Muusi vilkkuu - mitä teen?
Muusi vilkkuu
8
154
Vastaukset
- Kokeiltu on
Hävitä yksi niin ne neljä ei enää vilku.
- sosetta
Miten muka muussi voi vilkkua? Teet sen jotenkin väärin. Keitä ensin perunat ja kun ne ovat kypsiä, kaada vesi pois, siirrä kattila alustalle (ei enää liedelle) ja laita maito kuumenemaan samalle levylle. Survo perunat tasaiseksi massaksi ja lisää muussisi tarvitsema maito siihen. Vatkaa tästä tasainen, kuohkea massa valitsemallasi tavalla (itse käytän käsivoimaa, mutta joillekin koneetkin käy). Lisää voi (noin sata grammaa tai makusi mukaan) ja hivenen suolaa ja mustapippuria. Maista aina välillä sekoittaessasi ja lisää makua makusi mukaan.
Muussin tulee olla kuohkeaa ja ilmavaa - ei siis mitään pyreetä, kuten nykytseffit haluavat sen olevan.- Vihtori Lettunen
Olet nero.
- geniusko
Näin tykkään itseäni pidettävän.
- Vilkutus lakkaa
Ongelma on siinä, että suomalaiset perunat ovat tänä vuonna heikkolaatuisia.
Pitää käyttää Viron pottuja. Solkkumuusia voi myös tarjota.
- diu diu
Mulla vilkkuu silmäkulma
- seos rikki
jos vatlaa lian kauan , tulee liisteriä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244