Lenkkimakkarat suurimmaksi osaksi syömäkelvottomia ja lähes lihattomia, lihapullat ja vastaavat on tehty kanan nahkoista ja muusta rojusta, purkki sika/nauta oksennuksen näköistä mönjää, juusto paketissa lukee että sisältää juuston kaltaisia aineita...........
Suomalaisten eineksien laatu surkea.
3
198
Vastaukset
- ethagbd
Minä löydän kaupasta paljonkin syömäkelpoisia lenkkimakkaroita. Myös lihaisia.
Minä löydän kaupasta hyviä lihapullia, joihin ei ole käytetty kanan nahkaa tai muuta rojua.
Minä en osta sika/nauta purkkimönjää, koska en pidä siitä.
Minä löydän kaupasta kymmeniä ja kymmeniä juustoja, jotka on ihan oikeaa juustoa.
Ehkä olet vain tavallista typerämpi ihminen jos nämä asiat ovat näin penteleen vaikeita?- köyhä ostaja.
--Ehkä olet vain tavallista typerämpi ihminen jos nämä asiat ovat näin penteleen vaikeita?--
Eli sinusta on ihan ok myydä köyhemmille kaikea pas kaa, eli olet ilmeisesti tavallista idiootimpi.
- diu diu
Urpot ne ostaa eineksiä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836480Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935392Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143735Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233377Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1983093Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742345Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12098Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451684Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191646- 981346