kun täällä on niin paljon miehiä jotka ruikuttaa, että miksei naiset pane niitä, niin ajattelin kertoa miksi itseäni ei kiinnosta panna esim baarissa tapaamiani miehiä.
suurin syy siihen, että en yleensä ole kiinnostunut sattumanvaraisista miehistä on se, että koen että miesten asenne saista kohtaan on alentava. minun halutaan käyttäytyvän naisellisesti ja minun oletetaan olevan tietynlainen koska olen nainen. inhoan sitä että sanotaan "naiset ensin" tai availlaan ovia tai kannetaan puolestani tavaroitani. on epämiellyttävää, että minun oletetaan odottavan jotain erityiskohtelua, koska olen nainen. aivan kuin minun tahdottaisiin olevan heikko. kiinnostun miehistä, jotka suhtautuvat minuun kuin tasa-arvoiseen kaveriinsa. en ihastu mieheen, joka on kiinnostunut minusta siksi, että olen niin erilainen kuin hän ja ajattelee että naiset venuksesta ja miehet marsista. haluan yhteisiä normaaleja puheenaiheita ja kiinnostuksen kohteita. en halua ensimmäisenä kuulla kenenkään käsityksiä ulkonäöstäni, edes positiivisia. en odota mieheltä bodattua vartaloa tai supliikkia läpänheittoa vaan sitä, että on jotain oikeaa puhumista, kivaa yhdessä ja tunnen että minua pidetään ihmisenä.
jos vain seksistä puhutaan, niin ehkä naiset ei myös halua lähteä baaripokien matkaan siksi, että naisille seksi ei läheskään aina vastaa seksuaalista tyydytystä kun taas mies kuitenkin yleensä saa orgasmin, jos pääsee panemaan. jonkun vieraan panopuuna oleminen ei ole hääviä, jos itselle jää vain kipeä pillu.
miksi miehet eivät kiinnosta
46
428
Vastaukset
- kuules horo
sanomasi jäi epäselväksi, mutta varmaa on on että kaltaistasi horoa pannaan jatkossakin. Me tosimiehet syödään sun jääkaappi tyhjäksi ja kännipaskat ripuloidaan sun pönttöön, ja ovia ei availla, vain sun aukot avarretaan halusi mukaan.
- tosimiehelle
avartele ja ripuloi sä vaan toiveissas senkin ruikuttava surullinen hylkiö, joka ei koskaan pääse panemaan ees vanhan miehen paskasta persettä. ja kyllä: mua pannaan ja mä panen sellasia siistejä tyyppejä, jollanen sä et oo etkä ikinä tuu olemaan. jatka siis vaan himassas yksin runkkaamista säälittävä "tosimies".
- kuules horo
tosimiehelle kirjoitti:
avartele ja ripuloi sä vaan toiveissas senkin ruikuttava surullinen hylkiö, joka ei koskaan pääse panemaan ees vanhan miehen paskasta persettä. ja kyllä: mua pannaan ja mä panen sellasia siistejä tyyppejä, jollanen sä et oo etkä ikinä tuu olemaan. jatka siis vaan himassas yksin runkkaamista säälittävä "tosimies".
kaltaisia baarihoroja tulee avarraletua aika usein, kiitos viimeisestä. Ostas kuule lonkeroa jääkaappiin niin on jotain juomista ripulipaskan jälkeen.
- miksi olet täällä
tosimiehelle kirjoitti:
ytmit selvästikin hoitaa sinua panoringeissään, ja sitten menevät kotiinsa.
- mies32
kuules horo kirjoitti:
kaltaisia baarihoroja tulee avarraletua aika usein, kiitos viimeisestä. Ostas kuule lonkeroa jääkaappiin niin on jotain juomista ripulipaskan jälkeen.
Vaikka kieli on mitä on, niin tuohan se totuus tuntuu olevan. Siltä pohjalta en oikein ymmärrä koko aloitusta. Otsikkona: "miksi miehet eivät kiinnosta?" ja toisessa konmentissa jo kertoo kuinka häntä kyllä siistit pojat nussivat jatkuvasti.
- Ei mitään uutta
tosimiehelle kirjoitti:
Eli päästät sellaiset alentavasti suhtautuvat supliikkiläpänheittäjät ähkimään huoranpillusi päälle, vaikka tekopyhästi puhut valheellista paskaa tasavertaisista ihmiskavereista. Eikä nainen mitään "pane", vaan antaa reikää haarat levällään. Mies se on joka panee: rynkyttää, ähkii, mölisee ja ruikkii.
- WC-etiketti
Muistakin sitten käyttää vessaharjaa, ettei jää roiskeita pönttöön!!
- Kummelit??
Jaa että miksiköhän palstalla ei ole naisten avauksia? Hmmmm...todella kummallista.
- hieman ristiriitaa
"miksi miehet eivät kiinnosta" ja sitten "mua pannaan ja mä panen sellasia siistejä tyyppejä".. Ytmien unelma, ätmien kauhu.
- ensimmäinen ehto
Naisen on oltava naisellinen. Mikä friikki sinä oikein haluat olla?
- jhkhjkhjhjk
Voi paska. Luulin tuon ekan kappaleen jälkeen että nyt se Pandoran lipas aukeaa, mutta ei. Petyin pahasti.
Eli haluat olla ns. "hyvä jätkä" vaikka olet nainen. - efgetrh
AP, ymmärrät kai, että hyvin suuri osa naisista on täysin eri mieltä kanssasi. He toivovat että saisivat tuntea olevansa naisia miehen seurassa jne... he haluvat että mies käyttäytyisi juuri kuvailemallasi tavalla.
mies ei voi tietää millaisen naisen kanssa sattuu olemaan tekemisissä. Kokeeko nainen sen alentavaksi vai ei...
Yritä ymmärtää se.
Mielestäni on huono syy olla tutustumatta mieheen, koska hän kehuu ulkonäköäsi, koska mies ei kuitenkaan tarkoita mitään pahaa.
Tutustu häneen. Katso löytyykö yhteisiä puheenaiheita ja ota vaikka jossain vaiheessa puheeksi se että etsit tasa-arvoista suhdetta. Et sellaista jossa mies kohtelisi naista jotenkin erilaisena olentona.
Mies voi hyvinkin ymmärtää pointtisi, muuttaa tapansa ja siitä voi kehittyä molempia miellyttävä suhde.- AP:n logiikka
On kyllä herkullista luettavaa..
"ajattelin kertoa miksi itseäni ei kiinnosta panna esim baarissa tapaamiani miehiä."
1) miesten asenne saista kohtaan on alentava.
2) minun halutaan käyttäytyvän naisellisesti ja minun oletetaan olevan tietynlainen koska olen nainen.
3) inhoan sitä että sanotaan "naiset ensin" tai
4) availlaan ovia tai
5) kannetaan puolestani tavaroitani.
6) on epämiellyttävää, että minun oletetaan odottavan jotain erityiskohtelua, koska olen nainen.
7) aivan kuin minun tahdottaisiin olevan heikko.
Paras vaan ap:n siirtyä suoraan huoraksi ja ottaa maksu palveluksitaan, jos ei jo tee sitä. Tai sitten kannattaisi harkita lesbolaisuutta. - aloittajahlö
kyllä toki olen tutustunutkin ja on tietysti paljon miehiä, jotka tämän pointin ymmärtävät. uskon kyllä, että en missään nimessä ole ainoiden joukossa, jotka toivovat miehiltä tasa-arvoista ja ns normaalia suhtautumista ja kanssakäymistä. ja tietysti naisia ja tarpeita on erilaisia.
tuli muuten myös mieleen tähän palstaan tutustuessani, että aika monet kirjoittajat täällä näyttävä olevan sovinisteja ja naisvihamielisiä. mietin vaan, että tuskinpa sellaisella asenteella elämässä tulee koskaan miellyttäneeksi ketään naista, joten ei mikään ihme, jos täällä porukka on vähän yksinäistä. ymmärrän tietenkin, että nettikirjoittelu on kärkevää ja live-elämässä ei käyttäydytä samoin. jos kuitenkin netissä huorittelee naisia niin tuskin asenteet on ihan kohdallaan muissakaan tilanteissa. - todellakin moni mies
aloittajahlö kirjoitti:
kyllä toki olen tutustunutkin ja on tietysti paljon miehiä, jotka tämän pointin ymmärtävät. uskon kyllä, että en missään nimessä ole ainoiden joukossa, jotka toivovat miehiltä tasa-arvoista ja ns normaalia suhtautumista ja kanssakäymistä. ja tietysti naisia ja tarpeita on erilaisia.
tuli muuten myös mieleen tähän palstaan tutustuessani, että aika monet kirjoittajat täällä näyttävä olevan sovinisteja ja naisvihamielisiä. mietin vaan, että tuskinpa sellaisella asenteella elämässä tulee koskaan miellyttäneeksi ketään naista, joten ei mikään ihme, jos täällä porukka on vähän yksinäistä. ymmärrän tietenkin, että nettikirjoittelu on kärkevää ja live-elämässä ei käyttäydytä samoin. jos kuitenkin netissä huorittelee naisia niin tuskin asenteet on ihan kohdallaan muissakaan tilanteissa."mua pannaan ja mä panen sellasia siistejä tyyppejä".. Jatka samaan rataan.
- mies32
aloittajahlö kirjoitti:
tuli muuten myös mieleen tähän palstaan tutustuessani, että aika monet kirjoittajat täällä näyttävä olevan sovinisteja ja naisvihamielisiä. mietin vaan, että tuskinpa sellaisella asenteella elämässä tulee koskaan miellyttäneeksi ketään naista, joten ei mikään ihme, jos täällä porukka on vähän yksinäistä. ymmärrän tietenkin, että nettikirjoittelu on kärkevää ja live-elämässä ei käyttäydytä samoin. jos kuitenkin netissä huorittelee naisia niin tuskin asenteet on ihan kohdallaan muissakaan tilanteissa.Mielestäni tasa-arvo ei ole samanlaisuutta.
Toisekseen ikävä tosiasia on, että mitä vähemmän naisia arvostaa, sen helpompi on halutessaan saada pimpsaa. - ap on seko
mies32 kirjoitti:
Mielestäni tasa-arvo ei ole samanlaisuutta.
Toisekseen ikävä tosiasia on, että mitä vähemmän naisia arvostaa, sen helpompi on halutessaan saada pimpsaa.Hän kertoo alkuvuodatuksessaan haluavansa olla "jätkä", sitten hän kertoo olevansa kova "panemaan" ja lopuksi hän ilmeisesti pitää "naisvihamielisinä" miehiä jotka odottavat naiselta naisellisuutta.
- efgetrh
aloittajahlö kirjoitti:
tuli muuten myös mieleen tähän palstaan tutustuessani, että aika monet kirjoittajat täällä näyttävä olevan sovinisteja ja naisvihamielisiä. mietin vaan, että tuskinpa sellaisella asenteella elämässä tulee koskaan miellyttäneeksi ketään naista, joten ei mikään ihme, jos täällä porukka on vähän yksinäistä. ymmärrän tietenkin, että nettikirjoittelu on kärkevää ja live-elämässä ei käyttäydytä samoin. jos kuitenkin netissä huorittelee naisia niin tuskin asenteet on ihan kohdallaan muissakaan tilanteissa.Olen muuten joskus tainnut antaa hyvin pitkälti samanlaiset ohjeet myös yhdelle naiselle joka valitteli täällä sitä kun kaikki miehet kohtelevat naisia niin tasa-arvoisesti. Hän halusi suhteen jossa mies on perheen pää ja hän saa hoitaa kotityöt jne...
Myös siinä tapauksessa kannattaa vain tutustua miehiin vaikka he aluksi kohtelisivatkin "liian tasa-arvoisesti" ja kannattaa jossain välissä ottaa asia puheeksi niin mies voi hyvinkin ymmärtää ja ottaa ns. miehekkäämmän roolin.
Nythän miehet yrittävät tasapainoilla siinä välillä. Kohdella naista kuin naista mutta kuitenkin samalla mahdollisimman tasa-arvoisesti. Aika vaikeatahan se on.
Itselleni on ihan sama miten ne roolit suhteessa jaetaan. Voin ihan hyvin ottaa sen perheen pää roolin, muttei minulla ole mitään niin sanotusti tasa-arvoisempaa suhdettakaan vastaan. Olisin hyvin mielissäni jos nainen ottaisi asian puheeksi.
Mutta hyvä että ymmärrät pointtini.
Se millaisia ihmisiä täällä palstalla pyörii, ei sitten minun mielestäni enää liitykään koko aiheeseen. - nykynaista pitää
efgetrh kirjoitti:
Olen muuten joskus tainnut antaa hyvin pitkälti samanlaiset ohjeet myös yhdelle naiselle joka valitteli täällä sitä kun kaikki miehet kohtelevat naisia niin tasa-arvoisesti. Hän halusi suhteen jossa mies on perheen pää ja hän saa hoitaa kotityöt jne...
Myös siinä tapauksessa kannattaa vain tutustua miehiin vaikka he aluksi kohtelisivatkin "liian tasa-arvoisesti" ja kannattaa jossain välissä ottaa asia puheeksi niin mies voi hyvinkin ymmärtää ja ottaa ns. miehekkäämmän roolin.
Nythän miehet yrittävät tasapainoilla siinä välillä. Kohdella naista kuin naista mutta kuitenkin samalla mahdollisimman tasa-arvoisesti. Aika vaikeatahan se on.
Itselleni on ihan sama miten ne roolit suhteessa jaetaan. Voin ihan hyvin ottaa sen perheen pää roolin, muttei minulla ole mitään niin sanotusti tasa-arvoisempaa suhdettakaan vastaan. Olisin hyvin mielissäni jos nainen ottaisi asian puheeksi.
Mutta hyvä että ymmärrät pointtini.
Se millaisia ihmisiä täällä palstalla pyörii, ei sitten minun mielestäni enää liitykään koko aiheeseen.alistaa ja nöyryyttää. Naista ei tule kohdella naiselle sopivalla tavalla, vaan naista tulee kohdella jätkänä ja reikänä. Juuri tätä feministit ja tasa-arvon huutajanaiset haluavat todellisuudessa.
- näin on tosiaankin
nykynaista pitää kirjoitti:
alistaa ja nöyryyttää. Naista ei tule kohdella naiselle sopivalla tavalla, vaan naista tulee kohdella jätkänä ja reikänä. Juuri tätä feministit ja tasa-arvon huutajanaiset haluavat todellisuudessa.
Kyllä se tosiaankin vahvasti tältä näyttää käytännössä. Ja kun sitten näitä feministejä ja heidän propakntaansa valtamedia ihan täynnänsä on(vielä viihdeohjelmia ja elokuvia myöten)ja he siis paasaavat ihan jotain muuta kuin tätä, niin ei se ole mikään ihme jos miehet niin paljon harhautuvat tässä asiassa.
- Naisten valheita
Tuo pätee vain niihin tavismiehiin ja nössöihin.
Kun nainen tapaa tavismiehen, nainen haluaa tulla kohdelluksi tasavertaisena ihmisenä. Ja kiltti tavismies tottelee, pudoten samalla naisen silmissä androgyyniksi kaveriksi.
Sitten paikalle tulee Kyrpäjaakko. Tavismies tietää, että Kyrpäjaakko on täysi ihmispaska, mutta niin vain Kyrpäjaakko on tasa-arvoa vaativan naisen silmissä Tosimies, joka saa tuntemaan naisen naiseksi. Kyrpäjaakko on mies, jonka edessä tasa-arvoa vaativa feministinainenkin haluaa alistua.
Ja niin Kyrpäjaakko vie naisen kammioonsa, ja naista kunnioittaen ja ihmisenä kohtelevana tavismies menee yksin kotiinsa runkkaamaan miettimään, mikä meni vikaan.
Toki naista olisi kiva kohdella ihmisenä ja kumppanina, mutta naiset ovat kaksinaamaisia valehtelijoita, ja siten koko kirjoituksesi on pelkkää valhetta ja savua. Sen tarkoitus on vain kertoa tavismiehelle, että olisivat jatkuvasti androgyynejä epämiehiä, mutta Kyrpäjaakoille sinullakin on täysin omat sääntönsä.
Toivottavasti tukehdut jonkun Kyrpäjaakon spermaan.- sellaisia naiset on
No näinhän ne naiset käyttäytyvät, pääsääntöisesti.
- erityisesti AP
sellaisia naiset on kirjoitti:
No näinhän ne naiset käyttäytyvät, pääsääntöisesti.
keskustelun aloittaja toi hyvin julki vaatimuksen täydellisestä tasa-arvosta, naista ei saa kohdella naisena ja hän halusi kuitenkin panna vain siistien tyyppien kanssa. Eli kunnon jyystärikarjuen kanssa. On tämä huimaa komediaa.
- lolleri loo
hauskasti kirjoitit. ihan lolleroin täällä itsekseni.
- Reps kops
Repeilen tätä koko keskutelua sanansäilää on silloin ilo seurata
kun se ei ol liian terävä..tai sillä vain viiltää muttei töki.
oli niin tai näin kuvauksesi on ollut monesti jopa itsellä kohtalona =D
Noin se monesti kulkee,mutta emme tiedä toimiiko se myös Ap:hen.
- surunveri
Aloittaja hyvä voin samaistua ajatuksiisi tuosta tasa-arvosta - vaikka tapana mulla kyllä on avata naisille nuo ovet ja muutenkin.
Mut musta ton sun tekstin perustella tulee vähän semmonen fiilis et niinku saatettais tulla hyvin toimeen, koska et odota mieheltä suunnatonta maskuliinisuutta, jota mulla ei ole, ja koska vaikutat myös siltä että sulla olis sen verran luonnetta ettei tämä oma hankala luontoisuuteni aiheuttaisi sulle sydänsuruja. Paitsi et toki oon tämmönen luuseri (mikä ei muutu vaikka esittäisin jotain muuta, kuten tässä on yritetty havainnollitasa silloin tällöin) enkä toki ajattele että lähtökohtaisesti sulla ois mitään syytä olla kiinnostunut. Kiinnostais silti koettaa tutustua. En tarkoita sitäkään että mahdollisesti vaikea suhteesi omaan naisellisuuteesi olisi se tekijä, joka tässä nyt olisi kiinnostavaa, mutta olen kuitenkin kiinnostunut naisellisista tai androgyyneista naishenkilöistä (mutta en maskuliineista) .
Mäkin kaipaan yhteisiä hetkiä ja asioiden yhdessä tekemistä, eikä pelkkä seksiseura edes kiinnosta - voi olla että johtuu osittain estyneisyydestäni.
Kuten palstalla on asioita kelattu, niin tämmösen yksinäisen ihmisen kuten minä mahdollisuudet löytää seuraa ovat aika pienet, eivätkä naiset sitä seuraa yleensä halua lainkaan, joten en nyt odota että sullakaan olis mitään poikkeavia intressejä siinä mielessä.
Jos kummiski kiinnostais tutustua nii voi ottaa yhteyttä, vaikka profiilin kautta tms- Sivullinen tietää
Sovitte AP:n kanssa hyvin yhteen. Onnea toivotan yhteiseloonne ja täyttä tasa-arvoa. Kumpikohan teistä lopulta siivoaa vessan pytystä ytmin jämät..
- Siisti tyyppi
Jos nainen tulee luokseni ja soittaa ovikelloa. En avaa ovea, koska sellainen on sovinistista. Odotan, että nainen tajuaa tämän ja kiipeä tuuletusikkunastani sisään (samalla tämä on hoikkuustesti, sillä en pidä ylipainoisista naisista). Asun kuudennessa kerroksessa, joten tämä saattaa tuottaa ongelmia, mutta olen myös kuullut, että naiset pitävät haasteista, eivätkä sellaisista perässävedettävistä hissukoista, jotka aukovat ovia ja ovat muutenkin hirveitä sovinisteja, vaikka esittävät kunnon miestä. Saattaisin siis olla juuri oikeanlainen mies aloittajalle.
- Mies1985
Mitähän tuohon nyt sanoisi...
Kyllä ainakin ja esimerkiksi minulla on intresseissä nähdä nainen juuri toisena ihmisenä ja näin sanoessani tarkoitankin että ikään kuin samankaltaisena kuin mies. Tähän kylläkin liittyy jonkin verran itsepetosta.
Siitä naisten paljon puhutusta herkkyydestä ja tunteellisuudesta en ole paljon todisteita nähnyt. Tiedän että naiset suosivat kaikessa enemmän turvallisuutta kuin miehet mutta ei se naisten herkkyys ja hentous kyllä mitenkään lihamarkkinoilla näy. Pikemminkin tuntuu että ainoastaan miehet ovat oikeasti romanttisia ja tunteellisia ja vain miehillä on emotionaalisia tarpeita jotka liittyvät vastakkaiseen sukupuoleen. Naisten herkkyys näkyy ehkä eniten ja ainoastaan huomattavan hauraassa ja kielteisessä suhtautumisessa mihinkään erotiikkaan, sensuelliuteen ja seksiin liittyvään, edes puheen tasolla. Eli niin kauan kuin puheet pidetään tiukasti sukupuolettomissa asioissa, voi naisenkin teeskennellä olevan kuin mies.
Mutta ongelmia tulee kyllä siinä että sitten kun nainenkin haluaa sukupuolista kanssakäymistä, silloin "miehen pitää olla mies" ja miehen pitää antaa sellaisia asioita mitä ei voi saada takaisin. Mies ei voi olettaa saavansa yhtä positiivista vastaanottoa vartalolleen kuin nainen ja jos mies kuvittelee siinä onnistuvansa, niin luultavasti käy huonosti. Mies ei voi myöskään heittäytyä liian mukavaksi ja kiltiksi kuten kysyä "mistä tykkäät?" tai "mistä haluaisit keskustella/koskea?" tms. Monet teini-ikäiset pojat ovat tuollaisia ja tytöt kihisevät kiukusta syvällä sisimmässään koska he eivät halua olla aktiivisia vaan haluavat olla se kuolattu objekti ja tilanteen hallitsija joka jakelee almuja mieheen reagoiden.
Ja ainakin osa miehistä haluaa kohdella sinua varovasti ja silkkihansikkain että he välittävät sinua ja miehet voivat osoittaa välittämistään sillä tavalla. Ei siksi että siinä olisi jotain alentavaa tarkoitusta. Se on mukavaa käytöstä ja ei kukaan estä naisia kohtelemasta miehiä samoin mutta sitä on turha odottaa...kuten tuosta yllä olevasta kappaleestakin voi osin päätellä. - Fkemlfkmwlefklefwef
"on epämiellyttävää, että minun oletetaan odottavan jotain erityiskohtelua, koska olen nainen."
On epämiellyttävää että vaadit tapakulttuurimme normeista poikkeavaa erityiskohtelua koska et halua olla nainen jota pitää kohdella niillä normeilla joita meihin on iskostettu koko elämämme ajan.
Sinähän nimenomaan vaadit erityiskohtelua ja koet epämiellyttäväksi kun et sellaista saa. Naisten ns. huomioonottaminen on VALTAKULTTUURIA joka on normi.
Sinä ja kaltaisesti femut ovat niitä jotka tekevät kentästä lähinnä kaaottisen. Jos olisi olemassa yksi johdonmukainen kaava jolla arkielämässä pärjää niin hyvä - mutta kun femut haluavat erityiskohtelunsa ja olla "tasavertaisia" vaikka se olisi valllalla olevan kulttuurin vastaista.
Koska otsaanne ei ole kirjoitettu että olette femuja niin miehille jää mielikuva että naiset tekevät tätä silkkaa ilkeyttään, jokainen nainen seurailee vain omaa "sisäistä ääntään" - yksi haluaa palvelua, toinen haluaa palvelemattomuutta ja mitäikinä teetkään on se väärin.
Onko ihme ettei naisia arvosteta?
Tästä lähtien avaan kaikille naisille oven, mutta varmuuden vuoksi haukun heidät samalla huoraksi etten vahingossakaan alenna heitä palvelullani.- Höpsistä..
Eiköhän se vastakkainen sukupuoli ole ihan yhtä vaikeaselkoinen meille naisillekin. Se ettei ymmärrä toista ei tulisi olla syy siihen ettei voi kunnioittaa ihmisenä. Ongelmat ja väärinkäsitykset yleensä ratkeavat vain puhumalla, tekemällä oletuksia ja yhteenvetoja voidaan ehkä selvittää jotain matikan yhtälöitä, mutta ihmissuhteissa ratkaisevaa on jokaisen henkilökohtainen historia, ei niinkään se sukupuoli.
- Fewkwejkwefnjweffe
Höpsistä.. kirjoitti:
Eiköhän se vastakkainen sukupuoli ole ihan yhtä vaikeaselkoinen meille naisillekin. Se ettei ymmärrä toista ei tulisi olla syy siihen ettei voi kunnioittaa ihmisenä. Ongelmat ja väärinkäsitykset yleensä ratkeavat vain puhumalla, tekemällä oletuksia ja yhteenvetoja voidaan ehkä selvittää jotain matikan yhtälöitä, mutta ihmissuhteissa ratkaisevaa on jokaisen henkilökohtainen historia, ei niinkään se sukupuoli.
Jaa että joka kerta kun eksyy vastakkaisen sukupuolen kanssa ruokakaupan oville niin syväluodataan henkilöhistoria ja yksilölliset tarpeet jotta ovi avataan oikeassa kontekstissa? ...
- Höpsistä taas ..
Fewkwejkwefnjweffe kirjoitti:
Jaa että joka kerta kun eksyy vastakkaisen sukupuolen kanssa ruokakaupan oville niin syväluodataan henkilöhistoria ja yksilölliset tarpeet jotta ovi avataan oikeassa kontekstissa? ...
No, jos jokainen oven avaus on sinulle, trolliseni, alku uuteen suhteeseen niin, ehkä sitten näin. Periaatteessa kun on päättänyt väärinymmärtää niin mikään luotaaminen ei varmaankaan auta..
- FFejknwfkwefweff
Höpsistä taas .. kirjoitti:
No, jos jokainen oven avaus on sinulle, trolliseni, alku uuteen suhteeseen niin, ehkä sitten näin. Periaatteessa kun on päättänyt väärinymmärtää niin mikään luotaaminen ei varmaankaan auta..
Kysymys ei ollut suhteista vaan peruskäytöksestä.
Kumpi on mielestäsi oikeaa käytöstä:
1) Avata naisille tapakulttuurin mukaisesti ovi ja huomioida heitä koska he ovat naisia - ja saada ehdotonta tasa-arvoa penäävien naisten närkästys osakseen.
vai
2) Antaa naisten avata itse ovensa eikä huomioida heitä sukupuolensa takia - ja saada - ja saada niiden naisten närkästys jotka haluavat että heitä kohdellaan tapakulttuurin mukaan naisina.
"Erityiskohtelu" sukupuolen (filosofinen feministikanta tapakulttuuriin) vain erityiskohtelu yksilötarpeiden (ekliktinen mikä-mua-nyt-sattuukaan-huvittamaan) kannalta? Hmm? - puhuminen turhaa
Höpsistä.. kirjoitti:
Naisten kanssa ongelmat paranevat panemalla. Puhuminen on ätmien hommaa. AP:n kaltaisen epänaisellisen kanssa kenties voisi puhua miehisistä asioista kuten alistuspornosta, autoista ja jääkiekosta.
- 4+5
FFejknwfkwefweff kirjoitti:
Kysymys ei ollut suhteista vaan peruskäytöksestä.
Kumpi on mielestäsi oikeaa käytöstä:
1) Avata naisille tapakulttuurin mukaisesti ovi ja huomioida heitä koska he ovat naisia - ja saada ehdotonta tasa-arvoa penäävien naisten närkästys osakseen.
vai
2) Antaa naisten avata itse ovensa eikä huomioida heitä sukupuolensa takia - ja saada - ja saada niiden naisten närkästys jotka haluavat että heitä kohdellaan tapakulttuurin mukaan naisina.
"Erityiskohtelu" sukupuolen (filosofinen feministikanta tapakulttuuriin) vain erityiskohtelu yksilötarpeiden (ekliktinen mikä-mua-nyt-sattuukaan-huvittamaan) kannalta? Hmm?Mitäs hittoa? Mä ainakin avaan oven kaikille, jotka tarvitsevat, sukupuoleen katsomatta. Vanhukset, lastenrattaiden, rollaattorien tai kyynärsauvojen kanssa liikkuvat ja ne, joilla on molemmat kädet täynnä kasseja tms.
Mutta terveet, liikuntakykyiset ihmiset saavat kyllä aukoa ovensa ihan itse. Olivat sitten miehiä tai naisia. Näin toimin itsekin, ja odotan sitä myös muilta.
(Tapakulttuuriin liittyen: naisille ovien aukominen ja se, että naiset muutenkin kulkevat edeltä johtuu siitä, että jos oven tai kulman takana vaani salamurhaaja, niin arvottomampi nainen sai ensin tikarista tai nuolesta, ja jäljessä kulkenut mies ehti ottaa oman aseensa puolustautuakseen. Sana "ritarillisuus" on siis erittäin ironinen ilmaisu, vaikka keskiajaltahan nämä tapakulttuurin kukkaset periytyvät... :D ) - reps kops
4+5 kirjoitti:
Mitäs hittoa? Mä ainakin avaan oven kaikille, jotka tarvitsevat, sukupuoleen katsomatta. Vanhukset, lastenrattaiden, rollaattorien tai kyynärsauvojen kanssa liikkuvat ja ne, joilla on molemmat kädet täynnä kasseja tms.
Mutta terveet, liikuntakykyiset ihmiset saavat kyllä aukoa ovensa ihan itse. Olivat sitten miehiä tai naisia. Näin toimin itsekin, ja odotan sitä myös muilta.
(Tapakulttuuriin liittyen: naisille ovien aukominen ja se, että naiset muutenkin kulkevat edeltä johtuu siitä, että jos oven tai kulman takana vaani salamurhaaja, niin arvottomampi nainen sai ensin tikarista tai nuolesta, ja jäljessä kulkenut mies ehti ottaa oman aseensa puolustautuakseen. Sana "ritarillisuus" on siis erittäin ironinen ilmaisu, vaikka keskiajaltahan nämä tapakulttuurin kukkaset periytyvät... :D )Mun vatsa o ihan paskana =D
- Höpsistä taas..
Ah, käytöstavat!
Eikös ne ole jokaisella meillä ihan riippumatta siitä, mikä on kohderyhmä? Jos on hyväkäytöksinen, pitääkö muuttua moukaksi jos toinen on rääväsuu teini? Jos on oppinut että vanhuksia pitää kunnioittaa, pitääkö alkaa räyhätä takaisin jos vastassa on kärttyinen vanhus? - sinkku.mies37
Naiset ei halua kilttiä mukavaa miestä vaan just sen baarijuopon joka panee kaks kertaa ja syö jääkaapin tyhjäksi ennen kuin jättää. Siksi minäkin olen sinkku koska mulla on tapoja ja kohtelisin naisia liian hyvin. Menkää vaan naiset sinne baariin hakemaan se juoppo miehenne. Minä en baareissa käy enään
- 1nen
Mitä ihmeen kouhotusta lähes koko ketju! Eihän tuossa aloituksessa ollut muuta kuin että aloittajaa tympii luontaisen kohteliaisuuden ylittävä lepertely mm.baariympäristössä, ja ympäristön myötävaikutuksella suurella tod.näköisyydellä tavoitteena.... niin, ehkä arvaattekin...
Panemiseen tarvitaan ainakin kaksi-- ja miehet paheksuvat aloittajaa panemisesta, joten ei kai millään muotoa maireillessaan miehillä ole mielessä *piip*.... Vai miten tää yhtälö miesten logiikassa pelaa.
Voittehan miehet yrittää pelimiesoppaaseen vielä lisäluvun, miten teeskennellä niine, ettei normaali nainen sitä huomaa. Oma lukunsa on tieten ne, jotka erityisesti teeskentelystä syttyvät.... :)- Oppiva mies
Ok, ei sitten availla ovia eikä puhuta mukavia ja kohdella naista naisellisena oliona. Seuraavaksi kun kohtaan naisen joka halua keskustella kysyn heti naista panoseuraksi. Ei kai tässä muusta ole kyse.
- Höh...
Oppiva mies kirjoitti:
Ok, ei sitten availla ovia eikä puhuta mukavia ja kohdella naista naisellisena oliona. Seuraavaksi kun kohtaan naisen joka halua keskustella kysyn heti naista panoseuraksi. Ei kai tässä muusta ole kyse.
mitäs siinä muuta tarvitaan kuin avaat vain oven tyylikkään vähäeleisesti kuten herrasmies tekee, ja jatkat matkaasi.... vai?
- Oppiva mies
Ap. ei halua hänelle avattavan ovia, olen nyt oppinut tämän. En enää avaa ovia naisille, hyvä että selvisi tämäkin ongelma. Haluan näet käyttäytyä tasa-arvoisesti.
- Anonyymi00046UUSI
mä viihdyn sinkkuna parisuhde ei ole mun juttu ja saa elää niikun haluaa mennä ja tulla kuten haluaa se onko sinkku vai parisuhteessa on ihan ihimisen oma valinta mä oon iki sinkku ja nautin siitä t.sinkku mies
- Anonyymi00047UUSI
Minä en viihdy yksin ja siksi haluan ystäväksi ikäiseni miehen joka myös tykkää halaamisesta. En voi hyvin ilman ystävämiestä, koska haluan jakaa ajatuksiani ja harrastuksiani hänen kanssaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4578202Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165667Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1164691Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2084558Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli344500Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523992Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603880Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan783765Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava443700SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha873518