Kuka lohduttaisi tätä nyytiä? Sinkkuuduin pidemmän seurustelun jälkeen alkutalvesta. Kesän korvilla alkoi tuntua jo siltä, että uusi rakkaus voisi jo tullakin. Mutta huh, kuinka olen saanut siipeeni yrityksissäni. Olen kesän aikana käynyt valehtelematta yli kymmenen miehen kanssa deiteillä. Mistään ei ole tullut mitään, vaikka itse olisin ollut valmis tutustumaan useampaankin heistä. "Paras" saavutukseni olivat neljät treffit saman miehen kanssa, kunnes huomasin, että hän oli ainoastaan seksin perässä. Toisen miehen kanssa pääsen jopa kakkostreffeille. Muista en kuullut enää koskaan. Mikä hitto menee pieleen? Olenko kirottu vai teenkö jotain väärin? Kaverini ihmettelevät, kuinka voin vielä olla sinkku: kehuvat kauniiksi, fiksuksi ja lämpimäksi. Olen akateeminen, hyvässä työssä ja omillani toimeen tuleva. Enkä edes ikäloppu vaan 27-vuotias ikäistäni nuoremman näköinen nainen. Treffeillä olen koittanut olla kiinnostunut, herttainen, mukava jne. Olen laittautunut ja näyttänyt mielestäni ihan hyvältä. Vaikka en ulkoisesti täydellinen olekaan, niin minut voisi luokitella nätiksi, jopa kauniiksi. Mikään laiheliini en ole, mutta normaalikokoinen (kokoa 38).
Ymmärrän, ettei aina voi osua niin, että kumpikin kiinnostuisi samanaikaisesti. Mutta jos edes vähän miellyttää, niin luulisi, että edes toisille treffeille voisi lähteä. Treffeillä on ollut lähes poikkeuksetta mukavaa (vai kuvittelenko vain?). Miehet ovat jopa kehuneet minua viehättäväksi ja kiitelleen mukavasta seurasta. Jokainen heistä on sanonut, että olisi kiva tavata uudelleen. Tuntuu, että kulkisin jatkuvasti samaa kaavaa: kivat treffit, lupaus soitella – ja sitten ei mitään. Muutaman kerran olen itsekin lähettänyt muutaman päivän päästä viestiä ja kiittänyt mukavasta seurasta.
Ja miehet sitten.. He ovat olleet hyvinkin tavallisia, suomalaisia miehiä, sillä sellainen passaa minulle hyvin. Mutta enpä itse taida passata heille..
Mitä hittoa siis tapahtuu?? Olenko tuhoon ja ikuiseen sinkkuuteen tuomittu, kun en edes pääse toisille treffeille? Buukkaanko jo kuljetuksen Lintulahden luostariin? Pian en enää uskalla tutustua kehenkään, sillä en kestä jatkuvaa hylkäämistä. Eilen tirautin itkut, kun mietin, että eihän se voi olla niin, että vain 100 % täydellisillä ihmisillä on oikeus onneen. Ovatko miehet todellakin niin ronkeleita vai johtuuko kaikki siitä, että heillä on niin paljon valinnanvaraa? Niin ja muutamaa tapausta lukuunottamatta olen tavannut miehet nettitreffien kautta. En kuitenkaan usko olleeni heille pettymys ainakaan ulkoisesti, sillä kuvia on vaihdettu ja yleensä olen saanut kuulla olevani luonnossa viehättävämpi.
Onko nyt sitten niin, etten osaa deittailla, vai mistä tuulee? Mielestäni en ole vaikuttanut epätoivoiselta takertujaltakaan..
Miksi en kelpaa miehille?
102
20773
Vastaukset
- PääMies
voi valaista asiaa, että 80% miehistä jotka tapaat netin kautta hakevat vain seksiä. Tämä internetin ihmeellinen maailma on tehty vain ja ainoastaan irtoseksiä havitteleville.
Jos haluat miehen, se ei varmasti ole vaikeaa. Tarjontaa kadulla vastaantulijoissa on runsaasti. Eli missä mättää? Mitkä ovat sitten kriteerit? Oletko liian vaativa? Onko rima liian korkealla?
Eikö olekin ihmeellistä kun maa on täynä poikamihiä ja poikamies-naisiakin, mutta harvoin ketkään tapaavat sitä sopivaa?
En tarkoita olla ilkeä.
Baarista olen oman vaimokkeeni löytänyt. Eli kyllä kai niitä muitankin suhteellisen fiksuja miehiä baarissa on, se on vain myytti sellainen, ettei baarissa synny suhteita.
Kannattaa oman harrastuspiirin sisäpuolelta katsella josko ketään löytyisi. Silloin olisi mahdollisesti valmiina yhteinen tekijä. Ja heittäkää naiset vanhat ajatusmallit romukoppaan ja tehkää te aloite. Mikään ei, ainakaan omasta mielestäni, ole niin naurettavaa kuin sellainen nainen joka nokkapystyssä odottelee, että jotain tapahtuisi.
Jos näkee jotain kiinnostavaa niin ei muuta kuin tuumasta toimeen. Ei ne pakit enään kolmannen kerran tunnu missään. Jos eka ei osu ja uppoa niin uutta matoa vain koukkuun. Eikö vain?- Nyyti
Nimenomaan tein jo ilmoituksessa selväksi, että etsin tositarkoituksella. Ja mitenkään ronkeli en ole.
Ja siitä, etteivätkö pakit sattuisi.. Kyllä ne tosiaan sattuvat, jopa kymmenennellä kerralla.
Olen nyt osoittanut oma-aloitteisuuttani aivan tarpeeksi.
Viimeiset pakit tulivat muuten mieheltä, joka oli tuttuni tuttu ja jonka tapasin häissä. Ei osoittautunut viidakkorumpukaan yhtään sen paremmaksi kuin netti. - Anonyymi
Nyyti kirjoitti:
Nimenomaan tein jo ilmoituksessa selväksi, että etsin tositarkoituksella. Ja mitenkään ronkeli en ole.
Ja siitä, etteivätkö pakit sattuisi.. Kyllä ne tosiaan sattuvat, jopa kymmenennellä kerralla.
Olen nyt osoittanut oma-aloitteisuuttani aivan tarpeeksi.
Viimeiset pakit tulivat muuten mieheltä, joka oli tuttuni tuttu ja jonka tapasin häissä. Ei osoittautunut viidakkorumpukaan yhtään sen paremmaksi kuin netti.Mä en enää ees jaksa ettiä. Pysyn sinkkuna ja leikin seksileluilla. Nainen44v
- ruusu
Joopa joo, Nyyti, samassa veneessä ollaan. Kirjoituksesi ja kuvauksesi itsestäsi voisi olla omani, paitsi että olen pari vuotta vanhempi. Viimeiset 10 vuotta olen ollut enemmän sinkkuna kuin parisuhteessa, ja lähes koko ajan olen ihmetellyt että mitä ne miehet oikein haluavat. Kaikki vain kehuvat että olen ihana, mutta eivät sitten kuitenkaan haluakaan suhdetta. Jos olen itse selkeästi kiinnostunut, niin lähetän aina jonkinlaisen viestin "kiitos tapaamisesta, olisi kiva ottaa uudelleen", jolloin luulisi miehen olevan helppo ehdottaa jotakin jos on innostunut... Mut en sitten tiedä missä mättää.
Sen olen kyllä saanut selville, että useimmiten näytän kiinnostuvan niistä miehistä, jotka eivät todellakaan halua mitään kiinteää parisuhdetta, vaan etsivät jonkinlaista seikkailua (vaikkeivat sitä heti ensisilmäyksellä tuokaan ilmi) tai ovat peräti varattuja. Nämä varatut ovatkin ihan luku erikseen, lähes kaikki livenä tulevat ehdotukset ja spontaanit lähestymiset tulevat varatuilta miehiltä! Mikseivät sinkkumiehetkin välillä rohkaisisi mieltään ja osoittaisi jonkinlaista kiinnostusta... Jälkikäteen usein kuulen kavereiltani että se ja se mies oli kyllä sinusta kiinnostunut mutta ei se uskaltanutkaan tulla sanomaan mitään. Toisaalta, kuulen jatkuvasti myös sitä että olen lämminhenkinen ja helposti lähestyttävä, vaikka olenkin kaunis niin en näytä siltä että purisin. Joten en kyllä keksi että miten pitäisi käytöstään muuttaa... Välillä rohkaisen itsekin mieleni ja teen aloitteita, mutta siitä ne miehet vasta pelästyvätkin. En sitten tiedä mitä niille pitäisi sanoa? ONko sinkkumiehillä mitään ideoita? Kaikki perinteiset jutut näyttävät karkoittavan miehet kauas, ja ihan hymyileminen ja jonkin yleisen lauseen sanominen (esim säästä, baarista, jostain tapahtumasta, esineestä tms mitä nyt sattuu olemaan lähistöllä tai meneillään) saa miehet yleensä ihan hiljaisiksi. Onko ne sitten jotenkin häkeltyneitä vai mitä ihmettä?
No, kyllähän sitä välillä tapaa oikein lupaavia miehiä joiden kanssa olen tapaillut/seurustellut useita kuukausiakin, mutta tosi kiven alla tuntuvat olevan.
Kertokaa miehet mitä meidän nättien ja reippaiden sinkkutyttöjen pitäisi tehdä saadaksemme teidät koukkuun? Heh, pitäisikö mennä sellaiseen miehenmetsästyskouluun moskovassa josta oli juttu maanantain hesarissa...? ;) Emme me kuitenkaan halua mitään semmoista lapamatoa joka ei uskalla tehdä mitään suhteen aloittamiseksi. Pitäähän miehen nyt olla mies eikä mikään hiiri...- Tonza
ekoilla treffeillä on oma itsensä ja kertoo suoraan haluavansa tavata uudestaan.
ja koittakaa välttää liikaa tavallisia kliseitä kuten soitellaan tai näkyillään, koska niistä saa sen käsityksen ettei toista kiinnosta pätkääkään.
ja jos toista ei kiinnosta, niin silloin ei auta kuin mennä seuraaville treffeille.
eikä kannata liikaa ruveta etsimään itsestään vikoja, siit tulee vaa hulluks :) - mies
Tonza kirjoitti:
ekoilla treffeillä on oma itsensä ja kertoo suoraan haluavansa tavata uudestaan.
ja koittakaa välttää liikaa tavallisia kliseitä kuten soitellaan tai näkyillään, koska niistä saa sen käsityksen ettei toista kiinnosta pätkääkään.
ja jos toista ei kiinnosta, niin silloin ei auta kuin mennä seuraaville treffeille.
eikä kannata liikaa ruveta etsimään itsestään vikoja, siit tulee vaa hulluks :)silloin kun tekee toisen kanssa jotain oppii hänestä enemmän kuin vain olemalla syömässä tai kirjottelemalla. Valitse potentiaalit arvot omaavat miehet netissä, tapaa vähintään 3 kertaa eri ympäristöissä ja hyväksy toinen vikoineen ja hyvine puolineen. Siit se lähtee:-)
- Sinkku27
No heips nyyti. Jotenki vaa tuli mieleen toi akateemisuus... Oisko ollu mahollista et ne miehet ketä oot tapaillu on ollu vähempi koulutettuja ja pienempi palkkasia. Joillekki miehille se on vähä "punanen vaate". Ite oon myös ihan tavallinen merkonomi enkä oo ikinä ees ajatellu et voisin seukkaa akateemisen naisen kans ku ne jotenki on "yläpuolella". No asiasta toisee, missäs muuten asut:)
- jihuu
No on naisetkin kummia. Kolmea naista olen netin kautta mennyt tapaamaan. Sanoin aikaisemmin puhelimessa että ihan tositarkoituksella, mutta jostain syystä siinä törmää vaan sellaisiin naisiin jotka haluavat pelkkää seksiä. Yksikin alkoi sitten vasta myöhemmin sanomaan että hän oikeastaan kai seurustelee ja ottaa sen takas. Eikö kellään ole nykyään selkärankaa lopettaa tai olla yhden kanssa kerrallaan? Ihmeellisesti pidetään varalla toista kun ei osata valita. Vai tarkoittaako nykyisin tositarkoituksella että haetaan seksiä ihan tosissaan? Vai tekeekö se itsetunnolle parempaa, kun ei olevinaan sorru seksinhakijoihin vaan on olevinaan tosissaan....
- m35
Onko yli kymmenen miestä paljon?
Onko yksi kesä pitkä aika?
Minä olen harrastanut deittailua jo neljän vuoden ajan. Ja tavannut noin 60 naista. Vaan ei ole onnistanut.
Ei se mitään. Vastahan tässä alkaa päästä vauhtiin... Tavataan toiset 60 ja arvioidaan sitten uudelleen tilannetta. - Mies-66
Tässä muutamia ajatuksia, joita tulee mieleeni..
Oletko Yh??? Se ratkaisee monet asiat heti kättelyssä (varsinkin jos heti ensitreffeillä alat kertomaan lastesi harrastuksista, koulumenestyksestä yms.). Myönnetään se tai kielletään, mutta se on yksi olennaisimpia asioita, joka saattaa jättää treffit ensimmäisiksi ja viimeisiksi...
Itse suht haluttuna poikamiehenä voin kertoa, että jos on "tarjolla" esim. vapaa nainen (lapsista); ts. lapset joko lentänneet pesästä tai täysin lapseton, on valinta erittäin helppo!
Toinen asia, että ei miehiä kiinnosta koulutaustasi- pikemminkin korkeastikoulutettu voi ennemmin olla este suhteen syntymiselle. Jotkut miehet kokee riittävän älykkään naisen jonkinlaisena uhkana- minä en..
Ja jotkut ovat erittäin kriittisiä tuon ulkokuoren suhteen- monille on tärkeää, että nainen on hoikka / laiha, vaikkei muuten missi olisikaan. Koko 38 ei ole laihan, eikä hoikan naisen mitta :(
Itselleni on ollut tuo supliikkipuoli useissa naisissa suurin pettymys- ei aina riitä, että olet kohtelias, huomaavainen, puhut... Puheesta, ilmeistä, eleestä pitää huokua elämänmyönteisyys, huumoria sopivassa suhteessa, taito keskustella asiasta kuin asiasta ilman, että läpi paistaa teennäisyys.
Voi olla, että puheistasi kuitenkin huomaa, että olet käynyt kovan elämänkoulun läpi, joka pelottaa miehiä???
Tässä muutamia, aika synkkiä näkemyksiä, mutta en keksi muutakaan, miksi Sinunkaltaiseesi naiseen eivät miehet rakastu???
On myös niin itsekeskeisiä ja -rakkaita miehiä, joille kelpaa vain itse täydellisyys, vaikka he itse ovat todella kaukana siitä...
Älä kuitenkaan luovuta, vaan sinnittele eteenpäin päivä kerrallaan.
Itse olen aina päässyt yksinäisyydestäni eroon silloin, kun olen kaikkein vähiten sitä yrittänyt :)
Ts. väkisin etsimällä ei varmasti löydy sitä suurta rakkautta!- Nyyti
Mies -66, kiitos kannustuksesta :(. Ensinnäkin, en ole yh, ja kyllä, olen hoikka (vaikka mielestäsi koko 38, 170 cm pitkällä 59 kg painoisella ja isorintaisella naisella oli osoitus aivan muusta).Ja vaikken langanlaiha olisikaan, niin kasvojani on sanottu kuvankauniiksi.Kohteliaisuuksia kuulen lähes päivittäin. Huumorintajuinen ja elämänmyönteinenkin uskoisin olevani. Löinkö luun kurkkuun? Mielestäni minun ei tarvitsisi tuhlata nuoruuttani yksin.
- PääMies
Nyyti kirjoitti:
Mies -66, kiitos kannustuksesta :(. Ensinnäkin, en ole yh, ja kyllä, olen hoikka (vaikka mielestäsi koko 38, 170 cm pitkällä 59 kg painoisella ja isorintaisella naisella oli osoitus aivan muusta).Ja vaikken langanlaiha olisikaan, niin kasvojani on sanottu kuvankauniiksi.Kohteliaisuuksia kuulen lähes päivittäin. Huumorintajuinen ja elämänmyönteinenkin uskoisin olevani. Löinkö luun kurkkuun? Mielestäni minun ei tarvitsisi tuhlata nuoruuttani yksin.
Vastauksestasi tuli negatiivinen tunne. Ei sillä, että sillä olisi näin netissä väliä miten muut tuntevat, mutta piilisikö siinä jotain.
Onko asenteesi aina negatiivinen? Voi tietenkin olla, että sinulla on vain huono päivä, mutta ei yhdestä netti-kirjoituksesta kannatta "lyödä luuta kurkkuun".
Langanlaiha ei todellakaan tarvitse olla ;) - Nyyti
PääMies kirjoitti:
Vastauksestasi tuli negatiivinen tunne. Ei sillä, että sillä olisi näin netissä väliä miten muut tuntevat, mutta piilisikö siinä jotain.
Onko asenteesi aina negatiivinen? Voi tietenkin olla, että sinulla on vain huono päivä, mutta ei yhdestä netti-kirjoituksesta kannatta "lyödä luuta kurkkuun".
Langanlaiha ei todellakaan tarvitse olla ;)Kirjoitukseni poitti oli juuri se, että tuntuu kuin miehillä olisi niin korkeat kriteerit, ettei niitä voi mitenkään saavuttaa. That's it.
- Mies-66
Nyyti kirjoitti:
Kerroin aivan avoimesti, mitä yleisesti puhutaan, mitä mieltä miehet ovat...
En väittänyt likimainkaan, että kaikki mielipiteet olisivat omiani.
Työskentelen palveluammatissa paikoissa, joissa nimenomaan yritetään luoda suhteita vastakkaiseen sukupuoleen, joten ei tarvitse olla insinööri nähdäkseen, mitä miehet ja naiset toisiltaan odottavat.
Enkä todellakaan ota paineita, olit aivan mitä mieltä tahansa kirjoituksestani; itsehän halusit, että kantaa otetaan? Ei kannata kirjoittaa yleiselle foorumille, jos on heti herne nokassa; kysehän ei ollut minun elämäntilanteestani, eikä minun pettymyksistäni.
Tuo katkera vastauksesi ehkä antoi jo osan vastausta siihen, miksi olet joutunut pettymään aina uudestaan ja uudestaan...
Jos et em. kritiikkiä kestä, on itsetuntosi todella alhaalla, joka varmasti heijastuu myös treffeilläsi.
Tuo ylitsevuotava itsekorostus kauneudestasi myös kertoo aika paljon luonteestasi ja siitä, mitä todennäköisesti vaadit myös mahdolliselta kumppaniltasi.
Kannattaisikohan sinun olla vielä jonkin aikaa yksin, oppia elämään itsensä kanssa, ennenkuin yrität solmia epätoivon vimmalla uutta suhdetta? Epäonnistuneet treffisi ja varsinkin niiden määrä myös kertoo paljon.
Olemalla ainakin itselleen rehellinen, voi saavuttaa paljon.
Eli, et todellakaan lyönyt luuta kurkkuuni, ainoastaan todistit huonon itsetuntosi, kykenemättömyytesi kohdata vastoinkäymisiä, tai vastaanottaa negatiivista palautetta.
Itse en kehtaisi edes anonyymisti kehua itseäni noin yliampuvasti, oli syytä tai ei ;)
Ja jos olet todellakin niiiiiin ihana, kuin annat ymmärtää, niin silloin vika on ainoastaan koko miessukupuolessa, mihin en oikein jaksa uskoa... - asta
Muuta sanomista ei minulla asiaan itseensä ole, mutta pisti silmään tuo kommenttisi, ettei koko 38 olisi hoikan naisen mitta. Kyllä se vaan on. Jos nainen on kokoa 38, hän on hoikka.
- Paha Suvi
asta kirjoitti:
Muuta sanomista ei minulla asiaan itseensä ole, mutta pisti silmään tuo kommenttisi, ettei koko 38 olisi hoikan naisen mitta. Kyllä se vaan on. Jos nainen on kokoa 38, hän on hoikka.
Käsittääkseni lause : "koko 38 ei ole laihan tai lihavan naisen mitta" (tjtn.) yhdistettynä kontekstiin tarkoittaa vain sitä ettei koolla ole väliä, ei se ole ihmisen saati parisuhteen mitta. Tai siis sujuvasti suomeksi: se oletko lihava tai laiha ei ole tärkeää tässä yhteydessä.
Hassua miten tässä nyt akat taas ryhtyi urputtamaan kun joku mies sanoo asiallisesti asiasta... - p76
Nyyti kirjoitti:
Pakko heittää kanssa tähän kommentti tosta, että kokoa 38 oleva ei ole laiha. Itse olen 175 cm pitkä ja toisinaan käytän 38, mutta useimmiten kokoa 40 olevia vaatteita. Ja olen kaikkien mielestä "luuviulu"...
- Kaisa-Lotta
Paha Suvi kirjoitti:
Käsittääkseni lause : "koko 38 ei ole laihan tai lihavan naisen mitta" (tjtn.) yhdistettynä kontekstiin tarkoittaa vain sitä ettei koolla ole väliä, ei se ole ihmisen saati parisuhteen mitta. Tai siis sujuvasti suomeksi: se oletko lihava tai laiha ei ole tärkeää tässä yhteydessä.
Hassua miten tässä nyt akat taas ryhtyi urputtamaan kun joku mies sanoo asiallisesti asiasta...Tässä suora lainaus viestin siitä kohdasta, joka pisti minunkin silmääni:
"Ja jotkut ovat erittäin kriittisiä tuon ulkokuoren suhteen- monille on tärkeää, että nainen on hoikka / laiha, vaikkei muuten missi olisikaan. Koko 38 ei ole laihan, eikä hoikan naisen mitta :( "
Olen erittäin kummissani siitä väitteestä, että 38 ei olisi hoikan naisen mitta. Tuossa alempana nyyti kertoo painonsa/pituutensa. Niiden mukaan hänen painoindeksinsä on 20,4 - lääkärien mukaan käsittääkseni ihannepaino.
Kerrassaan havahduttavaa, että alipainoa todellakin pidetään normaalina ja haluttavana. Minusta tuollainen ajattelu ei ole aivan kohdallaan, vaikka se olisikin ilmaistu asiallisin sanankääntein. - jepulis
p76 kirjoitti:
Pakko heittää kanssa tähän kommentti tosta, että kokoa 38 oleva ei ole laiha. Itse olen 175 cm pitkä ja toisinaan käytän 38, mutta useimmiten kokoa 40 olevia vaatteita. Ja olen kaikkien mielestä "luuviulu"...
Se johtuu siitä, että olet jättiläismäisen pitkä ja vaikutat siksi laihemmalta.
- kokoa 38
Kaisa-Lotta kirjoitti:
Tässä suora lainaus viestin siitä kohdasta, joka pisti minunkin silmääni:
"Ja jotkut ovat erittäin kriittisiä tuon ulkokuoren suhteen- monille on tärkeää, että nainen on hoikka / laiha, vaikkei muuten missi olisikaan. Koko 38 ei ole laihan, eikä hoikan naisen mitta :( "
Olen erittäin kummissani siitä väitteestä, että 38 ei olisi hoikan naisen mitta. Tuossa alempana nyyti kertoo painonsa/pituutensa. Niiden mukaan hänen painoindeksinsä on 20,4 - lääkärien mukaan käsittääkseni ihannepaino.
Kerrassaan havahduttavaa, että alipainoa todellakin pidetään normaalina ja haluttavana. Minusta tuollainen ajattelu ei ole aivan kohdallaan, vaikka se olisikin ilmaistu asiallisin sanankääntein.Musta tuo tuo hyvin esiin sen, kuinka miehet nykyään odottavat jokaisen naisen olevan lähes mallimitoissa. Vähän jos on lihaa luiden ympärilla niin heti saa kuulla kommentteja jenkkakahvoista ym. Monesti esim työpaikan kahvipöytäkeskusteluissa olen kuullut varsin idioottimaisia kommentteja miehiltä jostain julkisuuden naisista kuinka iso takamus heillä on tai kuinka leveät reidet ym. vaikka kyseiset tähtöset ovat olleet aivan normaalimitoissa.
- p76
jepulis kirjoitti:
Se johtuu siitä, että olet jättiläismäisen pitkä ja vaikutat siksi laihemmalta.
No vaikka olisinkin, kuten sinä ilmaisit, "jättiläismäisen pitkä" (mielestäni aika normaali pituus vielä, en sentään ole koripalloilijan mitoissa), se ei muuta sitä seikkaa, että siis olen laiha. En ainoastaan vaikuta laihalta. Painoindeksi on aina ollut siinä normaalin ja alipainoisen rajamailla.
- Asta
Paha Suvi kirjoitti:
Hassua miten tässä nyt akat taas ryhtyi urputtamaan kun joku mies sanoo asiallisesti asiasta...Kontekstissa : "Ja jotkut ovat erittäin kriittisiä tuon ulkokuoren suhteen- monille on tärkeää, että nainen on hoikka / laiha, vaikkei muuten missi olisikaan. =>> Koko 38 ei ole laihan, eikä hoikan naisen mitta :( "
Kysyn sinulta, missä sinun luetunymmärryksesi oikein on? Lukutaito kirjoitetaan muuten yhteen, joten voin kysyä myös missä sinun kirjoitustaitosikin on? Ilmeisesti siellä, minne aurinko ei paista...
Saatanan ämmänretale. Hauku muita akoiksi vasta siinä vaiheessa, kun jalkoväliisi kasvaa ylimääräinen uloke. - Mies
Nyyti kirjoitti:
Kirjoitukseni poitti oli juuri se, että tuntuu kuin miehillä olisi niin korkeat kriteerit, ettei niitä voi mitenkään saavuttaa. That's it.
Kuules nyt, kun minä olin sinkku niin aivan varmasti olisin suostunut tapailemaan minusta kiinnostutta nuorta lapsetonta ja vapaata naista, joka on noissa mitoissa ja vielä oikeasti kuvankaunis kasvoiltaan. Voi kylläkin olla, että sinä olisit karsinut vastaukseni sinun ilmoitukseesi pois syystä tai toisesta. Kenties olisit halunnut valokuvani eikä se olisi vastannut tasovaatimuksiasi (olen naimisissa tavallisennäköisen ja luonteeltaan miellyttävän sekä järkevän naisen kanssa, joten varmaan olen itse aika tavallista tasoa). Kenties en olisi ollut sinusta riittävän kiinnostava tavatessamme livenä.
Minusta tarinasi on eriskummallinen. Luulen, että siitä puuttuu jotain olennaista. Ensimmäinen asia, joka minulle tulee mieleen on, että esikarsintasi on jättänyt jäljelle aivan liian tasokkaita miehiä. Toinen mahdollisuus on, että et ole tavannut _tarpeeksi_ tasokkaita miehiä. Jos olet tavannut vain muutaman, on mahdollista, että sinut on arvioitu liian tasokkaaksi tyytyväisenä pidettäväksi 1. miehet ovat arvelleet sinun ennen pitkää löytävän parempaa seuraa eivät ole halunneet riskeerata sydänsuruja. - b
PääMies kirjoitti:
Langanlaiha ei todellakaan tarvitse olla ;)Sinun vastauksesi "PääMies" on itse negatiivinen.
- b
Mies-66 kirjoitti:
Kerroin aivan avoimesti, mitä yleisesti puhutaan, mitä mieltä miehet ovat...
Työskentelen palveluammatissa paikoissa, joissa nimenomaan yritetään luoda suhteita vastakkaiseen sukupuoleen, joten ei tarvitse olla insinööri nähdäkseen, mitä miehet ja naiset toisiltaan odottavat.
Enkä todellakaan ota paineita, olit aivan mitä mieltä tahansa kirjoituksestani; itsehän halusit, että kantaa otetaan? Ei kannata kirjoittaa yleiselle foorumille, jos on heti herne nokassa; kysehän ei ollut minun elämäntilanteestani, eikä minun pettymyksistäni.
Tuo katkera vastauksesi ehkä antoi jo osan vastausta siihen, miksi olet joutunut pettymään aina uudestaan ja uudestaan...
Jos et em. kritiikkiä kestä, on itsetuntosi todella alhaalla, joka varmasti heijastuu myös treffeilläsi.
Tuo ylitsevuotava itsekorostus kauneudestasi myös kertoo aika paljon luonteestasi ja siitä, mitä todennäköisesti vaadit myös mahdolliselta kumppaniltasi.
Kannattaisikohan sinun olla vielä jonkin aikaa yksin, oppia elämään itsensä kanssa, ennenkuin yrität solmia epätoivon vimmalla uutta suhdetta? Epäonnistuneet treffisi ja varsinkin niiden määrä myös kertoo paljon.
Olemalla ainakin itselleen rehellinen, voi saavuttaa paljon.
Eli, et todellakaan lyönyt luuta kurkkuuni, ainoastaan todistit huonon itsetuntosi, kykenemättömyytesi kohdata vastoinkäymisiä, tai vastaanottaa negatiivista palautetta.
Itse en kehtaisi edes anonyymisti kehua itseäni noin yliampuvasti, oli syytä tai ei ;)
Ja jos olet todellakin niiiiiin ihana, kuin annat ymmärtää, niin silloin vika on ainoastaan koko miessukupuolessa, mihin en oikein jaksa uskoa..."Kerroin aivan avoimesti, mitä yleisesti puhutaan, mitä mieltä miehet ovat...
Jos et em. kritiikkiä kestä, on itsetuntosi todella alhaalla, joka varmasti heijastuu myös treffeilläsi."
Ihmettelen tätä suhtautumista. Mikä on kun täytyy olla tarkoituksellisen ymmärtämätön ja kielteinen toista kohtaan, sinulla niitä ennakko-käsityksiä taitaa olla.
Annat selityksen ainoastaan omille tulkinnoillesi nyytin tekstistä, et hänen tekstilleen. - Auervaara miehet
Kaisa-Lotta kirjoitti:
Tässä suora lainaus viestin siitä kohdasta, joka pisti minunkin silmääni:
Kerrassaan havahduttavaa, että alipainoa todellakin pidetään normaalina ja haluttavana. Minusta tuollainen ajattelu ei ole aivan kohdallaan, vaikka se olisikin ilmaistu asiallisin sanankääntein.Koko 38 on Lenita Airiston vaatemitta ollut koko missiajoista lähtie, ei siis lihaava. on tarinani on se tanssi- ja ravintolatuttavuudet, miehet alkoholisteja, ensimmäinen mies joka haki lavatansseissa Jyväskylässä -67 kertoi, että olen tänne tullessa juonut pullon kirkasta viinaa, esitti kovaa jätkää. Sitten toinen lavatuttavuus vappuna, oli YK:sta Kyprokselta palannut Suomeen töihin. Ilta oli ihana kuin mikä. Tiesin työpaikan missä hän oli töissä ja pääsi klo 22.00 pois, menin työmaaportille "hyvin pukeutuneena", jopa nättinä. Hän suuttu kovasti ja ajoi minut pikku Fiatillakotiin ja sanoi mulle ei ole koskaan käynyt näin. Hän oli vapaa mies, ihmettelin mikä vika taasen oli.Mutta se olen huomannut, että miehet ei tykkää, että menee töihin vastaan tai soitaa töihin, tällöin tulee kovia riitoja.Rakkaus loppuu siihen. miehet hakeenäköjään kaunistanaista alle 30v, mutta 50 v maissa katsotaan mitä omistaa. Oletteko huomanneet???
Kasvattako äidit pojat tällaiseksi? - Anonyymi
Koko 36 on naisilla hoikka, 38 on normaali.
- Viestimies
Miesten ja naisten tarpeet ovat erillaisia.
Miesten perimmäinen tarkoitushan on saada mahdollisimman monta naista, rumasti sanottuna. Se on osa miestä. Sillä vietillä tätä maailmaa on tuhansien vuosien ajan jatkettu. Nykyään maailma on erillainen ja kirkollinen kasvatus on muokannut miehistä yksiavioisia. Mutta ei niin pienessä ajassa ne vaistot evoluution mukana katoa mihinkään. Ja nekin miehet joilla tämä vietti ei ole niin suuri, ovat todennäköisesti jo varattuja.
Naisten perimmäinen tarkoitushan on taas valita paras mahdollinen isä. Säilyttää tämä ja kasvattaa lapia. Nämäkään vaistot eivät ole vuosituhansien aikana kadonneet mihinkään. Vaikka irtosuhteita harrastavia naisia on enemmän ja enemmän, suurin osa naisista hakee automaattisesti miestä eliniäksi kun miehillä on juuri päinvastoin.
Näin se on. Vietit vievät meitä, emmekä edes huomaa sitä koski järki ei koskaa voi täydellisesti hallita vaistoja/tunteita.
Kirjoituksessa ei ollut paljon mitään apua sinkkuteen, mutta kannattaa siis etsiä miehestä sellaisia piirteitä jotka tarkoittavat, että mies olisi valmis elinikäiseen suhteseen. Toisin sanoen, miestä jolla vaistot ovat heikommat. Eikä sekään ole mikään taikatemppu.
Täytyy myös muistaa, että nykyajan ihmiset hakevat täydellistä onnellisuutta. Kuten tiedämme ennenaikaa suurinosa avioista olivat sovituja, eikä täydellisestä onnesta saannut nauttia kuin harvat ja valitut.
Onnea vaan "metsästykselle" ;) - Mies24
Taitaa olla parasta että käyt vielä yksillä treffeillä. Tarjoudun vapaaehtoiseksi, ja voidaan sitten katsoa mikä asiassa mättää. Voin vaikka tehdä kirjallisen raportin treffien kulusta, jonka sitten annan sinulle luettavaksi. Missäpäin asut?
- m34
Ei sitä kymmenen kerran jälkeen kannata luovuttaa. Olen tämän vuoden aikana tavannut parisenkymmentä akateemista naista, eikä heiltä paljon ole kiinnostusta herunut. Treffit ovat olleet pitkiäkin ja avoimesti keskusteltu, mutta ne kipinät ovat vain kuulemma puuttuneet. Aina se toinen kerta jää tulematta, vainka kuinka hauskaa ekalla kerralla olisikin ollut. Ehkä oma virheeni on ollut vain noiden akateemisten kanssa jutustelu, mutta mailikeskustelut vain ovat sujuneet heidän kanssaan paljon paremmin. Avoimesti olen hakenut laajalla haarukalla 27-37v ja omakin ilmoitus on ollut useasti eikä paljon vastauksia tule. En tiedä mitä omaan ilmoitukseen tulisi laittaa, jotta joku nainen siitä kiinnostuisi. Lyhyt se ei ainakaan ole ollut, sillä pari kertaa ilmoitustilakin loppunut kesken.
- pikkolo
no nyt kun kerran olet treffien makuun päässyt niin miks et kokeilis vielä kerran? vai onko jo ratkaisu löytynyt? kyselee 26 vuotias mies...
- pikkolo
pikkolo kirjoitti:
no nyt kun kerran olet treffien makuun päässyt niin miks et kokeilis vielä kerran? vai onko jo ratkaisu löytynyt? kyselee 26 vuotias mies...
ja niinhän siinä kävi että edellinen viesti meni väärään kohtaan jatkoks.
- m34
Ei sitä kymmenen kerran jälkeen kannata luovuttaa. Olen tämän vuoden aikana tavannut parisenkymmentä akateemista naista, eikä heiltä paljon ole kiinnostusta herunut. Treffit ovat olleet pitkiäkin ja avoimesti on keskusteltu, mutta ne kipinät ovat vain kuulemma puuttuneet. Aina se toinen kerta jää tulematta, vainka kuinka hauskaa ekalla kerralla olisikin ollut. Ehkä oma virheeni on ollut vain noiden akateemisten kanssa jutustelu, mutta mailikeskustelut vain ovat sujuneet heidän kanssaan paljon paremmin. Avoimesti olen hakenut laajalla haarukalla 27-37v ja omakin ilmoitus on ollut useasti eikä paljon vastauksia tule. En tiedä mitä omaan ilmoitukseen tulisi laittaa, jotta joku nainen siitä kiinnostuisi. Lyhyt se ei ainakaan ole ollut, sillä pari kertaa ilmoitustilakin loppunut kesken.
- imperfect
että sun pitäisi olla täydellinen. Ongelma lienee siinä, että USKOT olevasi täydellinen, ja niin ollen täynnä itseäsi...
- simppu
Kuulostat - anteeksi vaan - aika itsekeskeiseltä ja omaan napaan tuijottajalta.
Sinkkuunnuit alkutalvesta. Etpäs ole kauaa sinkkuna ollut! Nauti elämästäsi ja vapaudestasi ja tee kiinnostavia asioita, jopa 'epäkiinnostavia' . Uusissa ympyröissä saat muuta ajateltavaa ja tapaat uusia ihmisiä...ehkä sen oikean! Tosin elämä ei ole saippuasarja joka pyörii romantiikan ympärillä. On muitakin asioita kuin ihmissuhteita.- Herr
Samaa ajattelin minäkin. Sinkkuna huimat puoli vuotta ja nyt kysellään itku kurkussa miksi en kelpaa kenellekkään. Alkuperäinen kirjoittaja mainitsi olevansa akateeminen, kaunis jne. Sitä ei huomannut kertoa että on myös epätoivoinen. Puoli vuotta yksin ja käynyt kymmenillä treffeillä ja pettynyt yhtä monta kertaa :)
On se säälittävää ettei ihmiset halua tutustua itseensä. Eivät osaa olla yksin ja tulla toimeen omillaan. Siinä ei paljon akateemisuuskaan auta jos on noin epäitsenäinen; pitkälle ei uralla pötkitä. - ruusu
Herr kirjoitti:
Samaa ajattelin minäkin. Sinkkuna huimat puoli vuotta ja nyt kysellään itku kurkussa miksi en kelpaa kenellekkään. Alkuperäinen kirjoittaja mainitsi olevansa akateeminen, kaunis jne. Sitä ei huomannut kertoa että on myös epätoivoinen. Puoli vuotta yksin ja käynyt kymmenillä treffeillä ja pettynyt yhtä monta kertaa :)
On se säälittävää ettei ihmiset halua tutustua itseensä. Eivät osaa olla yksin ja tulla toimeen omillaan. Siinä ei paljon akateemisuuskaan auta jos on noin epäitsenäinen; pitkälle ei uralla pötkitä.olen samaa mieltä, puoli vuotta sinkkuna ei tosiaankaan ole pitkä aika, eikä ole syytä olla vielä epätoivoinen.
Mutta se että ihminen haluaa parisuhteen, ei tarkoita sitä ettei haluaisi/osaisi tutustua itseensä, olla yksin tai tulla toimeen omillaan! Ehei, ei todellakaan! Suurin osa ihmisistä haluaa elämänkumppanin jonka kanssa elämä vain tuntuu paremmalta kuin yksin, se ei tarkoita sitä etteikö silti osattaisi elää yksin jos tarve vaatii. Yksineloa lienee jokainen meistä opetellut kotoaan muutettua, tai ensimmäisen pitkän parisuhteen päätyttyä. Siltikin useimmat pariutuvat uudelleen, eivätkä suinkaan siksi ettei yksinelo olisi onnistunut, vaan siksi että löytävät jonkun jonka kanssa elämä on parempaa kuin yksin. Lisäksi olen sitä mieltä että itseensä tutustuminen jatkuu kyllä koko elämän läpi, eikä sitä parisuhde estä, kunhan vain kumpikin osaa ja saa olla oma itsensä siinä suhteessa. Eli ei tyrannisoida eikä yritetä liiaksi miellyttää kumppania, vaan kumpikin saa toteuttaa itseään ja osaa myös joustaa ja ottaa toista huomioon.
Omasta mielestäni säälittäviä ovat ne jotka eivät (enää) usko rakkauteen tai parisuhteeseen, vaan tuomitsevat sitä etsivät jollain noin älyttömällä.
- Kapris
Ehkäpä syy sinkuuteesi on se että kerrot tuosta sinkkuutumisestasi alkutalvesta? Kukaan mies joka kuulee pitkän sepustuksen siitä -kun me erottiin ja nyt olis halusessa uusi uros- halua miksikään välimallin jätkäksi tai lohdutussuhteeksi. Näin se vaan on.
Se että olet mielestäsi suhteellisen passelin näköinen miesten kiinnostuksen herättäjäksi, ei tarkoita että olisit mitenkään loistava sen kiinnostuksen ylläpitäjänä. Pitkän parisuhteen jälkeen pitää opetella toisten ihmisten kanssa toimeentuleminen aivan uusiksi, ei enää päde vanhat säännöt, valitettavasti.
Yksi kesä on tosiaan lyhyt aika kun ajattelee minkä verran mahdollisia kumppaneita olet vasta tavannut. Kokeile vielä toinen kesä, ainahan voi käydä niin että tuleva kumppanisi vasta pakkaa kamojaan pahvilaatikoihin tuolla jossain ;-)
Rennosti vaan ja nauti ihmisten tapaamisesta, kyllä se siitä :-) - juuuso
Eläpä masennu, ne miehet on vaan olleet väärää sorttia sulle. Kyllä sieltä vielä joku yhteensopivan lajikkeen edustajakin eteen tupsahtaa.
- Vince-25
Hei Nyyti!
Minulla on enemmän tai vähemmän samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Luonnollisesti naisista, koska olen mies :)
Olen 25-vuotias, akateemista koulutusta suorittava, sen pikkuhiljaa loppuun saattava mies. Huumorintajuinen, avoin, keskustelutaitoinen, toiset ihmiset huomioon ottava. Ja sen verran kunnianhimoinen, että elämässä on tavoitteita ja halua pyrkiä niitä kohti.
Sinkkuna olen ollut jo sen verran kauan, että toista ihmistä on jo ikävä. Jakamaan ja tekemään asioita, kaikkia niitä, joita parisuhteeseen kuuluu.
En ole koskaan pitänyt baareja sopivina seuranhakupaikkoina itselleni, ja niinpä olen hakenut seuraa nettitreffien kautta.
Tuloksena ovat olleet muutamat treffit, ei juurikaan kaksia saman ihmisen kanssa. Tosin yleisempää on se, että -vaikka vastapuoli olisi aluksi kuulostanut kuinka mukavalta / lupaavalta hyvänsä ja juttu olisi luistanut todella hyvin-, niin kirjoittelu vain loppuu yhtäkkiä, ilman sen kummempaa syytä. Tai ei sitä ainakaan minulle ole kerrottu. Sekin on asia, jota en vielä ole oppinut ymmärtämään. En, vaikka tiedänkin, että "nettimaailmassa" niin on paljon helpompi tehdä kuin muuten, mikä varmasti on omiaan sitä lisäämään.
En ole osannut tulla oikein muuhun tulokseen kuin siihen, että naisilla(kin?) on niin paljon valinnan varaa, että hyvinkin pienen asian vuoksi saatetaan siirtyä listalla seuraavaan. Ja tällainen ajattelutapa vaikuttaisi olevan valitettavan yleinen nykypäivänä.
No, ehkä minuakin vielä joskus onnistaa :) Välillä vain tuntuu, että olisi jo "ansainnut" muutakin kuin pettymyksiä, turhia toiveita ja sitä ainaista paskantuloa niskaan.
Oikein hyvää alkavaa syksyä sinulle, Nyyti! Toivottavasti löydämme etsimämme.
Jos haluat kirjoitella aiheesta enemmän, niin osoitteeni on: [email protected] - jukkis78
Äläpä heitä vielä kirvestä kaivoon.Kuulostat lähes joka pojan ihannenaiselta.Ehkä oot tavannut vaan liian heikkoitsetuntoisii miehii jotka kenties aattelevat,että oot liian hyvä hänelle.On niit kai sellassiikin.Jos oot eronnu vasta alkutalvesta,niin eipä vielä kannata alkaa nyyhkii.Kaiken kirjottamasi perusteella sun pitäis kyllä kelvata miehelle kuin miehelle.Voisit varmaan alkaa aatella vähän toisinkin päin,eli kelpaako sulle löytyvä tarjonta.
Mä itse en oo tavannu yhtäkään naista netin kautta.Kokeilin kyllä,kunnes kyllästyin tyhjään mailiboxiin.Mun sinkkuusaika mitataan kohta vuosissa,muuten silti vaivu epätoivoon.Parempi yksin kuin huonon naisen kaa.Pätee varmaan molemmin puolin sukupuolten kesken.
Meeppä tulevana viikonloppuna johonkin kivaan baariin jossa on vähän usempi ihminen.Jokin kiva disco/tanssiravintola.Ei siis mihinkään kylän juopporäkäläbaari.Siellä kun näät jonkun kiinnostavan tyypin,meet sen luo rohkeesti vaan juttelee.Tekee muuten yleensä aina vaikutuksen eikä sun oo mikään velvollisuus sänkyyn hyppätä.Suomalaiset miehet on kuitenkin keskimäärin ujoi ja epävarmoi itsestään eivätkä välttämättä lähesty kaunista naista selvinpäin.Sama kyllä on toisinpäinkin.Mua Harmittaa suunnattomasti suomalaisten yleinen ujous vaikka oon itsekin tavallinen suomiblondijätkä.Baareissa tuojotellaan vaan toisiaan,juodaan kännit ja mennään himaan ja itketään kuinka baareista ei löydy kunnon seuraa.
No sori toi tyhmä tilitys.Tsemppii sulle vaan.Kyllä se oikea sieltä jostain löytyypi. - lässyluuseri
Minuun yleensä on kiinnostus lakannut kun ei ole sitä korkeaa koulutusta tai vakituista työtä.
Et semmosta. - mies34
Ajattelinpa antaa oman näkemykseni, kun olit pitkän jutun kirjoittanut. Sellainen ansaitsee aina vastauksia...
Kaunis, fiksu ja lämmin. Hyviä ominaisuuksia parisuhteessa. Hyvä alku seurusteluun. Koska ihmisen perusominaisuudet ovat valloittavat luulenpa että olet tapaillut vain vääränlaisia miehiä. Elämäntilanne on aika hyvä pariutumisen kannalta olla samantyylinen. Mies joka on sinkkuutunut jo jonkin aikaa sitten tietää millaista elämäsi on, keskustelunaiheitakin riittää, ja toisaalta hän itsekin saattaa jo olla kypsynyt sinkkuuteen. Toisaalta, jos pyrkii miellyttämään treffeillä liikaa, antaa siinä ainakin minulle huonon kuvan. Naisella käytöstapojen lisäksi kun pitäisi olla omia ajatuksia, pientä särmää ja älyllistä haastetta. Jos tekee ensimmäisten treffien perusteella johtopäätökset ihmisestä saattaa vahingossa mennä sen elämänsä ihmisen ohi. Ensikerralla kun jännitys ym. asiat saattavat sotkea tilannetta. Muutaman kerran kun tapaa ihmistä eri tilanteissa, esim. tekemässä jotain niin vasta sitten tietää enemmän hänestä. Parhaimmat treffit (ja tuloksekkaimmat) minulla on ollut mökillä, missä teimme yhdessä hommia ja pikkuhiljaa sitten tutustuimmekin. Myös se miten ihminen on kavereidensa kanssa kertoo paljon. Deitit kannattaa järjestää niin että niissä on jotain persoonallista (kahvilan sijaan veneelle tms., erilaisiin tapahtumiin) ja että mukavaa on vaikka muuten ei nappaisikaan.
Mieti millaiset tapaamasi miehet ovat olleet, ikä voi olla semmoinen mitä laajentamalla tapaat erilaisia ihmisiä. Joskus eri paikkakunta. Tiedän tapauksia missä ihmisten kemiat ovat toimineet kun toinen on ollut toiselta puolen Suomea. Siinä vaiheessa kun rakkaus iskee noin ovat välimatkat lyhyitä.
Netin kautta jos etsit niin tutustu ihmisen arvoihin ensin, meilitse mieluummin kuin sätissä. Toisaalta netti on sellainen ympäristö että siellä uusia ihmisiä tulee kokoajan, ruoho on vihreämpää, joten ymmärrän jos et löydä kumppania niiden keskuudesta jotka ovat jo pitempään nettailleet ja sinkkuina.
Ja lopuksi: itsetunto. Mikähän siinä on että varattuna on itsevarmempi ja joutuu enemmän iskuyritysten kohteeksi kuin sinkkuna. Ajattele että olet varattu, Ihana Ihminen ja aivan vastustamaton. Ja lisäksi älä etsi mitään. Kun olet rauhoittanut mielesi etsinnältä voit jotain löytää. Onnea:-) - Mies 31vee
"Treffeillä olen koittanut olla kiinnostunut, herttainen, mukava jne."
Jospa kokeilisit olla vain aito. Jos on paska fiilis treffeillä (ihan muista syistä kuin treffeistä siis), niin senhän voi näyttää. Aina ei tarvitse näyttää onnelliselta ja positiiviselta. Aitoa ihmistä on myös hankala ajatella objektina. Roolimaski näkyy ja kuuluu.
En tiedä mistä se rakkaus löytyy (jos tietäisin, niin en olisi tässä ryhmässä). Itse erosin muutama kuukausi sitten ja olisi mukava löytää joku jota oikeasti rakastaisi ettei tarvitsisi maailmaa yksin tallustaa. Luulenpa, että rakkaus tulee vastaan kun sitä vähiten odotan. - ...
...miesten arkipäivään. 90% miehistä joutuu kokemaan saman kuvion.
- Jaana
Olet liian helppo nakki, siinähän se syy. Enkä nyt tarkoita siinä perinteisessä mielessä, vaan siinä, että koska yrität välttämättä miellyttää miestä ensitreffeillä, annat itsestäsi epätoivoisen kuvan etkä pysty olemaan oma aito itsesi. Ainakin itselleni on käynyt lukuisia kertoja niin, että mitä vähemmän olen itse kiinnostunut treffikumppanista sitä kiinnostuneempi tuo mies on ollut tapaamaan uudelleen. Tämän täytyy johtua ainakin osittain siitä, että kun treffikumppani ei juurikaan kiinnosta romanttisessa mielessä, on keskustelu paljon aidompaa ja sitä uskaltaa ilmaista mielipiteensä ja ajatuksensa rehellisemmin, kun ei koko ajan ajattele että "mitähän tuo minusta miettiii jos sanon niin tai näin".
Yritä siis suhtautua treffeihin kevyemmin. Ajattele ensi kerralla, että tässä on nyt kyseessä vain yhdet treffit, ei sen kummempaa. Parhaassa tapauksessa meillä on mukava ilta yhdessä, pahimmassa tapauksessa kitkutamme pari tuntia emmekä koskaan näe enää uudelleen.
Kannattaa myösviestittää hienovaraisesti miehelle, että hän ei suinkaan ole ainoa kala lammikossa, eli älä anna itsestäsi liian helppoa kuvaa. Iänkaikkinen klisee, mutta valitettavasti yhä edelleen miehiin tehoaa se, että he saavat tuntea valloittavansa naisen. Vihjaise siis teffien lopuksi jotain epämääräistä, että "tällä viikolla on kyllä melko kiirettä kun kaveri sai suostuteltua yksille sokkotreffeille tms., mutta ensi viikolla olisi hyvin aikaa tavata". Kuulostaa typerältä, mutta ainakin itse olen useamman kerran käytännössä todennut noiden keinojen toimivuuden.- MMM
Muhun ei ainakaan tehoaisi mikään "toisen kanssa sokkotreffeille" kikka, sehän vaan tarkoittaa ettei nainen ole tosissaan kiinnostunut.
Joihinkin "pelimiehiin" tuo saattaa onnistua jos ei mitään vakavaa hae. - ruusu
"Vihjaise siis teffien lopuksi jotain epämääräistä, että "tällä viikolla on kyllä melko kiirettä kun kaveri sai suostuteltua yksille sokkotreffeille tms., mutta ensi viikolla olisi hyvin aikaa tavata". Kuulostaa typerältä, mutta ainakin itse olen useamman kerran käytännössä todennut noiden keinojen toimivuuden."
Hyviä vinkkejä Jaana, mutta hieman ristiriitaisia. Jos ihminen on aito oma itsensä treffeillä, ei siihen mielestäni kuulu rehvastelu olemattomilla deiteillä. Jos olen oikeasti kiinnostunut jostakusta miehestä, perun kyllä kaikki tulevat deitit (jos sellaisia olisi), enkä ainakaan menisi valehtelemaan menoistani, sehän vasta noloa olisi jos siitä jää myöhemmin kiinni. (sitten kun mies kysyy parin kuukauden seurustelun jälkeen että "kukas se oli se kaverin kaveri jota silloin deittasit, ja miksi valitsit minut hänen sijaansa?" ja itse en enää edes muistaisi mokomaa pikku valhetta.)
Miehet, mitä mieltä te olette? Onko ylläolevan tyyppinen "valehtelu" mielestänne ok kiinnostuksen ylläpitämiseksi? Eikö naisen pidä näyttää ensitreffeillä aidosti kiinnostustaan, vaan pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa (vaikka olisi kuinka ihastunut)? Tuntuu että näissä jutuissa on yhtä monta mielipidettä kuin miestäkin, kuhunkin taitaa vedota erilainen käytös...? - Vince-25
ruusu kirjoitti:
"Vihjaise siis teffien lopuksi jotain epämääräistä, että "tällä viikolla on kyllä melko kiirettä kun kaveri sai suostuteltua yksille sokkotreffeille tms., mutta ensi viikolla olisi hyvin aikaa tavata". Kuulostaa typerältä, mutta ainakin itse olen useamman kerran käytännössä todennut noiden keinojen toimivuuden."
Hyviä vinkkejä Jaana, mutta hieman ristiriitaisia. Jos ihminen on aito oma itsensä treffeillä, ei siihen mielestäni kuulu rehvastelu olemattomilla deiteillä. Jos olen oikeasti kiinnostunut jostakusta miehestä, perun kyllä kaikki tulevat deitit (jos sellaisia olisi), enkä ainakaan menisi valehtelemaan menoistani, sehän vasta noloa olisi jos siitä jää myöhemmin kiinni. (sitten kun mies kysyy parin kuukauden seurustelun jälkeen että "kukas se oli se kaverin kaveri jota silloin deittasit, ja miksi valitsit minut hänen sijaansa?" ja itse en enää edes muistaisi mokomaa pikku valhetta.)
Miehet, mitä mieltä te olette? Onko ylläolevan tyyppinen "valehtelu" mielestänne ok kiinnostuksen ylläpitämiseksi? Eikö naisen pidä näyttää ensitreffeillä aidosti kiinnostustaan, vaan pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa (vaikka olisi kuinka ihastunut)? Tuntuu että näissä jutuissa on yhtä monta mielipidettä kuin miestäkin, kuhunkin taitaa vedota erilainen käytös...?"Miehet, mitä mieltä te olette? Onko ylläolevan tyyppinen "valehtelu" mielestänne ok kiinnostuksen ylläpitämiseksi? Eikö naisen pidä näyttää ensitreffeillä aidosti kiinnostustaan, vaan pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa (vaikka olisi kuinka ihastunut)?"
Minun mielipiteeni on se, että tuollainen käytös ei vetoa. En ymmärrä, miksi pitäisi esittää jotain muuta kuin on? Itse toimin sillä periaatteella, ja sen vuoksi tuollaisessa tapauksessa saisin naisesta sen käsityksen, ettei hän ole juurikaan kiinnostunut, kun kerran haluaa vielä katsella muita vaihtoehtoja. Ja minä taas en halua olla mikään "varamies", joten taitaisi tutustuminen loppua hyvin äkkiä siihen. - Jaana
ruusu kirjoitti:
Miehet, mitä mieltä te olette? Onko ylläolevan tyyppinen "valehtelu" mielestänne ok kiinnostuksen ylläpitämiseksi? Eikö naisen pidä näyttää ensitreffeillä aidosti kiinnostustaan, vaan pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa (vaikka olisi kuinka ihastunut)? Tuntuu että näissä jutuissa on yhtä monta mielipidettä kuin miestäkin, kuhunkin taitaa vedota erilainen käytös...?Kyse ei ole mistään lukuisilla treffeillä rehvastelusta, vaan yksinkertaisesti siitä, että ei näytä innokkuuttaan liian selvästi tai ole muuten päällekäyvä. Ihannetapauksessa tuo avoin asenne tietysti toimisi, molemmat osapuolet olisivat treffien jälkeen valmiita vannomaan rakkauttaan jne., mutta ikävä kyllä se ei oikeassa elämässä näin mene. Kyseessä on kuitenkin useimmiten kaksi toisilleen vierasta ihmistä ja tälläisessa tilanteessa toisesta muodostaa helposti aivan erilaisen mielikuvan kun mitä ihminen oikeasti on. Treffikumppani ei voi millään tietää, onko tuo innostunut tyttö nyt todella kiinnostunut minusta, vai onko se vain niin epätoivoinen, että on tyytyväinen kun on jonkun miehen saanut.
Ja vaikka yksien treffien jälkeen tuntuisikin siltä, että ei halua muita tavata, niin ei se nyt kuitenkaan ole vielä kirkossa kuulutettua niin että pitäisi lähteä jo sovittuja treffejä perumaan. Lähes kuka tahansa mies ottaa jalat alleen, jos heti ensitreffien jälkeen toitotat, että "sinä olet selvästikin elämäni suuri rakkaus, enkä enää halua tavata ketään muita miehiä, voimmeko tavata uudestaan jo huomenna".
Ei ensitreffien tarkoituksena ole jakaa toiselle kaikkea mahdollista itsestään ja tehdä suuria lupauksia tulevan suhteen varalle, vaan tarkoituksena on tutustua toiseen sen verran, että tietää haluaako tavata uudelleen.
Enkä näe mitään suurta ristiriitaa siinä, etteikö voisi olla oma itsensä, paljastamatta heti vieraalle ihmiselle kaikkia tunteitaan. Eihän kukaan nyt esim. työhaastattelussakaan kerro kaikkea mahdollista luonteestaan tai vapaa-ajanviettotavoistaan, vaan pyrkii mielummin antamaan hiukan siloitellun kuvan itsestään. En myöskään töräytä esim. treffiseuralleni törkeyksiä esim. mahdollisista oudoista vaatteistaan tms., vaan mielummin päästän pienen valkoisen valheen suustani kun loukkaan toista. En kuitenkaan näe tätä ristiriitaisena sille, ettenkö olisi oma itseni. - Single Forever?
ruusu kirjoitti:
Miehet, mitä mieltä te olette? Onko ylläolevan tyyppinen "valehtelu" mielestänne ok kiinnostuksen ylläpitämiseksi? Eikö naisen pidä näyttää ensitreffeillä aidosti kiinnostustaan, vaan pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa (vaikka olisi kuinka ihastunut)? Tuntuu että näissä jutuissa on yhtä monta mielipidettä kuin miestäkin, kuhunkin taitaa vedota erilainen käytös...?Tässä yhden miesyksilön mielipide:
Valehtelu ei ole hyväksi. Ehkä Jaana ei sitä tarkoittanutkaan. Ainakin toivon niin hänen kirjoituksensa "Aitoa hyvinkin" 20.8. perusteella.
Aito kiinnostus on suotavaa näyttää, mutta ymmärrän kyllä Jaanaa ("Aitoa hyvinkin" 20.8.) siinä, ettei ole välttämättä kauhean viisasta heittäytyä ihastuksen tunteen vietäväksi ihan suinpäin ja unohtaa järki yksien treffien johdosta. Jos tyttö tuntuisi olevan valmis mihin tahansa jo ensitreffeillä, voi herätä ajatus, että hän ihastui tänään minuun, huomenna ihastuu toiseen. Ei siis kauheasti luottamusta herättävä vaikutelma. Kuitenkaan en usko tällaisen vaikutelman syntyvän terveen kiinnostuksen osoittamisesta, vaan kiinnostuksen täytyy tuntua järjettömältä ja hupakkomaiselta. Treffeillä voisi sanoa (jos siltä tuntuu) vaatteitten riisumisen sijasta: "Olet kiinnostava ja pidän sinusta, mutta jutellaan ja tutustutaan lisää..." (Uskon, että tarkoitit kirjoituksessasi juuri terveen ja järkevän kiinnostuksen osoittamista. Halusit vain vastustaa tekeytymistä vaikeasti tavoiteltavaksi.)
- Tom
Olen ollut 5 vuotta sinkkuna, ja on muutamia naistyyppejä joita kohtaan en osaa tuntea sympatiaa.
Nainen ei osoita kiinnostusta vaan odottaa että mies tekee työt.
Nainen on päällekäyvä.
Nainen ei ole kiinnostunut miehestä ihmisenä vaan haluaa hänet tyydyttääkseen omat tarpeensa.
Nainen on kaunis omasta mielestään ja voi sen vuoksi suhtautua muihin alentuvasti ja väheksyen.
Nainen ei osaa osoittaa sympatiaa miesmäisiä piirteitä kohtaan.
Naisen huumori ei ole samantasoista kuin omani.
Nainen on likainen.
Naisella on pari muksua ja hän luulee että miehet eivät siksi halua pidempää suhdetta vaan ovat vain seksin perässä (luulotautisia piirteitä))
Nainen on todella muodottoman lihava.
Parhaiten minuun vetoaa ystävällinen ja vilpitön nainen joka osaa olla hillitty.
Heikkona olen myös tummaveriköihin...muutakin tosin tarvitaan.
Joillakin on sellainen kemia joka vetää kaikkia miehiä puoleensa, terve ihonväri, kiiltävät hiukset, säännölliset piirteet, ystävällinen luonne ja taito tuntea sympatiaa muita ihmisiä kohtaan .Nämä naiset ovat varattuja jo 17 vuotiaana...- ruusu
Kirjoitat asiaa, itsekin uskon tuollaisten tekijöiden olevan monesti suhteen tiellä, joskaan se ei tarkoita sitä etteikö myös liksaisille, ylimielisille, lihaville ja egoisteille löytyisi miehiä ja ihailijoita. Senhän näemme missä vain kun ympärille katsomme. Samoin vastaavanlaiset miehet näyttävät löytävän kumppaneita.
Siksipä uskonkin asian olevan usein kiinni ihan omasta asenteesta ja "tyylistä", ja vielä enemmän siitä mitä kukin kumppaniltaan vaatii. Eli nyytillä on varmastikin hyvin erilaiset vaatimukset miehenkin suhteen kuin esim. matalasti koulutetulla yksinhuoltajaäidillä. Ja kummallakin on varmasti yhtä suuret mahdollisuudet löytää se elämänsä mies. Onhan niitä miehiäkin joka lähtöön, ja jokaiseen heistä vetoaa hieman erilainen nainen.
Viimeisessä pointissasi en ole samaa mieltä kanssasi. Tunnen monia kuvaamasi kaltaisia "täydellisiä naisia" (nyt kolmikymppisiä), ja kukaan heistä ei ole ollut jatkuvasti varattuna 17-vuotiaasta saakka. Jokainen on kokenut myös sinkkuelämää, osa enemmän, osa vähemmän. Osa heistä selkeästi vetää enemmän miehiä puoleensa kuin toiset, mutta se ei tarkoita sitä että heillä olisi enemmän kokemusta parisuhteista. Ennemminkin he ovat aika kypsyneitä siihen että miehet ihastuvat heihin täysin ulkoisten seikkojen vuoksi, päättelevät heidän olevan niitä joilla on tuo "ystävällinen luonne ja kyky tuntea empatiaa", eivätkä ole kiinnostuneita todella tutustumaan näiden tyttöjen ajatuksiin ja persoonaan. Jolloin todellista parisuhdetta ei pääse syntymään, vaikka näillä naisilla suorastaan jonottaa miehiä ovella. Sillä eihän kukaan ole syvemmältä ihan samanlainen kuin mitä päälle päin voisi ajatella, kaikilla on jotakin tosi uniikkia luonteenpiirrettä. Joten näkemykseni mukaan monet niistä 17-vuotiaana miesten mielestä "täydellisistä" tytöistä on saaneet pettyä jo niin moneen kertaan että ovat menettäneet lähes kokonaan uskon parisuhteeseen.
No, kukin siis omansalainen, ja jokaisella vähän eri ongelmat. :) Mutta uskon että kaikille on varmasti sopiva puolisko olemassa. Toiset ovat vain tarkempia siitä minkälaisen haluavat, ja toisille kelpaa sitten lähes minkälainen partneri vain, kunhan jotenkuten synkkaa. Ja jotkut valitsevat elämän esim väkivaltaisen kumppanin kanssa, onhan sekin vaikea muiden ymmärtää, mutta esimerkki siitä miten ihmisten vaatimukset kumppanin suhteen ovat todella erilaisia. - ...
"Nainen ei ole kiinnostunut miehestä ihmisenä vaan haluaa hänet tyydyttääkseen omat tarpeensa."
Mistä löytyy tämmöisiä naisia? - Etsivä löytää
... kirjoitti:
"Nainen ei ole kiinnostunut miehestä ihmisenä vaan haluaa hänet tyydyttääkseen omat tarpeensa."
Mistä löytyy tämmöisiä naisia?Aloita etsintä yli 30v. Yh-äideistä ..
Yllätyt ja viisastut pahemman kerran.... - Single Forever?
ruusu kirjoitti:
Kirjoitat asiaa, itsekin uskon tuollaisten tekijöiden olevan monesti suhteen tiellä, joskaan se ei tarkoita sitä etteikö myös liksaisille, ylimielisille, lihaville ja egoisteille löytyisi miehiä ja ihailijoita. Senhän näemme missä vain kun ympärille katsomme. Samoin vastaavanlaiset miehet näyttävät löytävän kumppaneita.
Siksipä uskonkin asian olevan usein kiinni ihan omasta asenteesta ja "tyylistä", ja vielä enemmän siitä mitä kukin kumppaniltaan vaatii. Eli nyytillä on varmastikin hyvin erilaiset vaatimukset miehenkin suhteen kuin esim. matalasti koulutetulla yksinhuoltajaäidillä. Ja kummallakin on varmasti yhtä suuret mahdollisuudet löytää se elämänsä mies. Onhan niitä miehiäkin joka lähtöön, ja jokaiseen heistä vetoaa hieman erilainen nainen.
Viimeisessä pointissasi en ole samaa mieltä kanssasi. Tunnen monia kuvaamasi kaltaisia "täydellisiä naisia" (nyt kolmikymppisiä), ja kukaan heistä ei ole ollut jatkuvasti varattuna 17-vuotiaasta saakka. Jokainen on kokenut myös sinkkuelämää, osa enemmän, osa vähemmän. Osa heistä selkeästi vetää enemmän miehiä puoleensa kuin toiset, mutta se ei tarkoita sitä että heillä olisi enemmän kokemusta parisuhteista. Ennemminkin he ovat aika kypsyneitä siihen että miehet ihastuvat heihin täysin ulkoisten seikkojen vuoksi, päättelevät heidän olevan niitä joilla on tuo "ystävällinen luonne ja kyky tuntea empatiaa", eivätkä ole kiinnostuneita todella tutustumaan näiden tyttöjen ajatuksiin ja persoonaan. Jolloin todellista parisuhdetta ei pääse syntymään, vaikka näillä naisilla suorastaan jonottaa miehiä ovella. Sillä eihän kukaan ole syvemmältä ihan samanlainen kuin mitä päälle päin voisi ajatella, kaikilla on jotakin tosi uniikkia luonteenpiirrettä. Joten näkemykseni mukaan monet niistä 17-vuotiaana miesten mielestä "täydellisistä" tytöistä on saaneet pettyä jo niin moneen kertaan että ovat menettäneet lähes kokonaan uskon parisuhteeseen.
No, kukin siis omansalainen, ja jokaisella vähän eri ongelmat. :) Mutta uskon että kaikille on varmasti sopiva puolisko olemassa. Toiset ovat vain tarkempia siitä minkälaisen haluavat, ja toisille kelpaa sitten lähes minkälainen partneri vain, kunhan jotenkuten synkkaa. Ja jotkut valitsevat elämän esim väkivaltaisen kumppanin kanssa, onhan sekin vaikea muiden ymmärtää, mutta esimerkki siitä miten ihmisten vaatimukset kumppanin suhteen ovat todella erilaisia.Eikö siitä, että menettää uskon kunnon parisuhteeseen, seuraa useimmiten tyytyminen huonoon parisuhteeseen? Eli viimeistään kolmekymppisinä nuo täydelliset ja ihanat tytöt alkavat joka tapauksessa olla varattuja, kuka kunnon miehen kanssa ja kuka retkun kanssa.
Minäkin olen ehkä menettämäisilläni uskon parisuhteeseen ja saa nähdä, kuinka käy: tyydynkö sinkkuelämään vai pistänkö hynttyyt yhteen jonkun pinnallisemman tytön kanssa, jota en rakasta, ja katson, miten käy. Jälkimmäistä ratkaisua voisin kyllä joutua eniten katumaan.
By the way, olen mies. - nainen
Single Forever? kirjoitti:
Eikö siitä, että menettää uskon kunnon parisuhteeseen, seuraa useimmiten tyytyminen huonoon parisuhteeseen? Eli viimeistään kolmekymppisinä nuo täydelliset ja ihanat tytöt alkavat joka tapauksessa olla varattuja, kuka kunnon miehen kanssa ja kuka retkun kanssa.
Minäkin olen ehkä menettämäisilläni uskon parisuhteeseen ja saa nähdä, kuinka käy: tyydynkö sinkkuelämään vai pistänkö hynttyyt yhteen jonkun pinnallisemman tytön kanssa, jota en rakasta, ja katson, miten käy. Jälkimmäistä ratkaisua voisin kyllä joutua eniten katumaan.
By the way, olen mies.Täydellisiä ei olekaan, mutta minä uskon että olen ihan hyvä ja minulla on paljon ystäviä (naisia) jotka myös ovat hyviä tyyppejä ja silti vapaita. Mäkin huokailen usein samaa kuin sinä, eli toivotaan vaan että sinunlaisesi miehet ja minunlaisesi naiset joskus kohtaavat, eivätkä ole liian pää painuksissa nostaakseen katseensa ja huomatakseen toisensa! Mä en ainakaan aio menettää toivoa.
- Single Forever?
nainen kirjoitti:
Täydellisiä ei olekaan, mutta minä uskon että olen ihan hyvä ja minulla on paljon ystäviä (naisia) jotka myös ovat hyviä tyyppejä ja silti vapaita. Mäkin huokailen usein samaa kuin sinä, eli toivotaan vaan että sinunlaisesi miehet ja minunlaisesi naiset joskus kohtaavat, eivätkä ole liian pää painuksissa nostaakseen katseensa ja huomatakseen toisensa! Mä en ainakaan aio menettää toivoa.
Aivan, eihän niitä aivan täydellisiä ole. Siksihän avioliittokin on yhdessä yhteen kasvamista varten, ei aivan helppo nakki. Minä ainakin olen entistä vähemmän täydellinen nyt, kun tunnen vakavaa kiusausta luopua ihanteistani ja langeta kaikenlaiseen kurjaan ja pinnalliseen, mikä aiheuttaa vain entistä suuremman pettymyksen, tyhjyyden ja toivottomuuden. Pelkään astuvani askel askeleelta syvemmälle huonoon omaantuntoon ja rakkaudettomuuteen. Kauheaa on, että mitä enemmän luopuu ihanteistaan, sitä vaikeampi on uskoa mihinkään hyvään. On vaikeampi uskoa, että kelpaisi kenellekään kunnolliselle ihmiselle.
Ehkä syvällisemmät ihmiset ovat oppineet niin pessimistisiksi, etteivät jaksa osoittaa kiinnostustaan ketään kohtaan millään tavalla, koska eivät usko sen hyödyttävän mitään. Minä mietin tässä, kannattaako edes ajatella pitempää keskustelua kanssasi ... vain pessimistisyyttäni. Vaikka olisit kuinka kunnollinen nainen, on niin pieni mahdollisuus, että sopisimme toisillemme ja rakastuisimme. Pettymys on todennäköisin seuraus. Ehkä minä en edes pysty rakastumaan enää. Pelkään, mitä minulle on tapahtumassa.
Tässä kuitenkin sähköpostini niille, jotka haluavat jostain syystä kirjoittaa ajatuksiansa minulle ilman, että kaikki näkevät ja tutut tunnistavat: [email protected]. Olen 32-vuotias ikäisekseni nuoren näköinen mies Keski-Pohjanmaalta. - ruusu
Single Forever? kirjoitti:
Eikö siitä, että menettää uskon kunnon parisuhteeseen, seuraa useimmiten tyytyminen huonoon parisuhteeseen? Eli viimeistään kolmekymppisinä nuo täydelliset ja ihanat tytöt alkavat joka tapauksessa olla varattuja, kuka kunnon miehen kanssa ja kuka retkun kanssa.
By the way, olen mies.Sanoisinpa että noin ylipäänsä ihmiset alkavat olla kolmikymppsiniä pariutuneita, enemmän tai vähemmän onnellisesti. Ei siinä näyttäisi olevan eroa sillä että olisiko tuon ylläolevan määritelmän mukaan "täydellinen" vaiko ihan tavallinen tallukka.
Kirjoituksellani yritin ylipäänsä sanoa sitä että kukaan ei mielestäni ole sen täydellisempi kuin toinenkaan (vaikka tokihan ulkonäöllisesti on eroja, mutta nekin kovin makuasioita), vaan että toiset sopivat yhteen paremmin kuin toiset, ja toiset ovat niin joustavia/"helppoja" ihmisiä että löytävät helpommin kumppanin. Toiset taas vaativat enemmän/tarkempia asioita/harvinaisempia ominaisuuksia ennen kuin rakastuvat ja pariutuvat, että se sitten kestää kauemmin kun paljon harvemmin kävelee vastaan sellaisia jotka olisivat hyvä match.
Eli ei ihmisiä voi luokitella enemmän tai vaähemmän täydellisiksi! Yritin osoittaa sitä että onhan aivan naurettavaa yrittääkään, ehkä en osannut oikein esittää asiaa selkeästi. Yhden mielestä "täydellinen" on toisen mielestä kaikkea muuta. Olemme kukin erilaisia, joten kullekin sopii parhaiten hieman erilainen kumppani.
Tuskin sinäkään, single forever, ottaisit kenet tahansa ei-pinnallisen tytön? Niistä syvällisistäkin on varmasti vain pieni osa jotka sinuun todella vetoavat, ja varmasti löytyy niistä "pinnallisemmistakin" joitakin jotka olisivat mielestäsi täydellisiä muilta osin, mutta että hieman voisivat kehittää vielä ajattelukykään. Ei sitä koskaan yhden ominaisuuden perusteella kumppania valita. Ja muista, ihmiset muuttuvat: monet 24-vuotiaana pinnalliset ovat muuttaneet arvonsa ihan täysin 33-vuotiaaksi tultuaan. Joka päivä sitä vähän kasvaa ja viisastuu. :) - Single Forever?
ruusu kirjoitti:
Sanoisinpa että noin ylipäänsä ihmiset alkavat olla kolmikymppsiniä pariutuneita, enemmän tai vähemmän onnellisesti. Ei siinä näyttäisi olevan eroa sillä että olisiko tuon ylläolevan määritelmän mukaan "täydellinen" vaiko ihan tavallinen tallukka.
Kirjoituksellani yritin ylipäänsä sanoa sitä että kukaan ei mielestäni ole sen täydellisempi kuin toinenkaan (vaikka tokihan ulkonäöllisesti on eroja, mutta nekin kovin makuasioita), vaan että toiset sopivat yhteen paremmin kuin toiset, ja toiset ovat niin joustavia/"helppoja" ihmisiä että löytävät helpommin kumppanin. Toiset taas vaativat enemmän/tarkempia asioita/harvinaisempia ominaisuuksia ennen kuin rakastuvat ja pariutuvat, että se sitten kestää kauemmin kun paljon harvemmin kävelee vastaan sellaisia jotka olisivat hyvä match.
Eli ei ihmisiä voi luokitella enemmän tai vaähemmän täydellisiksi! Yritin osoittaa sitä että onhan aivan naurettavaa yrittääkään, ehkä en osannut oikein esittää asiaa selkeästi. Yhden mielestä "täydellinen" on toisen mielestä kaikkea muuta. Olemme kukin erilaisia, joten kullekin sopii parhaiten hieman erilainen kumppani.
Tuskin sinäkään, single forever, ottaisit kenet tahansa ei-pinnallisen tytön? Niistä syvällisistäkin on varmasti vain pieni osa jotka sinuun todella vetoavat, ja varmasti löytyy niistä "pinnallisemmistakin" joitakin jotka olisivat mielestäsi täydellisiä muilta osin, mutta että hieman voisivat kehittää vielä ajattelukykään. Ei sitä koskaan yhden ominaisuuden perusteella kumppania valita. Ja muista, ihmiset muuttuvat: monet 24-vuotiaana pinnalliset ovat muuttaneet arvonsa ihan täysin 33-vuotiaaksi tultuaan. Joka päivä sitä vähän kasvaa ja viisastuu. :)En todellakaan ottaisi ketään vain yhden ominaisuuden perusteella (ellei epätoivo tee temput) ja muutenkin olen samaa mieltä.
- Niiskuneiti
Ehkä sinä osittain jo vastasit itse itsellesi viestissäsi:
Tässä lainaus viestistäsi: "Treffeillä olen koittanut olla kiinnostunut, herttainen, mukava jne. Olen laittautunut ja näyttänyt mielestäni ihan hyvältä. Vaikka en ulkoisesti täydellinen olekaan, niin minut voisi luokitella nätiksi, jopa kauniiksi. Mikään laiheliini en ole, mutta normaalikokoinen (kokoa 38)."
Naisena tiedän, että tähänhän me naiset sorrumme helposti... Koitamme olla jotakin, minkä arvelemme miellyttävän miestä. Laittaudumme mahdollisimman hyvän näköiseksi. Ja sorrumme luokittelemaan itsemme ulkonäön perusteella johonkin median tarjoamaan luokkaan: ruma (todellisuudessa = tavallinen), kaunis (todellisuudessa = anorektinen malli), siedettävä (todellisuudessa = kaunis), jne...
Sanon tämän samalla myös itselleni ja muille naisille:
Ole oma itsesti, älä yritä olla yhtään "mukavampi" kuin mitä olisit kavereidesi kanssa. Olet hyvä ellaisena kuin olet. Tai jos koet tarvetta olla jotain muuta, ethä mies aistii, ettet arvosta itseäsi? Uskon, että miehet (ainakin ne todella tutustumisen arvoiset) etsivät luonnollista naista, jossa on vähän särmää ja haastetta. kaipa he aistivat, jos nainen yrittää olla heidän silmissään viehättävä ja samalla luopuu itselle ominaisesta tavasta olla se mikä on. Emmehän me naisetkaan halua, että mies yrittää kovasti olla machomainen ja erityisen miehekäs - itse ainakin pidän miehistä, jotka ovat omia itsejään, omalla miehekkäällä tavallaan. Se tekee heistä kiinnostavia! Se yritetty massa-miehekkyys, mikä on mediasta ja sitä mitä yleisesti pidetään jotenkin "coolina" tuntuu tuntuu feikiltä (ja on sitä!) eikä oikeasti sytytä. Kaipa se on sitten toisinpäin saman juttu!?
Älä vaan anna näitten kokemusten viedä itsearvostustasi. nauti elämästä omalla tavallasi ja se oikea tulee jostain vastaan ennen pitkää. Mitä enemmän löydät omaa itseäsi ja omaa tapaasi elää tätä elämää, sitä todennäköisemmin löydät juuri sinulle sopivan miehen, joka rvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet, sillä hän näkee sinut aidosti silloin, kun elät itsesi näköistä elämää.
En tosin halua saarnata... tiedän kyllä tunteesi, mutta tämän asian olen omalla kohdallani oppinut, myös lukuisien treffien ja pettymystenkin jälkeen! Ja olen yli 30v ja edelleen sinkku... mutta olen oppinut paljon tärkeitä aisoita sekä treffeillä, seurustelusuhteista että sinkkuuden kautta. Pikkaisen se kirpaisee, mutta tärkeintä lienee, että pidämme itse itsestämme, se on hyvä alku! kaikkea hyvää sinulle Nyyti!!!!!!- mies vaan
Aika monella naisella on kyllä aivan liian suuret luulot ulkonäöstään. Kaunis tarkoittaa usein käytännössä melko tavallisen näköistä tusinaeukkoa, et tule pettymään tarkoittaa taas jotain sotanorsua, tavallinen tarkoittaa jotain rumilusta jne.
Ja sitten rimakin laitettu epärealistisen korkealle. Jos seuraa ei tunnu löytyvän, on se hyvä todiste siitä, että yrittää etsiä tasokkaampaa seuraa kuin mitä on varaa etsiä omilla avuillaan.
- Urheilullinen miljonääri
Sinussa ei ole mitään vikaa, mutta sinusta ja deiteistäsi ei synny paria. Varautut tarkistavat oletko kiinnostunut seikkailusta. Vapaat miehet tietävät menettävänsä sinut heti kun parempi vaihtoehto löytyy.
Olen ollut naimisissa mallimittaisen ja edelleen hoikan lääkärin kanssa yli 20 vuotta. Liitto jatkuu.- Mies
Siinähän se totuus tuli. Kuvankaunis ja missimittainen nainen ei ole tarkoitettu keskitasoiselle miehelle. Länsimaissa naiskauneus on perin niukka resurssi. Toista se on jossain Ukrainassa mutta se on jo toinen tarina.
- Jomppe
Olen kokenut saman tilanteen monesti, olen tapaillut useaa naista ovat pitäneet minusta ja luvattu että tavataan uudelleen, mutta se on jäänyt yhteen tapaamiseen, minä olisin halunnut tutustua ja tavata uudelleen, vika on kuulemma aina heissä. Tuttu tunne.
- mittakirvesmies
Heitäs poijes tuo keskenkasvuisten jahtuu ja kokeile aikuista_ miestä.
Tule Krouvin lavalle huomena, niin saat "puolueettoman arvion" siitä, mikä mättää... josko edes mättääkään.
Jos osaat kohtuullisesti tanssia "perinteisiä" Arja Korisevan tahtiin, vienti on taattua - mikäli olet taitava tanssija, sinun tarvitsee vain valita parasta.
Akateemisia on vähän vähemmän tarjolla, mutta tavallisia mukavia maajusseja, hitsareita ja tietenkin kirvesmiehiä löytyy. Minullakin monta suunnilleen sinun ikäistäsi työkaveria uusiosinkkuna.. ja suunnittelivat lavalle lähtöä.. minä vien jenkalle ja juttelen levottomia silläaikaa, kun kaverit huilaa :D
Että buukkaapa sitä rahtia ennemmin ihmisten ilmoille kuin sinne tipulahdukkaan! - MM74
Tavattaisiin, niin osaisin kertoa kaiken, ja antaisin muutakin ajateltavaa.
Jos haluat ota yhteyttä.
Nim:MM74- D.D.V.
lukiessani keskustelua, on mieleeni juolahtanut jotain juttuja omasta tilanteestani. Elikkäs olen 33 vuotias mies, lähinnä danny de vitoa muistuttava habitus lukuunottamatta kyseisen herran saharoituvaa päälakea. Konkreettisesti kerrottuna pituutta 170 cm ja painoa yli 80 kg. Tosin ei mitään löllykkää..ehkä..kait. Se taustastani.
Sinun alkuperäistä kirjoitustasi lukiessa ei voi välttyä mielikuvalta, jonka mukaan olet kaikenpuolin ihmissuhteisiin pettynyt, nyttemmin hieman jo katkeroitunut nainen. Se on tietty ymmärrettävää, onhan kavereillasi, ehkä, jo perheet jne. Usko pois, tiedän omasta kokemuksesta. Mutta tiedän myös sen, että meidänkaltaisille ihmisille vastakappale löytyy - ole ihan huoleti.Parituminen on vain loppujen lopuksi arpapeliä: on paljon ihmisiä, jotka sopisivat toisilleen, mutteivat koskaan kohtaa...
Mutta mikäpä tarinan opetus ? Voit olla aivan huoleti, koska vielä tulee aika, jolloin sun perään huudellaan ! Ilman mitään katkeruuden tunteita, niinhän sen ei tarvitse olla, mutta kivahan se on välillä olla takaa-ajettukin...vai mitä !?=)
Kyllä se siitä suttaantuu.
- Yh-äiti40
Heips!
Tuttua toi välillä itsellenikin. Yhden asian voisin nostaa syyksi. Nykymiehistä iso (ei tietysti kaikki) osa on SITOUTUMISKAMMOISIA !!
Toi vaikuttaa totuudelta ainakin ns. tavoittelemisen arvoisissa ok miehissä! Jonkin aikaa kun on tapailtu, tuleekin miehelle hätä housuun, että apua, en uskallakaan.
Itselläni on nyt 9-yhdistää palstan kautta lähellä asuva, omasta mielestäni ns. tavoittelemisen arvoinen mies kaverina. ...Niin, arvaa minkälaisena kaverina. Emme edes puhu (en viitsi "säikäyttää" paljon kokeneena) mistään vakinaisesta, jatkuvuudesta jne jne. Jotenkin oon oppinut, että liika innokkuus ja vakisuhteeseen ryntääminen ei kannata joidenkin miehen kanssa. Siis tapaamme hänen luonaan ja harrastamme seksiä. Se sopii mulle tällä hetkellä, mutta tiedän, että oon ihastumassa...Kuinka kauan jatkuu tällanen, kuinka pitkään pystyn olemaan ottamatta asioita puheeksi...
Neuvon laittamaan ilmoituksen 9-yhdistää palstalle. Vastauksia tulee paljon, kivoja miehiä oon tavannut ja sellaisia, jotka todella haluavat nähdä uudelleenkin!! oon ihan "normaalinnäköinen" ja kokoinen aikuinen nainen. Montaa deittisysteemiä kokeneena kehuisin 9-yhdistää-palstaa!!
Onnea sulle ja kaikille muille, joille mahdollinen sitoutuminen ei olisi pelonaihe!! - Single Forever?
Ajatuksiani:
- Ei tarvitse olla ulkonäöltä täydellinen, mutta pitää miellyttää. Jos katson lukion päättökuvastani kaikkia abityttöjä, en löydä sieltä montakaan ulkonäöltä minua miellyttävää tyttöä. Silti en voi sanoa heitä rumiksi, he eivät vain ole minun makuuni. Melkein kaikilla heillä oli poikakaveri ja loputkin tulevat sellaisen saamaan. Löytyy siis aina joku, jota ulkonäkösi miellyttää.
- Ehkä treffeillesi tulleet miehet ovat älynneet lähteä, kun ovat huomanneet, että sinä haet vakavaa suhdetta etkä seksiä, jota he kenties ovat pelkästään hakeneet. (Suurin osa miehistä tuntuu olevan pelkkiä sikoja seksin perässä. Sanottakoon kuitenkin tasapuolisuuden nimissä, että naiset tuntuvat olevan usein samanlaisia.)
- Ehkä miehet ovat kokeneet sinut liian täydelliseksi ja hyväksi heille eivätkä voi uskoa kelpaavansa sinulle.
- Arat, kunnolliset ja seksuaalisesti kokemattomat miehet puolestaan kavahtavat aikaisempaa suhdettasi, vaikkei se olisikaan ollut yhden yön juttu. Heille on tärkeää naisen neitsyys, koska hekin ovat kokemattomia.
- Tupakanpoltto ja alkoholin maistuminen ajavat kunnolliset miehet pois, mutta jospa sinä et olisi kuitenkaan sellaisia naisia...
- Voi olla, että olet kaikinpuolin miellyttävä, mutta suuremmat tunteet eivät vain syty jostain syystä miehellä. (Itse olen joskus ihmetellyt tavatessani todella miellyttävän tytön, miksi en rakastu häneen. En todellakaan tiedä vastausta. Mietinkin, mitä rakkaus on loppujen lopuksi.)
- Joku treffeille tullut mies on voinut olla jonkin suunnan uskovainen, joka on harkinnut epätoivoissaan ei-uskovaista vaimoa, mutta on huomannut treffeillä yhteisten arvojen puuttumisen mahdottomaksi hyväksyä.
- jne. Syitä on monia. Olisi ihme, jos olisit löytänyt todella sopivan kumppanin noin pienestä otoksesta.
- Olen sinkku 32-vuotias ikäistäni nuoremman näköinen mies ja vielä toistaiseksi hieman kaipaisin puolisoa. Ehkä kuitenkin pikku hiljaa tyydyn sinkun osaan. Myönnän, että minulla on rima aika korkealla(?) naisten suhteen. En huoli tupakoijaa, baarikärpästä, vain seksin perässä juoksijaa. Muun muassa oikeat elämänarvot ja yhteinen kieli ovat tärkeät. Kirjoita kahdenkesken, jos haluat, mutta todennäköisyys mihinkään kestävämpään on aina pieni kahden tavatessa, vaikka sydämet olisivat yksinäiset...- Single Forever?
Huomasin juuri, ettei edellisessä kirjoituksessani näy sähköpostiosoite, jonka kirjoitin kenttään, jossa sitä kysytään, kun vastausta kirjoitetaan. Minulle voi kirjoittaa osoitteeseen [email protected].
- mies vaan
Tuo on vain pientä esimakua siihen mistä moni mies joutuu kärsimään koko elämänsä. He eivät koskaan elämänsä aikana saa seurustelusuhdetta, eikä osa saa harrastettua koskaan edes seksiä.
Sinä puolestaan olet seurustellut pitkäänja nyt olet vähän aikaa ollut sinkkuna ja viitsit parkua noin. Olisit tyytyväinen siihen mistä olet saanut nauttia. Ikääntyessähän naisten markkina-arvo laskee paljon nopeammin kuin miesten ja kolmikymppinen nainen on monasti jo paljon surkeammassa asemassa kuin mies, mutta sehän tarkoittaa vain roolien kääntymistä päinvastaiseksi. Kokeile maksaa miehille, niin voit saada seksiä.
Saattaa olla, että tulet vielä jatkossa saamaan seuraa jos lasket rimaa riittävän alhaalle. Ainahan niitä alkoholisoituneita ja lihavia 40 ikäisiä köriläitä on, jotka voivat kelpuuttaa kakseiskan ruokaansa laittamaan ja sänkyynsä.
Lisäksi kaikkia ihmisiä nyt vain ei ole tarkoitettu lisääntymään ja parisuhteeseen. Ja terveenä naisella sinulla lienee kaksi kättä, jolla voit itsekin tyydyttää itsesi.- Jorma
Puhut vähän, mutta selkeästi. Olet tietäjä-tekijä, näkijä. Hyvä!
- n_23
"Ikääntyessähän naisten markkina-arvo laskee paljon nopeammin kuin miesten ja kolmikymppinen nainen on monasti jo paljon surkeammassa asemassa kuin mies, mutta sehän tarkoittaa vain roolien kääntymistä päinvastaiseksi"
Kokonaisuudessaan viestisi oli h*lvetin typerä, mutta erityisesti em. kohta jäi epäselväksi. Mitkä roolit siis kääntyvät ja millaisiksi? Siis useat nuoret miehethän ovat yksin, koska kukaan normaalin näköinen nainen ei kelpaa vaan pitäisi olla Pamela Anderson. Kun miehelle tulee ikää ja järkeä, hän ymmärtänee, ettei kannata jäädä runkkaamaan povipommien kuville. Naapurintytössä tai opiskelukaverissa voi olla ainekset puolisoksi, eikä se kuppikoko/laihuus enää olekaan pääasia. Tämäkö asia kääntyy päinvastaiseksi myöhemmin? Ja mies alkaa taas laukata silikonitissien perässä?
- Mies
"olen koittanut olla kiinnostunut, herttainen, mukava jne. Olen laittautunut ja näyttänyt mielestäni ihan hyvältä"
Minä aiankin näen jos toinen "koittaa" olla kiinnostunut ja on "laittautunut" kauniiksi.
Sellainen ei tee hyvää vaikutusta.
Jos sensijaan olisit rehellinen ja itsesi näköinen ja uskaltaisit olla jopa ilman meikkiä, se tehoaisi. - Hannele
Hei Nyyti! Kerroit viestissäsi että olet eronnut alkutalvesta ja nyt kesän ajan etsinyt miestä itsellesi. Eli olet ollut sinkkuna hyvin lyhyen ajan, vain puolisen vuotta. Todennäköisesti syynä onkin juuri aika - et kertakaikkiaan ole ehtinyt vielä tavata itsellesi sopivaa miestä! Minä olen ollut vähintään 1,5 vuotta sinkkuna erojen jälkeen ennen kuin olen löytänyt uuden miehen itselleni... eli häntä pystyyn! Anna ajan kulua ja katsele toiveikkaana ympärillesi. Se Oikea löytyy vielä! :-)
- Jusa
"Sinkkuuduin pidemmän seurustelun jälkeen alkutalvesta"
Minua viisaammat ovat sanoneet (tutkittua parisuhdefaktaa), että pitkästä suhteesta toipumiseen menee keskimäärin kaksi vuotta, joten mikä kiire? Käy ihmeessä surutyösi rauhassa läpi. Opettele tuntemaan itsesi ja ennenkaikkea opettele elämään ensin yksin. Sen jälkeen tulet toimeen ihan erilailla mahdollisen kumppaninkin kanssa.
"Olenko kirottu vai teenkö jotain väärin?"
Ehkä yrität aivan liikaa, liian kovalla kiireellä, sellaisen kuvan kirjoituksestasi saa väkisinkin.
"kuinka voin vielä olla sinkku: kehuvat kauniiksi, fiksuksi ja lämpimäksi....."
Ketkä kehuvat? Voi olla, että sinulla on omakuvasi aivan liian korkealla? Ehkä muut eivät näe tai koe sinua aivan yhtä ihmeellisenä tapauksena kuin sinä itse? Oletko täysin rehellinen itselles?
"Treffeillä olen koittanut olla kiinnostunut, herttainen, mukava jne. Olen laittautunut ja näyttänyt mielestäni ihan hyvältä"
Olet koittanut, laittautunut? Miten olisi, jos olisit ihan vain oma itsesi? Jos yrität liikaa, se paistaa kilometrien päähän ja varmasti karkoittaa ainakin osan potentiaalisista miehistä.
"Mutta jos edes vähän miellyttää, niin luulisi, että edes toisille treffeille voisi lähteä"
Monille miehille ei riitä, että edes vähän miellyttää, jotta he haluaisivat tavata uudelleen. Ja ne, joita miellyttää vain vähän, ovatkin sitten aivan muusta syystä kiinnostuneita.
"Treffeillä on ollut lähes poikkeuksetta mukavaa (vai kuvittelenko vain?)."
Jos molemmilla osapuolilla ei olekaan ollut mukavaa? Ja jos odottaa toiselta paljon enemmän, ei tuo "mukava" silloin riitä. Pitää olla paljon enemmän tunteita.
"Tuntuu, että kulkisin jatkuvasti samaa kaavaa: kivat treffit, lupaus soitella – ja sitten ei mitään."
Jos noin on, niin eikö silloin kannattaisi muuttaa strategiaa? Jokuhan aivan selvästi on pielessä, kun kerta toisensa jälkeen joku menee pieleen? Jos tapaat deittisi aina saman kaavan mukaan- esim. sama kahvila, samat jutut, samantyyliset vaatteet, niin jonkun on oltava pielessä. Kannattaa varmaan poiketa siitä tavanomaisesta rutiinista, jos sellainen on.
"Muutaman kerran olen itsekin lähettänyt muutaman päivän päästä viestiä ja kiittänyt mukavasta seurasta"
Oletko ajatellut, että myös sinä voisit itse ehdottaa seuraavaa tapaamista? Moni mieshän saattaa odottaa juuri sinulta sitä ensimmäistä aloitetta jatkoista?
"Olenko tuhoon ja ikuiseen sinkkuuteen tuomittu, kun en edes pääse toisille treffeille"
Sinulla on sinkkuaika vasta aluillaan, joten vielä ei kannata edes odottaa mitään pysyvää suhdetta.
"Ovatko miehet todellakin niin ronkeleita vai johtuuko kaikki siitä, että heillä on niin paljon valinnanvaraa?"
Useimmat eivät todellakaan ole ronkeleita naisten suhteen, eikä miehillä ole liikaa valinnanvaraa. Kyllä noissa deittiasioissa naisilla on ylivalta! Ihan ylestä faktaa on, että naiset saavat kymmenistä jopa satoihin deittivastauksia, mutta miehet vain muutamia.
"Mielestäni en ole vaikuttanut epätoivoiselta takertujaltakaan.."
Kirjoituksesi viittaa nimenomaan siihen, että olet todellista takertujatyyppiä, joka karkoittaa miehiä erittäin tehokkaasti ympäriltä.
Ota aikalisä itsellesi, opi elämään sinkkuna ja näkemään elämässä hyviä puolia ilman kumppania, ja tarkista oma asennoitumisesi koko parisuhdejuttuun, niin voit olla jossain vaiheessa jo voiton puolellakin? - mimie
Tulipa vaan mieleen: olen itse tavannut aika paljon miehiä netin kautta. Lähes poikkeuksetta en ole kiinnostunut heistä tippaakaan mutta kaikilla treffeillä on ollut hauskaa. Olemme jopa nauraneet ihan vatsa kippurassa :) Mutta ei se aina riitä sellainen. Minä nyt olen sellainen kaikkien tuttujen seurassa, joten ei se ole mikään erityinen kohteliaisuus miehelle jos minä nauran hänen seurassaan. Ehkä moni tapaamasi mieskin on tällainen iloinen yksilö :) Eihän treffeiltä tarvitse lähteä tylysti kävelemään pois vaikka huomaisi ettei toinen oikein natsaa - jäädään nyt edes kohteliaisuudesta. Tai voihan toisesta saada kaverin, vaikkei muuta syntyisikään. Näin itse treffeistä ajattelen.
Toisaalta kyllä vähintään joka toinen näistä tapaamistani miehistä on ottanut minuun uudestaan yhteyttä. Tuntuu kuin miehillä olisi ne kriteerit vähän alempana ;) Jolleivät miehet ota sinuun yhteyttä, olisiko vika siinä mitä muutkin ovat täällä arvailleet: vaikutatko liian takertuvalta, liian innokkaalta? Suhtaudutko jokaiseen tapaamaasi mieheen potentiaalisena uutena ihastuksena, jo ennen kuin olette kunnolla tutustuneetkaan? Sellaisen epätoivon ikävä kyllä aistii jo kaukaa. Relaa vähän niin ehkä alkaa sujua paremmin. Kuten yllä totesin, usein ne miehet kyllä ottavat yhteyttä vaikken itse ole ilmaissut olevani kiinnostunut. Ehkä juuri se pieni välinpitämättömyys heitä kiehtookin...- hoomoilanen
prkl sentään. kertokaahan ny tyhmälle mitä se natsaaminen tarkoittaa. en hlvtti vielä tänä päivänäkään ymmärrä mitä se tarkoittaa! ärsyttää jo koko sana. varmaan te naiset odotatte että silmienne eteen paljastuu näky jossa lukee: hän on se oikea, johon kannattaa panostaa.. kyllä tuo natsaus on lähinnä huvittavaa fantasiointia, jostain jota ei ole olemassakaan. toiset naiset jahkaa kuukausia sen kanssa että onko tuo vai tämä nyt se oikea, ja joku hiton yksilö osaa väittää jo yhden havainnon perusteella natsaako vai ei.
- mimie
hoomoilanen kirjoitti:
prkl sentään. kertokaahan ny tyhmälle mitä se natsaaminen tarkoittaa. en hlvtti vielä tänä päivänäkään ymmärrä mitä se tarkoittaa! ärsyttää jo koko sana. varmaan te naiset odotatte että silmienne eteen paljastuu näky jossa lukee: hän on se oikea, johon kannattaa panostaa.. kyllä tuo natsaus on lähinnä huvittavaa fantasiointia, jostain jota ei ole olemassakaan. toiset naiset jahkaa kuukausia sen kanssa että onko tuo vai tämä nyt se oikea, ja joku hiton yksilö osaa väittää jo yhden havainnon perusteella natsaako vai ei.
Natsaaminen = kemiat kohtaa. Sen huomaa jo ensimmäisen parin minuutin aikana ja viimeistään tunnin päästä. Nykyään tieteessä puhutaan paljon feromoneista, jotka "määräävät" näitä kemioita. Itse voin jutella monenkin miehen kanssa ihan vapautuneesti, mutta hänessä voi olla jotain tosi häiritsevää esimerkiksi arvoissa ja asenteissa tai vaikka ulkonäössä enkä voisi kuvitellakaan sellaista lasteni isäksi saatika viereeni nukkumaan. Silloin ei natsaa. Ei hänen silti tarvitse olla huono ihminen, ainoastaan väärä minulle. Kaverinakin sellainen saattaa silti mennä, mutta ei kumppanina ja rakkauteni kohteena. En silti odota mitään prinssi uljasta, mutta ei mielestäni kenenkään tarvitse tyytyä sellaiseenkaan ihmiseen joka jotenkin ällöttää.
- ruusu
mimie kirjoitti:
Natsaaminen = kemiat kohtaa. Sen huomaa jo ensimmäisen parin minuutin aikana ja viimeistään tunnin päästä. Nykyään tieteessä puhutaan paljon feromoneista, jotka "määräävät" näitä kemioita. Itse voin jutella monenkin miehen kanssa ihan vapautuneesti, mutta hänessä voi olla jotain tosi häiritsevää esimerkiksi arvoissa ja asenteissa tai vaikka ulkonäössä enkä voisi kuvitellakaan sellaista lasteni isäksi saatika viereeni nukkumaan. Silloin ei natsaa. Ei hänen silti tarvitse olla huono ihminen, ainoastaan väärä minulle. Kaverinakin sellainen saattaa silti mennä, mutta ei kumppanina ja rakkauteni kohteena. En silti odota mitään prinssi uljasta, mutta ei mielestäni kenenkään tarvitse tyytyä sellaiseenkaan ihmiseen joka jotenkin ällöttää.
kuulostat viisaalta tytöltä. En tajua miten miehet eivät etsi sellaista fiilistä myös tytöistä?
Yksi naispuolinen kaverini kerran pohti: "vaikuttaa siltä että 90% miehistä on kiinnostunut 90% naisista". Siis noin seksuaalisessa mielessä ensisijaisesti, silloin kun eivät vielä tunne ja osaa sanoa olisiko henkistä yhteenkuuluvuutta myöskin.
Oiskohan näin? Siksikö tuollaisia ylläolevia mielipiteitä kuulee miesten suusta? He ovat alustavasti oikeastaan kiinnostuneita kaikista naisista?
Sinun kommenttisi sellaisesta tietystä välinpitämättömyydestä (tuossa ylempänä) oli myös mielenkiintoinen. Täytyypä kokeilla. :) - Single Forever?
ruusu kirjoitti:
kuulostat viisaalta tytöltä. En tajua miten miehet eivät etsi sellaista fiilistä myös tytöistä?
Yksi naispuolinen kaverini kerran pohti: "vaikuttaa siltä että 90% miehistä on kiinnostunut 90% naisista". Siis noin seksuaalisessa mielessä ensisijaisesti, silloin kun eivät vielä tunne ja osaa sanoa olisiko henkistä yhteenkuuluvuutta myöskin.
Oiskohan näin? Siksikö tuollaisia ylläolevia mielipiteitä kuulee miesten suusta? He ovat alustavasti oikeastaan kiinnostuneita kaikista naisista?
Sinun kommenttisi sellaisesta tietystä välinpitämättömyydestä (tuossa ylempänä) oli myös mielenkiintoinen. Täytyypä kokeilla. :)Olen mies ja kyllä minä ainakin haen kemioitten kohtaamista. Juttelen ja tutustun mielelläni, mutta tarkkaan muun muassa arvoja ja asenteita, kelpaavatko ne. Jos eivät kelpaa, minä en halua rakentaa yhteistä pesää. Siinä ehkä onkin suurin syy sinkkuuteeni: ei ole helppoa löytää kunnollista ja tervepäistä naista, jonka kanssa vielä muutenkin natsaisi, huumorintaju jne. Ja jos löytyy, hän on varattu tai jotain muuta.
- Mies
Ei miehiä välinpitämättömyys sinänsä kiinnosta. Aito välinpitämättömyys on turn-off. Sinussa varmaankin vetää puoleensa se, että jos olet ulkonäöllisesti ainakin kelvollista keskitasoa, iloisuutesi ja viihtymisesi viestittää miehille, että heillä on mahdollisuuksia. Rautalankasääntönä voisi sanoa, että eroottinen mielenkiinto toista ihmistä kohtaan on hänen vetovoimansa kerrottuna hänen osoittamallaan mielenkiinnolla.
Minä luulen, että tässä nyt on vain käynyt niin, että jos alkuperäinen kirjoittaja on oikeasti kaunis ja tapaamistaan keskitasoisista kavereista kiinnostunut, niin nämä eivät ole tavallaan uskoneet sitä todeksi ja ovat säikähtäneet ajatellen, että tässä on jokin koira haudattuna. Niin kuin tavallaan onkin, koska itseä selvästi korkeatasoisempi kumppani saattaa herkemmin häipyä, jos tulee suhteeseen ongelmia tai kyllästymistä, koska hänellä riittää kysyntää.
- Däbädiiduudaa
Kun mies kirjoittaa tällaisen "Miksi en kelpaa" -ruikutuksen, ei sille tule kuin pari vastausta ja nekin vittuilua. Toista se on kun nainen ruikuttaa, johan alkaa tulla huomioo.
- ruusu
mutta oiskohan kyse myös siitä että alkuperäinen kirjoittaja osasi hyvin kuvailla tilannetta ja käytöstään ja pohtia syitä ja seurauksia. Nyyti myös selkeästi osoitti olevansa avoinna erilaisille ideoille ja ajatuksille, eikä tyrmännyt kaikkia miehiä ja treffejä, vaan pyysi avoimesti apua.
Useat näkemäni miesten kirjoittamat vastaavat "ruikutukset" ovat noin viisi riviä pitkiä, ja niissä kuultaa sellainen katkeruus ja lähestulkoon viha koko naiskuntaa kohtaan että eihän sellaisesta synny helpostikaan keskustelua. Ja ehkä ei kannata oikeastaan yleistää miehiin, kyllähän jotkut naistenkin kirjoitukset on sellaisia mihin ei vastauksia heru. Mutta kyllä se on aika lailla kirjoittajalla itsellään avaimet siihen että innostuvatko muut vastaamaan, ei se sukupuolesta riipu.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Täällä chatissakin.
- K
Voi vitsit Nyyti! Toivottavasti olet löytänyt onnesi. Kirjoituksesi voisi olla nyt minun kirjoittamani, kaikki ikää, akateemisuutta myöten, pituutta 10 cm vähemmän ja vaatekoko 36, mutta muuten :)
- 2+15
Nih,piti sitten kaivaa 7 vuotta vanha ketju,joopajoo...
- Anonyymi
Tuttua juttua en tajua minäkään? Pelkkää paskaa tulee tuutin täydeltä.Olen liki 60, raitis, hyvä työ,siisti ym.mukavaa mutta ei?natsaa olen tullut siihen tulokseen että olen liian täydellinen? No ei sellaista ole.unohdan koko jutun.
- Anonyymi
Vuodelta 2004.. Kuka näitä ikivanhoja ketjuja kaivaa..
- Anonyymi
Minä kommentoin ja vuosi on 2021. Kun olin nuori, nätti, kiva, miellyttävä, hauska, fiksu, hoikka, seksikäs ja otin miehen aivan helvetin hyvin huomioon, sain lähinnä paskaa seksiä. Sen jälkeen kun aloin helvetin itsekeskeiseksi pihtariksi, (joka tuijottaa ilmeettömästi miehen läpi ja jopa irvistää rumasti) lopetin meikkaamisen, ylenmääräisen hellallettasentää hyysäyksen, kiltin hymyilyn, rasittavat ihmissuhteet ja alapään sheivauksen, katseiden määrä on lisääntynyt ja nyt mulla on mies, joka pelkää koko ajan menettävänsä mut.
- Anonyymi
Nosta rimaa. Tapailet ei-varteenotettavaa ainesta.
🦄- Anonyymi
Eikun laske rimaa, ne yli 190 senttiset komeat miehet ei tyydy yhteen naiseen. Käy tavallisen pulliaisen kanssa treffeillä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun laske rimaa, ne yli 190 senttiset komeat miehet ei tyydy yhteen naiseen. Käy tavallisen pulliaisen kanssa treffeillä myös.
Tämä sinun litaniasi on miehen neuvo. Siitä ei ole mitään hyötyä. Et ymmärrä edes sitä, ettei miehen tasoa määrittele pituus tai komeus vaan ajatukset ja käyttäytyminen.
Minun neuvoni on viisaan naisen neuvo. Aloittaja ei ole tavallinen pulliainen. Tavalliset pulliaiset eivät viihdy hänen seurassaan eikä hän tavallisten pulliaisten seurassa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sinun litaniasi on miehen neuvo. Siitä ei ole mitään hyötyä. Et ymmärrä edes sitä, ettei miehen tasoa määrittele pituus tai komeus vaan ajatukset ja käyttäytyminen.
Minun neuvoni on viisaan naisen neuvo. Aloittaja ei ole tavallinen pulliainen. Tavalliset pulliaiset eivät viihdy hänen seurassaan eikä hän tavallisten pulliaisten seurassa.
🦄Naisten mielestä miehen tason määrittelee pituus ja komeus, väitä mitä haluat mutta näin on asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten mielestä miehen tason määrittelee pituus ja komeus, väitä mitä haluat mutta näin on asia.
Tässä on sana sanaa vastaan. Ikävä kyllä minun sanani on nyt painavampi kuin sinun, koska minä olen nainen. Väitä mitä haluat.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on sana sanaa vastaan. Ikävä kyllä minun sanani on nyt painavampi kuin sinun, koska minä olen nainen. Väitä mitä haluat.
🦄Paljonko teillä on pituuseroa miehesi tai kumppanisi kanssa?
- Anonyymi
Ei tuollaista kakaraa kukaan kelpuuta
- Anonyymi
Aloittaja varmaan käsittää, että jos mies on tavannut naista alussa useaan kertaan, mutta sitten mies harventaa tapaamisia, niin nainen käsittää, että mies on halunut vain seksisuhdetta naisen kanssa ja kun nainen ei ole seksiä antanut, niin mies ei enää naista tapaile.
Ei se sitä tarkoita, vaan mies voi todeta, ettei nainen ole kiinnostunut hänestä, niin miksi silloin nainen olettaisi, että mies jatkaa ahkerasti tapaamista naisen kanssa, kun se ei johda mihinkään.
On niitäkin miehiä, jotka eivät halua seksisuhdetta naisen kanssa, vaan pelkästään ystävyys suhdetta tai kaverisuhdetta. Kuka lohduttaisi Nyytiä ja kertois että rakkaus
neljän seinän sisällä onkin vaimonhakkaus.- Anonyymi
Mauruska älä viitsi pelleillä nimimerkkien kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Mauruska älä viitsi pelleillä nimimerkkien kanssa.
Valitettavasti en edes tiedä kuinka niillä pelleillään.
- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Valitettavasti en edes tiedä kuinka niillä pelleillään.
Tässä kohtaa sinun kuuluisi sanoa ”menen koisimaan”.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132