Pieni ennakkotieto:
Richard Dawkinsin ja Lawrence Kraussin pitämistä tieteellisen maailmankuvan hyödyllisyyteen liittyneistä puhetilaisuuksista on tulossa elokuva kuluvana vuonna.
http://unbelieversmovie.com/
Harmi vaan, ettei vastaavaa tehty koskaan Hitchensin eläessä.
No, onneksi elokuvassa ovat mukana esim. Penn Jillette, Ricky Gervais ja Woody Allen - unohtamatta Cameron Diazia :-)
The Unbelievers
6
160
Vastaukset 6
- iIkimys
Odotan varsinkin Penn Jilletten kommentteja. Hänen asenteensa on terveen kerettiläinen - kaikkea mahdollista kohtaan. Mitähän hän saisi ateisteista irti?
- blindwatchmaker
Hienoa. Odotan mielenkiinnolla. Olisivat ottaneet vielä Iron Manin ja Hulkin mukaan niin olisimme saanet kretut kerralla hiljaisiksi :)
Must see leffa.
- ei nappaa
En kyllä paljoa odota atte evokkien julistuksista. eikä kiinnosta. Ai oikein penn ja tellerin Pen jillette ja Woody Allen! Siinä teillä on oikein atte evokkien idolit! Hienoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72589
- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522