Olen seurannut jonkin aikaa S24 palstoja ja täällä häärää uusi rotu nimeltä "kunnonmies". Tämä miesrotu vihaa kirjoitusten perusteella naisia ja haukkuu heidät kaikin mahdollisin tavoin.
Mitä kunnonmies tahtoo naisista, jos kerran ilmeisesti vihaa niitä?
Huoritellaan, pohditaan käyttöastetta, naisen taloutta, älyä, ulkomittoja ja varsinkin moraalista elämää. Jos joku ei tykkää a) naisesta voisiko vain ystävällisesti siirtyä b) tyyppiseen ja jättää IHAN kaikkien naisten sovaamisen vähemmälle?
Mikä on miesten mielestä kunnonmiehen määritelmä?
Mikä on naisten mielestä kunnonmiehen määritelmä?
En en mitenkään näe kunnon miehen ominaisuuksin sitä väkivallan määrää mitä täällä saaa lukea.
Ja nyt tarkkana. Asiallista keskustelua, kiitos. Ei sitä tyypillistä haukkuaaltoa.
"Kunnonmiehen" määritelmä?
56
413
Vastaukset
- hyvät tavat
Niin siis kunnon miehellä on herrasmiehen käytötavat.
Onko tämä absurdia? Kuka enää muistaa tapoja ja ystävällistä etikettiä? - Avohoito-potilas
Täällä pyörii luultavasti vain se yksi ainoa sekopää, joka kirjoittelee eri nimimerkeillä ja haukkuu naisia, ikinä hän ei ole naisille kelvannut ja siksi hän kostaa sen täällä riehumalla.
- naieennene
Mäkin luulen, että se on yksi ja sama tyyppi. Sitten on erikseen ehkä vielä näitä "kilttejä miehiä", jotka eivät ole aivan yhtä aggressiivisia kuin tämä alttarikaveri, mutta joista saattaa kovaa vauhtia tulla näitä alttarikavereita jos he näkevät ongelman aina muissa eivätkä itsessään.
Mun mielestä kunnon mies on sellainen, joka ensinnäkin arvostaa naisia. Huom. ei siis palvo tai ihannoi ylenpalttisesti, vaan ihan arvostaa siinä missä miehiäkin. Kunnon mies ei valehtele, kuvittele olevansa toisten yläpuolella eikä ole aggressiivinen. Kunnon mies on mielellään kohtuullisen fiksu ja käytökseltään sekä rento että asiallinen. Kunnon mies pystyy huolehtimaan itsestään, toimeentulostaan ja ylipäänsä elämässään selviämisestä itse. Kunnon mies tuntee oman arvonsa mutta ei kuitenkaan ole ylimielinen vaan terveellä tavalla itseään arvostava.- Kunnollinen mies 43
Sun " kunnonmies" on nysväke joka huolii juuri näitä korkeankäyttöasteen omaavia yhden jos toisenkin nussimia naisen tolvakkeita joille kaltaiseni kunnolliset miehet eivät laita mitään arvoa.
Saatana, nämä minun haukkumat naisjämät ovatt toiseksi alinsa kastia, heitä alempana ovat vain nämä miehenpuolikkaat jotka käyvät nussimassa näitä naikkosia.
Kunnollinen mies on sellainen kun minä olen:
* Absolutisti, joka ei kuitenkaan ole entinen holisti eikä uskovainen
* Tupakoimaton
* Itsensä ja asiansa kunnossa pitävä
* Rehti ja omia mielipiteitä omaava
* Omillaan toimeentuleva
* Tietää olevansa ylempänä kun yksikään jakorasia tai sellaista nussiva - Ikisinkku M
Hienostipa kuvailit allekirjoittaneen tuossa, en äkkiä keksi mitään lisättävää :D
- Ikisinkku M
Kunnollinen mies 43 kirjoitti:
Sun " kunnonmies" on nysväke joka huolii juuri näitä korkeankäyttöasteen omaavia yhden jos toisenkin nussimia naisen tolvakkeita joille kaltaiseni kunnolliset miehet eivät laita mitään arvoa.
Saatana, nämä minun haukkumat naisjämät ovatt toiseksi alinsa kastia, heitä alempana ovat vain nämä miehenpuolikkaat jotka käyvät nussimassa näitä naikkosia.
* Tupakoimaton
* Omillaan toimeentuleva
* Tietää olevansa ylempänä kun yksikään jakorasia tai sellaista nussivaEi tarvitse olla nysväke eikä mitä tahansa tolvakkeita huolia ollakseen hänen kuvailemansa kaltainen kunnon mies. sekin pitää kuitenkin ymmärtää että ihmisellä saattaa olla menneisyys, yksilökohtaisesti sitten pitää ratkaista millä tavoin se vaikuttaa kelpaamiseen.
Tuossa listassasi ei oikeastaan mitään ihmeellistä muuta ole kuin tuo absolutismi joka kertoo vähän siitä että taitaa tuosta naisen kaipaamasta rentoudesta jäädä jotain puuttumaan, tiukka absolutismi kun saattaa olla ihan yhtä sairasta kuin liika uskovaisuuskin tai liika mikä tahansa. Niin ja sitten tuo tuomitsevaisuus, mistä voit tietää olevasi niin paljon ylempänä muita? - ?????
Ikisinkku M kirjoitti:
Hienostipa kuvailit allekirjoittaneen tuossa, en äkkiä keksi mitään lisättävää :D
Mihin tuo viesti on ?
- Ikisinkku M
????? kirjoitti:
Mihin tuo viesti on ?
Tuon naieennenen mielikuva kunnon miehestä sopii kuin vanha takki.
- naiienene
* Tupakoimaton
* Omillaan toimeentuleva
* Tietää olevansa ylempänä kun yksikään jakorasia tai sellaista nussivaSaanko kysyä, että miksi tuhlaat näin valtavasti energiaa näihin vihaamisi naisiin? Selkeästi sun mielenkiinto (joskin äärimmäisen negatiivinen sellainen) on näissä seksuaalisissa naisissa eikä niissä, jotka ns. virallisesti sulle kelpaisi. Sulla taitaa olla niin kiire vihata "vääränlaisia" naisia ettet ehdi edes huomaamaan niitä "kunnollisia".
- ...
* Tupakoimaton
* Omillaan toimeentuleva
* Tietää olevansa ylempänä kun yksikään jakorasia tai sellaista nussivaMonenko naisen kanssa on voinut olla, että pysyy kunnon miehenä eikä muutu jakorasian miespuoliseksi vastineeksi, mikä se nyt sitten onkaan?
- Dino Rex
Mä luulen että nää naisia huorittelevat kunnonmiehet on sellaisia, jotka on jo pienestä katsellut kun koulukiusaajat, epärehelliset kaverit ja muuten vaan m*lkut saa kauniita naisia ja he eivät saisi kuin sen luokan lihavimman tytön. Millään kunnollisuudellahan ei tunnetusti naisia metsästetä jos itsevarmuus on nolla. Siitä tietysti kun itsetunto on riittävän kauan pohjissa niin nää kaverit alkaa katkeroitua ja vihata naisia. Toki on täällä varmaan myös paljon ihan puhtaasti mielenterveysongelmaista porukkaa.
- Dino Rex
Ja lisätään vielä että nää "kunnolliset miehet" on yleensä niitä, joita nää koulukiusaajat ja muut on painanu alas koko elämän. Ne on niitä koulujen käytäviltä tuttuja yksinäisiä jätkiä, joilla porukka naureskeli.
- bgbrbasg
Paitsi ettei se luokan lihavinkaan tyttö halunnut tuollaista, pimppiä ei herunut sitten yhdeltäkään, ja siitä katkeruus. Ei tuollaista halua kukaan.
- Kunnollinen mies 43
Dino Rex kirjoitti:
Ja lisätään vielä että nää "kunnolliset miehet" on yleensä niitä, joita nää koulukiusaajat ja muut on painanu alas koko elämän. Ne on niitä koulujen käytäviltä tuttuja yksinäisiä jätkiä, joilla porukka naureskeli.
Olet täysin hakoteillä tuon koulukiusaaja teoriasi kanssa.
Ainakaan minua ei kukaan ole koskaan kiusannut tai painanut alaspäin, eikä tule koskaan niin tekemään, sillä minä olen varmaan niin kova vastus kenelle tahansa että siihen ei yksinkertaisesti ole kellään ollut koskaan varaa eikä tule jatkossakaan olemaan, se on varma. - naieinenen
Olet täysin hakoteillä tuon koulukiusaaja teoriasi kanssa.
Ainakaan minua ei kukaan ole koskaan kiusannut tai painanut alaspäin, eikä tule koskaan niin tekemään, sillä minä olen varmaan niin kova vastus kenelle tahansa että siihen ei yksinkertaisesti ole kellään ollut koskaan varaa eikä tule jatkossakaan olemaan, se on varma.Sä oot niin suloinen kun aina plussailet omat viestisi :D
Jos olet tosiaan niin mahtava mies kaikin puolin, niin miksi ihmeessä sä paasaat nettipalstalla naisten kamaluudesta ja plussailet omia viestejäsi sen sijaan, että olisit tälläkin hetkellä haluamasi kaltaisen naisen kanssa? - Dino Rex
naieinenen kirjoitti:
Sä oot niin suloinen kun aina plussailet omat viestisi :D
Jos olet tosiaan niin mahtava mies kaikin puolin, niin miksi ihmeessä sä paasaat nettipalstalla naisten kamaluudesta ja plussailet omia viestejäsi sen sijaan, että olisit tälläkin hetkellä haluamasi kaltaisen naisen kanssa?Näinpä...
"Kunnon miehet" ovat pilanneet kunnon miesten maineen. Eihän kenenkään oikeasti kunnollisen tarvitse todistella jatkuvasti kunnollisuuttaan ja haukkua muita vaan sen huomaa kyllä muutenkin.
- nainenene
Sinäpä sen oleellisen sanoit lyhyesti ja ytimekkäästi. Oikeasti hyvällä tyypillä olisi muutakin tekemistä kuin riehua täällä pakkomielteisesti.
- nainenene
nainenene kirjoitti:
Sinäpä sen oleellisen sanoit lyhyesti ja ytimekkäästi. Oikeasti hyvällä tyypillä olisi muutakin tekemistä kuin riehua täällä pakkomielteisesti.
...tai miinustella ahdistavia viestejä osaamatta argumentoida mihinkään mitään, kiva nähdä että olet paikalla kuitenkin :D
- Kaksi lajia
Suomi24ssä "kunnon miehet" ovat mielenterveysongelmaisia neitsyysfanaatikkoja ja nelikymppisiä huorittelijoita. Muualla kunnon miehet tuovat palkan kotiin, sallivat vaimon vaihtaa TV-kanavaa ilman lupaa ja välttävät hakkaamasta perhettään kännissä. Kumpikaan ei sytytä naista.
- Kunnollinen mies 43
Tuo on sinun suppea näkemys asiasta josta selvästikään et tiedä yhtään mitään.
Kunnon mies on MIES joka ei katsele hyvällä käytettyjä naisia, eikä koskaan alennu huolimaan jämänaista kumppanikseen. Kunnollinen mies tekee sen selväksi jokaiselle naisjämälle joita tielle sattuu.
Pistävä, pitkä tuima katseeni yhdistyneenä tiukkaan ja vihaiseen ilmeeseen joka kuuluu päähän joka on jatkeena treenatun, ryhdikkään 185 senttisen ja hiukan yli 90 kiloisen vartaloni saa naisjämät ja heitä nussivat miehenpuolikkaat askeltamaan ripeästi pois läheltäni - näin tekee tämä kunnollinen mies selväksi asian ei pidetyille henkilöille. - dsdsads
Tuo on sinun suppea näkemys asiasta josta selvästikään et tiedä yhtään mitään.
Kunnon mies on MIES joka ei katsele hyvällä käytettyjä naisia, eikä koskaan alennu huolimaan jämänaista kumppanikseen. Kunnollinen mies tekee sen selväksi jokaiselle naisjämälle joita tielle sattuu.
Pistävä, pitkä tuima katseeni yhdistyneenä tiukkaan ja vihaiseen ilmeeseen joka kuuluu päähän joka on jatkeena treenatun, ryhdikkään 185 senttisen ja hiukan yli 90 kiloisen vartaloni saa naisjämät ja heitä nussivat miehenpuolikkaat askeltamaan ripeästi pois läheltäni - näin tekee tämä kunnollinen mies selväksi asian ei pidetyille henkilöille.Uuu, sä oot niin kuuma sonni!
- Kunnollinen mies 43
dsdsads kirjoitti:
Uuu, sä oot niin kuuma sonni!
Sä selvästikin käyt kuumana muhun, mutta sorry vaan, sä et oo ollenkaan mun tyyppiä.
Ps. laitoin sulle miinuksen! - dsdsads
Sä selvästikin käyt kuumana muhun, mutta sorry vaan, sä et oo ollenkaan mun tyyppiä.
Ps. laitoin sulle miinuksen!Voi HARMI! Mutta kiitti miinuksesta, mä vähän odottelinkin sitä :)
- Kunnollinen mies 43
dsdsads kirjoitti:
Voi HARMI! Mutta kiitti miinuksesta, mä vähän odottelinkin sitä :)
Sä jaksat sitten " piirittää" mua. ikävää että olet jo pilannut mahdollisuutesi saada tällainen kunnollinen mies ... olisikohan kannattanut aikoinaan säästellä itseään kunnianmiestä varten ? ( olethan jo korkattu?)
- dsdsads
Ps. laitoin sulle miinuksen!Mä otan kyllä kohteliaisuutena noi miinukset, selkeästi mun viestit osuu oikeaan kun sen verran kuohahtaa että pitää tuikata miinus! En siis jätä kylmäksi...
P.S. Laitoin sulle plussan!:) - Kunnollinen mies 43
dsdsads kirjoitti:
Mä otan kyllä kohteliaisuutena noi miinukset, selkeästi mun viestit osuu oikeaan kun sen verran kuohahtaa että pitää tuikata miinus! En siis jätä kylmäksi...
P.S. Laitoin sulle plussan!:)Vaikka laittaisit kuinka monta plussaa niin en siltikään panisi sinua vaikka oisit maailman ainoa nainen ja vaikka kuinka tyrkyttäisit pilluasi niin en siltikään ...
Mutta nyt kello on jo niin paljon että en enää tänään aio vastailla viesteihisi vaikka kuinka tahtoisit.
Öitä! - dsdsads
Vaikka laittaisit kuinka monta plussaa niin en siltikään panisi sinua vaikka oisit maailman ainoa nainen ja vaikka kuinka tyrkyttäisit pilluasi niin en siltikään ...
Mutta nyt kello on jo niin paljon että en enää tänään aio vastailla viesteihisi vaikka kuinka tahtoisit.
Öitä!Nyt mä en enää tiedä hallitsetko sä jonkinlaisen sarkasmin vai oletko IHAN sekaisin...
Mutta öitä vaan sullekin :D - ..........
Vaikka laittaisit kuinka monta plussaa niin en siltikään panisi sinua vaikka oisit maailman ainoa nainen ja vaikka kuinka tyrkyttäisit pilluasi niin en siltikään ...
Öitä!No ethän sinä panisi ketään, kun et minuakaan panisi, ja eihän meitä muita naisia tässä taida olla edes internetläheisyydessä kanssasi. ;) Taitaa sinulla jäädä panot panematta koko elämässäsi, mutta jos kerran niin ajattelet, niin miksi täällä kuitenkin vonkaat? Miksi tyrkytät itseäsi ja kehuskelet. Menet sitten yksin nukkumaan, kun me muut mennään panemaan.
Menen ihan just pesemään monen miehen käyttämän ja nuoleman ja paneman ja sormettaman pilluni ja nussin mieheni tyytyväiseksi. :) - Miten käy suunnitelmasi?
Öitä!Hei "kunnollinen mies 43."
Eikö sun suunnitelma ollut jättää nainen alttarille? Miten sä sen toteutat, jos et kerran huoli ketään naista?
Ja mistä edes löydät naisen?
Itsehän sanoit että naiset käy baareissa ja pakolaiskeskuksissa, mutta sä et niissä käy.
Eli missä sitten kohtaat tämän jätettävän naisen, jos ette liiku samoissa paikoissa?
Etkä varmaan yritä netistäkään löytää, koska olethan sitä jo vuosikausia yrittänyt, kuitenkaan onnistumatta.
Eli sä sitten ajattelit jatkossakin vain odottaa että joku nainen hakisi sut kotoasi.
Muuten olet varmasti huomannutkin, että valkotakkiset eivät pelkää sun vihaista ja tiukkaa katsettasi?
Eikä varmasti asiaa auttanut suomihuoran huutaminenkaan. - Eipä kunnollinen mies
Miten käy suunnitelmasi? kirjoitti:
Hei "kunnollinen mies 43."
Eikö sun suunnitelma ollut jättää nainen alttarille? Miten sä sen toteutat, jos et kerran huoli ketään naista?
Ja mistä edes löydät naisen?
Itsehän sanoit että naiset käy baareissa ja pakolaiskeskuksissa, mutta sä et niissä käy.
Eli missä sitten kohtaat tämän jätettävän naisen, jos ette liiku samoissa paikoissa?
Etkä varmaan yritä netistäkään löytää, koska olethan sitä jo vuosikausia yrittänyt, kuitenkaan onnistumatta.
Eli sä sitten ajattelit jatkossakin vain odottaa että joku nainen hakisi sut kotoasi.
Muuten olet varmasti huomannutkin, että valkotakkiset eivät pelkää sun vihaista ja tiukkaa katsettasi?
Eikä varmasti asiaa auttanut suomihuoran huutaminenkaan.Näköjään vastaa kysymyksiini. Olisi ollut kiva tietää että miten herra asiat aikoo mahdollisesti järjestää.
- hannuhanhi5
Naiset, jouduittepa heti sekoboltsin maalitauluiksi. Kun ihminen on käytöksellään jo katkaissut kaikki ihmissuhteensa, voi vielä tulla nettiin riehumaan kenenkään estämättä. Yksi asia lienee varma, jos "Kunnollinen mies 43" edes etäisesti muistuttaa, mitä hän itsestään kertoo, ei taatusti hänellä ole ensimmäistäkään naisystävää, ei muuten miestäkään. Kunnonmies ei missään tapauksessa kehu itseään, ei vaikka houkuteltaisiin. Niin, että hyvää jatkoa!
- näinonon
Kunnollinen mies on rehti ja reilu suomalainen mies. Sellainen on paras.
- ap .
Viha on energiaa mutta onko se hyvä lääke?
- naiennene
Ei ole. Jos asia kiinnostaa, suosittelen Daniel Golemanin kirjaa Tunneäly -lahjakkuuden koko kuva.
- ap .
naiennene kirjoitti:
Ei ole. Jos asia kiinnostaa, suosittelen Daniel Golemanin kirjaa Tunneäly -lahjakkuuden koko kuva.
Olen siis aloittaja = ap
Olen nähnyt jo vihaa ihan tarpeeksi, kommenttini oli tarkoitettu palstalla riehuville naisvihaajille.
Ja kunnon mies 43:lle - naiennene
ap . kirjoitti:
Olen siis aloittaja = ap
Olen nähnyt jo vihaa ihan tarpeeksi, kommenttini oli tarkoitettu palstalla riehuville naisvihaajille.
Ja kunnon mies 43:lleNiin aivan, olin jo keskustelun tuoksinassa ehtinyt harhaantua ajattelemaan että tämä on sen alttarimiehen ketju.
Kunnon mies ei ryyppää joka viikonloppu, kohtelee naista hyvin ja kunnioittavasti,
ei hauku ja arvostaa naisensa mielipidettä vaikka mies ei olisi samaa mieltä jostain asiasta.
Kunnon mies halaa ja pussaa, viettää aikaa naisensa kanssa eikä vaan kavereidensa kanssa. Kunnon mies auttaa kotitöissä, pesee omat pyykit ja laittaa myös ruokaa ja käy apteekissa jos nainen on kipeä.
Ei kunnon mies ryyppääkin sitten joka viikonloppu ja kohtelee naista huonosti, käskee naisensa tekemään ruokaa, siivommaan, pesemään pyykit ja hakemaan kaljaa lisää.
Minä olen kunnon mies ainakin.- sadsadsd
Tämä on nyt ihan offtopic, mutta pakko kysyä. Mistä tulee tämä kovin yleinen sanavalinta "mies AUTTAA kotitöissä"? Tuo ilmaushan sisältää jo oletuksen siitä, että kotityöt on naisten hommia ja mies AUTTAA. Eihän nainenkaan auta miestä kotitöissä jos nainen siivoaa. Mun mielestä lapset auttaa kotitöissä, aikuiset taas kantaa molemmat vastuun.
- tovej ansson
Naisten haukkuminen tällä palstalla johtuu yksinkertaisuudessaan siitä, että asia josta "kunnon miehet" naisia nimittelevät on totta, mutta he esittävät asian halventavasti.
Naisia haukutaan täällä siitä, että he eivät kelpuuta helpolla tavallista miestä, joka on totta. Naisia haukutaan siitä että he sanovat haluavansa kiltin miehen, mutta antavan seksiä kusipäille ja heitä kusettaville miehille joka on totta. Naisia haukutaan siitä, että he jättävät kaiken "iskemistyön" ja lähestymiset miehille pääosin joka on totta. Naiset saavat todella helposti seksiä, paljon helpommin kuin miehet joka on totta.
Veikkaan että tuo neitsyys asia on sellainen, jonka naista ilman olevat miehet ovat keksineet omaksi valtikseen naisia vastaan. Se on tavallaan ainoa kriteeri, jolla he saavat itsestään tehtyä vaativan seuranvalitsijan. Eikös se Hännikäinenkin sanonut jossain ohjelmassa "vihaavansa pelimiehiä". Miehiä varmasti ärsyttää nämä pelimiehet, mutta vielä enemmän ärsyttävät te naiset, jotka heidän mukaansa lähdette baareista vastoin kaikkia selityksiänne siitä, mitä etsitte miehestä. Monet miehet aloittavat sitten lutkittelemaan naisia. Nämä reilu 30 jotka näitä kirjoittelevat ovat varmaan sellaisia, jotka eivät silloin parin kympin tienoilla saaneet naisia ikinä kun naisia kiinnosti jännittävät miehet. Sitten 30 jälkeen kun naiset monesti etsivät hyvää isää lapsilleen ja kelpaisi kiltti mies niin se on miehen helppo siinä vaiheessa olla portinvartijana ja ilmoittaa ettei halua naista, jolla on ollut sukupuolisuhteita. Ja kirjoittihan tuo "kunnon mies 43" siitäkin miten joitakin miehiä häiritsee se, kun jotkut miehet suostuvat panemaan lähes ketä naista tahansa. Miehillä on paljo pienempi kynnys kelpuuttaa ei niin miellyttävä kumppani kuin naisilla, joka on perusmiehelle ongelmallista.- näin se menee, m
"tovej ansson", analyysi kaipaa pientä hiomista. Seksisuhteitten määrällä mitattuna naiset ja miehet ovat samanlaisia, koska suhteessa on sekä mies että nainen. Sekä seksikumppanien määrä että yhdyntöjen määrä on sukupuolilla keskimäärin sama.
Koska nainen voi saada vain pienen määrän lapsia, nainen on kumppanin suhteen krantumpi. Pitää valita hyvägeeninen seksikumppani/puoliso. Vanhan avioliittolain (jossa etsittiin "syyllinen") erot tapahtuivat 90 %:sti, nykyisen lain (jossa ei etsitä "syyllistä") 80 %:sti naisen tahdosta.
Kuten muussakin luonnossa, miehet esittävät itseänsä naisille, mutta nainen valitsee parittelukumppaninsa. Nainen siis sekä valitsee että hylkää useammin kuin mies.
Koska naiset ja miehet ovat keskimäärin samantasoisia, pariutuminen tapahtuu siten, että kumpikin pyrkii löytämään mahdollisimman hyvän kumppanin, mutta saa omantasoisensa. Hajonta on vähäistä. Näihin asioihin on vain tyytyminen. Motkottamalla asiat eivät muutu.
Sukupuolet ovat pysyvästi tyytymättömiä toisiinsa, nainen enemmän kuin mies edellä mainitusta syystä. Tyytymättömyys on geneettistä, ei kulttuurin tuomaa, eikä sitä voi poistaa. - Valitsee rauhan
näin se menee, m kirjoitti:
"tovej ansson", analyysi kaipaa pientä hiomista. Seksisuhteitten määrällä mitattuna naiset ja miehet ovat samanlaisia, koska suhteessa on sekä mies että nainen. Sekä seksikumppanien määrä että yhdyntöjen määrä on sukupuolilla keskimäärin sama.
Koska nainen voi saada vain pienen määrän lapsia, nainen on kumppanin suhteen krantumpi. Pitää valita hyvägeeninen seksikumppani/puoliso. Vanhan avioliittolain (jossa etsittiin "syyllinen") erot tapahtuivat 90 %:sti, nykyisen lain (jossa ei etsitä "syyllistä") 80 %:sti naisen tahdosta.
Kuten muussakin luonnossa, miehet esittävät itseänsä naisille, mutta nainen valitsee parittelukumppaninsa. Nainen siis sekä valitsee että hylkää useammin kuin mies.
Koska naiset ja miehet ovat keskimäärin samantasoisia, pariutuminen tapahtuu siten, että kumpikin pyrkii löytämään mahdollisimman hyvän kumppanin, mutta saa omantasoisensa. Hajonta on vähäistä. Näihin asioihin on vain tyytyminen. Motkottamalla asiat eivät muutu.
Sukupuolet ovat pysyvästi tyytymättömiä toisiinsa, nainen enemmän kuin mies edellä mainitusta syystä. Tyytymättömyys on geneettistä, ei kulttuurin tuomaa, eikä sitä voi poistaa.Olen ns kunnon tyttö ja minusta kasvoi kunnon nainen.
Olen seurustellut, mutta nämä "kunnon miehet" ovat jättäneet, pettäneet ja hylänneet minut niiin monta kertaa. Ja jokainen ero on ollut niin suuri trauma ja loukkaus, etten halua enää suhteeseen. Sydämeni ei kestä petturuutta.
Mies ei yksinkertaisesti kykene sanomaan nätisti "ei kiinnosta, olen kyllästynyt sinuun" vaan he tekevät sen aina jotenkin todella loukkaavasti ja mielellään julkisesti häpäisten.
Joo, olen ehkä tylsä miehen mielestä ja itsenäinen eläjäksi. Mutta olen silti ihminen ja säilytän omanarvontunteeni vain jättäytymällä pois kokonaan ns markkinoilta. Keskityn tekemään töitä ja löydän kyllä muutakin tekemistä. Mies ei voi tuoda minulle onnistumisen tunnetta, lempeyttä, arjessa yhteistä tekemistä ja jakamista, eli minulla ei ole positiivisia odotuksia parisuhteelta. Oletan sen olevan vain tuskaa ja antamista joten en hakeudu siihen enää.
En silti vihaa miehiä. Lähden siitä, että mukava mies on tv:n luoma mielikuva. Suomalainen mies on minulle näyttäytynyt juoppona ja hylkäävänä ihmisenä. Mies vain on sellainen. Ehkä ne hyvät miehet on jo varattuja? En tiedä...ehkä en vain osannut olla tarpeeksi hyökkäävä/alistuva/ottava? Kaikki tuntemani miehet valitsevat hyökkäävän ottavan naisen. Kaikki pullantuoksuiset näyttävät viihtyvän yksinään....eronneita. - lovee!
Sukupuolet ovat pysyvästi tyytymättömiä toisiinsa, nainen enemmän kuin mies edellä mainitusta syystä. Tyytymättömyys on geneettistä, ei kulttuurin tuomaa, eikä sitä voi poistaa.Rakkaus on tyytymättömyyden vastamyrkky eli antidootti. Rakkauskin on geneettistä.
- Valitsee rauhan
Valitsee rauhan kirjoitti:
Olen ns kunnon tyttö ja minusta kasvoi kunnon nainen.
Olen seurustellut, mutta nämä "kunnon miehet" ovat jättäneet, pettäneet ja hylänneet minut niiin monta kertaa. Ja jokainen ero on ollut niin suuri trauma ja loukkaus, etten halua enää suhteeseen. Sydämeni ei kestä petturuutta.
Mies ei yksinkertaisesti kykene sanomaan nätisti "ei kiinnosta, olen kyllästynyt sinuun" vaan he tekevät sen aina jotenkin todella loukkaavasti ja mielellään julkisesti häpäisten.
Joo, olen ehkä tylsä miehen mielestä ja itsenäinen eläjäksi. Mutta olen silti ihminen ja säilytän omanarvontunteeni vain jättäytymällä pois kokonaan ns markkinoilta. Keskityn tekemään töitä ja löydän kyllä muutakin tekemistä. Mies ei voi tuoda minulle onnistumisen tunnetta, lempeyttä, arjessa yhteistä tekemistä ja jakamista, eli minulla ei ole positiivisia odotuksia parisuhteelta. Oletan sen olevan vain tuskaa ja antamista joten en hakeudu siihen enää.
En silti vihaa miehiä. Lähden siitä, että mukava mies on tv:n luoma mielikuva. Suomalainen mies on minulle näyttäytynyt juoppona ja hylkäävänä ihmisenä. Mies vain on sellainen. Ehkä ne hyvät miehet on jo varattuja? En tiedä...ehkä en vain osannut olla tarpeeksi hyökkäävä/alistuva/ottava? Kaikki tuntemani miehet valitsevat hyökkäävän ottavan naisen. Kaikki pullantuoksuiset näyttävät viihtyvän yksinään....eronneita.Ja muistutan, että ne valitsemani poikaystävät olivat nimenomaan niitä "kunnonmiehiä". Ainakin halusivat aluksi näyttää sellaista kuvaa. Ihmisen todellinen luonnehan tulee esille vasta ajan kanssa, kun tutustut ihmiseen.
Ei opiskelut ja hyvät uraputket takaa yhtään mitään. Hyväkin mies hajoaa puhumattomuuteen, viinaan ja stressiin. Pointti näyttää olevan se, että perusarvot olisivat elämää kunnioittavia, ongelmat selvitetään ajoissa puhumalla, eikä viina ole mikään lääke. Rehellisyys hitto vie itselle ja toiselle.
Miksi feikata, että tahtoo perheen ja naisen, jos sitä ei oikeasti tahdo? Ympäristön paine? Onko se hyvä syy elää valheessa, rikkoa toinenkin siihen ja hajota itse ajan kanssa?
Rehellisyys - Dino Rex
Sukupuolet ovat pysyvästi tyytymättömiä toisiinsa, nainen enemmän kuin mies edellä mainitusta syystä. Tyytymättömyys on geneettistä, ei kulttuurin tuomaa, eikä sitä voi poistaa."Seksisuhteitten määrällä mitattuna naiset ja miehet ovat samanlaisia, koska suhteessa on sekä mies että nainen. Sekä seksikumppanien määrä että yhdyntöjen määrä on sukupuolilla keskimäärin sama."
Niin, keskimäärin. Kuitenkin keskivertomiehellä (eli rivin keskimmäisellä, matemaattisesti ilmaistuna mediaani) on tutkimusten mukaan paljon vähemmän seksikumppaneita kuin keskivertonaisella. Naistenmiehillä naisia taas on todella paljon. Yksinäisemmillä miehillä on todella vähän seksisuhteita koko elämänsä aikana. - näin se menee, m
Dino Rex kirjoitti:
"Seksisuhteitten määrällä mitattuna naiset ja miehet ovat samanlaisia, koska suhteessa on sekä mies että nainen. Sekä seksikumppanien määrä että yhdyntöjen määrä on sukupuolilla keskimäärin sama."
Niin, keskimäärin. Kuitenkin keskivertomiehellä (eli rivin keskimmäisellä, matemaattisesti ilmaistuna mediaani) on tutkimusten mukaan paljon vähemmän seksikumppaneita kuin keskivertonaisella. Naistenmiehillä naisia taas on todella paljon. Yksinäisemmillä miehillä on todella vähän seksisuhteita koko elämänsä aikana."Dino Rex", näinhän se on. Vastaa ihmisen monivaimoista taipumusta. Äärimmillään tämä taipumus on nähtävissä esim. eräillä apinoilla ja hylkeillä. Lauman johtaja parittelee kaikkien naaraiden kanssa, muut urokset jäävät ilman. Naaraan kannattaa lyöttäytyä alfauroksen seuraan, koska tällä on parhaat resurssit. Tästähän muuten seuraa, että olemme kaikki alfauroksen jälkeläisiä.
- tovej ansson
"Dino Rex", näinhän se on. Vastaa ihmisen monivaimoista taipumusta. Äärimmillään tämä taipumus on nähtävissä esim. eräillä apinoilla ja hylkeillä. Lauman johtaja parittelee kaikkien naaraiden kanssa, muut urokset jäävät ilman. Naaraan kannattaa lyöttäytyä alfauroksen seuraan, koska tällä on parhaat resurssit. Tästähän muuten seuraa, että olemme kaikki alfauroksen jälkeläisiä.
Tätä asiaa yritin tuoda kirjoituksessani esille. Siis varmaan 20% miehistä saa 80% naisista. No ei nyt ihan suoraan noin, mutta siis jos mietin vaikka omaa tuttavapiiriäni ni suurin osa miehistä saa todella harvoin seksiä ja sitten muutama kaveri on uuden naisen kanssa joka viikonloppu. Ja tuossa asiassa sillä kranttuudella ei ole mitään tekemistä niitten geenien kanssa kun ei siinä lasta olla tekemässä.
Tottakai naiset haluavat lapselleen hyvät geenit ja sen takia myös hyvän miehen. Naiset vaan unohtavat, että voihan mieskin haluta itselleen hyvän naisen ja jos mies on lähtökohtasesti ollut lähes kokonaan ilman seksiä niin kai hän saa haluta itselleen myös naisen joka on pysynyt erossa miehistä ? - aadsadsdad
tovej ansson kirjoitti:
Tätä asiaa yritin tuoda kirjoituksessani esille. Siis varmaan 20% miehistä saa 80% naisista. No ei nyt ihan suoraan noin, mutta siis jos mietin vaikka omaa tuttavapiiriäni ni suurin osa miehistä saa todella harvoin seksiä ja sitten muutama kaveri on uuden naisen kanssa joka viikonloppu. Ja tuossa asiassa sillä kranttuudella ei ole mitään tekemistä niitten geenien kanssa kun ei siinä lasta olla tekemässä.
Tottakai naiset haluavat lapselleen hyvät geenit ja sen takia myös hyvän miehen. Naiset vaan unohtavat, että voihan mieskin haluta itselleen hyvän naisen ja jos mies on lähtökohtasesti ollut lähes kokonaan ilman seksiä niin kai hän saa haluta itselleen myös naisen joka on pysynyt erossa miehistä ?Tottakai saa haluta. Se on vaan eri asia onko sellaisia naisia minkä verran tarjolla. Jos mies haluaa vetävän, hyvännäköisen, "hyvän naisen" joka on kolmevitonen neitsyt, niin voi olla pikkuisen hankalaa.
Lisäksi jokainenhan tosiaan saa haluta just sellaista kun haluaa, mutta se ei silti tarkoita, että esim. joskus seksiä harrastanut nainen olisi jotenkin yleismaailmallisesti "huonompi" kuin neitsytnainen. Lisäksi kovin usein ainakin näillä palstoilla nämä neitsyen vaatijat vaikuttavat todella pahoilta naisvihaajilta, mikä ei välttämättä varsinaisesti auta sen naisen löytämisessä. Eli sen kun haluaa neitsytnaista, mutta ei kai se sitä tarkoita että ei-neitsyiden rienaaminen sekopäisesti keskustelupalstoilla on ihan ok ja ymmärrettävää? - puistattaa
aadsadsdad kirjoitti:
Tottakai saa haluta. Se on vaan eri asia onko sellaisia naisia minkä verran tarjolla. Jos mies haluaa vetävän, hyvännäköisen, "hyvän naisen" joka on kolmevitonen neitsyt, niin voi olla pikkuisen hankalaa.
Lisäksi jokainenhan tosiaan saa haluta just sellaista kun haluaa, mutta se ei silti tarkoita, että esim. joskus seksiä harrastanut nainen olisi jotenkin yleismaailmallisesti "huonompi" kuin neitsytnainen. Lisäksi kovin usein ainakin näillä palstoilla nämä neitsyen vaatijat vaikuttavat todella pahoilta naisvihaajilta, mikä ei välttämättä varsinaisesti auta sen naisen löytämisessä. Eli sen kun haluaa neitsytnaista, mutta ei kai se sitä tarkoita että ei-neitsyiden rienaaminen sekopäisesti keskustelupalstoilla on ihan ok ja ymmärrettävää?Ja jos ihan totta puhutaan, niin minua ainakin pelottaisi pelkkä ajatuskin suhteesta esim. "kunnollinen mies 43" kaltaisen naisvihaajan kanssa! Vaikka nainen olisi neitsyt ja kaikin puolin suloinen olento, niin ein tuollainen patologinen naisvihaaja häntä vihaltaan säästäisi.
- Kunnollinen mies 43
puistattaa kirjoitti:
Ja jos ihan totta puhutaan, niin minua ainakin pelottaisi pelkkä ajatuskin suhteesta esim. "kunnollinen mies 43" kaltaisen naisvihaajan kanssa! Vaikka nainen olisi neitsyt ja kaikin puolin suloinen olento, niin ein tuollainen patologinen naisvihaaja häntä vihaltaan säästäisi.
Korkkaamattomalle kyllä laittaisin arvoa sen mitä ansaitsee, mutten yhtään sen enenpää ... eli hän ( kään ) ei olisi mikään sellainen jota pitäisin kun kukkaa kämmenellä.
Mutta jos käytetty naisjämä sattuisi tielleni, niin hänelle en laittaisi mitään arvoa. - näin se menee, m
tovej ansson kirjoitti:
Tottakai naiset haluavat lapselleen hyvät geenit ja sen takia myös hyvän miehen. Naiset vaan unohtavat, että voihan mieskin haluta itselleen hyvän naisen ja jos mies on lähtökohtasesti ollut lähes kokonaan ilman seksiä niin kai hän saa haluta itselleen myös naisen joka on pysynyt erossa miehistä ?"tovej ansson", nimenomaan geenien kanssa kyttäytymisellä on tekemistä. Me olemme perineet geenivariaatiomme luolaihmisiltä ja geenit (alleelit) ovat runsastuneet populaatiossa juuri siten, että runsaasti lapsia saavat ovat jättäneet niitä enemmän. Naiset ovat jättäneet kranttuusgeenejä, koska eniten ovat lisääntyneet ne naiset, jotka ovat paritelleet laadukkaan miehen kanssa. Tämä on ihan biologian peruskauraa. Se, että NYT ei olla tekemässä lasta, ei ole vaikuttanut geeneihimme eikä käyttäytymiseemme.
- ...
Korkkaamattomalle kyllä laittaisin arvoa sen mitä ansaitsee, mutten yhtään sen enenpää ... eli hän ( kään ) ei olisi mikään sellainen jota pitäisin kun kukkaa kämmenellä.
Mutta jos käytetty naisjämä sattuisi tielleni, niin hänelle en laittaisi mitään arvoa.Niin, että se "korkkaamatonkin" joutuisi sitten loppujen lopuksi vain sinun vihasi kohteeksi. Silti sinä ihmettelet miksi he kiertävät sinut kaukaa. Se on kuule se itsesuojeluvaisto, joka pistää nuo neitsyet pakenemaan kauas sinun läheisyydestäsi.
- 2+13, m
puistattaa kirjoitti:
Ja jos ihan totta puhutaan, niin minua ainakin pelottaisi pelkkä ajatuskin suhteesta esim. "kunnollinen mies 43" kaltaisen naisvihaajan kanssa! Vaikka nainen olisi neitsyt ja kaikin puolin suloinen olento, niin ein tuollainen patologinen naisvihaaja häntä vihaltaan säästäisi.
"puistattaa", niin tietysti puistattaa, mutta ei ole pienintäkään vaaraa, että joku nainen joutuisi mielisairaan "Kunnollinen mies 43":n kanssa tekemisiin. Hän on tunnettu nettihäirikkö, sitkeä, työtön. Aikaa on olla netissä, mutta persoonakohtaiset ihmissuhteet ovat totaalisesti poikki. Mielisairas on tilaansa täysin syytön, mutta olisi normaali-ihmisiltä liikaa vaadittu olla hänen kanssaan. Ei voimat vaan riitä.
- ...
"tovej ansson", nimenomaan geenien kanssa kyttäytymisellä on tekemistä. Me olemme perineet geenivariaatiomme luolaihmisiltä ja geenit (alleelit) ovat runsastuneet populaatiossa juuri siten, että runsaasti lapsia saavat ovat jättäneet niitä enemmän. Naiset ovat jättäneet kranttuusgeenejä, koska eniten ovat lisääntyneet ne naiset, jotka ovat paritelleet laadukkaan miehen kanssa. Tämä on ihan biologian peruskauraa. Se, että NYT ei olla tekemässä lasta, ei ole vaikuttanut geeneihimme eikä käyttäytymiseemme.
Juu, aivan näin. Eivät miehetkään valitse leveälanteista, kapeauumaista ja terhakkatissistä naista vain silloin, kun ovat justiinsa perheenlisäystä hankkimassa. Kyllä he haluavat nuo hyvän synnytäjän ominaisuudet myös yhdenillan panoilleen, silloinkin kun ehkäisyä käyttävät..
- aloita hyvät sanat
Rakkaus on hyvä lääke.
Kasvoin väkivaltaisessa kodissa ja mietin usein jatkanko sitä samaa pahaa ketjua omille lapsilleni? Pysyykö hermoni kurissa vai lyönkö ja solvaanko niinkuin kotona on opittu? Päätin jo varhain kiinnittää huomiota omaan kiukunnäyttötyyliini ja päätin katkaista ketjun.
Minulla ei ole lapsia, mutta pyrin kannustamaan ja rohkaisemaan ystäviäni ja kaikkia ympärilläni olevia. En onnistu siinä 100%, olen ihminen. Mutta pyrin siihen. Väittäisin, että kannustan enenmmän kuin ihmiset keskimäärin.
Rakkaus on oikeasti hyvä ja ihminen tarvitsee sitä ja happea. Voimaannuttaa on hyvä sana. Se kuvaa sitä mikä vaikutus hyvällä ystävällä tai läheisellä ihmisellä voi parhaimmillaan olla. Lohdutetaan surevaa, kannustetaan, kiitetään, välitetään ja sanotaan rakastan.
Geneettistä? En tiedä...saattaa ollakin. Voihan sitä myös oppia, ainakin opetella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233