Minulla on puoli pussillista soijasuikaleita. En haluaisi niitä pois heittää, mutta en tiedä mitä niistä tekisin.
Tein joskus kastikkeen soijasuikaleista. Valmistin suikaleet ohjeen mukaan, mutta minusta ne olivat inhottavan tuntuisia suussa. Venyviä klönttejä.
Voisiko nuo soijasuikaleet vaikka muusata ja käyttää siten? Eihän niiden maussa sinänsä mitään vikaa ole, mutta en halua syödä mitään venyviä klönttejä.
Soijasuikaleet
3
294
Vastaukset
- wokkivihannekset
Kannattaa keittää soijasuikaleet kunolla (kannen alla vähintään 10 min. hämmentäen) ja lisäksi paistaa muutaman minuuttia, niin ne ovat parempia.
Saat esimerkiksi hyvän aterian, kun paistat niiden kanssa wokkivihanneksia. - liikaa keitetty
Olet keittänyt liikaa, jolloin ne ovat imeneet nestettä liikaa. Kuten ylempänä on jo sanottu, kannattaa 10 minsan keittämisen jälkeen paistaa suikaleet vielä paistinpannulla, jolloin niistä haihtuu vettä, saavat kauniimman värin ja pannun rasva tekee niistä parempia, vähemmän vetisiä.
- Sedä
Mä olen paistanut pannulla niin, että kierittelen ensin keittämisen jälkeen perunajauhoissa. Ihan pirun hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473658Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672584
- 422424
- 131814