Että tälläistä tänään uutisissa:
Turku. Turun keskustassa sijaitsevan pikaruoka- ja lounasravintolan epäillään hakeneen jatkuvasti raaka-aineita kaupan jäteastiasta. Turun kaupungin ympäristöterveydenhuolto teki asiasta rikosilmoituksen maanantaina, kertoo Turun Sanomat.
Poliisi sai ravintolaa koskevan nimettömän ilmiannon muutama viikko sitten ja antoi sen kaupungin terveysviranomaisten tutkittavaksi.
Ravintolan laiton toiminta saatiin loppumaan, kun ympäristöterveydenhuolto puuttui siihen. Ravintolan käyttämä jäteastia on nyttemmin laitettu lukkojen taakse. Ravintola toimii edelleen, lehti toteaa.
Raaka-aineiden hakeminen jäteastioista ja niiden käyttäminen ruoka-annoksissa rikkoo elintarvikelakia ja terveydensuojelulakia. Lain rikkomisesta voidaan määrätä sakkoa tai enintään kuusi kuukautta vankeutta.
pikaruoka
pikaruoka
0
306
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457