Löysin erittäin paljon tietoa maapallon mitoista, mutta en löytänyt 'historiatietoja'. Mitenkä maapallon tilavuus on muuttunut vuosimijoonien aikana,? Onko tällaisestä asiasta tehty edes arvioita. ?
Maapallon Tilavuus
6
583
Vastaukset
http://en.wikipedia.org/wiki/Expanding_Earth
Siitäpä sitä tietoa, alkuun...- Kerääjä
Tämä tietopaketti on minulle riittävä tästä aiheesta. Kyllä tietoa näyttää olevan, kun osaa etsiä.
- soomikin hoono
Kerääjä kirjoitti:
Tämä tietopaketti on minulle riittävä tästä aiheesta. Kyllä tietoa näyttää olevan, kun osaa etsiä.
Olis kiva saada tuo suomennettuna kun tietoa suomeksikin on olemassa.
- lipsturn
soomikin hoono kirjoitti:
Olis kiva saada tuo suomennettuna kun tietoa suomeksikin on olemassa.
Esimerkiksi google translator
- hapui
lipsturn kirjoitti:
Esimerkiksi google translator
Hoono Soome!!??
Mine ei tyketä. - roskapostirobotti3
"Generally, the scientific community finds that there is no evidence in support of the Expanding Earth theory, and there is evidence against it"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986