Lenkkimakkarat suurimmaksi osaksi syömäkelvottomia ja lähes lihattomia, lihapullat ja vastaavat on tehty kanan nahkoista ja muusta rojusta, purkki sika/nauta oksennuksen näköistä mönjää, juusto paketissa lukee että sisältää juuston kaltaisia aineita...........
Vastaukset 3
- ethagbd
Minä löydän kaupasta paljonkin syömäkelpoisia lenkkimakkaroita. Myös lihaisia.
Minä löydän kaupasta hyviä lihapullia, joihin ei ole käytetty kanan nahkaa tai muuta rojua.
Minä en osta sika/nauta purkkimönjää, koska en pidä siitä.
Minä löydän kaupasta kymmeniä ja kymmeniä juustoja, jotka on ihan oikeaa juustoa.
Ehkä olet vain tavallista typerämpi ihminen jos nämä asiat ovat näin penteleen vaikeita?- köyhä ostaja.
--Ehkä olet vain tavallista typerämpi ihminen jos nämä asiat ovat näin penteleen vaikeita?--
Eli sinusta on ihan ok myydä köyhemmille kaikea pas kaa, eli olet ilmeisesti tavallista idiootimpi.
- diu diu
Urpot ne ostaa eineksiä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201708- 80670
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571