X-TRA PYTTIPANNU 1KG

juusoxxxx

Ostin Citymarketista X-tra pyttipannu 1kg. Päiväys 20.12.2012 (03:16) - 20.12.2013. Valmistin yhden annoksen paistinpannulla. Ihmettelin jo paistovaiheessa, kun tuote lemuaa epätavallisen ällöttävästi mitä enemmän se lämpesi.
Valmistin pyttipannun kuitenkin loppuun ja soin hieman epäillen. Pyttipannusta jäi huono maku suuhuni. Ja tuuletin asuntoani tovin.
Tänään laitoin sitten lopun pyttipannusta uuniin. Ihmettelin uunista nousevaa lemua mutta yritin olla välittämättä siitä. Mutta jossakin vaiheessa jo useamman eri kerran uunin luukkua avanneena ja hajua arvioidessani päätin keskeyttää X-TRA PYTTIPANNUN valmistamisen ja paiskata tuotteen roskiin.
En tiedä oliko tuote pilaantunut. Jäässä oli kun tuotteen ostin ja toin kotiini ja laitoin pakkaseen. En uskalla enää oskaan ostaa Belgiassa valmistettua X-TRA PYTTIPANNUA.

23

11128

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hillibilli

Jos sinä olet ostanut Citymarketista X-tra pyttipannua niin asiassa on jotain todella hämärää. X-tra on nimittäin S-ryhmän oma tuote jota ei myydä K-kaupoissa ollenkaan.

• jooooo

Oikeassa olit. Ostin tuotteen s-marketista. Monessa kaupassa kun käy, niin viimeinen jää mieleen.

• fghgfhghg
        jooooo kirjoitti:

Oikeassa olit. Ostin tuotteen s-marketista. Monessa kaupassa kun käy, niin viimeinen jää mieleen.

ehkä sun olis pitänyt viedä se pyttipannu HETI pakkaseen ennen kun seuraavassa kaupassa käyt. Sinun pitää huolehtia kylmäketjusta kaupasta omaan pakkaseen.

• Pyttipannu on hyvää

Kaupan pyttipannua ostaessa se on vähän sama, kuin ostas sian säkissä.
      Varsinkin jos ostaa halvinta mahdollista, niin ei hyvää voi odottaa saavansa.
      Oli tosi hyvää pyttipannua kerran erään rautakaupan avajaisissa, jota paistettiin suuressa pannussa.

Kyllä itse tekemällä saa hyvää pyttipannua ja tietää mitä pyttipannu sisältää.
      Eikun kuutioiksi pilkotut perunat keittää pehmeiksi ja siivilän päällä antaa hetken aikaa levähtää, että liiat keitinvedet tippuu pois.
      Pilkoo uunimakkaraa, lihapullia tai muuta lihaa ja paistaa pannussa sipulisipun kanssa.
      Sitten vain perunakuutiot joukkoon ja maustaa oman mielen mukaan, pippurilla, paprikalla tai millä nyt haluaa.

• huh, uusavutonta

kyllä pitää ihmisen olla tosi taukki, kun syö jotain pas.kaa. jos ruoka haisee jo pahalle, niin eihän se silloin voi maistuakaan hyvälle....miten voi olla noin avuttomia, jonkun olisi pitänyt tulla kait sanomaan,: älä syö, se on pahaa. Eikö osata edes tuota vertaa itse älytä????

• Kauppamerkit jees

On sitä itsekin tullut syötyä hieman epäilyttävälle haisevia ruokia. Syistä että A ei ollut rahaa ostaa muuta tai B jo lapsuudessa opittu iskostuma siitä, että ruokaa ei heitetä roskiin. Esimerkiksi sipulista ja leivästä on leikattu huonot kohdat pois ja syöty loput. Pakkasesta käytetty vuoden vanhaa jauhelihaa jossa kevyt sivutuoksu. Tarpeeksi vaan maustetta niin sitä ei enää huomaa. Hengissä ollaan vieläkin! Erään pahanhajuisen ruokamaratoonin syyksi paljastui vanhuuttaan pilaantunut ruokaöljy, mutta hengissä selvittiin siitäkin.

Mitä taas tulee noihin kauppojen omiin halpatuotteisiin... Osa niistä on oikeasti hyviä ja osa ihan kamalia. Euroshopperin pyttipannu taitaa olla meikäläisen kohdalla se kamalin kokemus. Tuote ei ollut edes pilalla, se oli vaan yksinkertasesti kamalan makunen. Kuitenkin euroshopper tekee hyviäkin tuotteita. Suosittelen kokeilemaan rohkeasti, mitkä niistä ovat hyviä tuotteita ja mitkä sitten eivät.

• voi äiti

Kyllä on taas niin pentumaista tekstiä että. Lemut siellä ja huonot maut ja paiskata piti oikein roskiin......

• löyhkä

Kyllä se oli pilaantunut. Itselläni kävi samoin Apetit-pitsan kanssa. Pakkaus oli virheetön ja muovin alla ei ollut hilettä, joten pitsa ei ollut nähdäkseni sulanut missään vaiheessa kylmäketjua. Laitoin pitsan uuniin ja lämmetessään se alkoi levittää huoneistoon kuvottavaa hajua. Pitsan juusto ei esimerkiksi sulanut vaan kuivui kovaksi kerrokseksi. Jäi syömättä.

Jos pyttipannu oli huono kokemus, älä enää osta samaa merkkiä ja anna kaupalle reklamaatiota huonosta tuotteesta. Ehkä se vaikuttaa tuottajan toimintaan tai sitten ei.

Esimerkiksi Rainbowin pyttipannu on ihan syötävää sen muutaman kerran kun sitä olen syönyt.

• Hrdjdjcjdjm

Ei kai kukaan mitään valmispyttipannua oikeasti syö???!!! Alimman mahdollisen laadun perunaa ja "makkaraa" jonka lihapitoisuus ehkä 0.001%! Sen kilon pussin arvo ennen kaupan hyllyä todennäköisesti 10 sentin luokkaa, josta 9 senttiä pakkauksessa.

• 12+14

Pakasteet missä liha on paljaana (ellei suojakaasua) ovat usein enemmän tai vähemmän härskiintyneitä eli hapettuneita.

• 3565645242

Helvetin hyvää, tykkään. 2 euroa kilo on tietysti hinnakkaampi kuin 60snt kilo perunat, myönnetään. Täytyykin miettiä miten saisi perunat lohkottua nopeasti.

• ei_gordon_sentään

Perunat saa pieniksi nopeasti. Välineet: hyvä, terävä veitsi ja leikkuulauta. Opettele veitsenkäytön perustekniikat (mä opetettelin niitä apinoimalla youtuben opetusvideoita) ja homma käy nykyisellään yllättävän nopeesti.

Satsaa myös kymppi kunnon kuorijaan, niin ei tartte tuskailla senkään homman kanssa. Fiskarsin juustohöylämallinen kuorija on aikamoisen hyvä.

• tosi hyvää .

mää syön joka päivä x extra pyttäriä !
      tosi hyvää mikrossa nopeasti !
      ketsuppia päälle ja maha täynnä !
      olen työtön ja rahaa jää muuhunkin kun ostaa 1-2e tuotteita
      ruokaa en ole koskaan valmistanut eikä edes kiinnosta kautta en osaa enkä opettele,
      yleensä syön kaikki kylmänä !
      ja piste !

• oksettaaaa

Kannattaa välttää X-TRA tuotteita. Surkeimman laatuisia tuotteita mitä kaupasta saa.

• vahinko kerran

X-tra tonnikala => lääke oraaliseen vatsantyhjennykseen.

• Öh,, hyi x-tra pyttipannua. Laadukasta xD Mä en uskalla ostaa hyi kuvotus, joskus nuorempana olen vetänyt noita halvimpia eileksiä ja ihan oikesta mun mielestä niiden myyminen pitäisi vähintäänkin kieltää.

• Anonyymi

onneksi ne on nykyisin kielletty

• pyttipannunystava

X-tran pyttipannu on ehkä kamalinta pyttipannua jota olen ikinä syönyt.

Myös muut halvat (euroshopper, pirkka, rainbow) on aivan kamalaa.

Oolannin ja Finduksen pyttipannut on ~ok

Parasta valmispyttipannua on Felix, mutta sitä ei kaupoissa myydä. Sitä myydään tukussa isoissa pakkauksissa... eli jossain yleisötapahtumassa jos on pyttipannua tarjolla niin se saattaa olla Felixiä.

Ruotsissa tuota saa ihan kaupoista ja on kyllä hyvää.

http://www.felix.se/wp-content/uploads/2010/11/75441.jpg

• FELIX FEENIKS

Krouvarin pyttis takaisin kaupan hyllylle!!! Mikä hemmetin idea oli alunperinkään poistaa se myynnistä??? Kirveelle ois töitä päätöksen tehneen kohdalla!!!

• X-tra-X - RunkkQ -

No siitäs sait, olisit tehnyt itse pyttipannusi, etkä uusavuttomana ostanut tuollaista epäilyttävää valmispaskaa!

• Anonyymi

Ei ole tämä, vaan K-merkkinen, joka on valmistettu Belgiassa. Xtra on Belgialainen.
      En ole syönyt, mutta ystäväni sanoi, että nimenomaan Xtra on hyvää, mukka K ei.
      Makuasioita, sanoi koira...

• Anonyymi

Pyttipannu juuri tuo toimii alustana, kananmunaa, pakaste vihanneksia, joukkoon lihaa. Hyvää maustetta uunivuokaan hauduttakaa tunti 175 asteessa. Päälle juustoraastetta. Nam

• Anonyymi

Itse en osta enää mitään k-kaupoista. Pirkka tuotteet ne vasta huonoja on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      47
      1492
    2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      59
      880
    3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      657
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      87
      627
    5. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      595
    6. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      573
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      56
      564
    8. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      7
      532
    9. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      521
    10. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      70
      520
    11. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      23
      517
    12. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      513
    13. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      505
    14. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      37
      496
    15. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      14
      481
    16. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      472
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      132
      439
    18. 42
      418
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      45
      409
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      26
      389
    Aihe