Suomityttö & Mustamies =

Yks lähelt seurannu

1. Koulukiusattu mulattilapsi
2. Yksinhuoltajaäiti
3. Tuhoutunut tulevaisuus

Säälittävää, että näin kävi parhaalle ystävälleni. Sä olet tyhmä Satu! Pitääkö sun oppia aina kaikki kantapään kautta?! Kaikki sun senjälkeiset miessuhteesi ovat sinun ulkoisesta kauneudestasi huolimatta kariutuneet tähän menneisyyteesi, suomalainen mies ei halua tummaa kasvattilasta.

25

9444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
    • varmaan

      pitää sua parhaana kaverinaan, vaikka selän takana haukutkin, itse vielä nimimerkillä!

      • Tintti

        Kyllä Satu mun mielipiteeni tietää ja on itsekin todennut olleensä tyhmä ja hyväuskoinen lyödessään gambialaisen miehen kanssa hynttyyt yhteen. Mutta kun se oli alussa niin kivaa ja erilaista (uusi kulttuuri, kohtelias huomiointi etc.), mutta kun lapsi tuli, niin mies meni. "Ahaps, sainkin hyvän syyn jäädä Suomeen, minullapas onkin poikä täällä. Tosin en pidä siihen mitään yhteyttä, but so what...". Tämän tyylinen naisen halventaminen ja aliarviointi astui kuvaan. Plus tietty uudet naiset...

        Niin, Satu on todellakin upea ja näyttävä nainen, mutta aina vaan ne miessuhteet kariutuvat siihen pikkupoikaan, valitettavasti. Yhden yön jutukaan eivät kiinnosta. Ei pikkupoikaa voi tietysti syyttää, vaan äidin sinisilmäisyyttä ja isän idioottimaisuutta!

        Ottaa vaan pannuun Satun puolesta!!! Sinä tätä lukeva tyttö pieni, mieti kaksi kertaa ennen kuin menet siihen lankaan. Jos se mies on joku kaduilla hilluva torvi, niin mieti vielä kolmannen kerran. Ja jos hän haluaa heti lapsen, mieti vielä se neljäskin kerta...ja pane jalat ristiin.


      • ttt
        Tintti kirjoitti:

        Kyllä Satu mun mielipiteeni tietää ja on itsekin todennut olleensä tyhmä ja hyväuskoinen lyödessään gambialaisen miehen kanssa hynttyyt yhteen. Mutta kun se oli alussa niin kivaa ja erilaista (uusi kulttuuri, kohtelias huomiointi etc.), mutta kun lapsi tuli, niin mies meni. "Ahaps, sainkin hyvän syyn jäädä Suomeen, minullapas onkin poikä täällä. Tosin en pidä siihen mitään yhteyttä, but so what...". Tämän tyylinen naisen halventaminen ja aliarviointi astui kuvaan. Plus tietty uudet naiset...

        Niin, Satu on todellakin upea ja näyttävä nainen, mutta aina vaan ne miessuhteet kariutuvat siihen pikkupoikaan, valitettavasti. Yhden yön jutukaan eivät kiinnosta. Ei pikkupoikaa voi tietysti syyttää, vaan äidin sinisilmäisyyttä ja isän idioottimaisuutta!

        Ottaa vaan pannuun Satun puolesta!!! Sinä tätä lukeva tyttö pieni, mieti kaksi kertaa ennen kuin menet siihen lankaan. Jos se mies on joku kaduilla hilluva torvi, niin mieti vielä kolmannen kerran. Ja jos hän haluaa heti lapsen, mieti vielä se neljäskin kerta...ja pane jalat ristiin.

        huomannut että nyt hänen markkina-arvonsa on pudonnut, eli kyllä varmasti miehiä löytyy jotka Sadun huolii, kunnollisiakin, mutta rimaa on nyt kuitenkin laskettava muutama pykälä alemmas. Eli alfaurosten perään on turha enää haikailla, vaikka olisi kuinka viehättävä tahansa.


      • huhhuhhuhuuhuh
        Tintti kirjoitti:

        Kyllä Satu mun mielipiteeni tietää ja on itsekin todennut olleensä tyhmä ja hyväuskoinen lyödessään gambialaisen miehen kanssa hynttyyt yhteen. Mutta kun se oli alussa niin kivaa ja erilaista (uusi kulttuuri, kohtelias huomiointi etc.), mutta kun lapsi tuli, niin mies meni. "Ahaps, sainkin hyvän syyn jäädä Suomeen, minullapas onkin poikä täällä. Tosin en pidä siihen mitään yhteyttä, but so what...". Tämän tyylinen naisen halventaminen ja aliarviointi astui kuvaan. Plus tietty uudet naiset...

        Niin, Satu on todellakin upea ja näyttävä nainen, mutta aina vaan ne miessuhteet kariutuvat siihen pikkupoikaan, valitettavasti. Yhden yön jutukaan eivät kiinnosta. Ei pikkupoikaa voi tietysti syyttää, vaan äidin sinisilmäisyyttä ja isän idioottimaisuutta!

        Ottaa vaan pannuun Satun puolesta!!! Sinä tätä lukeva tyttö pieni, mieti kaksi kertaa ennen kuin menet siihen lankaan. Jos se mies on joku kaduilla hilluva torvi, niin mieti vielä kolmannen kerran. Ja jos hän haluaa heti lapsen, mieti vielä se neljäskin kerta...ja pane jalat ristiin.

        huh.


    • Afrikkalaisen ex

      Tuota..ihmettelen vaan miten niin ei kelpaa enää suomalaiselle miehelle? Itselläni on takana 10 vuotinen avioliitto 2 lasta Afrikkalaisen miehen kanssa. Nykyisin olen avoliitossa ihan supisuomalaisen miehen kanssa, eikä kyllä ikinä lasteni ihonväri ole ollut hänelle, hänen perheelleen eikä ystäville minkään valtakunnan ongelma. Ensimmäistäkään kommenttia hän ei ole ko.asiasta kuullut..

      • Pots

        Olet nyt sitten Minna, Sissi, Afrikkalaisen vaimo, Afrikkalaisen ex, tai miksi haluatkaan itseäsi tällä kertaa kutsua, uskottavuutesi alkaa kadota...


      • sissi
        Pots kirjoitti:

        Olet nyt sitten Minna, Sissi, Afrikkalaisen vaimo, Afrikkalaisen ex, tai miksi haluatkaan itseäsi tällä kertaa kutsua, uskottavuutesi alkaa kadota...

        Minä olen tänään ollut Minna, Sissi ja Afrikkalaisen vaimo. Taisi jäädä lääkkeet aamulla ottamatta...Yleensä jakomielitautini pysyy kyllä kurissa ja aion pysyä ihan vain Sissinä jatkossa. Afrikkalaisen ex en ole, enkä toivottavasti tule olemaankaan, vaikka heistä ainakin tuo yksi näyttää aivan hyvin pärjäävänkin.

        P.S. Onko minulla joskus ollut uskottavuutta? Juma!


    • Jeppe

      Kadulla kun tulee vastaan suomalainen pariskunta ja heillä tumma lapsi niin kyllä ekaks tulee mieleen että vaimo on käynyt vieraissa ehkä tokaks että onkohan adoptiolapsi.

    • kristiina

      suomipoju mustanainen = ?

      onko poitsu samalla tavalla saastunut kuin suomalainen valkoinen nainen, joka on ollut mustan miehen kanssa?

      entä suomalainen nainen joka on ollut aaialaisen miehen kanssa (ja toisin päin)?

      miksi?

      • Poika17

        Puhut asiaa, miksi perkeleessä se on niin ihmeellistä, jos nainen on ulkomaalaisen kanssa. EI SE OLE!


      • anja

        Kyllähän suomalaiset naiset ainakin tällä palstalla aika paljon haukkuvat noita miehiä jotka morsiammensa hakevat esim. aasiasta. Nimitellään jos miksikä ressukaksi ja että ei varmaan saa suomesta tms. Eli varmaan ihan sama asia.


      • nyt..

        sillä logiikalla mitä täällä on esitetty on suomipoju saastainen vain jos se ex-mustanainen näkyy jollakin tapaa. eli vaikka jos on lapsia tai joku kaveri menee möläyttämään että kundilla on ollut musta nainen.

        oman logiikkani mukaan suomipoju ei ole saastainen kuin vessassa uitettu karkki vaan jos muuten miellyttää niin mitä siitä menneisyydestä..mulla on ainakin pahempiakin luurankoja kaapissa kuin ex-miehen ihonväri!


      • Tino

        Niin, tiedä siitä. Mutta useita vuosia sitten törmäsin kahteen Ghanalaiseen naiseen. Ihan okei, ei siinä mitään. Mentiin Hotellille jatkoille, minä tämän naisen kanssa ja joku mies tämän kaverin kanssa toiseen huoneeseen, eikä siinäkään mitään. Tapailtiin tämän naisen kanssa sillöin tällöin mutta minulla oli mennyt poikki silloisen tyttöystävän kanssa ja asia oli kesken ja vaivasi joten valitsin nykyisen exäni. Niin, törmäsin sitten baarissa taas uudestaan tähän kyseiseen mimmiin. Ei mitään ihmeellistä, perus juttelua. Tulin kysyneeksi mitä hänen kaverilleen kuuluu. Sairasti AIDS:ia ja ilmeisen pitkälle kehittynyttä koska oli vakavasti sairaana. Aikaa ei ollut kulunut välissä kuin vuosi. Eli, oli varmasti tiennyt sairaudestaan silloin yöllä kun ensimmäisen kerran tavattiin. Olkaa varovaisia. Itse en saanut tartuntaa koska naisella ei sitä (kai) ollut mutta vierestä vietiin!


      • Tino kirjoitti:

        Niin, tiedä siitä. Mutta useita vuosia sitten törmäsin kahteen Ghanalaiseen naiseen. Ihan okei, ei siinä mitään. Mentiin Hotellille jatkoille, minä tämän naisen kanssa ja joku mies tämän kaverin kanssa toiseen huoneeseen, eikä siinäkään mitään. Tapailtiin tämän naisen kanssa sillöin tällöin mutta minulla oli mennyt poikki silloisen tyttöystävän kanssa ja asia oli kesken ja vaivasi joten valitsin nykyisen exäni. Niin, törmäsin sitten baarissa taas uudestaan tähän kyseiseen mimmiin. Ei mitään ihmeellistä, perus juttelua. Tulin kysyneeksi mitä hänen kaverilleen kuuluu. Sairasti AIDS:ia ja ilmeisen pitkälle kehittynyttä koska oli vakavasti sairaana. Aikaa ei ollut kulunut välissä kuin vuosi. Eli, oli varmasti tiennyt sairaudestaan silloin yöllä kun ensimmäisen kerran tavattiin. Olkaa varovaisia. Itse en saanut tartuntaa koska naisella ei sitä (kai) ollut mutta vierestä vietiin!

        Juu HIV:n tietoinen levittäjä on aina se pääsyyllinen, mutta mikset hyvä mies käyttänyt kortsua? Kai tuon jälkeen olet käyttänyt? Sen HIV:n kun voi saada myös kotimaiselta kumppanilta, vaikka alkaisikin vaikka afrikkalaisia yms. tuon jälkeen vältellä...


    • top 100 listalle

      Olet oikeassa, eivät he mahdu TOP sataseen. Ei suomipoika oikein halua ulkolaisten jämiä.

      • huoli..

        nimittäin sauli niinistö!


      • BabyDoll
        huoli.. kirjoitti:

        nimittäin sauli niinistö!

        ... on vanha patu.

        2. Tanja ja Sauli eivät ole enää yhdessä.

        3. Tanjalla ei ole lapsia marokkolaisen ex-poikaystävänsä kanssa.

        4. Tanja oli nuori tyttö seurustellessaan marokkolaisen show-tanssijan kanssa. Ja suhteesta on jo aikaa.


      • säännön

        Jos naisella on tummia mukuloita, niin ei sillä kyllä vientiä ole suomalaisten miesten keskuudessa, kuin yhden panon verran.


      • Amor
        säännön kirjoitti:

        Jos naisella on tummia mukuloita, niin ei sillä kyllä vientiä ole suomalaisten miesten keskuudessa, kuin yhden panon verran.

        ...voivat aloittaa suhteen kiinnostavan ihmisen kanssa riippumatta siitä minkälaisessa suhteessa tämä on ollut aikaisemmin. Sivistyneisiin ja fiksuihin ei voi laskea mukaan suurinta osaa palstalle kirjoittavista suomalaismiehistä.


      • Amorille
        Amor kirjoitti:

        ...voivat aloittaa suhteen kiinnostavan ihmisen kanssa riippumatta siitä minkälaisessa suhteessa tämä on ollut aikaisemmin. Sivistyneisiin ja fiksuihin ei voi laskea mukaan suurinta osaa palstalle kirjoittavista suomalaismiehistä.

        Koita nyt saada kaaliisi, että sivistyneet ja fiksut miehet eivät ryhdy seurustelemaan mulattilapsen yksinhuoltajan kanssa.


      • BabyDoll kirjoitti:

        ... on vanha patu.

        2. Tanja ja Sauli eivät ole enää yhdessä.

        3. Tanjalla ei ole lapsia marokkolaisen ex-poikaystävänsä kanssa.

        4. Tanja oli nuori tyttö seurustellessaan marokkolaisen show-tanssijan kanssa. Ja suhteesta on jo aikaa.

        Mielenkiintoista, Tanjaahan pidetään yleensä kauniina naisena. Samaan aikaan tällä palstalla kuulee jatkuvasti, että vain "rumilla" naisilla olisi mamu poikaystävänä. Ei ole edes henkilökohtainen juttu mulle koska en ole ollut Euroopan ulkopuolisten kanssa, mutta pisti vaan silmään kun aina jaksetaan jauhaa että vain ylipainoiset tai rumat naiset ottaisivat pohjoisafrikkalaisen/arabin/afrikkalaisen poikaystävän. Tanjanhan pitäisi olla todiste siitä, että näin ei ole.


    • Piiloudun

      Ihan hirveetä luettavaa! Että häpeän tällä hetkellä oman kansani, siis suomalaisten, puolesta! Tällä palstalla esitettyjen rasististen ja tyhmyyden huipun kuvastavien kommenttien jälkeen en edes halua katsoa "perinteistä" suomipoikaa silmiin. Onko meidän miesedustus todella tällä tasolla? Joo...tervetuloa EU ja monikansallisuus...

      • LePen

        Älä jeesustele, vaan seuraa tilannetta muualla Euroopassa, ennen kuin puhut sanaakaan EU:sta.
        Tosin en olettanutkaan, että kaltaisesi ilmapäät ovat kuulleet mitään Le Penistä, Haiderista, Fotyanista tai BNP:stä.

        Parempi ehkä, että muutat mahdollisimman kauas. Verovaroilla eläviä matkamuistoja on jo nyt liikaa tässä maassa.


    • Satu

      Onneksi tälle SADULLE kävi suurenmoinen onni edes siinä että löysi SINUN kaltaisen viisaan ja lojaalin YSTÄVÄN, joka täällä chattipalstalla itkee Sadun asioita ja murheita.

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe