Laihdutin makaronilla 10kg!!!

Kevyt ruokavinkki

Söin aina päivälliseksi Torinon tavallista makaronia ja siihen herne-maissi-paprikaa joukkoon ja ketsuppia lisäksi. Muutoin söin normaalit aamu- ja iltapalat. (leipää, banaania, rahkaa) Laihduin 3 kuukaudessa 10kg! Tämä siksi, kun makaronissa ei ole rasvaa juurikaan. Ja rasvaa on vältettävä, se lihottaa. Dieetti oli helppo ja suosittelen muillekin.Rahaakin säästyi, kun makaroni on halpaa. En siis voi ymmärtää karppaamista, kun makaronillakin laihtuu. Aloituspainoni oli 78kg. Minulla ei ole diabetestä. Olen perusterve ihminen.

2

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panhandle

Niinpä, tästä sen taas huomaa, että laihtua voi millä tahansa, kunhan energiaa kuluu enemmän kuin sitä tulee sisään.

Mitä rasvan välttämiseen tulee, liiallinen vähärasvaisuuskaan ei ole terveellistä, koska ihminen tarvitsee rasvaa muun muassa rasvaliukoisten vitamiinien imeytymiseen.

Itse en jaksaisi syödä kuukausikaupalla samaa ruokaa joka päivä, olen sen verran vaihtelunhaluinen. Useimmat erikoisdieetit epäonnistuvat todennäköisesti juuri siksi, että ne ovat yksipuolisia.

• sdfnlsfsdfsdf

Palataan puolen vuoden päästä asiaan ja katsotaan paljonko painat.

Jokainen onnistuu laihtumaan, sehän nähtiin jo keväällä 1945 kun Neuvostojoukot saapuivat Puolaan, mutta se on taito, että saa sen painon pidettyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5060
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4562
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4489
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      294
      1647
    5. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1308
    6. 81
      1301
    7. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      68
      1265
    8. 305
      998
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      930
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      820
    Aihe