Tämä on varmaankin hyvä paikka kysellä teiltä, jotka sauvarullaluistelette, mikä on saannut teidät hankkimaan sauvat?
Itse en talvella paljoakaan hiihdä enkä kesällä sauvakävele, niin sauvat ovat jäänneet vieraiksi. Olen kerran kokeillut, hyvän opastajan kera. Tasasella niistä ei ollut mitään apua, en saannut lisättyä vauhtia, mäissä ehkä jotain, yläkroppa tunsi kyllä tekevänsä töitä, vähän kuin hiihdossa.
Minulle tuli tunne, että rullaluistelu ja sauvarullaluistelu ovat kaksi eri lajia. Mitä mieltä muut ovat tästä erottelusta??
Ehkä eroa tuo se, että itse luistelen erittäin matalassa pikaluistelu-asennossa ja potku on myös pikaluistelusta. Yläkropan lihakseni saavat kyllä kovaa treeniä, mutta muissa lajeissa.
Kova vauhti on minulle mieluisaa.
rullaluistelu vs sauvarullaluistelu
mar
2
2349
Vastaukset
- ride
Olen samaa mieltä, että sauvojen käyttöalue vauhtihyödyn osalta on rajallinen. Itse käytän niitä pääasiassa silloin kun luistin ei rullaa kunnolla päällysteen takia tai ylämäkiin, jossa mennään Isometsän lanseeraamalla "kuokka" tyylillä. Tasaisella mennään mainitsemaasi pikaluistelu asentoa käyttäen. Ongelmaksi jää; mihin pistän kädet? Sivuilla roikottaminen on ilmeisesti paras tyyli jos haluaa ottaa lähimmäiset huomioon...
Toinen puoli asiasta on se että käyttämällä sauvoja saa sykkeeni pysymään oikeissa rajoissa huomattavasti helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658