Onko Rovaniemellä miehiä?

Piipahtelija

Työmatkoillani poikkean Rovaniemellä tasaisin väliajoin (2-3 kert./kk) ja eräs seikka on kiinittänyt huomiotani: missään muussa kaupungissa naisseuran saaminen ei ole niin helppoa! Tuntuu, että ravintolasta ei voi mitenkään yön tunteina poistua yksin hotelliin, vaikka miten yrittäisikin.

Ovatko Rovaniemen naiset todellakin ns. poikkeuksellisen helppoja vai meneekö paikallisten miesten aika jääkiekkoiluun vai onko paikalliset miehet jo liiankin tuttuja?

Ja jos joku käsittää tämän vttuiluna, niin siitä vain! Olisi mukava saada edes pari asiallista vastausta...

6

1650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansku

melkein joka kaupungin keskustelupalstalle tän saman ilmoituksen.On varmaan joku saamaton kotirunkkari.

• Piihtelua

Tuo äijä on aivan selva homo joka etsii nuoria mitehiä itselleen seuraksi höhlä !

• Piipahtelija

Alkuperäinen viestini on kopioitu "Turku" -palstalta ja levitelty sinne sun tänne.

Turha vastata, vaika Rovaniemi on vanha kotikaupunkini...

• Roiman

terveitä, vapaita naisia paljon. Opiskelijoita, paljon muualta tulleitakin. Ja saattaahan olla, että Rovaniemelläkin on, ei vapaita, mutta vaapaamielisiä naisia.
      Itselläni ei ole mainitsemastasi ilmiöstä kokemusta kun en kapakoissa kulje, olen nimittäin reipas, rehellinen ukkomies.
      Ole onnellinen jos olet saanut seuraa. Vai vaivaako se, että liian helpolla olet päässyt.
      Ja ei kait sitä kannata yöllä kapakkaan lähteäkään, jos ihan välttämättä tahtoo "yön tunteina poistua yksin hotelliin".
      Minusta tämä juttu ei vaikuttanut mitenkään vittuilulta, ainakaan meikäläisen näkövinkkelistä.

• *Jope*

Kun kerran kysyit että onko miehiä niin onhan meitä (mie olen hetero). Pullapoikia tosin riittää kylillä viikonloppuisin. Eihän ne raukat muuta ossaa kuin juua viinaa ja näytellä minkä ehtivät. Mulla on parempaaki tekemistä kuin turhamaisten akkojen perässä ravaaminen. Kasvais jo aikuisiksi nekin.

• Jopes69

No meillä on kaveripiireissä sanontana että jos ei rovaniemellä saa niin ei sitten missään.
      Kyllä siellä tuntuu irtoavan. Onhan se tietenki kaverista kiinni mutta kesälomalla ku kävin niin päästiin me "etelän kollit" ihan porukalla työstään samaa naista. Kovin ovat vapaamielisiä. Mielissäänhän tuo se gimmaki tuntu vaan olevan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4056
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1940
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1316
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1215
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1111
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      971
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      959
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      940
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      927
    Aihe