Minulla on puoli pussillista soijasuikaleita. En haluaisi niitä pois heittää, mutta en tiedä mitä niistä tekisin.
Tein joskus kastikkeen soijasuikaleista. Valmistin suikaleet ohjeen mukaan, mutta minusta ne olivat inhottavan tuntuisia suussa. Venyviä klönttejä.
Voisiko nuo soijasuikaleet vaikka muusata ja käyttää siten? Eihän niiden maussa sinänsä mitään vikaa ole, mutta en halua syödä mitään venyviä klönttejä.
Soijasuikaleet
3
354
Vastaukset
- wokkivihannekset
Kannattaa keittää soijasuikaleet kunolla (kannen alla vähintään 10 min. hämmentäen) ja lisäksi paistaa muutaman minuuttia, niin ne ovat parempia.
Saat esimerkiksi hyvän aterian, kun paistat niiden kanssa wokkivihanneksia. - liikaa keitetty
Olet keittänyt liikaa, jolloin ne ovat imeneet nestettä liikaa. Kuten ylempänä on jo sanottu, kannattaa 10 minsan keittämisen jälkeen paistaa suikaleet vielä paistinpannulla, jolloin niistä haihtuu vettä, saavat kauniimman värin ja pannun rasva tekee niistä parempia, vähemmän vetisiä.
- Sedä
Mä olen paistanut pannulla niin, että kierittelen ensin keittämisen jälkeen perunajauhoissa. Ihan pirun hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892