Söin aina päivälliseksi Torinon tavallista makaronia ja siihen herne-maissi-paprikaa joukkoon ja ketsuppia lisäksi. Muutoin söin normaalit aamu- ja iltapalat. (leipää, banaania, rahkaa) Laihduin 3 kuukaudessa 10kg! Tämä siksi, kun makaronissa ei ole rasvaa juurikaan. Ja rasvaa on vältettävä, se lihottaa. Dieetti oli helppo ja suosittelen muillekin.Rahaakin säästyi, kun makaroni on halpaa. En siis voi ymmärtää karppaamista, kun makaronillakin laihtuu. Aloituspainoni oli 78kg. Minulla ei ole diabetestä. Olen perusterve ihminen.
Vastaukset 2
- Panhandle
Niinpä, tästä sen taas huomaa, että laihtua voi millä tahansa, kunhan energiaa kuluu enemmän kuin sitä tulee sisään.
Mitä rasvan välttämiseen tulee, liiallinen vähärasvaisuuskaan ei ole terveellistä, koska ihminen tarvitsee rasvaa muun muassa rasvaliukoisten vitamiinien imeytymiseen.
Itse en jaksaisi syödä kuukausikaupalla samaa ruokaa joka päivä, olen sen verran vaihtelunhaluinen. Useimmat erikoisdieetit epäonnistuvat todennäköisesti juuri siksi, että ne ovat yksipuolisia. - sdfnlsfsdfsdf
Palataan puolen vuoden päästä asiaan ja katsotaan paljonko painat.
Jokainen onnistuu laihtumaan, sehän nähtiin jo keväällä 1945 kun Neuvostojoukot saapuivat Puolaan, mutta se on taito, että saa sen painon pidettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546