Söin aina päivälliseksi Torinon tavallista makaronia ja siihen herne-maissi-paprikaa joukkoon ja ketsuppia lisäksi. Muutoin söin normaalit aamu- ja iltapalat. (leipää, banaania, rahkaa) Laihduin 3 kuukaudessa 10kg! Tämä siksi, kun makaronissa ei ole rasvaa juurikaan. Ja rasvaa on vältettävä, se lihottaa. Dieetti oli helppo ja suosittelen muillekin.Rahaakin säästyi, kun makaroni on halpaa. En siis voi ymmärtää karppaamista, kun makaronillakin laihtuu. Aloituspainoni oli 78kg. Minulla ei ole diabetestä. Olen perusterve ihminen.
Laihdutin makaronilla 10kg!!!
2
198
Vastaukset
- Panhandle
Niinpä, tästä sen taas huomaa, että laihtua voi millä tahansa, kunhan energiaa kuluu enemmän kuin sitä tulee sisään.
Mitä rasvan välttämiseen tulee, liiallinen vähärasvaisuuskaan ei ole terveellistä, koska ihminen tarvitsee rasvaa muun muassa rasvaliukoisten vitamiinien imeytymiseen.
Itse en jaksaisi syödä kuukausikaupalla samaa ruokaa joka päivä, olen sen verran vaihtelunhaluinen. Useimmat erikoisdieetit epäonnistuvat todennäköisesti juuri siksi, että ne ovat yksipuolisia. - sdfnlsfsdfsdf
Palataan puolen vuoden päästä asiaan ja katsotaan paljonko painat.
Jokainen onnistuu laihtumaan, sehän nähtiin jo keväällä 1945 kun Neuvostojoukot saapuivat Puolaan, mutta se on taito, että saa sen painon pidettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839