Laukaan ratsastusturma

Surullinen1

Järkyttävää ja surullista :( kaikille uhreille, omaisille ja ratsastuskouluyrittäjälle. Myös hevosraukat säälittää, kuolleet ja eloonjääneet. Tuskin nekään koskaan toipuvat shokista. Mitkähän hevoset siellä kuolivat? Mitenkähän ratsastuskoulun, hevosten, oppilaiden ym. käy.....

10

394

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneton Heppatyttö

      Minä olen siellä..Tupru 17v. Suomenhevonen kuoli ja Laila vuononhevonen 19 v...
      Tupru oli mun lemppari..

    • vinkkinä vaan

      kuolleet hepat voi myydä Findukselle.

    • idiotismia koko homm

      Hallien turvallisuudelle olisi syytä tehdä jotakin. Tuollainen pelkän lumen aiheuttama sortuminen on käsittämätöntä tumpelointia. Miksi lumikuorman poistamisesta katolta ei oltu huolehdittu?

      Rakennusmääräyksiin on varmaan syytä tehdä muutoksia, eli hallit on mitoitettava kestämään huomattavat kuormat lunta katolla sortumatta.

      • turhaan tapahtunut

        syylliset löytynevät 2010-11 ympäristöministeriöstä linjalta ympäristöministeri Lehtomäki tai sitten asuntoministeri Vapaavuori jotka eivät ottaneet tarpeeksi jykevällä kädellä Liedon romahdusta huomioon vaan laittoivat maan valvonnoille sähköpostin liitetiedostona onnettomuustutkintalautakunnan raportin Liedosta !

        a. kuka lukee liitetiedostot
        b. kuka olisi raportin luettuaan osannut yhdistää kunnan alueella rakennettuihin vastaaviin

        Helppo se Kiurun on nyt olla jämäkkää tätiä jälkiviisaana !


      • :estekammo:

        Mun tallilla ei ees oo maneesia "onneks" Mutta en ole läheinen enkä muutenkaan tuttu mutta suren sitä silti voi kun nii ei ois käyny toivon vaa heppojen ja ratsastajien parasta


    • ::( kauheatapaus!!

      Minun mielestä maneesit pitäisi tarkastaa kunnolla melkein joka vuosi, sillä tällaiset tapahtumat ovat kauheita!! Otan osaa tytön ja hevosten puolesta ja tietenkin eloonjääneiden hevosten ja ihmisten osanotto myös! :( tosi surullista..

    • huihui!:o

      :( ihan kamalaa tuollainen! :c

    • osaa ottaja

      Otan osaa ihmisen ja hevosten kuolemaan... Tupru oli myös mun lemppari:'(

    • kamala juttu

      Ihan kamala juttu, ei tämmöstä kukaan osaa aavistaa tai varautua tälläiseen... Juuri eilen puhuttiin mun ratsastustunnilla asiasta ja kaikki menivät kyllä tosi hiljaiseksi... En voi käsittää miten kuolleen tytön vanhemmat voivat selvitä tästä, ihan kamalaa... Toivon kaikille hirmuisesti voimia jaksaa eteenpäin.

    • Birgiet

      Mä oon ollu leirillä siellä Laukaan Ratsastuskoululla, ja tää järkytti mua hirveesti, sillä Laila oli mun lempiponi sieltä, ihana vuononhevonen! Ja Tupru oli bff'n lemppari, rakas suokki jota hoidin siellä...:( Tuprun kanssa opeteltiin putsaamaan kaviot yms. Ja Laila opetti mulle, miten istutaan, kun mennään puomeja. Laila ja Tupru oli molemmat ihania, pirteitä paketteja..

      Tietääkö joku, ketkä muut kaksi hevosta joutuivat maneesin alle? Itse en ole kuullut vielä sitä. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte, palan halusta kuulla !

      Ja Nea, joka oli kuumeessa, eikä sen takia joutunut romahtavan katon alle, on hyvän ystäväni sisko.

      Hyvän ystäväni bff jäi maneesin alle. Hän sai onneksi vain lieviä vammoja, ja on päässyt turvallisesti sairaalasta kotiin.




      Uskon, että Laukaan Ratsastuskoulu joudutaan lopettamaan. Toivon sydämeni pohjasta, että ei! Mutta omistaja taisi menettää monta kouraallista luotettavia asiakkaita, vaikka eihän tämä hänen vikansa ollut. Pikaista paranemista kaikille, jotka järkyttyivät tradegiasta ja eteenkin niille, jotka joutuivat uhreiksi! Ja voimia heille, jotka tunsivat pienen tytön, joka menehtyi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      90
      1811
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1456
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1250
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1039
    5. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      936
    7. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      65
      931
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      903
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      874
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      817
    Aihe