Uskomatonta propagandaa ovat levittäneet vuosikymenniä suomalaisiin.
Valion puhdas maito, valion puhtaat suomalaiset tuotteet.
Ei tuolla ulkomaailla ole yhtään laaduttomampia tuotteita.
Esimerkiksi valion jugurtit..mitä ne on todellisuudessa..pelkkää vähämarjaisia litkuja.
Aivan ala-arvoisen huonoja. esimerkiksi valion marjajugurtti..marjaa 4% lidlin vastaavassa 12% ja vielä halvempaa, eikä vetistä roskaa.
Valion tuotteet.
4
286
Vastaukset
- kiitosvalio
Kyseessä tämä dokumentti vai ?
http://areena.yle.fi/tv/1803382
Kerrankin laajasti asiaa.
Paljonkohan pyytäisin valiolta (joka maidon on pilannut) korvauksia että on pilannut minun terveyteni. Kun olin pieni niin neuvola eikä lääkäri eikä kukaan sanonut että ongelmien syynä on maito.
Mielestäni 3 miljoonaa euroa olisi sopiva korvaus, näin lonkalta heitettynä.
Täytyy muuten sanoa että veikkaan 100€ vetoa että dokumentissa näkynyt Valion mies pääsee kilometritehtaalle viimeistään ensi viikon aikana kun ei osannut puolustella rikoksia! - meijerime
Ei osannut maitoteknologiajohtaja vastata kysymykseen miksi ei myydä homogenoimatonta...
Jotkut meijerit myyvät homogenoimatonta, mutta se on kalliimpaa koska homogenointiprosessi siis laskee hintaa..hmmm epäilenpä että hogenoinnilla saadaan epäkurantista tavarasta myytävää - hapanta on maito
Hirveän pitkä nykyään se maitopurkkien käyttöaika...9 päivää...ja melkein järjestään se maito siellä viimeisen päiväyksen seuduilla jo selvästi haiskahtaa.
Sekin kummaa kun valion omilla sivuilla sanotaan päivien välisen ajan olevan 6 päivää niin nyt jo kohonnut peräti 9 päivään...mitä kaikkea sinne tälkkiin oikein pannaan, > esimerkiksi valion marjajugurtti..marjaa 4% lidlin vastaavassa
> 12% ja vielä halvempaa, eikä vetistä roskaa.
- Valion huono johtaminen ja tehottomuus
- Lidlin sisäänostajien taitavuus
- Suonenjoen Maitomaan tehokas toiminta
Mitkähän ylläluetelluista selittävät sen että Lidlistä voi ostaa ilmeisen kannattavasti tuotettua maitoa alkaen 0,71 €/litra , mutta Valiolla kannattavuus vaati vastikään 30 prosentin hinnankorotuksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504