Lapinmies kiihottaa!

Etelän emäntä

On se vaan lapinmiehissä jotain taikaa. Kunpa pääsisin joskus testaamaan. Ihania fantasioita koko Lappi täynnä. Avantouinnille ja saunaan yhdessä...takkatulen ääreen porontaljalle...Koiravaljakkoajelulle....

Onko ne lapinmiehet oikeasti ihania? Pitävätkö hyvänä ja lämpimänä peiton alla koko pitkän talven? Minun ajatuksissa lapinmies on ihanan miehinen. Villasukat, karhea leuka ja vahvat kämmenet, oih.

Täällä olisi yksi etelän emäntä lapinmiestä vailla...

65

4301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simolainen1

      Mulla on villasukat ja karhee leuka.. Vahvat kämmenetkin löytyy joltain saralta :D

      Niin ja asun vielä lapissa :=)

      • Kuhan tarttu silimää

        No mikäli Simossa asut, niin sole Lappia nähänykkään!! Haha!


    • porkus

      Nyt elät kyllä unelmissasi. Lapinmies ei avathon mene, se on hullun hommaa ja etelän ihmisten kotkotuksia, sielähän kastuu. Ja porontaljale, himskatti, meijän talhoon ei tuua taljoja sisäle, ne haisevat. Nukkukhoot turistit niilä kovassa jos halvavat. Kummia aljuja nuo etelän elukat.

    • lapinisäntä

      Jo vain hyvänä pitäisin, tule tänne emännäksi miulle.

      • lellu4

        ja paskat,älä usko ittekää,


      • lapinisäntä
        lellu4 kirjoitti:

        ja paskat,älä usko ittekää,

        En mie sinua pyytänytkään


      • Missä sie olet

        Tulisin, jos vain tietäisin että mistä sinut löydän... Mie olen etelän tyttö, mutta jo pitkään kierrelly ja kaarrellu ja ettiny täällä pohjoisessa sitä omaa kultaa.


      • siellä sepaluksessa
        Missä sie olet kirjoitti:

        Tulisin, jos vain tietäisin että mistä sinut löydän... Mie olen etelän tyttö, mutta jo pitkään kierrelly ja kaarrellu ja ettiny täällä pohjoisessa sitä omaa kultaa.

        Menes taasa takasin vatkaamaan sitä nyrkki-kyllikiäsi, äläkä höpitä turhia.


      • lapinisäntä
        Missä sie olet kirjoitti:

        Tulisin, jos vain tietäisin että mistä sinut löydän... Mie olen etelän tyttö, mutta jo pitkään kierrelly ja kaarrellu ja ettiny täällä pohjoisessa sitä omaa kultaa.

        Mistäs mie siut löydän, voisin tulla hakemaan sinut ?


      • poro-matti
        lapinisäntä kirjoitti:

        Mistäs mie siut löydän, voisin tulla hakemaan sinut ?

        Täällähän minä odotan anusaukko liukkarista kiiltävänä, homppelihommat ne vasta on tosimiesten puuhaa.


    • Alkukantainen

      Onko värillä väliä
      29.1.2013 09:14
      9
      Tällä sivulla on Korkeimman oikeuden päätös maahanmuuttajan laittomasta maahantulosta, siellä myös julkaistiin hänen saamansa tuet vuosilta 2000-2002. Lisäksi tätä toimintaa on saanut jatkaa tähän astikin, sillä hänet todettiin syyttömäksi!



      Hänen saamansa tuet lyhyesti:

      Helsingin kaupungilta
      * 3.4.2000 - 31.1.2002 toimeentulotukea yhteensä 36 872,27 euroa.
      Siis 22kk. 36 872,27e / 22kk. = 1676e/kk

      Kansaneläkelaitokselta
      * 1.4.2000 - 31.8.2002 lapsilisää yhteensä 7 488,75 euroa
      Siis 29kk. 7 488,75 / 29kk. = 258e/kk
      * 3.4.2000 - 3.1.2002 lasten kotihoidon tukea yhteensä 8 708,10 euroa
      Siis 22kk. 8 708,10e / 22kk. = 296e/kk
      * 20.2.2001 - 3.1.2002 äitiys- ja vanhempainrahaa yhteensä 2 654 euroa
      Siis vajaa 11kk. 2 654e / 11kk = 241e/kk

      Asumistuki on eri tukimuoto, eikä sitä käsitelty korkeimmassa oikeudessa. Ennen toimeentulotuen myöntämistä rahantarvitsija ohjataan hakemaan kaikki muut mahdolliset lakisääteiset etuudet.
      3-lapsinen perhe sai kaupungilta asunnoksi 4 huonetta ja keittiön. Asunnon vuokra Itä-Helsingissä on 1100-1300 euroa. Tällaiseen asuntoon saa Kelalta asumistukea 695 euroa.


      YHT.SUMMA
      1676e/kk 258e/kk 296e/kk 241e/kk 695e/kk= 3166e/kk




      PS. Lisäksi KKO:n jutussa mainitsemat A ja B ovat olleet vuodesta 2002 erossa. Tämä tarkoittaa että molemmat ovat saameet siitä lähtien omat tuet. Myös mm. asumistuki on myönnetty molemmille erikseen...

      Voisin vain todeta, että hyvän koulutuksen saaneena, 34 vuotta töitä tehneenä, en voi millään hyväksyä sitä, että joku voi saada työttömänä noin kaksi kertaa enemmän tukea kuin minä saan palkkaa. (Tässä on siis puhuttu kokoajan netottavista summista mikä tekee tilanteesta entistä käsittämättömämmän.)




      Mielipiteitä hyvät ihmiset?

    • Eivät ole ihmeitä

      Ei lapinmiehissä ole mitään erikoista. Ainoa piirre on se etteivät osaa puhua naisen kanssa kuten kaupunkilaiset. Mörököllejä ja hiljaisia. Etelänmies sentään osaa puhua tunteistaan!

      • lellu4

        no ei todellakaan ole,kunnon pano miehet löytyy etelämmästä suomesta, sielähän lähes kaikki syö masennus,ym rauhottavia lääkkeitä,ei paljoa jaksa naisia tyydyttää,kuvittelevatko vain olevansa jotai panomiehiä,puhun mitä olen kokenut ja nähnyt,ei edes omaa rakasta naista jakseta pitää tyytyväisenä,saatikka vierasta,yäk,koko lapin miehet,jotka kuvittelette olevanne jotain!


      • afroditedress

        ja itkeä "äitille"


    • Kukkivatölli kö

      Panomies ei puhu eikä pussaa,se panee,panee!

    • että emäntänä sano

      Taitaa se aloittajakin olla miespouleinen. Onhan se homopareillakin se toinen aina "emäntä"

      • kaapo3

        Mulle tuli sama mieleen,tiedä häntä.
        Harvemmin naiset aloittaa keskutelua noin.


      • urpoolett

        Ohhoh. Ja Minä kun luulin, että homoksi tekee juuri se, että on kaksi isäntää!


      • Peeenikslintu

        Lappilaiset vaa vetää viinaa ja homoilee keskenää,tää varmaa tietoo


    • lellu4

      Älä vaan edes unelmoi,miul oli yksi kokemus useammalta vuodelta,mun piti maksaa kaikki,oliko köyhä vai hyväksikäyttäjä,ei jaksanu pitää mua sexissä tyytyväisenä,piti sit ettiä salarakas,sen kaa pelasi,syövät kaikenmaailman masennus ym,rauhottavia lääkkeitä,kyl etelämmän seudun pojat viel jaksaa pitää omansa tyytyväisenä,nuo kaikki tarinat lapinmiehestä täyttä potaskaa, vaik kirjottavat lehdet kaikkea,mitä tapahtuu hiihtokeskuksiss,mehän muhinoidaan ja heilutellaan lakanoita keskenämme ,me "etelän ihmiset"vau,,,

    • Etsi lapinmies

      Aito Lapin mies osaa antaa, lantalainen ei ainakaan yhtä hyvin. Retkeily ja poroelämykset ovat ns. arkipäivää. Aito Lapin mies huomioi naisen tarpeet ympäri vuoden. Lapin miehen mielestä naisella on päätäntävalta, kun taas muun Suomen miesten mielestä naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä.

      Poromies on kaikkein paras hetero. Naisena tiedän mitä sanoa.

      Monilla palstoilla Lapin miehiä väitetään laiskoiksi ja mielisairaiksi, mutta he eivät ole. Työtä on enemmän kuin ehtii tehdä.

    • taivahan talikynttil

      Oletko naista nähnytkään muuta kuin noissa "poromiehen unissa" jossa naisista haaveillaan.
      Nimittäin todellisuus on varsin toisenlainen. Lapinmiehiä on senverta nähnyt, että voin tämän sanoa. Viinaan meneviä raukkoja, joiden henk.koht. hygienia on jo heille vaikeuksia tuottava asia.

    • tosi säälittävää

      Heh, heh, hauska aike, koska puhutaan vain myytistä, sellaisesta missä ei ole mitään todellisuuspohjaa.
      Se on tietysti jonkun peräkammarin pojan unelma, jota ei uskalleta selvinpäin edes yrittää. Sitten kun on Tapioviinaa, tai Koskenkorvaa juotu, tullaan sönköttämään naisille, jotain typeryyksiä.
      Kyllä me nykymaiset haluamme miehiltä käytöstapoja, viinaa ei nykyisin juo kuin örvelöt ja nehän jää ilman naisia. Nykymies on sulavakäytöksinen, eikä juo itseensä känniin. Hän tietää viineistä ja osaa niistä nauttia sopivasti.
      Harva on sellainen nainen, joka voisi kuvitella lähtevänsä, jonkun nuotiorepan kanssa mihinkään.
      Nämä jutut lapinmiehistä kumpuaa vain, ainaisesta alemmuuden tunnosta, se näkyy tämänkin ketjun örvelökirjoitusten mieskuntojutuissa.
      Tosimiehen ei tarvitse tuollasia typeryyksiä kirjoitella.

      • nithä juuri

        höröttaviä kalja ukkoja on joka kylässä tarpeeksi .paskaa jauhamaan , kehumaan ia kuseskelemaan joka nurkkkaan.


      • misitoes

        Tosimies ei kehuskele mieskunnollaan muttei myöskään tiedä viineistä mitään eikä varmasti osaa NAUTTIA viineistä. Juo kuitenkin hyvässä seurassa kun on tosimies. Todellisuudessa vihaa koko hinaajapaskaa muttei fiksuna viitsi sanoa ääneen ettei syty uusi talvisota.


    • pohjosennoita

      On siellä Lapissa yksi mies, jonka haluaisin omakseni. Mutta hän onkin nuorehko, sivistynyt, fiksu yrittäjä. Ja vieläpä semmonen vaalea ja komea, pitkä mies. Urheilullinenkin. Rauhallinen ja mielenkiintoinen. Olen tosin itsekin pohjoisesta lähtöisin, vähän eri puolelta kuitenkin, en siis etelän varis. Onhan Lapissa örvelöitä, sikaisia sovinisteja, mutta on niitä helmiäkin, joitakin. Myönnetään että harvassa on hyvät miehet.

      • pohjosennoita

        Rovaniemen suunnalle menee ;) vink vink


    • von fitta

      onko rouvalla paljonki sitä rahhaa?

    • siippariukko

      saattaa ollakin vaan ei sitä sulle asti riitä

    • jänkhäjoonas

      rahalla ei ole kohta arvoa, kyllä se on kulta ja maa joilla vielä arvoa on.tule vaan neito kylille, en ole kova suustani mutta eipä siinä paneskelun lomassa turhia ole tapana höpötellä

    • jussttnii

      höpöhöpö suksi suolle höpöttää omias , kun et muuta kuitenkaan osaa .tehä .

    • lapin homppeli

      Mulla on tosi söötti lapinmies homppeli kaverina, seksikäs kun käyttää poronnahkaisia pöksyjä. Ihqut karvastringit :)

    • Isokenkäkö se tääläk

      No jo on yksikertasta pazkanhauhatusta. Tosi onnetonta.

      Homon aloitus koko ketju.

    • kössopössi

      samapa tuo, meneehän nuo puutteessa molemmat kun ei ole turhan tarkka.

    • lapin piika

      Kyll on parasta jäädä sinne etelään,jos tääll ois ollu hakeemaas,niin oishan me jo se löydetty

    • ASLAKKI A

      POROMIES ON AINA OLLUT NAISTEEN MIELEEN,KUN SE TULEE SARVI PYSTYSSÄ PEITON ALLE.SIITÄ NE ETELÄN TYTÖT TYKKÄÄ JA SITÄHÄN NE TÄNNE TULEE HAKEMAAN.

      • hyiolokhoon

        "Harva on sellainen nainen, joka voisi kuvitella lähtevänsä, jonkun nuotiorepan kanssa mihinkään."

        Täälläpä ei tuollaisia korkokenkähienohelmoja kaivatakkaan.

        Lapin emännällä täytyy olla sen verta sisua, että Lynxin reppii omin voimin irti ku kiinni jää eikä soittele isille, ja kairassa selviää ilman kaikenmaailman viinejä. Semmonen se on Tosinainen.


    • unohtumaton pusu

      JOO,Varsinkin poromiehen suudelma se se on vasta unohtumaton,kun se kolome viikkoa ryyppää, oksentaa ja paskoo housuihin,ei käy suihkusa eikä pese hampaita,sitten se tulee ja antaa etelän tytölle suudelman niin eipä se etelän tyttö unoha sitä koskaan.

    • Eero maggan laulu

      Mitenkä se etelän tyttö ei muka karkuun pääse ? Vai onko niinko Maggan laulussa.
      "porotyttöni mun, heitä nauru kaulaani, tahdon olla sun hirvaasi"
      Mutta toisinpäin, linkooko narun tytön kaulaan, kun on karkuun jo menossa?

    • laphiin naitavaksi

      Sanokaa etelänukot mitä haluatta, mutta joka vuosi vaimonne tulee tänne naitaviksi. Liekkö mukava kerran vuodessa kunnolla saada...

      • kanki aslakki

        Niin se on. Kiimaviikot lähestyy ja taas etelän flikat tulevat tänne veivattavaksi jäniksen kokonen vahtipallo housuissa. Mieki olen säästäny puolet lomista kevhääle ja alottanu jo yö kynttilän syönnin. Jo vain se mulle passaa.


      • voi raukkaa peräkamm
        kanki aslakki kirjoitti:

        Niin se on. Kiimaviikot lähestyy ja taas etelän flikat tulevat tänne veivattavaksi jäniksen kokonen vahtipallo housuissa. Mieki olen säästäny puolet lomista kevhääle ja alottanu jo yö kynttilän syönnin. Jo vain se mulle passaa.

        No menes taas vatkuttamaan nyrkki-kylliäsi, päiväunet taas vievät sinut mukanaan.


      • kanki Aslakki
        voi raukkaa peräkamm kirjoitti:

        No menes taas vatkuttamaan nyrkki-kylliäsi, päiväunet taas vievät sinut mukanaan.

        Kyllä mie vain saatan veivata sinun Kyllikkiäsi ko se tullee tännä tuntuhriin. Se poika on sullaki sen jälkheen että aivanko heiluttas nyrkkiä käytävässä ko mie pääsen kiimohmaan rouvaasti. Sano että ilmottellee ajankohan ko pittää viä se seittemäntheen taihvaasseen.


      • voi reppanaa
        kanki Aslakki kirjoitti:

        Kyllä mie vain saatan veivata sinun Kyllikkiäsi ko se tullee tännä tuntuhriin. Se poika on sullaki sen jälkheen että aivanko heiluttas nyrkkiä käytävässä ko mie pääsen kiimohmaan rouvaasti. Sano että ilmottellee ajankohan ko pittää viä se seittemäntheen taihvaasseen.

        Montako promillea sullaki tohon aikaan, ainaki uho lisääntyy, nyt sittte kohmassa siellä peräkammarissa. taitaa nyrkkikyllikki taas maistua ?


    • vanha levy päällä

      Siinäpä tuli taas syrjääntyneen peräkammarirepan päiväunet julki.
      Tuota se alemmuudentunto tuottaa, alkoholin väärinkäytön lisäksi.

    • Ukki informoi nyt

      V i t t u a ukille.

      • Ukki-Aitomaatti

        Ei vaan toisinpäin, niin se menee.


      • No niin korjattu on.
        Ukki-Aitomaatti kirjoitti:

        Ei vaan toisinpäin, niin se menee.

        V i t u l l e ukkia!


    • kaarinfromkaarina

      Olen kuullut että lapin miehillä olisi kauhea kalu ja ovat kovia naipottaan...

      • piituriitu

        Joo, totta se on....


    • NIILA-ASLAKKI

      Pitääpä taas lähteä Saariselälle neliäksi viikoksi testaamaan etelän tyttöjä,jos pari päivää aina yhtä tyttöä ja sitten taas uusi ja uusi.....Ottakaahan tytöt rahapussi mukaan,niin takaan että tyytyväisinä lähettä mutta ikävöimään taas jäätte aitoa lapin miestä.

    • oulun tyttö

      Mikähän sullakin on elämässä vikana, vai onko muuta kuin vikaa ?
      jos oletetaan, että Niila-aslakki olisi aikuinen, niin jutut on kuitenkin kuin keskenkasvuisella.
      Mistä lähtee nuo edes ajatuksen tasolla ?
      Vaikea on kuvitella, että tulloinen niljake saisi ketään, oli nainen sitten etelästä tai täältä Lapista. Ei tuollaista voi kuin ihmetellä.
      Tosipaikassa se on kuitenkin tuollainen nils-aslakki kännissä kun sika, selvinpäin ei uskalla tulla edes tanssiin hakemaan.
      Oulusta piti minunkin lähteä ukkoa etsimään, kun synnyinpaikkakunnalla oli vain tuollasia nils-aslakkeja

    • karinfromkarin

      Taisi olla niin ettei oulun tyttöä hulittu lapissa. On totta että lapin miehillä on isompi kalu kuin etelän miehillä ja ovat kovempia kestämään. Hyviä rakastajia....

      • nils-aslakin pikku-veli

        Iso on mullakin,pitää istua pakkasessa alasti pari tuntia,niin sitten saan kalun sopimaan housuihin


      • 4hhxx
        nils-aslakin pikku-veli kirjoitti:

        Iso on mullakin,pitää istua pakkasessa alasti pari tuntia,niin sitten saan kalun sopimaan housuihin

        piruparat eivät tiiä mitä muuta sillä isolla vois tehä.


      • hohohohoo

        Paljonko viinaa ja poron kusta joitta ennen ku tuon paskaläjän kirjoitit.


    • åååå

      vittu niillä ei seiso muu kuin silmät päässä,sen taidon ne osaa.kaikki semmoisia itsensä kehujia,kun tosipaikka tulee voi voi siihen jäi .

    • Ihana romanssi Lapis

      Mulle kävi just niin,että elämäni parhaan, ja ehdottomasti kumman suhteen löysin Leviltä aikanaan ja mies on syntyjään Lapista.Ensitapaamisesta on jo vuosia,mutta olemme edelleen onnellisesti yhdessä.Mies on kaikkien unelmien täyttymys ja enemmänkin.Ensitapaamisella hyvin aran ja ujon oloinen ja on edelleenkin hiljainen tyyppi,mutta keskinäinen kemiamme on täydellistä.Emme elä nykyisin pohjoisessa,joten porontaljoista ja revontulista ei tule lisämausteita.

      • tissot roikottoo

        Opettele kirjoittamaan sekin lukihäiriöinen lehmä.


      • Anonyymi

        Miekhin oon poromies ja jokha kesä tyytytän etelän naishia jotkha täälhä vaelthamassa käyvät. Viimekeshänä kävi joku naislenthopallojoukhue ja myö kututtiin ne Soikkeapään kansha meille saunomaan. Kaks päivää ja yöthä naithiin niin ethä jäkälikkö pölisi ja sauna hajosi maantashalle. Loppukeshä sithen naithiin poroja ja toisiamme.


    • qqq2

      onko noissa mitään eroa oli sitten lappalainen tai maajussi kummatkin osaavat yhtä hölömöjä.eli paska haisoo ja balalaikka soi.

    • fghj

      Etelän emännälle
      Otappa yksi tosiasija huomioon lapin miehillä on normaalia lyhyempi,kun ovat joutuneet niin paljon umpihangessa tarpomaan.On saanut kylmää

    • haisu aslakki

      Ai vahvat kämmenet näillä sisäsiittoisilla saamelaisen ja mustalaisen sekoitusta omaavilla persjaloilla? ha he he. Taidat itsekin olla tyhmyydestä päätellen sieltä.

    • Anonyymi

      Mulukkua se on tämäkin minkki ollut joskus vailla :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe