Naurattaa ihmiset jotka tulkitsee liikaa makkaroiden tuoteselostuksiin.makkaraan on aina kuulunut rasva,kamara,perunajauho .Ilman niitä makkara ei pysy koossa.uudet lihamakkarat.lihapitoisuus 89%,kuivaa ja huonoa grillata.jos halulaa lihaista ostaa possun sisäfileen ja laittaa suolen päälle on takuulla lihaisaa,mutta ei enää,mehukasta makkaraa,vai onko?
MAKKARA TIETÄJÄ
3
151
Vastaukset
- hjkiulå
Itse en edes tykkää lihaisista makkaroista, syön lihan lihana ja makkarat vähän jauhoisempina.
- Perinteiset aromit
Ainakin itse siirtynyt takaisin perinteisen oloisiin grillimakkaroihin ja lihan ostan sitten kokonaisena. Ne lihamakkarat on sellaista tatinaa, että ei nappaa.
- laadun arvostaja
Suomalaiset makkarat - pienvalmistajien lihaisia ja jauhottomia lukuunottamatta - ovat karmean makuisia. Enempi tai vähempi moskaa.
Lihaisia eivät osaa arvostaa ne, jotka ovat koko ikänsä moskaa mussuttaneet ja sillä pilanneet makuaistinsa. Varmaan samaa porukkaa, joka syö "äitien tekemiä" eineksiä, roiskeläppiä yms. p***aa. Ei helmiä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422442Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012014- 221826
- 241605
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241445- 431338
- 1001329
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391275Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371181- 361046