuttiin tyttöjen iskemisestä ja se minkälaisia tyttöjä iskettiin perustu tiettyhin vaatimuksiin.
        Millä perustella sinä "isket" kumppani ehdokkaan?

• Hannu_39
        lifemocker kirjoitti:

Ei sitten kiinnosta asialllinen keskustelu.

• Hannu_39
        lifemocker kirjoitti:

minkäs teet kun jengi fanittaa mun karismaani :)

Odotan sitä älykästä keskustelua.

• et eihä???!!
        lifemocker kirjoitti:

Aijaaa????!!!! Siiis täääh, etteks te ookaan samaa massaa, et et sä niinku pysty kertoo kaikkien miesten mielipidettä? Et riippuks se miähestä??TÄÄH? Ei vitsi, tota ei varmaa kukaa ottanu siis huomiooo niinku. Onneks sä kerroit.

• Ei saa polttaa tupakkia, pitää harrastaa jotain liikuntaa, ikä 30-40 välillä, luonne sellanen ystävällinen, positiivinen, rehellinen ja mukava. Rahalla ei ole mitään väliä. Sais olla korkeintään 168 cm ku itse olen 166. Tuskin yli 170 cm naiset huolii näin lyhyttä.

• 15+20

Asioita, joita vältän mahdollista kumppania metsästäessäni:

- lyhyt tukka
      - tatuoinnit
      - lävistykset
      - tupakointi
      - suuri ylipaino (ihanne on hoikka, mutta pieni pyöreys menee)
      - aggressiivinen/dominoiva luonne

Asioita, joita arvostan

- kauneus (turha sitä on eritellä paitsi nuo ehdottomat miinukset tuossa yllä)
      - hellyys ja herkkyys (= kokonaisuutena naisellinen luonne)
      - maalaisjärkisyys
      - "kodin hengetär"
      - sosiaalisuus

Koulutus tai rahatilanne yms. eivät vaikuta siihen millaisia tunteita joku ihminen herättää.

• henry11

Unelmanainen olisi älykäs mutta herkkä, kaunis mutta syvällinen, urheilullinen mutta henkevä, äidillinen mutta seksikäs, järkevä mutta spontaani, vahva mutta hellyyttävä, viisas mutta ajoittain lapsenomainen, kunnollinen muuten mutta peto sängyssä, vain minun kanssa.

Huoh, sellaisen kerran tunsin, M.... Uskomaton nainen, mutta niin haluais hänet moni muukin :( Harvoin sattuu kohdalle. Oli korkeasti koulutettu, muttei täynnä itseään, osasi silti olla nainen.

Varallisuudella ei naisessa niin väliä, koulutus ja älyllisyys on tärkeämpää.

• Sun kun mä saisin

Sellanen muodokas normaalipainonen pitkäsääri jolla on rento asenne se olis sitä mitä mä haluan. Kaikki kanamaiset kateelliset nirppanokat nalkuttajat ja läskikasat on syvältä. Semmosiin ämmiin en ees koskis.

• Näistä en tingi

- tupakoimaton
      - päihteetön
      - ei rikosrekisteriä
      - luottotiedot kunnossa
      - vapaaehtoisesti lapseton
      - suht hyvässä kunnossa fyysisesti ja henkisesti
      - tykkää viettää aikaa ulkona, luonnossa
      - valmis elämään minun ja koirien kanssa

• arveleppa ite

Sellainen mukava,lutuinen.Joskus jopa voisi olla sihisevä ja pihisevä sammutettava neito,joka kuuluu 0,00007276% suomen naisista.

• Hannu_39

Ihanne vaimoksi kannatta etsiä 17 vuotias hammaslääkäri se on niin hyvä että sitä kannataa etsiä vaikka koko ikä:D
      Asiaa, ihanne kumppanin vaatimuksista on mukava keskustella. Olis aika hölmöä jos inhimillisellä olenolla ( miehellä) ei olisi jotain vaatimuksia /haaveita kumppanista. Se että kohtaavatko toiveet ja todellisuus on toinen asia. Pitkä parisuhde muokkaa pulisoita sopivammaksi toisilleen.

• Hannu_39
      • Sami_41

Mielenkiintoinen artikkeli. Kun miettii tuttuja pariskuntia niin tuo kyllä pitää paikkansa.

• 1848

Parasta iltaviihdettä! *Damn.. I haven't got a bowl of popcorn.*

Kuitenkin asiaan.. Ihannenainen on sellainen, joka on fiksu, urheilullinen, huolehtiva, kaunis, ei minua kovin paljon vanhempi/nuorempi. Listaahan saisi jatkettua vaikka kuinka pitkään.

Onko aloittajalla kenties itsetunto-ongelmia, kun sellaisia kyselee? Oletan aloittajan olevan nainen. Onko muuten suomalaisilla naisilla itsetunto-ongelmia? Näin yleisellä tasolla?

• Aloittajan kommentti

Kyllä olen nainen, vaikka se ei ole tärkeää.

En tiedä onko naisilla yleensä itsetunto-ongelmia, minulla ei ainakaan ole.

Tein ihannemies-palstalle samanlaisen kyselyn naisillekin.

Ja miten tämä edes liittyy itsetuntoon?

Eikö ihannenainen-palstalla ole tarkoitus keskustella ihannenaisista ja ihannemies-palstalla ihannemiehistä? Olenko väärässä?

• Free your mind

Laita tähän ihan kaikki mikä on juuri sinulle oikeasti tärkeää naisessa, ulkonäkö, luonne, ikä, työpaikka, koulutustaso, rahatilanne, tai jotain muuta mikä on mielestäsi tärkeää.

Ulkonäkö:
      Keholtaan suht normaali, hoikka tai liikunnallinen ja näkee että pitää huolen itsestään jonkinlaisella liikunnalla ja sopivalla ruokavaliolla
      Pyöreys on myrkkyä minulle.
      Mieluummin vähemmän kuin enemmän meikkaava eikä seuraa ihan joka trendiä.
      Pidän enemmän persoonallisen näköisistä kasvoiltaan kuin klassisen kauniista. Kaiken ei tarvitse olla ihan justiinsa. Lyhyet hiukset ei haittaa ,itseasiassa voivat olla jopa aika kivat.

Ikä:
      Vähän päälle parikymppisestä vähän päälle kolmekymppiseen eli omaan ikääni

Luonne:
      Ennen kaikkea fiksu, lämminsydäminen tai ainakin osaa osoittaa empatiaa muutakin kuin eläimiä kohtaan. Ottaa toiset huomioon myös puhuttaessa että ajattelu ja puhe ei ole sellaista taaperoteinin minä-minä-minä maailmaa. Pitäisi osata inspiroitua jostakin ja nähdä eri puolia asioista olematta täysi relativisti joka selittää vaikka veden viiniksi päässään koska en jaksa täysiä tuuliviirejä. Rauhallisuus, harkitsevaisuus ovat hyveitä naisessa. Mielestäni se ei tarkoita etteikö voisi olla ulospäinsuuntautunut.
      Ei erityisen sosiaalinen tarvitse olla jolla on miljoona menoa joihin tarvitsee minut mukaan. Enemmän sellainen joka kykenee olemaan hetken yksinkin.

Työpaikka:
      Jos ei ole, pyrkii hankkimaan sellaisen mieleiseltä ajalta ja ottamaan huomioon miten elää ilman työpaikkaa.

Koulutustaso:
      Ei muuten mitään väliä, mutta peruskoulu vain taustalla herättää kysymyksiä etteikö ihmistä kiinnosta mikään tai eikö hän halua kokeilla edes mitään.

Rahatilanne:
      Minulla ei ole millä mällätä eli ei mielellään varakas ja rikas joka kattoo alaspäin, mutta toisaalta en jaksa elätellä ja maksella toisen elämää eli kulutusjuhlia viettävä velalla tai ilman ei nappaisi.

Mikä muu tärkeää:
      Asenne. Kaipaan naista jolla on asennetta, enkä tarkoita nyt jotain teinikapinaa, angstia ja rock-rock tyyppistä kotkotusta jossa notkutaan baareissa ja poltetaan tupakkaa vaan sitä että tajuaa että elämä ei tule takaisin, mutta samalla osaa vähän miettiä asioita pitemmälläkin tähtäimellä kuin leijua carpe diemissa.

Huumorintaju on myös äärimmäisen tärkeää ja se että reagoi minun juttuihin sekä mielellään vaikka olisi hiljainen ja ujokin niin kanssani osaa avautua elämään.
      Kovinkin kankea ja ei mielikuvitusta omaava joka vain näkee arkirealiteetit tässä ja nyt ei kyllä ihan nappaa. Puhumattakaan jos vielä näkee vain päälleliimatun sosiaalisen hössötyksen ja paperinukkemaiset porvarilliset arvotukset.

Tärkeimpänä tietysti että oikeasti pitää minusta ja on viehättynyt muutakin kuin pinnallisella onpas kivaa ja tekisi mieli naida tasolla.

Ei ole löytynyt eikä mitä todennäköisemmin tule löytymään.

Ikävää.

• Free your mind

Niin siis nämä koskee tosiaan pitempiaikaista elämänkumppania ja ihannetta.
        Tuosta poikkeaminenhan johtaisi lyhempään ei niin merkitykselliseen suhteeseen joten toista tuskin voisi kutsua "elämänkumppaniksi".

• Dino Rex

Mun mielestä hyvinkin järkevä ja jalat maassa tehty lista, mutta porukka ilmeisesti jotain omaa katkeruuttaan miinustelee...

• tsiu

MIKSI MIINUSTETAAN :D ? Hyvä listaushan tuo oli, mitä helvettiä..?

• vittu3

no sehän on tietty niin et mitä alistettavampi nainen on niin sitä parempi , siihen vielä jos ryyppää ,polttaa tupakkaa ja nappaa pilleriä naamaan ja huoraa baareissa ni on aivan missi ainesta . aivan sama ulkonäölle kohan on reikä kohallaan joka asennosa.

• oushit1

ainiin ja työtönki pittää olla että saa sitte rahaa kinua tupakkiin ja kaljaan :D

ainaski nyt 2 vuotta pyörineenä sinkkuna tuntuu kummalliselta ,kun ei kunnollinen nätti työssäkäyvä nainen kelpaa kuin panokaveriksi hyväksikäyttöön . Baarissa hövelinä joo kyllä on hellu haussa jako pillua saapi ni mieli muuttuu seuraavana päivänä , en mie ookkaan valmis suhteeseen voi kauhia paikka ko tässä on sitä ja tätä . Missin vartaloa ei oo mutta maalaisjärki ja työpaikka ja asiat kunnossa ,liikunnallinen sievä nainen . on se nyt kumma ku ei kelpaa pitäkää tunkkinne ... kele

• shitshit

Kuka täysjärkinen enää nykyään haluaisi alkaa suhteeseen? Niin miehet kuin naisetkin tulevat hyvin toimeen itsekseen ja pärjäävät omillaan. Vastakkaista sukupuolta tarvitaan lähinnä seksiin. Miksi se ei kelpaa naisille, että ollaan kavereita, jotka harrastavat seksiä? Miksi pitää alkaa leikkiä kotia kun siitä ei kuitenkaan seuraa mitään hyvää? Parisuhde on jäänne ajalta, jolloin naiset eivät käyneet työssä, sosiaaliturvaa ei ollut ja seksi oli syntiä. Mikään näistä ei päde enää nykyään.

• Free your mind
        shitshit kirjoitti:

Kuka täysjärkinen enää nykyään haluaisi alkaa suhteeseen? Niin miehet kuin naisetkin tulevat hyvin toimeen itsekseen ja pärjäävät omillaan. Vastakkaista sukupuolta tarvitaan lähinnä seksiin. Miksi se ei kelpaa naisille, että ollaan kavereita, jotka harrastavat seksiä? Miksi pitää alkaa leikkiä kotia kun siitä ei kuitenkaan seuraa mitään hyvää? Parisuhde on jäänne ajalta, jolloin naiset eivät käyneet työssä, sosiaaliturvaa ei ollut ja seksi oli syntiä. Mikään näistä ei päde enää nykyään.

Jaa, ainakin miehenä kaipaan nimenomaan kumppanuutta enkä mitään kuvitelmaa millainen parisuhteen tulisi olla tai toisaalta mitään kaveri seksi viritelmää.

Olisikohan sinulla tuon kiintymyksen ja toiseen ihmiseen läheisen suhteen luomisen kanssa jotain ongelmia?

" Parisuhde on jäänne ajalta, jolloin naiset eivät käyneet työssä, sosiaaliturvaa ei ollut ja seksi oli syntiä. Mikään näistä ei päde enää nykyään. "

Roskaa.

Ihmiset ovat niin kauan kuin on ollut ihmisiä olleet yhdessä muunkin kuin taloudellisen turvan ja seksin takia.

Tuo sinun kuvitelmasi on satua jota kertovat ne jotka eivät tunne lainkaan muuta kuin "romantiikan historian".

Suosittelen sinulle läheisen suhteen luomista siihen omaan käteen tai sitten etsi nainen joka ajattelee samalla tavalla kuin sinä parisuhteesta, mutta älä viitsi keksiä satuja mitä ihmisten kumppanuus on ja ei ole.

Ihmisillä on toki erilaiset tarpeet ja sinulla se on nähtävästi lähinnä se että tuntuu kivalta kun sulta tulee. Kivat sulle.

• wenzla
        shitshit kirjoitti:

Eiköhän tuohon sun tarpeeseesi ole ne seksipalvelut ihan erikseen keksitty. Onnea tuon ilmaisen fuck-buddyn metsästykseen! (;

• usnokroko

Rehellinen, seksikäs ja muodokas, hauska!
      Painolla ei ole niin väliä, kunhan ei mene yli 60kg

Muodokas, naisellinen, seksikäs, rehellinen, sitoutuva!

Ei kiinosta raha vaan unelmat ja osaa nauttia joka askeleesta kohti unelmaansa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      21
      3327
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2692
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      211
      2234
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1471
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1379
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1174
    Aihe