Löysin erittäin paljon tietoa maapallon mitoista, mutta en löytänyt 'historiatietoja'. Mitenkä maapallon tilavuus on muuttunut vuosimijoonien aikana,? Onko tällaisestä asiasta tehty edes arvioita. ?
Maapallon Tilavuus
6
495
Vastaukset
http://en.wikipedia.org/wiki/Expanding_Earth
Siitäpä sitä tietoa, alkuun...- Kerääjä
Tämä tietopaketti on minulle riittävä tästä aiheesta. Kyllä tietoa näyttää olevan, kun osaa etsiä.
- soomikin hoono
Kerääjä kirjoitti:
Tämä tietopaketti on minulle riittävä tästä aiheesta. Kyllä tietoa näyttää olevan, kun osaa etsiä.
Olis kiva saada tuo suomennettuna kun tietoa suomeksikin on olemassa.
- lipsturn
soomikin hoono kirjoitti:
Olis kiva saada tuo suomennettuna kun tietoa suomeksikin on olemassa.
Esimerkiksi google translator
- hapui
lipsturn kirjoitti:
Esimerkiksi google translator
Hoono Soome!!??
Mine ei tyketä. - roskapostirobotti3
"Generally, the scientific community finds that there is no evidence in support of the Expanding Earth theory, and there is evidence against it"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195